bato-adv
کد خبر: ۱۸۲۴۵۶

وطن امروز: "ساپورت" را آکادمی گوگوش راه انداخت

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
روزنامه وطن امروز نوشت:

امر به معروف و نهی از منکر به فرموده رهبر حکیم انقلاب یک واجب فراموش شده است که جامعه امروز ایرانی با توجه به هجمه فرهنگی غرب بشدت به آن نیاز دارد. اگرچه مقوله حجاب و عفاف یکی از زیرشاخه‌های امر به معروف و نهی از منکر است اما خود از چنان وسعتی برخوردار است که 29 دستگاه دولتی و غیردولتی برای اصلاح آن باید دست به کار شوند و غفلت از آن باعث شده طی چند سال گذشته غرب با یک برنامه‌ریزی مدون الگوی پوشش جوانان ایرانی بویژه زنان را تغییر دهد.

یکی‌ ـ‌ دو سالی است پدیده «ساپورت‌پوشان» در کشور بویژه در کلانشهر‌ها به راه افتاده است. پدیده‌ای که شروع آن با چند برنامه از آکادمی گوگوش در شبکه «من و تو» ماهواره به راه افتاد و کم‌کم به یک اپیدمی ناهنجار اجتماعی تبدیل شد. در سری اول آکادمی  در ۱۴ سکانس متفاوت، خانم‌ها از شلوار ساپورت استفاده کردند. در سری دوم آکادمی در ۱۷ سکانس و در سری سوم، در ۷۲ سکانس متفاوت، خانم‌ها از شلوار ساپورت استفاده کردند! این تعداد یعنی در ۹۰ درصد سکانس‌های موجود این سری آکادمی از ساپورت استفاده شده است که در جای خود جای تامل زیادی دارد!

اگرچه در یک بررسی رفتاری مشخص شده است ۷۵ درصد کسانی که از پوشاک زننده استفاده می‌کنند، دچار «سندروم خودنمایی» هستند اما این واقعیت اجتماعی را نباید فراموش کرد که شبکه‌های ماهواره‌ای بر تغییر فرهنگ کشور تاثیر گذاشته‌اند و با شیب ملایمی اقدام به تغییر پوشش جوانان کشور کرده‌اند تا بدان جا که قبح پوشیدن این نوع از لباس‌ها دیگر ریخته است. برای روشن‌تر‌شدن می‌توان چند سوال زیر را طرح کرد:

آیا جامعه 10 سال پیش ظرفیت پذیرش شلوارهای لی فاق کوتاه برای آقایان را داشت؟

آیا حساسیت جامعه در 15-10 سال گذشته به قدری بود که در برابر حضور خانم‌هایی با شلوارهای لی بدن‌نما یا ساپورت به همراه چکمه‌های بلند واکنش نشان ندهد؟

و سوالات دیگری که طرح آنها اثبات مقدمه را در پی خواهد داشت.

مروری بر گذشته نشان می‌دهد استراتژی «آبپز‌کردن قورباغه» به‌صورت کاملا مدیریت شده و هدفمند در جامعه ایرانی به‌کارگرفته شده است تا بدون هیچ جنگ و چالشی به سمت برهنگی غربی حرکت کنیم. از این‌رو بود که در فصول گرم امسال پیش‌بینی‌ها محقق شد و جمعیت قابل توجهی از خانم‌ها به ساپورت‌های براق و رنگ بدن روی آوردند. پوششی که نه برای کاستن آستانه تحمل جامعه در برابر غرایز، بلکه مستقیما خانواده‌ها و مردهای متاهل را نشانه گرفته است.

در بهار و تابستان 92 دیگر خبری از مانتوهای دکمه دار نبود. تمام مغازه‌ها نه از مانتوهایی که به‌صورت استوانه‌ای و سنتی دوخته شده‌اند، بلکه از مانتوهایی که دوخت هلالی و باز دارند، پر شدند تا تهییج غرایز جامعه به حداکثر ممکن برسد. نکته مهم دیگری که این لباس‌ها دنبال کردند جامعه هدف آن است. به‌صورت خلاصه و تیتروار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ـ افزایش تمایلات غریزی مردان در زمان حضورشان در اماکن عمومی
ـ کاستن قدرت تحمل مردان در برابر غرایز
ـ افزایش میزان تعرض به خانم‌ها و القای ناامنی
ـ برانگیختگی حس تنوع‌طلبی مردان
ـ عدم ارضا و اغنای مردها با همسرانشان
ـ افزایش نارضایتی‌های جنسی در خانواده‌ها و افزایش زمینه خیانت
ـ ایجاد رقابت بین خانم‌ها برای باقی ماندن در ورطه تبرج
ـ افزایش تمایل در خانم‌های متاهل برای اجتناب از عوامل برهم زننده فرم بدن همچون بارداری

در این برنامه مدون از تهاجم فرهنگی و تغییر پوشش، غرب سعی دارد متناسب با برخی ویژگی‌های فرهنگی خانوارهای ایرانی، نوعی انحراف ایجاد کند و در ظاهر نشان دهد حجاب رعایت شده اما هدف اصلی‌‌اش، پوشیدن لباس بدن‌نمایی است که حتی بیش از برهنگی، اثر منفی بر فرهنگ خانوار ایرانی دارد بویژه آنکه با معرفی یک زن محجبه و متاهل با این نوع پوشش در لباس خانم‌ها، تخریب بیشتری را هدف گرفته‌اند. این هشدارها ما را بر آن می‌دارد که بیش از پیش بر الگوی پوشش سال آینده دقیق شویم.

در این مجال آنچه امروز در شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره ارائه می‌شود، می‌تواند حائز اهمیت باشد. معرفی پوششی عریان‌تر در شبکه‌های امروز ماهواره‌ای که ترکیبی است از ساق شلواری -که بسیار نازک‌تر و بدن نما‌تر از ساپورت‌های موجود در بازار ایران است- به همراه بلوز یقه‌باز که بیش از همه در همین شبکه من و تو نشان داده می‌شود یک زنگ خطر بزرگ است.

از طرفی وقتی به داخل کشور نگاه می‌کنیم آستانه‌ تحمل فرهنگی کشور به حدی پایین آمده است که هر مدلی بتواند بازی تبلیغات را ببرد، در آن پذیرفته خواهد شد و تاسف‌بارتر اینکه عطش دانش‌آموزان و دانش آموختگان در پذیرش هر چیزی که اسمش را مد‌ بگذارند، بسیار بالاست. از آنجا که این قشر بیشترین کاربران فضای مجازی و مخاطبان برنامه‌های ماهواره‌ای هستند، مدهای جدید را از طریق این دو رسانه به راحتی دریافت می‌کنند. تبلیغات مدهای جدید هم از مدل «به مرگ می‌گیرند که به تب راضی شوند» پیروی می‌کند، یعنی تبلیغات بین یک مد‌ سقف و یک مد‌ کف صورت می‌پذیرد؛ مد‌ سقف در ماهواره‌ها و مد‌ کف در تبلیغات اینترنتی.

با توضیحات ارائه شده و با نگاهی گذرا به تبلیغات مدهای زمستانه در بازار، ست لباس‌های «پالتو-تونیک-ساپورت- چکمه» بیشترین حجم تبلیغاتی را به خود اختصاص داده است. دقیق‌تر آنکه ما از مانتوهای بلند بدون دکمه به پالتوهای کوتاه بدون دکمه و تونیک‌های متفاوت از مدل‌های سابق تقریبا آنچه در شبکه‌های ماهواره‌ای امروز نشان داده می‌شود، رسیده‌ایم. تونیک‌هایی که متفاوت از گذشته بلند و پوشیده نیستند، بلکه کوتاهند و حداکثر تا سر فاق را می‌پوشانند. اگر این مد به‌عنوان مد لباسی زمستانه در جامعه پذیرفته شود باید گفت که در فصل گرما (که دیگر نیازی به پوشش پالتو نیست) باید با مانتو (ولو بدون دکمه‌اش) نیز خداحافظی کرد و ساق شلواری و بلوز آکادمی گوگوش را بپذیریم.

دولت و دیگر دستگاه‌های اجرایی باید برای این تهاجم فرهنگی برنامه داشته باشند که کمترین آن ممنوعیت توزیع این نوع پوشش در فروشگاه‌های پوشاک و در کنار آن توزیع گسترده پوشاک مبتنی بر فرهنگ ایرانی ـ اسلامی است والا تابستان 93 را باید نقطه‌ عطف تغییر جامعه‌ پوشیده‌ ایرانی به جامعه‌ برهنه‌ غربی و چه‌بسا بدتر بدانیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
وقتى فقط يكى از برنامه هاى يكى از كانال هاى ماهواره ميتواند چنين مؤثر باشد كه يك پديده اجتماعى را سبب شود ، بايد پرسيد چرا صدا و سيما با اين بودجه عظيم اين چنين كم مخاطب و كم اثر است. مدير آن شبكه را به جاى ضرغامى بنشانيد شايد مشكل حل شد!
رفع حصرغیرقانونی
UNITED KINGDOM
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
به نظرشماچراآخربرنامه یک خانم محجبه اول شد؟نکندشبکه من وتوقصدتبلیغ حجاب راداشته وتمام این بحثهاسرکاری است؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییی عجب سوتی باحالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
ای کاش امر به معروف و نهی از منکر فقط محدود به حجاب خانومها نمیشد. ما مسائل مهم تر از حجاب خانومها داریم که نه تنها در موردشان امر به معروف ونهی از منکر نمی شود بلکه با مسببین آن اعمال و روشهای نا درست کمترین برخوردی صورت نمیگیرد و به انحاء مختلف حمایت هم میشوند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
فاجعۀ واقعی ساپورت پوشیدن تعدادی از خانومها نیست بلکه فاجعۀ واقعی آنجاست که علی رغم اینهمه تبلیغات چپ و راست تلویزیون داخلی و نمایش خانومهای چادری در تلویزیون و مقابلۀ نیروی انتظامی با خانوم های بد حجاب در خیابان ! چند کانال ماهواره ای که مردم با اعمال شاقه و پارازیت های مختلف میبینند اینهمه تأثیر گذار باشند. حال پیدا کنید پرتقال فروش را!!!!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۹۹
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
خاک عالم...یعنی میشینن آکادمی میبینن؟؟؟؟وای وای....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
تازه امارشو هم حساب می کنه!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
آیدین سیارسریع سوژه طنز فردات در آمد.
خدا روزی رسونه!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
همیشه از کسانی که فرافکنی می کنند بدم می آید!
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
من که نگاه نمی کنم
ولی خداییش حق امیر حسین بود اول شه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
بابا اینها اینقدر دقیق هستن، به صورت درصدی هم حساب کتاب می کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اگر در کار و اقتصاد هم اینقدر دقیق ! بودیم تا حالا قطب اول تجارت دنیا شده بودیم .
حاجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
چه تاکیدی رو متاهلین داره نگارنده؟ مگر مجردا نیاز ندارن؟ بعدم متاهل اگر تحریک بشه که همسر داره مشکلی نیست چرا توجیه کثافت کاریای متاهلین رو میخواین با ساپورت انجام میدین؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
یک مشت بیمار جنسی! تمام فکر و ذکرشون شده ساپورت!!! هفته ای 100 بار در موردش مینویسن و نظر میدن...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
نگاه کردن ماهواره در ایران مثل مسائل جنسی‌ست
همه انجام میدهند اما کسی در رسانه درباره آن حرف نمیزند گویی وجود ندارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
خداوند پدرمان ادم را خلق کرد و به او گفت به این درخت تزدیک نشو ( و لا تقربا هذه الشجره فتکونا من الظالمین ) تمام شد و رفت شما بفرمایید ساپورت بد است اگر مردم شما را با توجه به سابقه تان دوست داشتند و اعتباری داشتید نمی کنند و اگر اعتبار نداشتید که بسیاریتان اعتبار از دست داده اید باید بگویم هیچ غلطی نمی توانید بکنید بدتر از ساپورت را خواهید دید اصولگرایان بیشترین ضربه را به دین زدند اصولگرایان میخواهند با زور به دنیا بگویند ما اسلامی هستیم لا واله لا واله اعمالتان اسلامی نیست اموی عباسی طالبانی , رضا خانی است اسلام در بستر ازادی رشد میکند که شما دشمن انید ( یک بنده سبز خدا به امید خدا ما را هم دعا کنید )
خوزنين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
رطب خورده منع رطب چون كند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
بله که میبینن اونوم با چه دقتی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
وطن جان کجا می شینید که اینقدر بی پارازیت می بینید؟
ناشناس 56
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
چشم پاک که میگن اینه... آورین چه چشمهای تیزبینی
درضمن 29 دستگاه دولتی رو خوب اومدی چیزی از قلم نیفتاده باشه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
سه نکته جالب:1- آقایون ماهواره دارن 2- تمام برنامه هاشو نگاه می کنن3- با وجود نگاه کردن و نوشتن پیامدهای منفی آن باز خودشون مطمئن هستن که منحرف نمی شن. برای من نکته آخری خیلی مهمه. اینکه چکار کنیم در عین اینکه نگاه می کنیم منحرف نشیم.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
مشکل فرهنگ کشور مشخص شد پوشیدن ساپورت!!!!!
همه مشکلاتم معلوم شد برای ماهوارس
خیلی رو دارید خوبه والااااا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
میلیارد میلیارد هزینه سازمان ها و ارگان های فرهنگی است و آنوقت یه آکادمی ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
نمایندگان محترم مجلس بجای دیدن آکادمی گوگوش یه کمی هم به جامعه نگاه کنند و مشکلات اصلی را ببینند بد نیست
ساناز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
شما که مدعی هستید که به امر به معروف و نهی از منکر پایبند هستید، چرا به تماشای برنامه هایی نشستید که با ارزش هایتان سازگار نیست؟ و اگرنه چطور از طرز پوشش افراد در آکادمی گوگوش خبر دارید؟!!
نکند دیدن این برنامه ها برای شما مجاز است و برای سایر مردم غیرمجاز؟!
ناشناس
UNITED STATES
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
خانم ساناز اینا میبینن که بدون چی از کجا اومده دیگه ، ریشه یابی میکنن از بس که نکته بین هستن ، این ریشه فساد و رانت و فقر و اینا چون مهم نیست ریشه یابی نمیشه
سحر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
ناشناس، ریشه فساد و رانت و فقر که مشخصه کجاست و احتیاج به ریشه یابی نداره، هم شما میدونید و هم آقایان... ولی برای سرگرمی مردم و گریز از مشکلات و ناتوانی در اداره مملکت راه انداختن اینجور بحث ها لازمه...
پرهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
یه کم ریزتر بشین به ماجرا ، همه ی دولت ها در سراسر جهان همدیگه رو رصد می کنن ، بعد شما می گید " به ما می گید نگاه نکنید بعد خودتون نگاه می کنید" ، یه کمی کلان تر نگاه کنید . جای تاسفه ایرانی! ها رگ کردنشون میزنه بیرون که ما فلان بهمان بودیم ! ایرانی کدوم مشخصه و ویژگی اون زمان هایی که بهش می بالید رو حفظ کردن ، مشکل این تاثیرپذیری سریع و بی حد و مرزه ، امروز این نوع لباس ها فردا یه چیز دیگه اگه ایرانی هستیم و به اون می بالیم باید بدونیم که اصلا زیبا نیست اینقدر تحت تاثیر غرب و فرهنگ غربی باشیم چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید در ایران همواره حداقل حداقل رگه ای از دین در روح جامعه در اقشار مختلف وجود داشته و داره پس اگه به اون می نازید ( خطابم با شما فقط نیست ) پس به این ویژگی های تاریخی هم باید توجه کنید و دیگه نگید چرا مسئولین نگاه می کنند چون اگه نگاه نکنند و دنبال راهکاری نباشند ، که متاسفانه راهکارهای مناسبی هم داده نشده و واقعا تاسف باره ، (اگرچه زمانبره اما باید جنبید چون زمان در حال پرواز کردنه) در داخل هم به دلیل نبود آموزش درست و کامل در سیستم آموزش کشور ( خانواده و مدرسه )( در خانواده، عدم آموزش زوجین برای تربیت و در مورد مدرسه هم ( یک مثال کوچیک زمان ما که زیاد دور نیست تو درس قرآن سوره ها رو می خواندیم بعد معلم نمره می داد ، خواندن قرآن خیلی خیلی خوب هست اما باید همراه با تفسیر و تفکر باشه و در کنار خواندن صرف ، نیاز داره که عصاره این آیات به من دانش آموز توضیح داده بشه اسلام راستین و حقیقی به دور از افراط و تفریط تا توجیه بشیم که متاسفانه اون زمان خداقل مدرسه من اینطوری نبود) ان شاء الله الان بهتر شده باشه و روند فعلی باعث میشه آینده دانش آموز و دانشجو ما به دلیل حجم بالای بمباران فرهنگی ، به ناکجا آباد ختم بشه ، واقعا زشته این همه تمدن ، اینقدر تاثیرپذیری ! زنگ خطر بزرگیه این مسئله برای کشور و نظام و راه حلش هم آموزش و تغییر روندهای معیوب آموزشی با توجه به پارامترهای زندگی ایرانی-اسلامی هست نه در ظاهر ، حداقل یک نسل طول میشکه اما 20 سال دیگه بهتر از هیچ وقته ، به هر حال تاریخ رو نگاه کنید واقعا جای تحسین داره برای غرب ، به نظرم پیامدهای فعلی نتیجه حرکتی آرام و پیوسته حدود بیش از 200سال پیش غرب در ایران با شروع حکومت قاجار و عقب ماندگی شدید در همه ی عرصه ها و تاختن غرب در همه عرصه ها و تبدیل ایران متمدن به اروپای قرون وسطی و بالعکس کلید خورد . به قول آقای روحانی : اینا مال بی سواداست ( با شما نیستم ، صرف جمله رو نقل کردم) شما که واردی حالا ممکنه تو گوشی به شما بگن ، اونی که تو گوشی به شما میگه بلد نیست قائدتا! خود شما که بلدی تصحیح کن ، ان شاء الله هممون راه راستو پیدا کنیم و عاقبت به خیر بشیم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
پرهام جان ، کلاس انشاء که نیست ، بابت نوشتن هم دوتا سبد کالا نمی دهند . عزیزم مواظب موتورت باش
پرهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
ناشناس عزیز زیر سوال بردن یک مسئله با یک جمله تموم میشه ، نصفه و نیمه حرف زدن هم باعث میشه برداشت اشتباه بشه ، شما هم از این جملت طرز فکرت مشخص شد . مشکل جامعه ما همینه عزیزم همین ! موفق باشی
اریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
پرهام جان
رگ کردنشون میزنه بیرون!!! یعنی چی؟
رجوع کنید به سطر 3 نظر پرهام
م.م
UNITED STATES
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
به این میگن فرافکنی چه ربطی داره ، اونم نبینه امثال شما که بادقت میبینید و تقلید هم میکنید... و الگو میگیرید از یک مشت فاسد...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
در اینکه خیلی مشکلات دیگه هست واقعا شکی نیست اما ساپورت بی حیایی را ترویج میده. مشکل هر جا باشه مربوط به هرکی باشه باید بگی، اشتباه یکی دلیل اشتباه یکی دیگه نمیشه. خط مشی ما اسلامه، همین.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
شما که خط مشت اسلامه ! اول دروغ و ریا و غیبت و ظلم و بی عدالتی و کم فروشی و اسراف و تولید ماشین بی کیفیت و در نتیجه مرگ مردم و آلودگی هوا و اختلاس های کلان و رشوه گیری و ... که حق الناس هست و اولویت داره را حل کن بعدش در این مورد حساسیت خودت رو اعلام کن !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
خط مشی شما برای خودتون محترمه، ولی نمیتونید خطی مشی تون رو به دیگران تحمیل کنید...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
دوست عزیز دعوا که نداریم، همه مشکلات را باید باهم ببینیم، منتهاش اینه که مشکلات فرهنگی شاید دهه ها طول بکشه حل بشن، تاریخ اندلس را بخونید ببینید رواج فرهنگ غلط چه بلایی سرش آورد. مشکلات اقتصادی بسیار زیادن من خم جزء قشر فقیرم، اما برای من ارزش هام بیشتر از مادیات ارزش داره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
خوب ما برای اسلام انقلاب کردیم، ۸ سال جنگیدیم، ما با عاشورا زنده ایم. حساب اونایی که اسلام برای اداره جامعه قبول ندارن جداست، شخصی بودنشو کار ندارم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
دوست گرامی ! ما هم دعوا نداریم ... ولی شما که میفرمایید ارزش هام بیشتر از مادیات ارزش داره آیا 90درصد حرفهای بالا یعنی " دروغ و ریا و غیبت و ظلم و بی عدالتی و کم فروشی و اسراف و تولید ماشین بی کیفیت و در نتیجه مرگ مردم و آلودگی هوا " به مادیات ربطی داشت یا به ارزشها ؟!!!!
ناشناس
NETHERLANDS
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
ناشناس 11:05 حرف دل ما رو زدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
ناشناس جان لا اکراه فی الدین

اگه این روش جواب میداد 30 سال این روش و پیش گرفتن جوای میداددیگه
نيما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
با سلام
به نظر مي رسد نويسنده محترم وطن امروز كل قسمتهاي آكادمي گوگوش را ديده اند ! دوست عزيز اگه كل قسمت را علاوه بر ديدن ضبط كرده ايد لطفاً براي ما فقير و فقرا كه نتونستيم به دليل مشغله كاري همه قسمتها را ببينيم ارسال نماييد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
بله نتایج این فعالیت ها در کشور مشهود است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
به قدری آکادمی گوگوش را با دقت نگاه کرده ای ول خداوند به شما در راه خدمت به اسلام و مسلمین توفیق دهد از پای ماهواره کنار نیایی که اسلام ضربه بخورد یک کمی شرم چیز خوبی است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
امر به معروف و نهی از منکر شامل جلوگیری از رانت خواری و فساد روز افزون دولتی و رشوه خواری و خیانت به دارایی های ملی و نابودی محیط زیست و تهمت نزدن و نبردن ابروی مردم و خیلی چیزهای دیگر هم هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
من و تو بغیر از برنامه آکادمی گوگوش برنامه های دیگری هم دارد که مستند هم میباشد وطن امروز خوب بود در مورد آنها هم توضیحاتی میداد.!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اكادمي يا غير اكادمي مهم نيست بايد كفت جه كسي بستر را براي اين رفتارها(اكر درست نيست ) فراهم كرده جرا افراد بايد دوست داشته باشند مخالفت خواني را بروز دهند ايا شما حاكمان مسول نيستيد؟
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
دقیقتر میگفتید توی کدوم قسمتها و چه کسانی پوشیده بودن! البته خودتون که ندیدید، از اونها که دیدن بپرسید !
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
ما که این برنامه رو دیدیم ولی به این چیزا توجه نکردیم که در هر سکانس چی پوشیدن
نکته سنج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
هر چیزی اهلی داره!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
کسیایی توجه میکنن که واقعا مشکل جنسی دارن

چیزی که تو مملکت ما خیلی زیاده
نیت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
دوس دارم بدونم کدوم آدم بیکاری نشسته سکانس ها رو شمرده؟!!!! تو که خودت نگاه میکنی چرا از بقیه ایراد میگیری؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
هرچی درد و بلای ه کهنه ی این مملکت هم هست انتظار دارن این دولت حل کنه!! تا حالا و توو این هشت سال چرا راهی پیدا نکردید و الان خط و نشون میکشید که دولت باید کاری کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
دقیقا دوره احمدی نژاد بود که یک عده زن با آرایش عجیب غریب و موهای زرد شده و لباسهای غیر عادی توی اجتماعات حامی دولت ایشون حضور پیدا میکردند. والله ما که جزو طبقه متوسط این اجتماع هستیم و ساکن منطقه 1، هیچوقت همچین ریخت و قیافه ای برای خودمون درست نمیکنیم. این تیپ ها که بعد راه اندازی مترو توی تجریش هم زیاد دیده میشن مربوط به فرهنگسازی دولت پاکدست هست والا کسی که آگاهی مختصری داره چنین سر و شکلی واسه خودش درست نمیکنه!
سید دلبر
UNITED STATES
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اونا راه انداختن کی فروخت مهمه :)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
کی وارد کرد زمان دولت محمود بوده دیگه
میرحسین از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
والا ما که ماهواره نداریم چیزی هم ندارم بگم ولی میتونم اینو به نویسنده ش بگم که:
کلک!مشخصه دقیق برنامه رو میبینی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
نامت نماد آزادگی و شرافت است. چقدر زیباست اسم شما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
ناشناس 13/38 با تمام وجود با نظر تو موافق هستم...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
ناشناس 13/38 من بيش از حد باهات موافقم
احمدی نژآدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
???????????????????????????????????
ناشناس
NETHERLANDS
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اصلن تو خوبي!
عبدالله انسانی
FRANCE
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
والله ما این برنامه هارو دیدیم ولی هیچ توجه ایی به ساپورت پوشیدن نداشتیم تا شما الان گفتید متوجه شدیم!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
بستگی داره یه آدم عادی ببینه یا یکی که مشکل جنسی داره خب!!!
معین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اگه ماهواره تاثیر گذاره چرا ما تو کشورهای عربی به این شدت شاهد این مسائل نیستیم؟؟؟؟
اشکال جای دیگه اس..
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
امر به معرف از حفظ محیط زیست شروع میشه اولین ان به مردم یادبدن زباله از ماشین بیرون ندازن
احمدی نژآدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
آیا داشتن ماهواره برای مردم جرم است و برای مسئولین خیر؟
آیا فیسبوک برای مردم جرم است و برای مسئولین خیر؟
آیا داشتن کار برای مهندس با مدرک کارشناسی ارشد جرم است اما حق ماموریت میلیاردی برای مسئول دولتی جرم نیست؟
آیا ما بدبختیم؟ آیا بریم بمیریم؟
آیا فرارو این کامنت را منتشر می کنه؟/
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
چرا اينها فكر ميكنند هر چي خودشان ميگويند عين حقيقت ودرستي است؟
حرف حساب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
هزارتا +
هانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
باشه عزیزم.با ساپورت برو بیرون.

ولی یادت باشه الان جوونی و دل مردای دیگه رو میبری.اما یادت باشه چند سال دیگه دخترای جوون دل شوهرتو میبرن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
عجب مصيبتي مردم نان خوردن ندارند گير دادن به ساپورت
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
نان مهمتر است یا بنیان خانواده ای که باید نان بخورند.
همه مشکلات را اقتصادی نکنید. چه بسیار خانواده هایی که سطح اقتصادی خوبی دارند ولی روابط درون خانواده مشکلات جدی دارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
اول مسئولین به وظیفه اشون که سیر کردن شکم مردم است بپردازند بعد گیر بدهند که مردم چی بپوشند و چی نپوشند. کارگر خونه اتون هم که باشه اگر یک لقمه نون بهش ندی برات هیچ کاری انجام نمیده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اي كاش جاي صرف اين مقدار انرژي براي ساپورت و امثال آن به مسايل زيربنايي و اقتصادي جامعه و فرهنگ مردم فكرميكرديد تا روزگارمان اين چنين نبود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
ماشاالله چه با دقت هم بررسی کردن.
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
بدانید و آگاه باشید که با زور و هتک حرمت نمیتوانید جلوی اینکار را بگیرید.
من دختری با مدرک فوق لیسانس که سال 86 گرفتم .. بیکار و بی شوهر با 35 سال سن ..
معلومه به مد و هزارتا دلخوش کنک دیگه رو میارم .
تازه وقتی شلوارلی 100 هزار تومنه اما ساپورت نهایتش 20 هزار تومان !! کدومو میشه پوشید ؟
بفهمید ... کمی حداقل .. .
میترا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
بیکار بودن خیلی بده و بهت حق میدم. اما خواهر خوبم مجرد یا به قول شما بی شوهر بودن اصلا به منزله یک مشکل یا ضعف نیست. با این حرف ها اعتماد به نفس خودت را نکش و اعتماد به نفس مردها را هم به طور کاذب افزایش نده.
حرف حساب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
هزارتا + به سارا
هزارتا - به میترا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
سارا جون شما هم که همچین دست به دهن نیستی که دلخوشیهات مد و هزارتا دلخوش کنک! دیگه‌س
مردم دلخوشیشون سبد کالا و یارانه‌هاشونه
ناشناس13
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
سرکار خانم میترا مگه مردا از مریخ اومدن و یا دشمن زنان هستن که اینو میگی .ضمنا دیگه اون دورا ن که پسر بره خواستگاری و ... گذشت روابط اجتماعی تغییر کرده اگه این خانم تو اجتماعات بیشتری بود شانس بیشتری داشت که همسر مناسبی پیدا کند برای آقایون هم همینه .هه هم دردن
دارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
سارا جان طبق گفته دوستان خانم ها باید پیژامه مردونه بپوشن، نه جین نه ساپورت،
هانیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
سارای گلم واقعا ارزشت 20 هزار تومنه؟؟
جوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
دخترانی ساپورت به پا می کنند که هیچ اعتقادی به گوهر حیا و عفاف در دختر ایرانی ندارند. اگر بخواهیم به احکام اسلام پایبند باشیم که قعطا پوشش چنین البسه ای حرام است آیات سوره نور اندکی از انبوه دلایل اسلامی است اما اگر پایبند اسلام هم نباشیم در جامعه ای مثل جامعه ما چنین پوششهایی فقط آمار مشکلات و معضلات اجتماعی را بالا میبره! متاسفانه مسئولین از انتشار آمارهای مربوط به کم و کیف طلاق؛ تجاوز به عنف؛ روابط نامشروع و امثال اینها به خاطر مصلحت اندیشی خودداری میکنن اما باید مردم بدونن که زیر پوست این شهر چه خبره شاید بیدار بشن! در این سیل مشکلات اجتماعی پوشش و آرایش نامناسب زنان و دختران هم بسیار تاثیر گذاره اما چه می شود کرد که غربی شدن و فاصله گرفتن روافزون از باورهای اصیل و آداب و سنن ایرانی و اسلامی باعث فخر و مباهات بعضی ها شده!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
آخه بابا تو کشورهاي غربي هم اينطوري آرايش زننده و وحشتناک نمي کنن
ملت فکر ميکنن اومدن عروسي
فقط و فقط فرهنگ
فرهنگ اصيل ايراني رو از مردم گرفتن
حالا دارن دنبال راه حل ميگردن
وقتي مردم رو از مليت و تاريخشون جدا کنيد ميشه همين
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
شما فعلا بخواب جوون! برچسبای خودتو به بقیه نچسبون!
نازنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اولا همه کسانی که در ایران زندگی میکنند مسلمان نیستند که بخوان خودشون رو پایبند بدونند ثانیا چه کار کنند وقتی در جامعه ای برنامه ریزی فرهنگی وجود نداشته باشه وضع همین میشه که میبینید اشتغال دولتی خانمها در این سالهای اخیر نصف شده واقعا دولت برای نگه داشتن خانمها در سطح جامعه یا در زمینه های فرهنگی برای خانمها که نیمی از جمعیت ایران رو تشکیل میدن چه کار کرده حتی یک باشگاه ورزشی استاندارد هم برای خانمهامون در شهرستانها نداریم
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
حیا ی دختر ایرانی؟! لعنت به ایرانیای نژادپرست... انگار هرکی ساپورت میپوشه بی حیا و بی عفته ؟! خجالت بکشید خجالت... تمام دختران و زنان غربی بی حیا و بی عفتند؟! آیا همه بدکاره هستند؟!! شما باید به یه روان پزشک مراجعه کنی...، آرایش زننده؟ شاید توی بی جنبه با دیدن 2 تار موی یه خانم هم ... مشکل از خودته !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اینها و طرفدارانشان برای دین تره هم خورد نمیکنند و همگی بی اعتقاد شده‌اند
مشکل این است که همه فکر میکنند اینها باید پایبند به اسلام باشند
در حالی که اینها همه دین گریز و بقول با کلاسهایشان خدا ناباور و آتئیست اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
یکی از دلایلش اینه دخترها به دلیل جوان بودن و نوع پوشش مجبور هستن فقط صورت رو به شکل خیلی تند و شدید آرایش کنن ، یعنی راهی دیگه هم ندارن
من خدا رو شکر میکنم دختر نشدم!
ساسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
جوان! عزیز. دقیقاً درکت میکنم. تا افرادی مثل شما هستند و قانون هم از شما حمایت میکنه، زنها باید حواسشون باشه. یه وقت شما به گناه می افتی اونها رو بدبخت میکنی.
جوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
بعضی ها عادت کرده اند به جای جواب منطقی فقط گوینده رو به حسب خیالات خود لجن مال کنند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
بزرگترین کشف سال 92 توسط جوان انجام شد..ساپورت پوشیدن باعث طلاق گرفتن میشود ساپورت نپوشید تا طلاق نگیرید...
تحليلگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
نويسنده محترم مقاله به راستي چرا تب پوشيدن اين لباس ها دربين جوانان اينقدر زياد است اگر آكادمي پخش نمي شد يعني وضع لباس ها بهتر بود من اصلا اين تحليل راقبول ندارم اين نوعي سطي نگري در برخورد با موضوع است اين رفتارها ريشه در نوعي تجري از وضع موجود دارد يعني مواجه شدن نسل جوان با تناقض هاي گفتاري و رفتاري ،تبليغ آرمان و رفتارضد آرماني در پايبند نبودن قاطبه مسئولان از هر جناحي به همان شعارهاي انقلابي كه آنرا تبليغ كرده ايم تناقض در عدالت اجتماعي و سازماني، گفته ايم زندگي علي وار ولي ضد آن عمل كرديم گفته ايم ساده زيستي ولي اشرافيت را با پديده آقازادگي و ..در جيبمان گذاشته ايم گفته ايم عدم دخالت نظاميان در سياست و اقتصاد شاهد بيشترين دخالت ها در اين زمينه هستيم .اگر ما فكر كنيم ريشه بد رفتاري ها در جامعه اعم از بد اخلاقي ها بد پوششي ها ماهواره است بد جوري اشتباه كرديم تازه اينكه افراد چرابيشتر برخي برنامه ها را در اين شبكه ها بر برنامه و فكر داخلي ترجيح مي دهند خود سخن وسوال ديگري است كه بايد ريشه يابي شود والا اينكه بنشيني تعداد پلان اي برنامه من وتو را بشمري بعد راحت مقصر را پيدا كني در واقع فرار از واقعيت و پاك كردن صورت مساله است البته همه موضوع را خوب بلدند موشكافي كنند اما وقتي به راه حل مي رسند مي گويند مسئولان بايد برنامه ريزي كنند بايد فكري كنند شما كه در قالب يك تحليل گر به ميان آمده اي خب يك پيشنهاد دقيق ارايه كن والا اينه لبا س ها راجمع كني فردا مي دهند خياط زير زميني برايشان همان لباس دلخواه را بدوزد يا اينكه از شبكه هاي خاصي به هر شكل آن را پيدا مي كنند جمع كردن كاري است كه 30 سال انجام داديم و نتيجه عكس گرفتيم كمي عميق تر نگاه كني متوجه مي شويم ريشه هر پديده اي به موضوعات اساسي ديگر ربط دارد نمي شود معاون يك ريئس جمهور با پرونده سنگين راحت از قانون فرار كند اما يك مجرم ساده در زندان آب خنك بخورد اين يعني تناقض و از جاي ديگري مي زند بيرون قبول نداري ببين با جمع كردن و امثال روش ها بي نتيجه چه نتيجه اي مي توان گرفت
جوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
قطعا رفتار مسئولان و ضعف عملکرد نظامی که با نام دین برقرار شده در فاصله گرفتن مردم از دین و ارزشها و آموزه های دینی تاثیر داره اما شما از تهاجم فرهنگی غافل نشو!! امروز فرهنگ غربی با پشتوانه سیاسی و اقتصادی و به مدد تبلیغ و رسانه به جنگ تمام فرهنگهای بومی و محلی رفته نه فقط ایران ما اگرچه اینجا حجم کار و اهمیت اون بیشتره!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اقا واقعا به وطن امروز یه جایزه از طرف شبکه من و تو باید تعلق بگیره.خداییش خود برنامه آکادمی چنین آمار دقیقی از محتویات و نوع پوشش در برنامه هاش نداشته.احسنت!!!!3000 میلیارد دود شد رفت هوا اونوقت نشستن ساپورت پوشیدن خانم ها رو میشمارن.واقعا که
سكوت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
چرا همه مسائل را با هم قاطي مي كنيد.هر چيزي بايد در جاي خود درست انجام گيرد والا اگر كاري نادرست انجام ميشه بايد در همه امور كار نادرستي صورت گيرد؟
ناشناس
UNITED STATES
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اگه خانوما دچار سندروم خود نمایی هستن شما دچار سندروم چی هستی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
حواب: چشم چرانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
وقتي فقر و زياده خواهي خانمها گريبانگير جامعه شود نتيجه اش كاهش ازدواج و ايجاد عقده هاي جنسي و بروز آن با چنين رفتارهايي است. حال خود اين رفتارها هم به عدم اطمينان و كاهش آمار ازدواج منجر مي شود و اين خوره اجتماعي همينطور ادامه خواهد داشت.
میترا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
خجالت نکشید بگویید هرچه مشکل مملکت دارد زیر سر خانم هاست دیگر! نگاه زن ستیرانه شما مرد ایرانی را اصلاح نمی شود کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اين يکي از دلايله
نه همش
نازنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
فعلا که اختلاسگران مملکت 99درصدشون آقا تشریف دارند حالا ما زیاده خواه هستیم یا آنها؟ در طول تاریخ، این مملکت تام الاختیار در دست شما مردها بوده چه گلی به سر این سرزمین زدید؟هیچ! بعضی از آقایون فقط ادعا دارند لا اقل اگر مملکت دست خانمها بود حداقلش این بود که خانمهای ما به خاطر چشم و هم چشمی هم که شده الان ایران رو در حد یکی از کشورهای اروپایی می رسوندند لااقل بهتر از بعضی از آقایون طماع هست که فقط جیب خودشون رو در نظر میگیرند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
برو دوست عزیز، دلیل نمی خواد بیاری، تو زندگی خصوصی مردم هم نمی خواد دخالت کنی.
م.م
UNITED STATES
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
بخشی از مشکلات بی حیایی برخی خانم هاست بخش دیگر نیز بیحیایی قشری از آقایان در نگاه ها ، عملکرد و لباس پوشیدنشونه ولی باید قبول کرد که تا خانمی اجازه ی تعرض و هرزگی را ندهد مرد به خودش چنین جراتی نمیدهد...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
دوست عزیز این مردم گوش شنوا ندارند به که میگویی....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
بله،دوران مونولوگ گذشته
گذشت آنزمانی که امثال شماها فقط بگین و مردم هم بگن بله
مردم برای پذیرش هر نظری دلیل و برهان میخوان
از اون مهمتر مردم هنوز هزاران سوال بی جواب مانده توی ذهنشان هست...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
بله ناشناس 14:30 دقیقه
گذشت آن زمانی که مردم بخاطر دینشان جان میدادند
مردم نه همین خواص بی‌اعتقاد برای حفظ عفت عمومی دلیل و برهان میخواهند
بخدا که اگر هزاران دلیل هم آورده شود قبول نخواهند کرد
اما برای رفتار خود هیچ دلیلی نمیخواند بیاورند
همانهایی که دلشان برای کافه کاباره قبل از انقلاب یک ذره شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
آکادمی گوگوش چیه ؟ گوگوش کیه ؟ ساپورت ؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
منحرف کردن افکار عمومی از افتضاحات مالی و اداری دولت گذشته با این مسائل پیش پا افتاده جواب نمی دهد! روزنامه باید صدای ملت باشد و حق مردم را فریاد کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
ابتدا به ساکن بايد اول مسايل کلي مملکتي حل شه
بايد اختلاس ها و دزدي ها حل شه بايد فساد و کلاه برداري و توهين به مردم تموم شده که بعد مردم اعتمادشون به شما جلب شه اونوقت به بشينن به نظرياتتون گوش بدن بعد واقعن منطقي بهش فکر کنن
شايد اگه همه کلاهمونو قاضي کنيم مي بينيم نويسنده پر بي راه نگفته
اصلن کاري به ساپورت ندارم ولي چرا کشور خود ما که زيباترين پوشش ها و متنوع ترين و رنگارنگ ترين آنها رو داراست بايد از کشورهاي ديگه کورکورانه پيروي کنه
بايد کاري کنه که آکادمي گوگوش براي پوشش مردم جهت و برنامه تعيين کنه
خيلي سطحي نگريه اگر فکر کنيم اين همه شبکه فارسي زبان دارن في سيبل الله کار ميکنن
نه اونها واقعن جهت دار و برنامه ريزي شده عمل ميکنن و طوري از علم ارتباطات و رسانه استفاده ميکنن که تاثير حداکثري خودشو بذاره
برعکس صدا و سيماي ميلي ما
همه ما بايد جوابگوي افکار و اعمالمون باشيم از آقاي ضرغامي گرفته تا من و شماي نوعي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
واقعا مشکل فقط ساپورته عرضه دارید پوشاک بهتری تولید کنید چرا اینقدر شعار می دید
آشنای آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
خیلی از این مد ها اول در ایران تولید میشه .کی میگه ساپورت از خارج وارد شده مدلش؟؟اولا این رو بهتون قالب میکنن بعد میچسبوننش به دشمنا بعد افکارشون رو تحمیل میکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
چه ربطی به گوگوش داره
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
جالبه تا یکی یه جمله در مورد بی حیایی و بد حجابی حرف میزنه خیلیا عصبانی میشن و هر مشکل و مسأله ای رو پیش می کشن و با هر آسمون وریسمونی میگن وارد این منطقه نشید
بنطرتون این یعنی چی؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
یعنی حجاب مردم و شما به خودشون و خودتون ربط داره نه من و نه روزنامه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
یعنی بی اعتقادی به احکام اسلام
یعنی دین گریزی
به هر ریسمانی چنگ میزنند تا توجیه کنند
جالب اینکه این خوش پوشها فقیر و بی‌چیز هم نیستند ولی مشکلات اقتصادی را پیش میکشند
کم صواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
سارا خانم به نظر میرسد که بی حجاب با حیا بودن بهتر از بی حیا ی با حجاب بودن است گرچه ممکن است هیچکدام ایده ال نباشد یعنی ایده ال ما با حجاب باحیا باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
نویسنده محترم از ماموریت 12 میلیاردی -3000 وپول غذای چند میلیونی - بابک زنجانی - نبود دارو - تحریم - فساد اقتصاد ی- بیکاری - فروش انواع مواد مخدر -سرقت ووووهای دیگر چه خبر؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
ما ایرانی ها استاد قاطی کردن مسائل با همیم..
حجاب متن صریح قرآن است
اگر اسلام وقرآن برایتان مهم نیست بگویید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
من یه پسر ADHD دارم. 9 ماهه داروش تو بازار با بیمه پیدا نمیشه
هر 20 تا دونه شو از ناصرخسرو 40000 میخرم
بعد اینا بشینن به ساپورت گیر بدن
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
الان سر کارم هستم و بد جور هم خوابم گرفته.ببخشید چی شدههههههههههههه.کی مردههههههههههههههههههه.شماها سچی دارید بحث میکنید





















ث
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
لابد کارمند دولت هم هستی
البته فرقی هم نمیکنه
چه بخش خصوصی و چه دولتی
همینه که تو راندمان کاری از افغانستان هم عقبیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
در سری اول آکادمی در ۱۴ سکانس متفاوت، خانم‌ها از شلوار ساپورت استفاده کردند. در سری دوم آکادمی در ۱۷ سکانس و در سری سوم، در ۷۲ سکانس متفاوت، خانم‌ها از شلوار ساپورت استفاده کردند.......ناقلا همه صحنه ها رو با جزييات ديدي ها..توبه هم كردي؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
آکادمی گوگوش را با این دقت و جزئیات نگاه کردن شما بگو کانالهای دیگرو چجوری دارند مانیتور میکنند...یه خورده هم بفکر سلامتی چشم هایتان باشید بد نیست هااا!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
فكر كنم نوسنده اين گزارش تلويزيون را از تمام زوايا روبرو بالا و پايين و پشت مشاهده كرده كه به اين نتايج شگفت انگيز رسيده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
نخیر این برنامه را ضبط کرده و بارها از دیدنش محظوظ شده!
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
چرا آکادمی ؟
این یک مدجهانی هست ،همه جای دنیا هست
هنرجوهای آکادمی هم از همه جا میان .میپوشن خوب
ساپورت البته قدیم هم بوده و یه مدتی روی مد .بعد از مد افتاد و حالا دوباره مد.دوسال دیگه هم دوباره از مد میوفته
چقدر حساسیت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
لختی و برهنگی و لباس های تحریک آمیز مد بشه مسئله ای نیست!!!
مملکت اسلامی حساس هست. امر به معروف و نهی از منکر داره.
نازنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
ناشناس 14:25 مملکت اسلامی رو همه چیز حساسه نه فقط برهنگی! مملکت اسلامی روی بیت المال مردم ،حق الناس، دروغ و افترا و تهمت زدن به شخصه مسلمان هم حساس!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
جناب/سرکار 14:25 تشریف ببرید مصاحبه امام با فالاچی رو بخونید.
مدیری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
این پوشش (ساپورت ) بیش از 20 سال است که در ایران استفاده میگردد و به دلیل قیمت و پوشش مناسب مورد اقبال هموطنان قرار گرفته است. مشکل آقایان با تئوری توطئه است که تمام مسائلی را که مذاقشان خوش نمی آید به توطئه گران و خارجی ها نسبت میدهند. حتما سوء استفاده های مالی کلان دولت گذشته هم کار آمریکاست.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
تو سری دوم 18سکانس بوده نه 17 سکانس
یدونه کم شمردین همه رو باید از اول ببینین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
:)))))))))))))))))
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اینها نتیجه ی انواع بی عدالتی ها ، بی قانونی ها ، پارتی بازی ها ، انواع رانت خواری های گسترده ، اختلاس ها و ..... است .... همه چیز با هم باید جور باشه - نمی شه همه اونها باشه ولی فقط زنها بسیار با تقواباشند : تقوا انواع دارد و همه انواع تقواها باید باهم باشند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
خدايا اين نوابغ را براي پيشرفت كشورمان حفظ بفرما كه ما هر چه داريم از تراوشات مغر اين افراد است كه با چه دقت و نگرشي مسايل خانمها را موشكافي ميكنند و بدين ترتيب مشكلات جامعه ما را حل ميكنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
الان اگه دمه انتخابات بود چی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
والا ما تمام مراحلشو دیدیم اما این چیزایی که میگی ندیدیم.خدایا خودت ما رو نجات بده از دست این آدما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
امسال پخش نمی کنن طرف دلتنگ شده رفته پار سالی ها رو دوباره نگاه می کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
علاوه بر ايرادات ساپورت توهم اينگونه تحليل گرها هم ميتواند عامل هنجار شكني افراد باشد.
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
به جای اینکه به ساپورت گیر بدید بیایید به این اختلاس ها و رانت خواری ها گیر بدید
scorpion
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
تا حدودی باش موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
فسادي كه در دولت قبل شد در هيچ كجاي دنيا نمونه اش را نميتوانيد پيدا كنيد بريد دزدان و غارتگران بيت المال را دستگير كنيد مغلطه نكنيد با ذكر مسايل پيش پا افتاده نميتوانيد اذهان مردم را از فساد هاي گسترده دور كنيد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
فساد اقتصادی رو میشه جمع کرد اما سست شدن پایه های اخلاق رو نه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
شما آکادمی گوگوش را کجا می دیدید؟خونه همسایه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اه و واویلا !!!!!!!!!!!!
صداو سیمای ضرغامی با آن یال و کوپال و عرض و طول و ارتفاع ، شبکه 1 ، 2،3،4،5، ، جام جمها ، سحر و خبر و خبر... بیش از 30 شبکه استانی که شب و روز با مصرف پول ملت شبانه روز رواعصاب ملت رژه میرن !!!!!
به اندازه چند چند جوان انگشت شمار man o toنمیتونن رو مردم تاثیر بزارن !!!!! آقای ضرغامی جات بودم خودمو از نوک برجمیلاد پرت میکردم پایین !! تا دیگه نتوانم تو روی ملت دروغ بگم و بگویم مردم به برنامه های صدا و سیما علاقه دارن و کسی ماهواره نگاه نمیکنه !!!!!
پیمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
این همه صدا و سیما چادر نشون میده چرا جا نمیفته ولی من و تو یه بار ساپورت نشون میده همه ملت استقبال میکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
این یعنی اینکه :
" گوگوش تونست ، عزت اله نتونست "
عماد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
آنهایی که با این سقوط اخلاقی و ظاهری در این جامعه موافقند مشتی بی غیرت هستند که برای تماشای شهوانی زنان دیگر حاضرند اعضای خانواده شان نیز اینگونه خودنمایی کنند....

بی شک لقمه حرام در انبان چنین افرادی ذخیره شده است.مسئله لختی و برهنگی نیست مسئله اینست که لختی و برهنگی در فرهنگ و قانون ما جایی ندارد، اقا و خانوم عزیزی که خیلی براشون چنین قوانین و هنجارهایی سخته بهتره به کشورهایی که امکاناتی برای چنین افراد مریضی فراهم کرده هجرت کنند.
ساناز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
اولا سرزمین ما وطن ما فقط متعلق به کسانی با افکاری مانند تو نیست اقای عماد پس بهتر است ایران را جز مایملک خودت ندانی
در ثانی مریض کسی است که به راحتی در مورد دیگران قضاوت می کند و انگ حرام خور بودن، شهوترانی و مریض بودن به دیگران می زند.
نازنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
دوستان دیدن امسال آکادمی پخش نمیشه دلشون تنگ شده خواستند اینجوری خشم خودشون رو نسبت به عدم پخش این برنامه نشون بدن!!! و الا آکادمی کجا ما کجا! یکساله که از پخشش میگذره چرا الان تحلیل میکنند؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
"اگرچه در یک بررسی رفتاری مشخص شده است ۷۵ درصد کسانی که از پوشاک زننده استفاده می‌کنند، دچار «سندروم خودنمایی» هستند"
فکر کردم دوران آمارهای الکی و بدون منبع گذشته. من دانشجوی روانشنا سی ام با همین استدلال 90% آدمای همه ی کشورهای خارجی هم لابد "سندرم خودنمایی" دارن بخاطر لباساشون....شما فقط خوبین
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
راستش ما هم تمام این برنامه های من و تو رو نگاه کردیم ولی باور کنید اصلا متوجه ساپورت پوشیدن خانمها در این برنامه ها نشدیم. مثل اینکه دوستان وطن امروز فقط در برنامه های تلویزیونی دارن پرو پاچه های خانمها رو نگاه میکنن.!!!! واقعا که شرم آوره. باید هم برای اینجور افراد پوشیدن ساپورت را ممنوع کرد.
ساناز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
ای کاش همه مثل شما چشم پاک بودند اقای کوروش.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
ساپورت را گوگوش خانم جا انداخت !!! الف جان اونوقت بگو بینم:
1) اصول اختلاسهای سنگین را کی جا انداخت ؟؟؟؟؟
2) دروغ را تو جامعه کی جا انداخت ؟؟؟؟؟
3) ریا و ریا کاری را تو جامعه کی جا انداخت ؟؟؟؟
4) آقازاده بازی را کی جا انداخت ؟؟؟؟
5) حتک حرمت هم را کی جا انداخت ؟؟؟
6) عدم اعتماد بهم را کی جا انداخت ؟؟؟؟
7 ) فلج کردن اقتصاد مملکت را کی جا انداخت ؟؟؟؟؟؟
8) تهمت زدن بهم بدون مدرک را کی جا انداخت ؟؟؟؟
9) نوشتن اختصاری نام دزدان بیت المال را کی جا انداخت
10)مماشات و تعلل در مجازات دزدان بیت المال را کی جا انداخت؟؟؟؟
و چرا محمودیان همه را بیچاره کرد و همه را از زندگی انداخت ؟؟؟؟ و کسی باهاش کاری نداره ؟؟؟؟؟
کارشناس وطن دیروز
UNITED STATES
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
ابی ، داریوش فکر کنم البته . شاید سیاوش قمیشی هم نقش داشته باشه ، لیلا فروهر هم می توانه دخیل باشه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
راستی امسال چرا پخش نمی شه؟؟؟ البته از خونه همسایه ما می بینیم!!!!
دیپلماسی اسلامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
جاهلیت مدرن عزیزان کمی از بی غیرت بودن دور شوید پسر من مادر من خواهر من ... همه در جامعه هستن شاید خیانت برای شما اتفاق بایفتد تهاجم فرهنگی را جدی بگیریم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
در ۹۰ درصد سکانس‌های موجود این سری آکادمی از ساپورت استفاده شده است که در جای خود جای تامل زیادی دارد!
لطفا در مورد "جای خود: توضیح بیشتری بدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
مگر تا پیش از من و تو و آکادمی گوگوش مردم ماهواره تماشا نمی کردند ؟! از لوس انجلسی ها و ترکیه ای ها نمی تونستن الگو بردارند ؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اگر حرف نویسنده را قبول کنیم این نشانه ضعف و شکست برنامه های فرهنگی ما است که یک برنامه تلویزیونی چنین موج و اثری دارد ولی دستگاههای عریض و طویل ما ما با آن بوجه سرسام آور در کوچکترین اثر بر مردم ناکامند
irani
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
ببین تو کشورهای غربی از بس غرایز انگیخته میشن چقدر بدبختند؟!اگه این مشگل ساپورت حل میشد چی که حل نمیشد.!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
یعنی خدایش ببین چقدر با دقت و نکته بینی نشستن این آکادمی رو نگاه کردن که به عقل جن هم این موارد نمیرسه
کیوانفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
چند وقته صدا و سیما برنامه های متنوعی رو برای ممانعت از دیدن ماهواره پخش میکند ولی حتی به خود زحمت نمیدهد سیاست مخاطب گریزانه خود را تغییر دهد .صد البته که برخی از برنامه های ماهواره مشکلات جامعه را افزایش داده . اما مسلما رسانه میلی که خود متهم به نقض مطالبات مخاطبین میباشد نمیتواند در این مسیر کاری انجام دهد .
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
جالبه که ما با 20 تا شبکه نمیتونیم رو خودمن تاثیر بزاریم اونوقت اونا با ی شبکه رو پوشش خانواده شهوت مردونگی زنونگی مارو عوض کردن ...اونا کار خودشونو میکنن شما چه کردین
ممد سیبیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اینها که موافق ساپورتند ومثبت میدن امسال عیدی برا مامان جوناشون،همسراشون،خواهراشون و دختراشون ساپورت بخرن !!!
ما که بدمون نمیاد خیلی هم خوبه!!!!!!!
ساناز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
خجالت واقعا چیز خوبی است. شرم بر تو اقای سیبیل با این طرز حرف زدن که نگاهت به زن فقط نگاه جنسی است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
سبیل خان اگه سن و سالت قد بده یه روزائی بود همه همدیگر و خواهر و برادر صدا میکردیم. بعد یه روزائی اومد یه عده توی یه باغ ریختن جلوی چشمای مردا که برادراشون باشن به خانوما که خواهر و همسر اون برادرا بودن و حکما" خواهر اونا هم حساب میشدن تجاوز کردن. حیا کن سبیل خان حیا کن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
ماشاالله چه با دقت هم بررسی کردن.
زهره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
آستانه تحمل بالا رفته یا پایین اومده..؟. آقای تحلیلگر!
بردیا
UNITED STATES
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اها حالا فهمیدم . چرا در کشور ما امار جرم و جنایت در مقایسه با المان و سوعد ..... زیاده . بخاطر ساپورته !!!!رشد اقتصادی مون رو بگو .! امار بیکاری ! طلاق ! و الی ماشاالله که در همه امارهای اینچنینی یا در صدر یم یا در نزدیکی صدر. ! ای خدا ذلیلشون کنه این استکبار جهانی رو .
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
باز کشور در یک جایی دچار کمبود شده روسری زن ها مشکلات را درست کرده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
چه خوب شد اكادمى هست گناهو به گردن اون بندازين اگه نه چى ميشد؟والله شماها رقص بلد نيستين وگرنه اتاق صاف صافه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
یعنی بعد از 33 سال از انقلاب و این همه هزینه های فرهنگی و تبلیغات هنور مردم از اکادمی گوگوش الگو میگیرند ؟ این که خیلی بده .
sohrab
FINLAND
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
آقای وطن امروز درباره پول یا مفت هم بگو! بلا خره برای شما حلا‌ل و حروم شامل پول هم می‌شه یا نه ؟
ناشناس
UNITED KINGDOM
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اون چیزی که جای تأمل داره مغز کثیف و حقیر نویسنده این مطلبه که همش تو لنگ و پاچه زنها دور میزنه
فرارو! دقت کن و به آغوش ملت بازگرد
آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
طرفداران بی حجابی بدون درنظرگرفتن خداوندآگاه برتمام قلبها ،زنان جامعه رابرای لذت بردن به برهنگی تشویق می کنند امید است روزی پی به این خیانت ببرند !!!!!!!!!!!
متعجب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
جای تعجب وتاسف است که ملتی خود را بازیچه گوگوش که معلوم نیست کی هست وچکاره است میکند واز او پیروی میکند بی ریشه یعنی همین.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
عجب اطلاعات کاملی دارند این اقای نویسنده ما که الحمدالله ماهواره

نداریم اکادمی ومن وتو ساپورت چیه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
بابا این مطلب تو که بیشتر موجب "تهییج غرایز" شد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
دانشمند یعنی بیشتر از پوشیدن و راه افتادن تو خیابون؟ یه کم فکر کن!
ناشناس
GERMANY
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
آقا برداشته درصدا رو با همدیگه جمع کرده رسیده به ۹۰ درصد!!! کلاً مهندسن
حسین چارکچی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
فساد در جامعه غوغا میکند در مقابل شبکه من وتومتاسفانه شبکه های تلویزیون کشور جذابیتی ندارند ناچاراجوان بعلت شدت غریزه شهوت برای خود نمایی به ان برهنگی فرهنگی گرایش پیدا میکندکاش از این مقالات بیشتر نوشته شود تا اگاهی ها رشد یابد موفق باشید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
حسین . از قضا به نکته خوبی اشاره کردید،غریزه و شهوت،البته فرهنگ برهنگی را میشود تعریف کرد ولی برهنگی فرهنگی خیلی جای بحث داره عزیز دل برادر.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
همه این حرف ها برای رد گم کنی از فسادهای میلیاردی است اگه این اقا دلش برای اسلام می سوزه چرا راجع به محاکمه شدید اختلاس گران چیزی نمی گه
اینها میخوان با شلوغ کاری فکر مردم از اختلاس ها را منحرف کنند
علی
UNITED STATES
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
آقا کی شما میخواین بفهمید که به شما اصلا مربوط نیست که مردم چی می پوشند ولی اینکه مردم دارند دسته دسته سرطان میگیرند دقیقا به شما مربوطه! شما برید فقط هوای تمیز برای مردم فراهم کنید که بتونند نفس بکشند.
امید میر حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
یعنی ملت همیشه در صحنه ایران از اکائمی گوگوش الگو برداری میکنند..مگه اینها همون ملتی نیستند که در زمان انتخابات و زاهپیمایی ها اونجوری راجع بهشون حرف زده میشه..فرارو نا امیدم نکن
ایمان
CANADA
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
اختلاسها هم به ساپورت راه داره چون هردوشون کش دارند!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
35 ساله دارید همین حرفا رو میزنید. بس نیست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
همگی خسته نباشید نظرات کامل بود و جالب میدهیم کارشناسان نظرات شما را بررسی و دوهزار سال دیگه نتیجه اعلام و با شدت با عاملین برخورد میکنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
در سری اول آکادمی در ۱۴ سکانس متفاوت، خانم‌ها از شلوار ساپورت استفاده کردند. در سری دوم آکادمی در ۱۷ سکانس و در سری سوم، در ۷۲ سکانس متفاوت، خانم‌ها از شلوار ساپورت استفاده کردند! این تعداد یعنی در ۹۰ درصد سکانس‌های موجود این سری آکادمی از ساپورت استفاده شده است که در جای خود جای تامل زیادی دارد!
محاسبات دقیق شما هم حای تامل دارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
فقط میخوام بگم خداوند متعال به همه انسانها عقل داده .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
مطمئن باشید اگر امثال شماها کاسب کارها کاری به دین و ایمان مردم نداشته باشید هم اسلام از دست شما نفس راحتی میکشه و هم مردم بهتر زندگی میکنن. شما اینقدر ریاکار و دروغ گو هستید که در مقابل این همه دزدی و دروغ و رشوه و هزار فساد دیگه خاموش هستید ولی گیر دادید به ساپورت پوشیدن خانم ها
دختر کارمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
دو سه تا شلوارِ کلفت و گشاد بذارید تو سبد کالا والا میپوشیم بلا میپوشیم
اون موقع که شلوار سنبادی مد بود کسی این قدر آه و فغان راه نیانداخته بود!
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
ادم نظرات رو که میخونه از زندگی سیر میشه! چرا اخه این مدلی هستن ایرانیا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
فکر کنم پرفوسور حسن عباسی در این تحلیل نقش اساسی ایفا نموده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
گاهی به خودم شک می کنم که اگه توی این جامعه دارم زندگی می کنم چرا این چیزا رو نمی بینم.ساپورت روبرای اولین بار توی فرارو شنیدم و بعد توی خیابون دیدم و متوجهش شدم.ماهواره نداریم و علاقه ای هم به داشتنش ندارم و مخالفتی هم باهاش ندارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
همه اینا به کنار ،خداییش حق ارمیا نبود اول شه!!!
هومن
TURKEY
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
آقا يا خانمي كه مقاله را نوشتي! اگر در معضل اعتياد، فقر، تورم، دروغ و دروغگويي در بين مسئولان و مردم، اجاره مسكن، اختلاس‌هاي ميلياردي و نجومي دولت مردمي(!) سابق و... هم اين همه دقت نظر و نكته‌سنجي داشتي، اين سخنانت هم قابل قبول بود ولي با اين آمارها صرفا خودت را مضحكه كردي....
بلبل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
نظرات غیر قابل انتشار جالبه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
متأسفانه رفتارهای غلط مسئولین باعث شده که اگر حتی حرفی هم بدرستی بزنند مردم قبول نکنند. اول باید مردم گویندگان یک سخن را قبول داشته باشند تا به گفتۀ او جان دل بسپارند. از ابتدا فکر کردند که با زور و توسری و کتک میتوان هر کاری را انجام داد ولی سخت در اشتباه بوده اند . تنها با این زورگویی باعث مقاومت بیشتر در افراد شده اند. و لذا به انحاء مختلف سعی میکنند روزنه ای برای خنثی کردن اهدافی که از احکام پوششی وجود داشته پیدا نمایند. زور و کتک و زندان چارۀ کار نیست. اگر از ابتدا حجاب را اجباری نکرده بودند در حال حاضر شاهد این رفتارهای افراطی و آرایشهای سر و صورت مسخره نبودیم. شاید اگر اجبار و کتک و زندان و حجاب قانونی در کار نبود اینهمه افراد دو شخصیتی و افرادی که پوشش اشان نشان گر بحرانی واقعی در شخصیت اشان است زیاد نبود. قبول کنیم هر چند فکر اولیه ( حجاب اجباری) خیر خواهانه بوده ولی اشتباه کردیم . این جور مسائل با زور و کتک و زندان درست نمیشود.
مجله فرارو