bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۱۹۸۸۴

واکنش شریعتمداری به نطق مطهری

تاریخ انتشار: ۰۱:۰۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۳
حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت:

1-چرا در مراسم بزرگداشت حماسه حسینی(ع) که همه ساله در سراسر جهان‌اسلام برپا می‌شود و دهها میلیون نفر علیه قاتلان اباعبدالله الحسین(ع) به کوچه و خیابان آمده و جنایت وحشیانه آنان را محکوم می‌کنند، به طرفداران شمر و یزید و ابن‌سعد و ابن‌زیاد و حرمله و... اجازه داده نمی‌شود که در میان توده‌های عظیم و انبوه مردم عزادار حضور یافته و از خود دفاع کنند؟ و مثلا برای مردم توضیح بدهند که چرا در عاشورای سال 61 هجری، خون پاک فرزند رسول‌خدا(ص) و اصحاب و یاران او را برزمین ریخته‌اند؟ و چرا سرهای مطهر آنان را از بدن جدا کرده، خیمه‌ها را به آتش کشیده و زنان و کودکان  را به اسارت برده‌اند؟ شاید آنها برای آنچه در آن روز مرتکب شده بودند، دلیل قانع‌کننده‌ای داشته باشند؟! که اگر فرصت و امکان ارائه دلایل و نظرات خود را پیدا کنند، قضاوت مردم درباره آنها تغییر کند! از کجا معلوم که تقصیر اصلی با اردوگاه امام حسین(ع) نبوده است؟! و یا بخشی از گناه آن جنایت وحشیانه به خاطر برخی از اقدامات در همین اردوگاه نبوده باشد؟!

چرا با خواندن این چند سطر عصبانی شده و با خشم ابرو در هم کشیده‌اید؟! و نگارنده را احمق! و یا دستکم، دیوانه تصور می‌کنید؟! و این احتمال را پیش می‌کشید که شاید طرح‌کننده این سوال با اردوگاه یزید و ابن‌زیاد سر و سرّی داشته باشد؟!

حتما در پاسخ خواهید گفت؛
اولا؛ رذالت و خباثت شمر و یزید و ابن‌سعد به اندازه‌ای آشکار و بدیهی است که کمترین نیازی به اثبات ندارد و نه فقط یک یا دو یا ده یا صد، بلکه هزاران دلیل و سند غیرقابل انکار از جنایت وحشیانه‌ای که یزیدیان نسبت به خاندان رسالت و همه انسان‌ها از عصر عاشورا تا عصر حاضر مرتکب شده‌اند، حکایت می‌کند. به گونه‌ای که جزئی‌ترین ابراز تردید در آن، تنها می‌تواند ناشی از حماقت، دیوانگی و یا مأموریت و وابستگی تردید‌کننده تلقی شود.

ثانیا؛ خواهید گفت؛ که اردوگاه سیدالشهداء علیه‌السلام غیر از سخنان و بیانات حضرت اباعبدالله(ع) و برخی از یارانش که آنهم در همهمه و شیهه اسبان مهمیز خورده گم می‌شد، هیچ تریبون دیگری نداشت ولی در همان حال اردوگاه یزیدیان از تمامی تریبون‌های آن روز برای تبلیغ نظر و ادعای وارونه خود علیه اردوگاه حسینی(ع) برخوردار بود. سگ‌ها را گشاده و سنگ‌ها را بسته بودند.  بنابراین آنچه نیاز به بازخوانی دارد، مظلومیت مولای شهید ما حسین بن علی(ع) است و آنچه نباید به فراموشی سپرده شود- تا فرصت تکرار نیابد-  شرح و تفصیل جنایات وحشیانه یزید و شمر و عمرسعد و ابن‌زیاد و حرمله و... است. مگر آن حرامیان تاریخ، غیر از آنچه با صدای بلند و در همه جهان آن روز اسلام عربده کشیده‌اند، سخن ناگفته دیگری دارند که فرصت گفتن نیافته باشند؟!

ثالثا؛ شاید بگویید؛ مگر تاکنون در هیچیک از مراسم بزرگداشت حماسه حسینی(ع) شرکت نکرده و در سوگ او حضور نداشته‌ای؟! و مگر نمی‌بینی که در این مراسم فراگیر و در عزای سالار شهیدان، بیشتر از آنچه درباره مظلومیت مولای شهیدمان حسین بن علی(ع)  و علت قیام آن بزرگوار گفته می‌شود، از انگیزه یزیدیان در قتل مولای شهید(ع) و به اصطلاح دلایلی که برای ارتکاب آن جنایت بزرگ تاریخی آورده بودند، سخن در میان است. و تمامی آنچه درباره انگیزه اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام از قیام و انگیزه و چرایی ارتکاب آن جنایت از سوی حرامیان، گفته و نوشته می‌شود، مستند به اسناد غیرقابل خدشه و مکتوب و مضبوط است. بنابراین، چرا تصور می‌کنید و به دروغ حنجره پاره می‌کنید که یزیدیان فرصت اعلام نظر و دفاع از خود را نداشته‌اند و پیروان اباعبدالله الحسین(ع) درباره واقعه عاشورای سال 61 هجری، یکطرفه به قاضی رفته و شمر و یزید و ابن‌سعد و ابن‌زیاد و بقیه حرامیان را محکوم می‌کنند!

بسیار خوب! نگارنده از ادعای کاذب خود دست می‌کشد و استدلال شما را قاطع، غیرقابل خدشه و پذیرفتنی می‌داند. اما آنچه نگارنده، مطرح کرده است، فقط یک ادعای کاذب و سؤال جعلی است که منظور از طرح آن، شنیدن هزارباره استدلال‌ها و نظرات منطقی و مستحکم شما بوده است وگرنه، نگارنده نیز از ژرفای دل با شما عزیزان همراه و هم‌عقیده  است و برای مزید اطلاع شما، این توفیق حداقلی را دارد که با هربار نوشیدن آب، به ساحت مقدس اباعبدالله‌الحسین(ع) سلام و بر قاتلان آن امام مظلوم و شهید لعن و نفرین بفرستد.

حتما می‌پرسید، در حالی که پاسخ ادعای کاذب و پرسش جعلی خود را می‌دانی از طرح آن چه انگیزه‌ای داشته‌ای؟! جواب آن است که  دیروز یکی از نمایندگان مجلس که مدعی است هوشمند! و عاقل! و غیروابسته است، سؤال مضحک فوق را که پاسخی بدیهی دارد، برای تبرئه سران فتنه آمریکایی، اسرائیلی 88 و پاک‌کردن داغ ننگ وطن‌فروشی آنان بر زبان آورده و این واقعیت را نادیده گرفته است که اصحاب فتنه نه فقط از دهها رسانه و سایت اینترنتی داخلی برای پمپاژ ادعای دروغ تقلب و تلاش برای براندازی نظام برخوردار بوده‌اند بلکه تمامی‌ رسانه‌های پردامنه دشمنان بیرونی نظیر بی‌بی‌سی‌ فارسی، صدای آمریکا، العربیه فارسی، یورو نیوز فارسی، رادیو زمانه، رادیو و تلویزیون اسرائیل، شبکه‌های تلویزیونی کشورهای عربی و دهها شبکه تلویزیونی فارسی زبان در آمریکا و اروپا، شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، توئیتر و... نیز در خدمت همین پادوهای وطن‌فروش بوده است. ضمن آن که آزادانه هر از چند روز بیانیه صادر کرده، مصاحبه می‌کردند و... گفتنی است که «گوگل» بزرگترین و معروفترین موتور جستجوگر، سرویس «ترجمه فارسی- GOOGLE   TRANSLATE -» را اختصاصا و با اعلام قبلی برای حمایت از سران فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 راه‌اندازی کرده بود و فیس‌بوک به دستور رسمی وزارت خارجه آمریکا تعمیرات سالانه خود را با همین منظور به بعد موکول کرده بود و...

2- چرا مأموران انتظامی در مرزها به قاچاقچیانی که به سوی مرزبانان آتش گشوده بودند، اجازه نمی‌دادند ابتداء درباره انگیزه خود از  حمله به مرزبانان توضیح بدهند و بعد مانع آتش‌افروزی آنان شوند؟! و یا چرا رزمندگان اسلام در جریان جنگ تحمیلی بی‌آن که درباره علت حضور نظامیان دشمن در جبهه نبرد توضیح بخواهند به سوی آنها شلیک می‌کردند؟ و یا چرا پلیس بعد از اسارت سارقان مسلح و قاتلان محارب، آنان را بدون محاکمه در زندان نگاه می‌دارد؟! پاسخ این لاطائلات بدیهی‌تر از آن است که نیازی به توضیح داشته باشد. چرا که افراد یاد شده مرتکب جرم مشهود شده بودند که در حال محاربه مستوجب قتل بوده‌اند و در غیر اینصورت مظلومان را به قتل می‌رساندند - که رساندند- و در حال اسارت محاکمه آنان فقط برای تعیین مجازات بود و نه اثبات جرم.

دیروز آقای علی مطهری، همان نماینده یاد شده از تریبون مجلس و برای چندمین ‌بار اعلام کرد که حصر سران فتنه بدون حکم قضایی بوده و غیرقانونی است! و این واقعیت ملموس را نادیده گرفت که سران فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 به گواهی صدها سند غیرقابل انکار تحت مدیریت مستقیم مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس و با هدف براندازی نظام دست به وطن‌فروشی و جنایت زده‌اند و جرایم و جنایات مشهودی نظیر ادعای تقلب در انتخابات - فرمول دیکته شده جرج سوروس صهیونیست به خاتمی و دستورالعمل آشکار ریچارد رورتی به فتنه‌گران- دریافت کمک مالی کلان از ملک‌عبدالله سعودی و چند کشور اروپایی، حمایت آشکار از اسرائیل و آمریکا، قتل مردم کوچه و بازار، آتش زدن مسجد، آشوب خیابانی، اهانت به ساحت مقدس عاشورای حسینی(ع)، سنگباران نمازگزاران عاشورا، پاره و لگدمال کردن عکس مبارک حضرت امام(ره)، اعلام آشکار محاربه با نظام اسلامی - شعار انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است- و دهها جنایت دیگر فقط بخشی از جرم غیرقابل اغماض آنان است تا آنجا که نتانیاهو از آنها با عنوان «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد کرد و اوباما، حمایت از سران فتنه را با ذکر نام، وظیفه استراتژیک آمریکا دانست و...

آیا سران فتنه فقط به خاطر بخش اندکی از این همه جنایت، مستحق چندین‌ بار اعدام نیستند؟ ضمن آن که قانونی بودن شورای عالی امنیت ملی و ضرورت اجرای تصمیمات آن در قانون اساسی تصریح شده است و رئیس قوه قضائیه که بالاترین مقام قضایی است از جمله اعضای این شورا می‌باشد.

آقای علی مطهری، از قانون سخن می‌گوید و توضیح نمی‌دهد که آیا سران و عوامل فتنه حاضر به پذیرش حکم قانون هستند؟! و اگر بودند، چرا درباره ادعای تقلب- که خود با عمل خویش و در مواردی با بیان صریح آن را تکذیب کرده‌اند- حاضر به پذیرش قانون و طی روال قانونی تصریح و شناخته شده نبودند؟ و...

3- و بالاخره اگرچه دراین‌باره گفتنی بسیار است ولی تنها به نکته‌ای که هوشیاری آقای علی مطهری در اظهارنظر را می‌طلبد، اشاره می‌کنیم و آن، این که، آنچه ایشان هر از چند گاه مطرح می‌کند و مانند اظهارات دیروز وی بلافاصله با استقبال گسترده رسانه‌های آمریکایی و صهیونیستی روبرو شده و با کف و سوت گروههای ضدانقلاب همراهی می‌شود، حاوی هیچ نکته تازه و یا سخن ناگفته‌ای نیست بلکه نظیر آن بارهاوبارها از سوی دیگران مطرح شده و بی‌اعتنایی رسانه‌ها و محافل دشمنان اسلام و انقلاب و نظام را در پی داشته است.

بنابراین بدون کمترین تردیدی می‌توان نتیجه گرفت که اظهارات ایشان به خودی خود برای دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها کمترین ارزش و اهمیتی ندارد و اگر چنین بود، چرا وقتی مشابه همین اظهارات از سوی دیگران مطرح می‌شود، به آن اعتنایی نمی‌کنند؟ پاسخ فقط به فقط در انتساب آقای علی مطهری به بیت شریف استاد بزرگوار، آیت‌الله شهید مطهری است. توضیح آن که رسانه‌ها و محافل بیگانه و ضدانقلابیون وابسته به آنها بدون استثناء در نقل قول از ایشان تاکید می‌کنند، آقای علی مطهری فرزند آیت‌الله مطهری و به سختی می‌توان حتی یک نمونه را یافت که قید یاد شده را نداشته باشد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که جناب علی مطهری بدون انتساب به پدربزرگوار و شهیدشان نزد رسانه‌ها و محافلی که برای ایشان کف و سوت می‌زنند، اهمیتی ندارد.

و باید از ایشان پرسید که اولا؛ دیدگاه‌ها و نظرات وی چه نسبتی با دیدگاه‌ها و نظرات استاد شهید دارد ثانیا؛ اگر انتساب نسبی وی با استاد شهید نادیده گرفته شود، چه باقی می‌ماند؟!  ثالثا؛ مگر نه اینکه در کلام خدا به صراحت آمده است؛ ان‌اولی الناس بابراهیم للذین اتبعوه «نزدیکترین انسان‌ها به حضرت ابراهیم(ع) کسانی هستند که از آن پیامبر بزرگوار پیروی می‌کنند» و نه کسانی که با آن پیامبر اولوالعزم فقط رابطه نسبی داشته‌اند. و رابعا؛ آیا جناب ایشان به این نکته توجه کرده است که چرا قاتلان استاد شهید مطهری، از اظهارات وی ذوق‌زده شده و برایش کف می‌زنند؟! و خامسا؛ آقای علی مطهری، غیر از مطالعه آثار شهید مطهری- اگر آنها را مطالعه کرده باشند!- چه کانال دیگری برای درک و فهم نظرات آن بزرگوار داشته‌اند؟ چرا که سن ایشان به بهره‌گیری از محضر مستقیم استاد، قد نمی‌دهد بنابراین باید بپذیرند اگر قرار به بهره‌گیری از طریق آثار استاد باشد، دیگران به مراتب از ایشان به دیدگاه‌ها و نظرات استاد شهید نزدیکتر هستند.
bato-adv
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
از دانشمند گرامی جناب اقای شریعتمداری خواهشمند است زمانی را هم صرف تجزیه و تحلیل دزدی های کلان دوره اقای احمدی نژاد اختصاص دهند.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
این فتنه گرانی که اصلا پایگاه مردمی ندارند و با آن همه اسناد غیر قابل انکار رسوای خاص و عام شده اند اگر محاکمه شوند این تعداد انگشت شماری که هنوز در گمراهی آشکار بسر میبرند و از فتنه و فتنه گران حمایت میکنند به راه راست هدایت میشوند از جمله فرزند شهید مطهری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای شریعتمداری میخواهی سند بزنیم و کشور ایران را بنامت کنیم تا خیال تو و همفکرانت راحت بشه چراکه شماها اصلا" اعتقادی به آزادی هم که در قانون اساسی تعریف شده ندارید و با دستهای خودتان حلقه آزادی قانونی را دائما" تنگ تر و تنگ تر میکنید میترسم جائی برای نفس کشیدن نگذارید پس بگذار یک دفترخانه بریم و کلا"ایران را به نامتان بزنیم تا حداقل خیالتان راحت شود و شاید فشار را کمتر کنید تا اکسیژن حداقل بهمون برسه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
زنده باد شریعتمداری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چه مقایسه ای کرده این آقای شریعتمداری از شرایط آن زمان و این زمان!!!؟؟؟؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۸۲
ناشناس
UNITED STATES
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چرا شما انقدرررررررررررررررررررررررررررر عصبانی شدی آقا؟؟؟ اگر اهمیت ندارد چرا شما انقدر اهمیت میدی دادا؟؟ زنده باد علی مطهری عزیز مردم ایران
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
سخنان آقاي شريعتمداري معلوم است كه به چه سبك و سياقي است من اولين پاراگراف را خواندم و بقيه انها را بي فايده دانستم چون ايشان اصول منطقي را زير پا مي گذارد تشبيه وقايع ايران به عاشورا قياس مع الفارق است چون شباهتي بين ايندو نيست لذا نمي توان قضاوت درستي كرد نه مردمي كه به خيابان آمدند قشون يزيد هستند و نه سر كسي را بريدند و اينكه در اين دعوا دشمني كه سو استفاده كرده با توجه به زمينه هايي كه بوجود آمده لحاظشده خلاصه آقاي شريعتمداري چند واحد كلاس منطق لازم دارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
من فقط موندم ایشون چرا اینجوریه!!! چه اتفاقی براشون افتاده که اینجوری فکر میکنند! یعنی اگر فردا اسراییل و آمریکا نابود بشه باز میگرده دنبال یه دشمن دیگه!!
بابا جون فقط یه رقم 5 میلیون ملت اومدن بیرون! یعنی همشون رو سازمان سیا و اسراییل فرستاده بود؟!!!

تموم کنین این قائله دوسر باخت رو برای کشور ما! عفو کنین تموم شه بره بابا!
ناشناس
ROMANIA
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
علی مطهری محبوب و عزیز مردم ایران
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای علی مطهری، غیر از مطالعه آثار شهید مطهری- اگر آنها را مطالعه کرده باشند؟!!!

من متاسفم که آقای شریعتمداری رو باید شهروند صدا بزنم!!! آقا خجالت بکشید از این بساط هوچی گری و تمسخر و توهین!

طعم عدالت رو از هاله نور شما که نچشیدیم هیچ داریم عذاب هم میکشیم از اوضلع بد اقتصادی!!!

همه میدونیم تحریم ها همگی به خاطر اظهار نظر رییس جمهور قبلی بوده و همه چشم بستیم و میگیم به خاظر فتنه بوده! خدایا دروغ رو از کشور ما دور نگاه دار!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خموش باش عمو حسين
اميررضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اقاي شريعتمداري شما در اقليتي ، لطفا اين حقيقتو بپذير
درود بر فرزند خلف شهيد مطهري
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
9 دی ثابت کرد کی در اقلیته
يك بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ولي در قدرت است و همين براي ترك تازي ايشان كافي است!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خب قوه قضاییه رو تعطیل کنیم و به جاش پرورش مداح و مجلس روضه راه بیاندازیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چه ربطی داشت؟
علی
ROMANIA
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شریعتداری هرچه دلش میخواد میگه!!!!
يغما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
فرارو اين متن رو بايد از عربى به فارسى ترجمه مى كرديد بعد منتشر مى شد !
فقط محض اطلاع برادر حسين ! ديروز تو پاريس براى دفاع از آزادى بيان 1/5 ميليون نفر راهـپيمايى كردن
اونوقت تو مجلس ما براى دفاع از اقتدارگرايى به يه نفر حمله كردن … !
اگه شما به عمق اين فاجعه پى بردى ، منم ميرم متن شما رو ترجمه مى كنم تا به عمقش پى ببرم !!


فرارو خواهـش مى كنم ازت سانسور نكن
من يكى از قديمى ترين كامنت گذار هـاى سايتتون هـستم ولى چند وقته مورد كم لطفيتون قرار گرفتم و تمام نظراتم از دم سانسور ميشن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
البته من مدافع علی مطهری هستم و این کار مجلس را خفت بار و شرم آور می دونم. ولی درباره اون راهپیمایی پاریس باید بگم همین قدر بس که نتانیاهوی آدم کش و روزنامه نگار کش و بچه کش، یک نفر از اون یک و نیم میلیون نفر بود که شما میگی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
وقتی جواب حرف رو با کتک و هوچی گری میدید برای یه آدم که اصلا 88 رو ندیده باشه هم معلوم میشه حق با کیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
من که بدجوری قانع شدم
جیگر جیگرزاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
حسین آقا ! اگر به تعداد است ، جمعیت راهپیمایی پاریس از نه دی بیشتر بوده است . حالا بفرمائید کاریکاتوریستهای هتاک به پیامبر حق دارند صبح تا شب کاریکاتور نبی مکرم اسلام را بکشند و با فریاد Je Suis خون پامال شده آن پلیس مسلمانی را که کشته شد، به نفع خود مصادره کنند.

حسین آقا ! خفه مان کردید با فتنه . مردم حالشان از رفتارهای احمدی نژاد به هم خورد ، مثل حاج کاظم آژانس شیشه ای آتیشی شدند و مشتی به شیشه ای کوبیدند. حالا شما آمده ای همان گیری را که کوهی به حاج کاظم داد به مردم می دهی که بی بی سی و فلان دارند استفاده می کنند ؟!

دست بردار بابا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
کی گفته تعداد راهپیمایی میلیونی 9 دی از راهپیمایی 1/5 مییونی پاریس کمتر بوده؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
فتنه ربطی به احمدی نژاد نداره اونها دشمن احمدی نژاد نبودند دشمن ایران نظام مردم و حتی اسلام بودند
حسین
GERMANY
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
دروغ های شاخ دار شریعتمداری در کیهان برای همه روشن است حرف های ایشان هیچ اعتباری ندارند. ایشان خاموش باشند بهتر است چون بیشتر مورد مضحکه قرار می گیرند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اسنادي هم هستند كه علي مطهري با جرج سوروس ديدار كرده و خط گرفته!!!!!!!!!!!!!! اگه بخواين حاج حسين آقا روشون مي كنن مگه نه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شریعنداری با ادبیات یزیدی از امام حسین دفاع می کند.یه خورده آب یخ بخور استاد
هومن
GERMANY
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
نه شما و طرفداران شما و دوستانی که نظرات شما رو تائید میکنن امام حسین و اصحابشون هستین نه اون بندگان محصور خدا یزید و شمر و ابن زیاد و هرمله ! از قیاسش خنده آمد خلق را ... !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
کسی که حرمت عاشورا رو میشکنه و بر ضد اصل ولایت فقیه شعار میده به نظرت تو لشکر امام حسین (ع) قرار دارند؟
دعاگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
رحمت به شیری که خوردی
دلواپس ریاکاران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
کاش امام زنده بود و میدید که چگونه با نوه و یارانش رفتار میشود.؟ بخدا دنیا ارزش اینهمه ریا و دلبستگی را ندارد. همه ما بزودی به دیار نیستی میرویم. خوشبخت کسی است که بی ریا و دوستدار مردم باشد. و اینقدر فتنه فتنه راه نیاندازد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
نزدیکترین ها به حضرت ابراهیم آن هایی بودند که پیرویش کردند

فتنه گرا عکس امام عزیز هم پاره کردند یادت که نرفته
hadi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
واقعا این شبیه سازی شریعتمداری از خود به امام حسین و منتقدین به شمر و یزید مضحکترین تشبیه دنیاست. آقای محترم اگه نمیترسید و به قول خودتون هزارتا مدرک دارین خوب دادگاه تشکیل بدین و سران به قول شما فتنه رو اعدام کنید. یا شاید هم این سر و صداها واسه چیز دیگست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شریعتمدار استاد سقسطه و مغلطه !
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
باز یه خبری شد مثلث آمریکایی با جورج سوروس اومد وسط
ناشناس
UNITED STATES
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
توپخانه آتشششششش گرفته !!!!

دوستان توپخانه ای لطفا مراقب باشند !!!
اذری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چرا ما هر وقت در موضوعی کم میاریم از مذهب مایه میزاریم و از مذهب سو استفاده ابزاری میکنیم . به خدا مطهری حرف حق گفته ........ بیایید کمی منصف باشید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اصلا شماره یک که نخونین. سطر اول شماره 2 هم نخونین. بقیه هم همون جورج سورس و صهیونیسته. بابا جان مگه مشکل داری حرفهای تکرار میزنی. مطهری میگه محاکمشون کنید. بیارینشون دادگاه. شما که اینقدر مطمئنید اینها اعدامی هستن خب چرا می ترسین؟چرا؟
ناشناس
CANADA
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
سنگ تویی تیشه تویی قاتل اندیشه تویی
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
درود خدا بر نماینده شجاع مطهری که حق میگوید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آخرتندروی ؛خشونت .وحشیگری؛اختلاس ؛تاراج بیت المال؛ایستادن مقابل ولایت فقیه ویاران انقلاب است.
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
سلام.قابل توجه كليه دانشجويان ودانش پژوهان، اگر تا بحال معناي دقيقي از واژه قياس مع الفارق نمي دانستيد مطلب حسين آقارا خوب مطالعه فرماييد .
يك شيعه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
سلام
براي ما شيعيان حسين و ائمه مصومين فرق ميكنن
الان همه اينجا پيروان هستيم نه نايب انها
اقاي شريعتمداري خودتان را يكي از ياران خاص ميبيني يا با امام زمان كساني ارتباط دارن و شما با آنها در ارتباطي
هر كسي نقدي بكند اگر دست برسد پاره پاره اش ميكني از تهمت زدن هم كه ابايي نداري
ترا ميگن شيعه علي
نميدانم
علي براي اينكه آراامش در جامعه باشد حتي اسم فرزندانش را ابوبكرو عمر و عثمان هم گذاشت كه در كربلا شهيد شدن ولي شما دست از يه پيراهن عثمان مانندي به نام فتنه 88 دست برنداريد تا ضرري مهلك به مردم و نظام وارد سازد
بيايم ابله و نادان نباشيم
باهم مدارا كنيم
ببخشش
اين همه همديگر را امريكايي و اسراويلي نكنيم
وحدت يعني از بدي ها و اشتباهات گذشت كنيم
همه ي مان نه همه بجز شما و دوستانتان كه هر حرفي را ميزنيد
چون تريبون در دست شماست و رسانه ها
حافظ ميگويد
آسايش دو گيتي تفسير اين دو حرف است
با دوستان مروت و با دشمنان مدارا
كدومش را انجام ميدي
شما بر عكسسش كردي يا جوري ديگرش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
در فیلم ولایت عشق حضرت امام رضا (ع) می فرمایند : شنیدن سخن هر متهمی واجب است، حتی اگر در جرم او تردیدی نباشد.
آقای شریعتمداری علت تفاوت دیدگاه امثال تو با امام هشتم چیه؟
ناشناس
CANADA
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
سند از این محکمتر!؟ فرارو دیگه این یکی رو سانسور نکن چون من چیزی نمیگم و فقط یه گوشه متن بالا رو اینجا میارم:
"چرا با خواندن این چند سطر .... نگارنده را احمق! و یا دستکم، دیوانه تصور می‌کنید؟!"
ایرانی
UNITED STATES
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تنها بهانه و توجیه شریعتمداری و همفکران او برای کوبیدن صدای منتقدین ,به قول ایشان سوت و کف رسانه های بیگانه و خارج نشینان وطن فروش و کاخ سفید و صهیونیست ووو... در تایید فلان سخن یک منتقد است .حال این سوال را باید از جنابشان پرسید یا حداقل در ذهن مبارکشان شکل بگیرد: آنها که دنبال اهداف خود مثلا تغییرات اساسی در نظام هستند میتوانند خیلی راحت به این سخنان واکنش نشان ندهند تا دیگر بهانه ای بدست امثال شما نیفتد تا صدای فلان منتقد را خفه کنید و بدین ترتیب زودتر به هدفشان برسند, خوب حالا بنظرشما این رسانه ها و خارج نشینان وطن فروش واقعا در صف منتقدین هستند یا شریعتمداری و همفکران او؟
حسین تویسرکانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
من متاسفم در جامعه ای زندگی میکنم که حسین شریعت مداری در ان هست حتی از ایدولوزی و و هر تشابهی که با ایشان داشته باشم بیزار خواهم شد . از طلا بودن پشیمان گشته ام مرحمت نموده خدایا مارا مس کنید
آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقاي شريعمدار قصه شمر و يزيد تمام شد تو الان جاي علي و حسين داري حكومت ميكني عدالتت كو صبر و بردباري حلمت كو تقوايت كو به من بگو اگر امام حسين پيروز مي شد با شمر چه مي كرد چرا اينقدر داستان مي بافي
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چقدر این آقای شریعتمداری منطقی و متین صحبت می کند آدم واقعاً یک جوری می شود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
من که می گم این آقای مطهری را هم باید حصر کنیم
علاوه بر آن باید دهن این آقا را هم محکم ببندیم تا موجب نگرانی برخی نشود
کاربر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اصلا" هیچ ربطی نداشت بلکه مسخره بود!
هادی رحمانی
-
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
این متن نشون میده کفگیر شریعتمداری خورده کف دیگ!!
به قول مولانا:از قیاسش خنده آمد خلق را !
ناشناس
NETHERLANDS
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خود حق پنداری مرضی است که به این ساددگی درمان نمیشود. جای خدا ننشین. امام حسین ع معصوم بود و لاغیر. ما 14 معصوم ع بیشتر ندارم مش حسین آقا...
مهراب قنبری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
حیف از شریعتی که برای نام خانوادگی شماست ، کاش اندیشه ایشان را نیز داشتید و بعد نطق میفرمودی .
قیاس شما جای تاسف داره .
عبداالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
صرف نظر از قیاس مع الفارق جناب شریعتمداری، ممکنه در ابتدا کسی فکر کند که اجازه دادن به شمر و یزید برای توجیه جنایاتشان بی مورد باشد، ولی قطع به یقین امام حسین ع و اصحابشان از چنان توضیح و فرصتی برآشفته نخواهند شد. کسانی برآشفته میشوند که نگران آشکار شدن حقیقتند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
عذر بدتر از گناه!!
چه توجیه مسخره ای برای بستن دهان!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقاي شريعتمداري اگر كسي در خيابان و در معرض ديد همگان مرتكب قتل شود مي توان او را بدون محاكمه و فقط به استناد مشاهدات در خيابان و در همان لحظه كشت؟ اگر چنين بود كه ديگر نيازي به محكمه و دادگاه نبود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
حرف های مفت و تکراری یک نفر ادم ،که همش شبیه همدیگست .
انگار با یک سری کور و کچل روبروست.
خودشو تو اردوگاه امام حسین دیده و بقیه رو تو اردوگاه یزید.
هیمن حرفها ایران رو داغون کرده
رامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
استاد شریعتمداری یک بار به خود جرات دهد در برابر رای مردم قرار بگیرد تا وزن و اعتبار سیاسی ، اجتماعی ایشان برای همیشه روشن شود !!!!!!!!!!!!
کاربر میهمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
جناب شریعتنداری همه و همه چه نماینده مجلس و چه عامه مردم فقط میخواهند در این کشور قانون اجرا شود . برای همین هم انقلاب کرده اند.قانون میفهمی ق آ ن و ن !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
جناب آقاي شريعت نداري: اگه به شما باشه همه ملت رو بايد اعدام كنن.
مخصوصا سه ميلون نفري كه براي احقاق حقوقشون به خيابون اومدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
واقعا از بس اين دروغ را تكرار كردن خودشون هم باورشون شده كه كه ميليونها ايراني بازيچه آمريكا و اسرائيل و ... شدند و واسه همين تظاهرات كردند. خيلي براشون متاسفم كه همچون ملانصرالدين به دروغهاي خودشان دل بسته و مردم را فريب ميدهند و فكر ميكنند كه مردم نمي فهمند در حاليكه اينها غافلان و به خواب رفتگان تاريخند و بزودي دست همشون واسه همه مردم رو خواهد شد.
مسعود
GERMANY
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ما اجازه نميدهيم آمريكا و اسرائيل و ديگراني كه اين شخص ميگويد در مملكتمان دخالت كنند ما فقط ميخواهيم اين چيزهايي كه در كتابي بنام قانون اساسي آمده اجرا شئد فقط همين البته نامي ناآشنا براي اين شخص بيمار است اين قانون اساسي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اتفاقا آقای علی مطهری فرزند فکری و آزادگی پدر شهیدشان هستند و با این جفنگیات شما حقانیت ایشان و کلام حقی که با شجاعت بیان کرده اند هیچ لطمه ای وارد نخواهد شد.
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
.....آقای علی مطهری، از قانون سخن می‌گوید و توضیح نمی‌دهد که آیا سران و عوامل فتنه حاضر به پذیرش حکم قانون هستند؟!....
اصلاً چند ثانيه به آنها وقت داديد كه بگويند حاضر به پذيرش حكم قانون هستند يا خير؟
يك بچه ابتدايي هم ديگر ميداند كه بايد يك دادگاهي با حضور همه عوامل موثر تشكيل و سپس عادلانه حكم داده شود . اصلاً شايد معجزه قرن شما هم بايد حكم اعدام بگيرد بابت استارت به هم ريختن كشور از آن مناظره و همچنين حيف و ميل بيت المال كشور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقا معجزه‌ی هزاره!
لطفا بیشتر دقت کنید
كسري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اتفاقا همان بند يك و همان جائي كه شريعت مداري گمان مي كند ابرو در هم كشيده ايم منطقي ترين و درست ترين جاي اين متن بود كه از كيهان بعيد است!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
دمت گرم آقای شریعتمداری
این اصلاح طلبها کمپلت همین مدلی ان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اشتباهی مثبت زدم
فکر کردم کنایه هست !
ياس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آنتي مورتي سورس تريبون هاي فراگيرصداوسيماونمازجمعه وقوه قضاييه وشوراي نگهبان ومداحان و...انحصاري دراختياركدام گروه بوده وهست.بنابراين چاره اي جزباوركردن دم خروس نيست.
ممد آقا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
من که کاملاً قانع شدم. خخخخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شریعنمداری از خرشیطان بیا پایین
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خدایی این آخرشه! 2015؛
""... گفتنی است که «گوگل» بزرگترین و معروفترین موتور جستجوگر، سرویس «ترجمه فارسی- GOOGLE TRANSLATE -» را اختصاصا و با اعلام قبلی برای حمایت از سران فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 راه‌اندازی کرده بود"""
مسعود
GERMANY
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
نميتواند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چه سفسطه ای جالبی کرده این شریعتمداری....
فامیل دور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
استاد سفسطۀ دانشگاه کیهان!
يك بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
جالب نه ضايع!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
فعلاً در مجلس کسانی که نمی گذارند حرف ها شنیده شوند و هلهله می کنند ، دوستان آقای شریعتمداری هستند. راستی در کریلا چه کسانی نمی گذاشتند حرف های امام حسین شنیده شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
+++++++++++++
صابر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
++++++++++ رحمت به روحت!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
حرف های گزافه و تکراری مطهری حق بود؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ما که نفهميديم چي گفته يعني نخونديم که بفهميم چي گفته احتمالا ميتوان حدس زد که گفته گفته دشمنان بیرونی نظیر بی‌بی‌سی‌ فارسی، صدای آمریکا، العربیه فارسی، یورو نیوز فارسی، رادیو زمانه، رادیو و تلویزیون اسرائیل، شبکه‌های تلویزیونی کشورهای عربی و دهها شبکه تلویزیونی فارسی زبان در آمریکا و اروپا، شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، توئیتر و... نیز در خدمت همین پادوهای وطن‌فروش بوده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اااااااه!
دقیقاً همینو گفته! خدایی نخوندی متنو!!؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
نگارنده را احمق! و یا دستکم، دیوانه تصور می‌کنید؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
بله
ایران دخت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
نگارنده یک متوهم است که فکر میکند میزان و محورتشخیص حق از باطل در تمام عالم هستی فقط خودش است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله!
مسعود
GERMANY
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
نعم
ناشناس
ROMANIA
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
صرف نظر از تعصبات کور سیاسی که دلواپسان بدجوری گرفتارش شدن ، آقای دکتر مطهری بسیار قانونمند و واقعبینانه و در راستای حقوق بشر و استیفای حقوق شهر وندی صحبت میکنه و دل هر آزاده مسلمونی که روشنفکرانه مسائل رو دنبال میکنن رو جذب خودش درود بر مطهری
شمال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چند کلمه بشنوید از مادر عروس!!!!!
نه حتماً شخص شخیص جناب شریعتمداری با شهید مطهری مراوده داشته و رفیق گرمابه و گلستانش بودند!!!!!
این آقای شریعتمداریو اگر میدان بهش بدی، پسر شهید مطهری را حتی به MI6 و سیا هم وصل میکنه!!!
مسعود
GERMANY
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
كم كم
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
بابا عجب بيماري خطرناكيه اين خود حسين پنداري
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
احسنت.
يک عده خودشون از ائمه اطهار هم معصوم تر و جلوتر مي دونند.
یکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اين کجا و آن کجا ........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
پسر نوح با بدان بنشست....
جعفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مسخره ترین مطالبی که می شود نوشت ، و خنده دارترین دلایلی که میتوان آورد، در این نوشته آقای شریعتمداری آمده است.
جناب آقای شریعتمداری! حرفها و استدلالات آقای مطهری واضح و روشن است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اصلا گیریم کلا جفنگ می گفته مطهری. چرا باید جلو حرف زدنشو بگیرند!؟ چرا هیچ اشاره ای به رفتار وحشیانه نماینده های به اصطلاح ولایی نمیکنی آقای شریعتمداری؟
نمایند در نطق خودش حق داره هر حرفی رو بزنه
محمد حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
جانا سخن از زبان ما میگویی.
زنده باد حاج حسین شریعتی
ابراهيمي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
حسين جان
به علي لازيجاني دستور بدهيد خواهرش را طلاق بده تا حالش گرفته شودوديگر حرف هاي گنده نزند- يكطرفي رفته ايد به دادگاه آقا- فتنه بود فقط گناه يك طرف را مي گويي درحالي كه هردو طرف مقصر بودند
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
یعنی در جواب بادر حسین .... باید گفت : با با تو آخرشی ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خوشبختانه مردم همه چیز را می دانند و نظر خود را در انتخاب ریاست جمهوری اعلام کردند لذا لازم نیست جناب شریعتمداری افاضات نمایند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
بازم این خروس پیداش شد.
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
حسین خان! حرف های شما برای مردم ایران لعاب ندارد. برو یک موسسه کشک سابی بزن، هم سنگین تره و هم آبرودارتر.
sds
ROMANIA
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تو با خودت درگيري سوال و جواب ميكني با خودت و دليل و برهان مياري . خدا شفات بده از دست ما كه كاري بر نمياد
مهديه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مداركشم موجوده....!!!
ناشناس
UNITED KINGDOM
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
رفتار موسوی و کروبی به یزید شبیه تر است یا رفتا شما؟
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای مطهری درباره لزوم محاکمه آقایان در دادگاه صالحه تاکنون صحبت کرده اند و هرگز مطلبی از بیگناهی کسی به میان نیاورده اند. بنابراین ضروری است دادگاه آقایان موسوی و کروبی برگزار شده و کلیه اسناد حمایت استکبار جهانی از نامبردگان آنچنان که ادعا می شود و نیز اقدامات خلاف امنیت و مصالح ملی ارائه شود. آنگاه بعد از محکومیت آقایان به اشد مجازات برسند تا بدینوسیله هم عدالت رعایت شده باشد و هم درس عبرتی برای آیندگان باشد و هم دیگر کسی از آب گل آلود ماهی صید نکند.
میر حسین موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
باز شریعتمداری دست به قلم شد و ما به حقانیت طرف مورد هجمه ایمان اوردیم
در مقابل این همه اسمان و ریسمان بافی یک کلام به صد کلام, یزید و دستگاه جور آن زمان به حضرت زینب و امام سجاد اجازه سخرانی در کاخ یزید دادند تا حرفهایشان را بزنند شما روی یزید را سفید کردید با این همه اختناق و سانسور و بی تقوایی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
راست میگه معروف هست که حضرت زینب در کاخ یزید سخنرانی تاثیرگذاری کردند و کسی هم متعرض نشد.
مشکل اینجاست که جناب شریعتمداری هم زده و هم گریه می کنه
شيخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقاي شريعتمداري شماخودت يه پا فتنه اي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
احسنت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
دوباره سرم گیج رفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
کیهان مثل همیشه آتش بیار معرکه فتنه.
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اگر شریعتمداری غیر از این اظهار نظر می کرد عجیب بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
سلام بازم آسمون و رسمون بافته كه توجيه كنه، خدا ايشالا همه رو هدايت كنه از جمله اين بنده خدا شريعتمداري رو كه توي توهم توطئه گير كرده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شریعتمداری فقط کمی وجدان داشته باش

مطهری کی گفته باید تبرئه بشن؟ او فقط خواستار برخورد قانونی در مورد محصورین است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
حاج حسین ! اگر حرفهای شما درست باشد پس باید قانون اساسی کشور را که می گوید هر مجرمی حق دفاع از خود را دارد عوض کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
کیهان رسما طرفدار نمایندگان قانون شکن و مهاجم.
مصطفي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
واقعا كه- استدلال حرف نداره -كجا رو به كجا وصل كرده -كار هر كسي نيست-با وجود اين تئوريسين ها شما از رونق اين ملك نااميديد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
بازهم یک مقاله سفسطه آمیز دیگه از شریعتمداری برای قانونی جلوه دادن خلاف قانون.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
پس نتيجه ميگيريم كه شريعتمداري امام حسين و مخالف او يزيد است
ه ه ه ه ..
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خواستم به خوانم حيفم آمد فقط مي خوام بگم مطهري جان الحق پسر مرتضي هستي ممنون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
google translate در خدمت فتنه!!!!!!!!!!!!!!!!!
کلی خندیدیم اول صبحی! حسین آقا دستت درد نکنه! ایشالا فردا بیشتر بخندونمون!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
واقعا من موندم اینهمه اراجیف چه جوری تو ذهن شریعتمداری جامیشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تقریبا" کل جامعه زمان امام حسین (ع)خواست اورا خارجی واز دین خارج شده معرفی کند اما نتوانست چون واقعیت چیز دیگری بود وحالا چه شده است که کل تریبونها سعی میکنند کسانی را سران فتنه معرفی کنند اما نمیشود افلا تعقلون ؟؟ جناب آقای شریعتمداری هیچ انسانی نه فقط مسلمان نمی خواهد دشمنان مملکتش را شاد کند اما این دلیل نمی شود یک عده ای هرکاری کند وبقیه از ترس شاد شدن دشمن سکوت کنند در آن صورت باید علی (ع) با اصحاب جمل وخوارج صلح میکرد تا معاویه شاد نشود ویا با معاویه صلح میکرد تا غیرمسلمانان آنزمان خوشحال نشوند . شادی واقعی کافران وقتی است که ببینند ما دینمان را برای مصلحتمان زیر پا میگذاریم وبنام دین هرکاری میکنیم وبا این کار تیشه در ریشه دین میزنیم
ناظر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چه توهمی زده جناب شریعتمداری !
سندروم خود امام حسین(ع) پنداری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مشکل اینه که شما و دوستانتان در توهم به سر میبرید و چون زورتان زیاده خودتان را جای امام حسین (ع) و مخالفانتان را شمر و یزید خطاب میکنید ! اعتماد به نفستان خیلی بالاست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
احسن که به امریکا و اسرائیل اشاره کردید لابد ان زمینها ی تصاحب شده مقصرش امریکا و اسرائیل است اگر این امریکا و اسرائیل نبود چکار میکردیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مغلطه نکن آقای شریعتمداری
داستان طلهه و معاویه بیشتر به قائله 88 شبیه تا داستان شمر ویزید...
فرندبرادروخواهرزاده شهیدورزمنده دفاع مقدس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خدمت حسین اقا باید عرض کنم اینجانب وخانواده بنده بهترازهرکس به اخلاقیات وحساسیتهای پدرشهیدمان واقف هستیم واین راشمابدانید که اکثرفرزندان شهدا به خاطر پایمال نشدن خون شهیدشان بایدهماننددکترمطهری عزیزحقگو باشند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
درود خدای بزرک براقای مطهری ورحمت برپدرایشان.
بیست وسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
حاج حسین چه شده است؟؟چرا الکی خونتان را به جوش می اوری؟؟؟حیف آن جوهر قلم نیست که برای این اندک غلیلی جماعت به قلم می اری؟خودت که می دانی اینها تعدادشان در حد همین کامنت گزاران فرارو می باشد و از غرب فقط آزادی کزایی آن را می دانند...خدا بیشترشان را در حماسه نه دی به راه راست هدایت کرد و به اقوش نظام برگشتند...این تعداد اندکی که هستند هم ایشالله با توبه سرانشان به اقوش نظام برمی گردند...اگر هم برنگشتند به درک... در برابر خیل عزیم مردم همیشه در صحنه چیزی نیستند و با یک اشاره در نتفه خاموش می شوند....پس این همه نگرانی و دلواپسی برای چه؟؟؟؟؟!!!!!از شما می خواهم صبر پیشه کنید و به دغدغه های مهمتر این جامعه من جمله بی ابی،جذب توریست،کتابخانی و غیره بپردازی.... حاج حسین بیا یک کیسه تخمه بخریم و برویم سینما. رفیق مان مسعود فیلم قشنگی درست کرده است و درد های روز جامعه را به تسویر می کشد و خاطرات کودکیمان زنده می شود....این فرارو و رسانه های چپ هم کم کم به خاطر عدم داشتن مشتری درش تخته می شودو اگر تخته هم نشد به رفیقمان می گوییم پلمبش کنند...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
عزیزم تخته غلته تخظه درسته
بخاطه غلطه بخاتره درسته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مشخصه که کنایه اومده
اما منفی میگیره
بخاطر اسمش و بخاطر پیچوندن منظورش
راحت حرفتو بزن مرد حسابی چرا داستان مینویسی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
این حرفای شریعتمداری دیگه آخر سفسطه گریه به خدا !!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ببخشید . قصد توهین به کسی را ندارم ولی اقای شریعتمداری ! جواب هم می خواهی بدهی ، چهار سطر جواب بده نه اینکه چهار صفحه مطلب بنوبیسی که مثلا بخواهی فلان اقدام را رد یا محکوم کنی . دیگه دوره این قلمفرسایی ها گذشته . دوره خیلی چیزها گذشته اما شما متاسفانه نمی خواهید بپذیرید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چرا رفراندوم نمی ذارن ببینن نظر مردم با کیه!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ای ول
فقط رفراندوم
حمید
UNITED STATES
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
دقیقا استدلال های دشمنان امام حسین رو میکنه که می گفتند فرزند پیغمبر راه رو اشتباه میره و ما سنت پیغمبر رو از حسین بن علی بیشتر درک کردیم ... تاریخ همیشه تکرار شده امروز نوه امام فرزندان شهدا فرزندان مطهری و بهشتی محکوم شده یه عده دیگه سنگ امام و شهدا رو به سینه میزنن آقایون خجالت بکشین اینقدر از امام حسین (ع) سوء استفاده نکنید
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شاید واقعا این آقای شریعت مداری متوجه نیست!!!! شاید او واقعا تفاوت ها را درک نمیکند!!!!! نمیدانم !!! آخر خوابش خیلی طولانی شده!!! دلواپس شدم.
ناشناس
UNITED STATES
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مگه نگفتین فتنه مرده؟!!!دیگه از چی میترسین؟!!!
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
در جواب شریعتمداری سکوت میکنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
حاج حسین کجائی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
پیام عاشورا: اگر دین ندارید لااقل آزاده مرد باشید.
ناشناس
GERMANY
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خیلی خنده دار حرف میزنی شریعتمداری! استدلالت واقعا بچه گانه ست و سطح شعور خودت و مخاطبانت رو نشون میده. به کارت ادامه بده!
ناصر هشترودی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اقای شریعتمداری چرا استقبال مردم را نمیبینید ؟مردم از سخنان اقای مطهری بسیار شادمان هستند من نمی دونم چه ربطی به امریکا و غیره داره ؟ حرفهای تو در کشور تنفر اور است .چرا همه شما فکر میکنید دیگران هم راهشان و هم حرفشان درست نیست ؟چرا فکر میکنید هر کس مثل شما حرف نزند و مثل شما فکر نکند امریکایی است ؟اگر اینطوره از امروز بنده امریکایی هستم .بیا یقه من امریکای را بگیر.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شریعتمداری و شرکاء

ملت می دانند که دیر زمانی است شما افراطیون قانون را به نفع تند روی های خودتان مصادره کرده اید، دیگر توجیه لازم نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
به شریعتنداری که به خاطر دنیای خود چشمش را بسته و به همه حقایق حمله می کند می گویم روز داوری مردم مظلوم یقه شما را خواهد گرفت.
pili
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خود گوئی و خود خندی . به به چه هنرمندی؟ شرایط زمان حال با زمان امام حسین (ع) قابل قیاس نیست . چون آن امام عزیز معصوم بود و بری از گناه. حال اینکه در شرایط فعلی ما معصوم نداریم و معصوم نیستیم که بخواهیم خود را با امام حسیت (ع) مقایسه کنیم.
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
"چرا پلیس بعد از اسارت سارقان مسلح و قاتلان محارب، آنان را بدون محاکمه در زندان نگاه می‌دارد؟! پاسخ این لاطائلات بدیهی‌تر از آن است که نیازی به توضیح داشته باشد". چرا نپرسیدی پلیس چرا آنها را مستقیما اعدام نمی کند. اینها که قاتل و محارب اند.
سحر
ROMANIA
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای شریعتمداری یک بچه سه ساله هم از نحوه استدلال و تشبیه شما به خنده می افته.... واقعا خودتون از این همه حرف های تکراری، بچه گانه، خنده دار و بی سر و ته "جورج سورس،فتنه گر آمریکایی و جاسوس و ..." واقعا خسته نشدید؟ ظاهراً شما و اعوان انصار شما همه جز اردوگاه امام حسین هستند و بقیه مردم در اردوگاه شمر یزید! نمی دونم اگه این تشبث به دین نبود دیگه شما چه حرفی برای گفتن داشتید؟ فکر می کنید با مردم دوره قاجار طرف هستیدکه می خواهید با توسل به دین احساسات اونا رو تحریک کنید؟ در آخر چیزی نمی تونم بگم جز اینکه "چون قافیه به تنگ آید/شاعر به جفنگ آید"
ناصر هشترودی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ما چون در تفکرات با اقایان تندرو و رسانه های تندرو همسو نیستیم از نظر انها امریکایی هستیم .کسانی که امریکایی هستند امروز اعلام کنند تا حسین خان بداند چقدر امریکایی در این کشور است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شریعتمداری

حالا دیگه استاد مطهری رو هم به نفع خودتون مصادره می کنید؟
یونس مغانلو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
افراط و تفرقه افکن فقط همین در مورد آقای شریعتداری
عیسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
حسین آقا قیاس مع الفارق میکنی . من سواد سیاسی ندارم ولی فقط یک نکته رومیگم : اگه در واقعه کربلا هم امام حسین (ع ) زنده مانده بود و یزید ویزیدیان را به اسارت در آورده بود ، حتما به اونها فرصت دفاع و حرف زدن میداد. و اگر غیر از این بود عجیب بود . که امروز هم . . . . عجیبه !!
کم سواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خدا شفات بده!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تنها عکس العملی که میتونی در برابر سخنان منطقی استاد نشون بدی همینه چون جای هیچ اظهار نظر منطقی رو در رد این مطالب نگذاشته اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ناشناس 11:06
میتونی طنز پرداز بشی !
در عجب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ماشاالله رطب ویابس به هم بافته اید از صدر اسلام تا امروز را ورق زدید تا باز بگویید من برحقم وشما ناحق انصافا شما تریبون دارید یا منتقدین شما دیروز با فریاد و جیغ حتی نگذاشتید مطهری حرف خود را چه درست وچه غلط بزند علت آنکه رسانه های خارجی تیتر کردند آن بود که عده ای با فریادهایشان مجلس را به تشنج کشیدند متاسفانه شما خوراک رسانه های خارجی را فراهم می کنید ....افسوس از انصاف که مدتهاست رخت بربسته معلوم نیست به کجا رفته....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ائمه (علیه السلام)الگوی ما هستند و برای حل مسائل باید به مکتب ایشانرجوع کرد
در پاسخ به قسمت دوم حرفت همباید بگویم که نماینده های مجس نتقاد خود را از تکرار موضوع بی اهمیت بیان داشتند و حرف دل ما رو زدند

از همین جا از نماینده های خوب مجلس میخواهم به رفاه حال ما بپردازند نه تکرار مکررات بی ارزش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای علی مطهری نه مدرس زمان است و نه عامل MI6 ، بلکه متهوری سطحی نگر است که هنوز در نیافته که پیاده نظام برخی جریان های سیاسی زاویه دار با نظام شده و در زمین فتنه گران بازی می کند. او هنوز این مساله را درک نکرده که اقدامات و مواضع اخیرش در راستای منافع کسانی است که قاتلان اندیشه پدرش بوده و هستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چهار خط نوشتی ده تا تهمت توشه. اگه تونستین بدون اتهامهای الکی زدن یک بار حرفتون رو بزنین.
ناشناس
GERMANY
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
نخواندم..چون میدانم نوشته های شریعتمداری جز آنکه تیری به قلب منه جوانی که عاشق وطنم وپیشرفتش هستم و تاروپودم به لطف حضرت باری تعالی عاشق اهل بیت ومولایم حسین بن علی وآقا ابالفضل العباس (علیهم السلام)است بنشاند کاری دیگر نخواهد کرد...وعده ما وحسین شریعتمداری روزجزا در پیشگاه کسی که هم شاهد است وهم قاضی.. حضرت رب الارباب....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ولی من خوندم و از حرف های پر منطق ایشون لذت بردم منهم مثل تو یک جوانم و عاشق ائمه هستم و عاشق پیشرفت کشورم ولی آیا وقتی بارها تریبون مجلس وقت نماینده ها و پول بیت المال به مساله ای بی اهمیت بپردازد کشور پیشرفت میکنه ؟ اگر عاشق اهل بیت هستی باید بدانی که مولا عی (ع) فرمودند :نبینید کی میگه ببینید چی میگه اگر مثلا تو با آقای شریعتمداری بر سر مساله مذاکرات اختلاف عقیده داری نباید سخنان ایشون رو در مورد موضوعات دیگه گوش کنی؟من دیروز سخنان مطهری را شنیدم و با بخش عظیمی از اون موافقم ولینباید مساله فتنه گران را مطرح میکرد چون بارها در این خصوص صحبت شده و به خواست بخشی از مردم از این طریقپاسخ داده شده و حال خواست بخش دیگر مردم پرداختن به مسائل مهم کشور است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تصویر جالبی نگارنده از خود در|پاراگراف دوم ارایه داده است که جای تقدیر دارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اسنادي هم هستند كه علي مطهري با جرج سوروس ديدار كرده و خط گرفته!!!!!!!!!!!!!! اگه بخواين حاج حسين آقا روشون مي كنن مگه نه؟
فرزین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
متاسفانه آقای شریعتمداری با استفاده از یک سری الفاظ و در هم آمیختن آن با اسم مطهر ائوه اطهار سعی در حق جلوه دادن سخنان باطل خود دارد
در حالیکه در اصول مصرح قانون اساسی به شفافیت در مورد اظهار نظر آزادند و اینکه عده ای بخواهند به هر عنوان جلوی اظهار نظر را بگیرند آن هم به شکل بسیار زشت آن .
گویی اصلا اصول قانون اساسی را نخوانده اند
گویی برای نشان دادن خودشان مسابقه گذاشته اند
بنظر میرسد این کار از طریق یک تصمیم قبلی صورت گرفته است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
قانون میگه به حرف ریاست مجلس احترام بزارن
وجدان میگه وقت مجس رو هدر ندن
اسلام میگه از بیت المال سوء استفاده نکنند
شعور میگه از کسانی که آشوب کردند حمایت نکنند آشوب گران 88 با آشوبشون و حالا با گرفتن وقت نماینده های ما حقوق ما رو ضایع میکنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
پسرنوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
مومن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مطهری حر زمان است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
علی مطهری از خارج از مجلس مدیریت میشه.
حاجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
این هجم از توهین و نفرت و اهانت از سوی کیهان قابل انتشاره آیا نظرات ما هم با کمترین توهین و اهانت قابل انتشاره؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
میگن طرف زده به صحرای کربلا یعنی همین!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
جناب مطهری
جنابعالی مظهر حماقت در دوره جدید هستید. کسی که روز شکستن شاخ کودتای 88 را" یوم الشیطان" بنامد. کسی که برای تبرئه یک آدم متوهم و یک فاسد اقتصادی به رای 24 میلیونی مردم پشت پا بزند، کسی که به جای رضایت خدا رضایت ارباب قدرت و ثروت را جلب کند چنین کسی زیبنده عنوانی بهتر از "احمق" نیست. آقای مطهری شما روی " ابوموسی اشعری" را در تاریخ اسلام سفید کردی. از خدا می خواهم سزای حماقتهای خود را در این دنیا ببینی، چنان که موسوی را قبل از مرگش در این دنیا رسوا کرد! هاشمی را قبل از مرگ در همین دنیا رسوا کرد و خیلی های دیگر را که به خون جوانان این ملت پشت کردند در همین دنیا رسوا خواهد کرد. امیدوارم در آن دنیا با مهدی هاشمی، خاتمی، موسوی و کروبی محشور شوی!!! خداوند انقلاب را از دست نادان دوستانی مثل شما در امان نگه دارد!
سیدمحمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خداوند انقلاب را از دست جاهلان کوردلی چون تو نیز محفوظ نگاه دارد که چشمت را بسته ای و دهانت را تا جایی که توانسته ای باز کرده ای بدون هیچ اندیشه و حیا و شرم و ترس از آخرتی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
9:39 رحمت خدا بر تو باد
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
من سوالم اینه اگه واقعا اعدام سران فتنه خواسته همه مردم هست چرا اعدام نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟
پس............
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ما مثل شما نیستیم که خواسته هامون رو بیشتر از کشورو دینمون دوست داشته باشیم ما حاضریم برای حفظ امنیت کشورمون از خواسته ها که سهه از جونمون هم بگذریم
ما تابع نظر ولایتیم و ایشان هم تابع قانون ایشان فرمودند هر حرفی که اتحاد را برهم بزند اشتباه است
بهجت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
دروغگو! گوگل ترانسلیت فارسی 88 اومده بیرون؟؟؟؟
میرکاشمر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خوب توهم چراازامام حسین وبقیه اماما مایه میزاری از خودت خرج کن نه از ملت وامامان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
قياس جناب شريعتمداري بين اتفاقات سال ٨٨ و قياس طرفين با اتفاقات عاشورا، "طبق نظر جناب مطهري" قياس مع الفارغ است

چون در عاشورا يك طرف امام قرار دارد كه از هر گناه و اشتباه معصوم است و تنها ١٤ معصوم داريم اما جناب مطهري قايل به اشتباهات در دو طرف ماجرا هستند مانند عدم موضع گيري پس از افتراهاي مناظره يا برگزاري جشن پيروزي و تهييج جو عمومي و توضيع سهام عدالت قبل انتخابات و... از سوي كانديد رقيب (البته از نظر جناب مطهري)
ضمن اينكه باز هم خود ايشان بيان ميكنند كه حضرت علي (ع) هم در دادگاه حاضر شده و حتي با وجود راي اشتباه دادگاه بخاطر نداشتن شاهد، به راي تمكين ميكنند. از سخنان جناب مطهري برداشت اين است كه عوارض وضع موجود بيش از محاكمه افراد خاطي و درگير است. سخنان جناب شريعتمداري هم در عين تعجب اينجانب حتي در صورت اشتباه سهوي، با قياس افراد عادي درگير منازعات با معصومين، مقام معصوم را تا حد مقام يك فرد عادي تنزل داده و كسر شان معصوم و خلاف اموزه هاي ديني ماست اميدوارم از اشتباه انشالله سهوي خود عذرخواهي كنند. چون ممكن است ما با اتفاقي يا نظري مخالف باشيم كه اين حق مسلم افراد است اما تنزل شخصيت معصوم براي اثبات مخالفتمان، خواسته يا ناخواسته كسر شان معصوم از عصمت خود است.
ايشالا كه فرارو هم با توجه به حساسيت و اهميت مساله، مطلب را انتشار دهد
یزد تبار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مقاله های نفرت پراکن ارزش خوندن نداره
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تمام این اتهامات شما به فرض محال درست!متهم این حق رو داره که در یک دادگاه حضور داشته باشه و این اتهامت رو قبول یا رد بکنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
نویسنده بدجوری دچار توهم شده که اوضاع امروز و حاکمیت فعلی را در جایگاه حضرت اباعبدالله نشانده و مخالفان کم شمار او را در مقام حاکمیت پرشمار و پرزور اموی! کمی تامل می کرد در می یافت که قیاسی وارونه انجام داده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
حالا شما شدید حسین و یارانش و بقیه شمر ویزید؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اتفاقا نه عصبانی شدیم و نه ابرو در هم کردیم به نظر من جناب آقای شریعتمداری کاملا پیشنهاد معقولی دادند و باید به مخالفان امام حسین هم اجازه و فرصت دفاع از خودشان داد زیرا که در دادگاه هم برای یک قاتل که به صورت سریالی جنایت کرده هم وکیل می گیرند و به او فرصت دفاع از خود می دهند زیرا که شاید نتیجه دادگاه علیه متهم رای صادر کند ولی این مساله منافاتی با حق داشتن وکیل و دفاع از خود ندارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ای جانم مطهری هم به جمع عوامل بیگانه و دست نشانده جورج سروس پیوست!
یا مهدی عجل علی ظهورك
BAHRAIN
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چرا تشبیه و قیاس میکنید ؟
اگر اینها شمر ویزید زمان هستند پس حسین زمان و ابالفضل و امام سجاد و حضرت زینب علیهم السلام کیا هستند ؟!
برای رسیدن به اهداف سیاسی خود را مجاز به هر کاری میدانید ! حتی اگر مقام عصمت و امامت را به انسانهای معمولی تنزل دهید! واقعا که شرم را خورده و حیا را قی کرده آید !
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای شریعتمداری اجازه دهید این اتهامات در دادگاه علنی اثبات شود نه در روزنامه کیهان .
از چی می ترسید؟
ناشناس
UNITED STATES
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شریعتمدار، این استدلالها به درد بی سوادا و تازه به دوران رسیده هایی که روزنامه ات رو می خونند میخوره، نه شما حق هستی نه مخالف های شما باطل
نیمایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
همینو به همه پرسی بذارین.
کدامیک راست می گویند:
1. شریعتمداری
2. مطهری
تا روی اونی ک باید سیاه شه سیاه بشه
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
حاج آقا بازجو شما خودت يكي از عوامل فتنه اي ...
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
انشااله كه حال شما خوب است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
یک طرفه به قاضی رفتن همین میشود که اقای شریعتمداری خودش را امام حسین می داند و دیگران را یزید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تمام خرفهای آقای شریعتمداری قیاس مع الفارق است. زیرا تمام مثالهای ایشان از معصومین است در صورتیکه تمام انسانهای حاضر در عرصه سیاست ما غیر معصوم هستند و احتمال خطای آنها وجود دارد. در ضمن اینکه افراد نظام سیاسی کشور را با معصومین مقایسه کنیم به نظر بنده شرک آمیز نیز هست.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
باور کنید هر وقت امثال آقای شریعتمداری از دین و پیامبر و ائمه صحبت میکنند و سنگ آنها را به سینه می زنند، ایمانم سست تر می شود. آقایان مسبب انزجار مردم در رابطه با مسائل اعتقادی شده اند.
مرتضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خلاصه مقاله آقای شریعتمداری: قیاس مع الفارغ، دروغ، سفسطه و در نهایت احمق پنداری مخاطب.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
... نگو مومن!!
ناشناس
-
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
از قیاسش خنده آمد، خلق را
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
واي به ما با منطق اي آقايون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
یا ابالفضل العباس!!! توپخونه ها شروع کردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
-
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
من نمی دانم که چرا هر اتفاقی می افتد، برادر حسین، ره به صحرای کربلا می زنند.
یا اینکه رهی به ملاقات جرج سورس می زند؟
چرا امام حسین علیه السلام و یارانش را به هر چیزی ربط می دهی؟
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
به نظر من در كنار موسوي وكروبي وخاتمي واحمدي نژاد بايد حسين شريعتمداري نيز محاكمه شود چرا او هم همان اندازه متهم به نشر اكاذيب وتوهين به شعور مردم بوده است ...
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خوش به حال شریعتمداری که انقدر اعتماد به نفس داره که خودش و هم قطاراشو با امام حسین و یارانش مقایسه می کنه.در صورتی که خاک پای اسبای اون بزرگ مرد هم به حساب نمیان.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
روز عاشور سیدالشهدا(ع) چندین بار قصد صحبت و موعظه سپاه یزید رو داشتند ولی هر بار که صحبت آغاز کردند با دست و هل هله سپاهیان مواجه و مانع صحبت ایشان شدند. نمی دونم چرا بعد از نطق نیمه کاره آقای مطهری یاد این حاذثه روز عاشورا افتادم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
این همه رجز خوانی لازم نیست آقای شریعتمداری یک کلام گفتند حصر غیر قانونی است . اگر قانونی است قانونش را بگویید به ملت والسلام ..الکی دور برندارید
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
باز هم داستان سرایی های اقای شریعتمداری! در تاجیکستان به بازیگر میگویند مسخره و بر همین اساس به کارگرادان و نویسنده میگویند مسخره گر و مسخره نویس! خسته شدیم از دست این مسخره نویسی های شریعتمداری
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تا چیزی میشه به امام حسین (ع) و پیامبر ربطش میدن
به عنوان نماینده حرفش رو زده...
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مردم خود حق را از باطل تشخيص ميدهند و ميدانند كه حرفهاي حسين شريعتمداري در حد حداكثر 5 درصدي بين مردم مقبوليت دارد
صادقی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
واقعا چرا حتی اجازه نمی دهند مخالف حرفش را بزند تا بعد فهمیده شود حق با او هست یا خیر ؟ لابد با ماوراءالطبیعه ارتباط دارند و نخوانده با سوادند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
این دوستان نماینده اینگونه تاریخ می سازند که در ایران نماینده واقعی مردم چگونه توسط برخی تندرو مورد اهانت قرار میگیرد. این واقعیت ایران است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شررررررررررررررررررررررررریعتمداری نه تو منظور نظران تو امام حسین و بری از خطا و اشتباه هستند و نه دیگران یزید و سر تا پا گناهکار شما بنا را روی یک فرض غلط نهادید و تا ثریا کج است نمی شود با فرض غلط درستی چیزی را ثابت کنی اول باید ثابت کنی تو دار و دسته تو و احمدی نژاد و جریان انحرافی امام حسینند و سپس ثابت کنی طرف مقابل و طرفدارانش یزید هستند انگاه حکم به برائت از یزیدیان بدهید. مشکل شما و امثال شما این است که خود را حق مطلق و دیگران را یزید و باطل مطلق می دانید و در این توهمات برای دیگران رای و حکم اعدام صادر می کنید و اجرا نمی کنید و اسمش را می گذارید رافت اسلامی ما اگر بخواهیم این سران فتنه مشمول رافت اسلامی زورکی نشوند باید چه کسی را ببینیم برای اینکه بخواهیم به اشد مجازات بعد از دادگاه مجازات شوند باید چه کسی را ببینیم.تو رو خدا از این استدلال های آبکی نکنید که دیگه حالمان به هم می خورد اگر ریگی به کفش ندارید محاکمه و اعدام کنید.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای شریعتمدای خداییش خجالت نکشیدی از این قیاس؟ تا کی می‌خواهی از دین استفاده ابزاری بکنی؟ خواسته آقای مطهری محاکمه است و بس. ایشان آیا حرفی از برائت آن دو نفر زده است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
قیاس مع الفارق!
فرید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
لابد نویسنده خوش حافظه ما این قسمت رخداد عاشورا را هم شنیده است که
حرمله ها سخن سرور آزاد مردان را ناتمام گذاشتند . . ..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
این آقا کی هستن که واکنششون رو میزارید؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مطهری نگفته انها بیگناهند
فقط گفته جرامحاکه نشده سالهادر حصر که بدتراززندان است نگهداری میشوند
به همین سادگی
حاج حسین فقط جواب این یک جمله را میداد بیهوده سخن بدان درازی نمیداد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چه ربطی داشت!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مشكل شريعتمداري و امثال وي همين است. اينها به خود حق مي دهند به استناد به اصطلاح شواهد خدشه ناپذير البته از نظر خودشان يك نفر را راحت محاكمه محكوم و حتي مستحق اعدام بدانند در حاليكه همه داد وبيداد متفكران و اصلاح طلبان در چند صدسال اخير همين بوده كه به اين خودسري ها پايان بدهند. اگر قرار باشد يك نفر خودش شاكي دادستان قاضي و مامور اجراي حكم باشد كه ديگر نبايد گفت در قرن 21 هستيم بلكه در زمان قبل از كوروش و حمورابي هستيم.
صبا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
از قیاسش خنده آمد خلق را ...
احمد یاداور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
همانطور که خاتمی موفق ب کشف یک عده خودسر از نهادهای امنیتی شد وب قتل های زنجیره ای پایان داد . در این دوره هم انشاالله وقت ان رسیده که چاپلوسان ومتملقین را از بدنه مدیریت کشور برکنار وطی این سالها سهام خودشانرا انقدر دریافت نموده اند که تا 7نسلشان هم بی نیاز شدن و نگرانی برای انها موردی ندارد چون ب اندازه ای خوردن که دیگر روشان نشود ک بجرگه مخالفان بپیونندن . هرمقامی در جایگاه غیر قابل انتقاد قرار بگیرد . فاسد میشود وجامعه را هم بفساد میکشد . امام علی در طی حکومت خود یک زندانی سیاسی نداشت الا این ملجم که انهم جنگ مسلحانه ودست ب ترور امام علی زد وحتی با او هم در زندان بی عدالتی نشد
مرتضي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
استثمار و استعمار افراطي و طويل واژگان و استحمار مخاطبان شيفته و تحقير منتقدان به راه و روش خود و بزرگنمايي آنچه كه خود بدان استناد مي كند؛ روش تكراري حسين شريعتمداري ...
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای شریعتمداری من میگویم حق با شما و دوستانتان، فقط برای 1 بار رفراندومی برگزار کنید تا مقبولیت اصولگرایان را نزد مردم بسنجید ، سؤالم اینجاست چرا کسی که عکس امام را پاره کرد و آنها که پرچم شریف امام حسین ع را به آتش کشید هیچ وقت چهره شان در رسانه ها به نمایش گذارده نشد، چرا عکاس فقط دستی را نشان میدهد راستی چرا محاکمه شان نکردید،چرا آقایان موسوی و کروبی را با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی محاکمه علنی نمی کنید تا حقایقی که از آن دم می زنید برای مردم آشکار شود و اما 2 حرف آخر : مردم ما دیگر فریب حرفهای دروغینتان را نمیخورند و ای کاش امام زنده بووووود ای کاش ای کاش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
درود بر مطهری
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آخرین حربه آقای شریعتمداری: استفاده ی ابزاری از اتفاق عاشورا و همسو سازی با اتفاقاتی که در انتخابات افتاد! فقط موندم چطوری شخصی میتونه خودش و همفکرانش رو اینقدر مقدس بدونه! و باور کنه که در جایگاه حسین بن علی بوده و هست...
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
حاج حسین خودش میپرسه وخودش جواب میده
ولی جدای از مطهری وغیره واقعا چرا مابه دیگران حق دفاع از خود نمیدهیم مگه ما!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چون در روز عاشوراي سال 61 همه تيريبون ها در دست يزيديان بود و آمام حسين از اين بابت در تنگنا قرار داشتند.براي عوام قياس مع الفارق نموده ايد.شگرد هميشگي!!!
بهمن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقاي شريعتمداري! لاطائلات اين مزخرفاتي است كه تو با بودجه بيت المال، كيهان را باهاش پر مي كني.
آتش كينه چشمان امثال تو را كور كرده و يا خودت را به كوري زدي.
5 ساله اين خزعبلات را از همه تريبونها به خورد مردم ميديد نتيجه چي بوده؟ حمايت ها از افراد محصور بيشتر شده.
دورود بر مطهري آزاد مردي از تبار علي مرتضي(ع).
بدون شك مطهري خاري است در چشم استبداد و اميدي براي اكثريت خاموش!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
صد آفرین به این تحلیل که حقا سرباز امام زمان هستی
ناصر هشترودی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
تحلیل های افراطی کیهان مبارک افراطی ها .درود بر علی اقا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مغالطه‌اي آشکار است آيا خطاي فاحش يا افحش اين آقايان حتي اگر منجر به اباحه ريخته شدن خون آن دو شود با شمر قابل قياس نيست اذا حکمتم بين الناس فاحکموا بالعدل واقعا عدالت همين است که شيعه علي را با دشمن او مقايسه کني هرچند آثم باشد صحنه ديروز مجلس يک نکبت براي نهاد قانون گذاري بود من با علني شدن اينگونه سخنان از سوي مطهري صد درصد مخالفم
محکمه
UNITED ARAB EMIRATES
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اقای شریعتنداری میشه بگید چرا از محاکمه این همه وحشت دارید!!!!!!!!!!!!....خوب متهمین را محاکمه کنید واسناد شمر بودنشان ومیلیلردها دلار اهدایی را در محکمه علنی رو کنید!!!وحکم اعدام که صادر شد اقایان را شامل مرحمت ورافت اسلامی بدانید!!!!!!یا اعدام کنید!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای شریعتمداری این صحبتهای شما ک کروبی و. موسوی را با قاتل امام حسین یا قاچاقچی یا دزد مقایسه ميکنيد دیدگاه جنابعالی است خیلی از جامعه با این دیدگاه متفاوت است شایسته آن است ک حصر بر اساس قانون و محاکمه صورت بگيرد
محمدباقر عسگری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
جناب آقای شریعتمداری
با سلام و احترام
برداشت بنده از مجموعه بادداشتهای شما در طی بیش از 15 سال گذشته بخصوص آن دسته از یادداشتهایی که به توجه به موضوع می بایست سریع و فوری آماده شوند این است که در سایه عصبانیت قادر به بازخوانی نوشته های خود نمی باشید
چرا که اگر متن خود را فقط یک بار پس از نگارش مطالعه فرمائید متوجه تناقضات آشکار در داخل آن خواهید شد
آخر ای انسان فوق مسلمان!، مقایسه اتفاقات عاشورا که در یک طرف آن امام معصوم بودند و به قول متن شما تریبونی نیز نداشتند با مجموعه ای که همه تریبونهای رسانه ای و صدا و سیما و نماز های جمعه و ... را در دست داشتند و وجود کوچکترین اشکالی را نیز قبول نمی کردند ( از جمله حمایتهای آشکار قبل از انتخابات شورای نگهبان از احمدی نژاد ) قیاس مع الفارق نیست
نکند شما خود را نیز معصوم و عاری از هر گونه خطا می دانید!
2- حصر را با زندان موقت نیروی انتظامی مقایسه کرده اید که خیلی تابلو به خاکی زده اید چرا که زندان موقت 4 ساله نیز مگر داریم در مجموعه عریض و طویل نیروی انتظامی!
مگر آنها بعد از 2 یا 3 روز تحویل دادگاه نمی شوند
در ثانی چرا شما از اجرای قانون اساسی اینقدر هراس دارید لااقل در این 4 سال نخواسته اید به مانند قلعه حیوانات قوانین مربوطه را عوض کنید که امثال آقای مطهری نتوانند به نص صریح مواد قانون اساسی و ... متوسل شوند
ناشناس
UNITED STATES
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
یاداشت شریعتمداری انقدر بی مایه است که ارزش خواندن هم ندارد. تکرار مکررات وفرار به جلو است
موسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
باز این شریعتمداری حرف بی منطق زد!
محمود
UNITED STATES
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
این حسین شریعتمداری واقعا استاد سوئ استفاده از مقدسات در منکوب کردن مخالفانش است .یک ان مکث نکرده و به خود نمیگوید چطور کسانی که در این مملکت و در این نظام جمهور ی اسلامی بالاترین پستهای تقنینی واجرایی را داشته اند انقدر وابستگی تنگاتنگ با امریکا واسراییل داشته اند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آیا اجرای قانون از نظر ایشان فقط برای طرف مقابل است! و در مورد آن طرف قضیه ازجمله احمدی نژاد، صدا سیما، قوه قضائیه، وزارت کشور وقت و سایر دست اندر کاران انتخابات و حوادث بعد از آن موضوعیت ندارد؟ بنظر میاید درخواست مطهری منطقی است و مواردی را هم که آقای شریعتمداری در این مقاله عنوان کردند درست، پس چرا با این همه ادله آن افراد را تاکنون چندبار( بنابه قول ایشان) اعدام نکرده اند و رمز و دلیل نگهداری تحت نظر آنها و احیاناً ترس برای چیست؟؟ و......................
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
از قیاسش خنده آمد خلق را
آقای شریعتمداری مثل همیشه تلاش کرده اند از اعتقاد پاک و صاف مردم نسبت به حضرت سید الشهداء سوء استفاده کنند غافل از آنکه از این گونه مقایسه ها هرگز طرفی نمی بنندند جز اینکه باعث شوند برخی ار افراد را نسبت به حقانیت قیام سید الشهدا بدبین کنند.
سیدمحمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
یک مشت چرندیات زائیده یک ذهن مریض ! فقط همین !
متاسف شدم که این صفحه را باز کردم.حتی یک سطرش هم ارزش خواندن نداشت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آخه آدم عاقل!!! تو شمر و يزيد رو با نخست وزير امام و رئيس دو دوره مجلس همين جمهوري اسلامي مقايسه مي كني؟ به تو چي بايد گفت؟
ناشناس
UNITED STATES
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
فَبَشِّرْ‌ عِبَادِ ﴿١٧﴾ الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ ۚ أُولَـٰئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّـهُ ۖ وَأُولَـٰئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿١٨﴾
محمود
UNITED STATES
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
این حسین شریعتمداری واقعا استاد سوئ استفاده از مقدسات در منکوب کردن مخالفانش است .یک ان مکث نکرده و به خود نمیگوید چطور کسانی که در این مملکت و در این نظام جمهور ی اسلامی بالاترین پستهای تقنینی واجرایی را داشته اند انقدر وابستگی تنگاتنگ با امریکا واسراییل داشته اند؟
صالح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مطهری خيلی جو گيره. خبرم نداره اينا که الان براش هورا ميکشن هيچ ارزشی برای ايشون و همفکرانش قائل نيستن.
اين آقا ذکاوت سياسی نداره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای شریعتمداری توصیه به گوش دادن سخنانی از امام رضا(ع) که می فرماید :شنیدن سخن هر محکومی واجب است حتی اگر در جرم آن تردیدی نباشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اولا امامان مصون از خطا بوده و هیچ انسانی دیگر قابل مقایسه با ایشان نیست. ثانیا در 4 سال دوره دوم احمدی نژاد صحت خیلی از صحبت های موسوی وکروبی برای مردم ثابت شد. ثالثا اگر کناهکارند چرا آنها را محاکمه نمیکنید. بواقع بازنده اصلی
انتخابات 88 احمدی نژاد و حامیان او بودند
محمد 2
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای شزیعتمداری و طرفداران عزیز این آقا
امام رضا(ع) می فرماید:شنیدن سخن هر محکومی واجب است حتی اگر در جرم آن هیچ تردیدی نباشد.
تورو خدا فرارو بذار این پیام رو
حسین آقا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای شریعتمداری درخواب غفلتند یا خود را به تغافل میزنند،
متاسفانه چنان ناشیانه وازسر عداوت صدای حق طلبی سیدالشهداء(ع)را با تبلیغات باطل یزیدیان درهم می آمیزد که خود اینکار کم از جنایت حرمله در روز عاشورا ندارد!
انتشارچندبیانیه روشنگرانه وهشدارصادقانه نسبت به روندی که منتج به وضع نابسمان وفلاکت بارفعلی واز سر دلسوزی بوده را مساوی تمام جنایات حکام جور در روز عاشورا قلمداد میکند و دلسوزان واقعی کشور را مستحق چند بار اعدام می داند!حاج حسین آقا حتما روزی در پیشگاه سالار شهیدان درکمال شرمساری به پاسخگویی خواهی ایستاد!
تارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
استاد مطهری در کتاب حماسه حسینی جلد2:اي مردم! رسول خدا (ص) فرمود: هرمسلماني ستمگري را ببيند كه حرام خدا را حلال شمرده و عهد خدا را مي شكند، خلاف سنت رسول خدا رفتار ميكند و در ميان بندگان خدا به گناه و ستم عمل مي كند، ولي او سكوت اختيار كند و نه از راه كردار و نه از راه گفتار ستمگر را سرزنش نكند و در مقام انكار و عيب گويي بر نيايد، بر خداوند است كه او (مسلمان سكوت اختيار كرده) را به كيفر و سزاي همان ستمگر (آتش جهنم) محكوم كند.
ebrahim
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
روزنامه کیهان 33 سال پیش را که تورق میکنم نام افراد شاخص نظام اسلامی عبارتند از امام، طالقانی، منتظری، بهشتی، رجایی، موسوی اردبیلی، میر حسین، هاشمی رفسنجانی، مقام رهبری، ناطق نوری، ری شهری، سید احمداقا، محسن رضایی، و ....
حال ببینیم با این سابقون چه کرده و میکنیم:
فرزندان مرحوم طالقانی هیچ بخشی از حاکمیت دخالت ندارند.
فرزندان شهید بهشتی که به اتهام طرفداری از فتنه تحدید شدند. فرزندان شهید مطهری هم که بنظر اقای شریعتمداری طرفدار فتنه شده اند.
فرزندان رفسنجانی هم که در راه دادگاهند. بماند که خودشان هم از روایح دلنواز کیهانیان بهره وافی میبرند.
فرزندان اقای منتظری هم که محدودند. بماند که خود ایت ا.. هم مغضوب کیهان بودند.
خانواده شهید رجایی در هیج جایی از حاکمیت راه ندارند.
میر حسین موسوی هم توسط کیهان به چندین بار اعدام !!! محکوم است.
ایت ا.. موسوی اردبیلی، در بیت شریف مشغول امورات اخروی هستند گرچه از چشم غره های کیهانیان بی بهره نیستند.
ناطق نوری محکوم به سکوت در فتنه و بی بصیرتی شد.
ری شهری با تولیت استان حضرت عبدالعظیم حسنی مشغول و گاهی در مناسبتها رویت میشوند.
سید احمداقا، که رحمت خدا رفتند ولی فرزندانشان هنوز مراتب اطاعت خودشان را از اقای شریعتمداری اعلام نکرده، راس الابنائ مورد لطف کیهانیان شده اند.
اقای رضایی به یک توافق نانوشته با کیهان رسیده اند: از محسن سکوت و یا حضور محدود و از حاج حسین غمض عین در خصوص .....کسی چه میداند، شاید اگر اقا محسن لب تر کند، حاج اقا رد پای سوروس و رورتی و MI6و SIA.. را در امارات پیدا کنند.
صفا
-
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
این جناب شریعتمداری چی فکر کردن خیال میکنن کی هستن مگه قیم مردمین نکنه اولا به تصرفین ما نمیدونیم
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مقایسه واقعه عاشورا با سایر جریان ها و اتفاقات به هزار و یک دلیل از جمله اینکه امام حسین (ع) و سایر امامان دوازگانه معصوم هستند ، قیاس مع الفارق بوده غیر منطقی و باطل است .
زیاد زور نزن حسین آقا چون آقای رئیس جمهور فرموده اند پیامبر هم باید تابع قانون باشد و از آن پیروی نماید . اگر بر گفته های خود اطمینان دارید همه پرسی نمایید .
آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
سن ایشان به بهره‌گیری از محضر مستقیم استاد، قد نمی‌دهد
مگر سن شما و علما به زمان امام معصوم قد مي دهد
محمدباقر عسگری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
جناب آقای شریعتمداری
با سلام و احترام
برداشت بنده از مجموعه بادداشتهای شما در طی بیش از 15 سال گذشته بخصوص آن دسته از یادداشتهایی که به توجه به موضوع می بایست سریع و فوری آماده شوند این است که در سایه عصبانیت قادر به بازخوانی نوشته های خود نمی باشید
چرا که اگر متن خود را فقط یک بار پس از نگارش مطالعه فرمائید متوجه تناقضات آشکار در داخل آن خواهید شد
آخر ای انسان فوق مسلمان!، مقایسه اتفاقات عاشورا که در یک طرف آن امام معصوم بودند و به قول متن شما تریبونی نیز نداشتند با مجموعه ای که همه تریبونهای رسانه ای و صدا و سیما و نماز های جمعه و ... را در دست داشتند و وجود کوچکترین اشکالی را نیز قبول نمی کردند ( از جمله حمایتهای آشکار قبل از انتخابات شورای نگهبان از احمدی نژاد ) قیاس مع الفارق نیست
نکند شما خود را نیز معصوم و عاری از هر گونه خطا می دانید!
2- حصر را با زندان موقت نیروی انتظامی مقایسه کرده اید که خیلی تابلو به خاکی زده اید چرا که زندان موقت 4 ساله نیز مگر داریم در مجموعه عریض و طویل نیروی انتظامی!
مگر آنها بعد از 2 یا 3 روز تحویل دادگاه نمی شوند
در ثانی چرا شما از اجرای قانون اساسی اینقدر هراس دارید لااقل در این 4 سال نخواسته اید به مانند قلعه حیوانات قوانین مربوطه را عوض کنید که امثال آقای مطهری نتوانند به نص صریح مواد قانون اساسی و ... متوسل شوند
بنده ی خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
در اینجا جناب شریعتمداری خیلی خفیف به نقش خود بعنوان جناب حبیب بن مظاهر اشاره کرده
علی22
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای شریعت مداری و طرفداران این شخصیت برجسته:اگه مردم میخواستن قیضه فتنه قبول کنن در انتخابات 92 وقتی عکس آقای روحانی با سران فتنه(آقای رفسنجانی و محمد خاتمی )بود میدیدن دیگه به آقای روحانی رای نمیدادن و و ایشان رای 51 درصدی نداشت. اون انتخابات نشان داد که اکثر مردم در مورد انتخابات 88 نظری خلاف نظر حکومت داره و این اثبات شده پس اینقدر فتنه قتنه نکنید و به فکر اصلاح باشید

فرارو بذار تورو بخدا اگه بی طرفی
فتنه شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
وقتی مطهری شرکت کنندگان 9 دی را عامل وحدت و نماینده همه مردم میداند اونم همزمان با هفته وحدت آیا میشود ایشان را به شمر و یزید مفایسه کرد آقای شریعت نداری شمر و یزد و عامل تفرقه واقعی تو امثال تو هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ایکاش آقای شریعتمداری این سحنان آقای مطهری را بدون بعضی که انسان را کور می کند میخواند چون قسمتی از آنچه آقای مطهری گفتند محاکمه آقای کروبی و موسوی بود ( شاید آقایان از محاکمه میترسند )
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
گفتنی است که «گوگل» بزرگترین و معروفترین موتور جستجوگر، سرویس «ترجمه فارسی- GOOGLE TRANSLATE -» را اختصاصا و با اعلام قبلی برای حمایت از سران فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 راه‌اندازی کرده بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
يعني خيليييي ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای مطهری چرا اینقدر زحمت به خود میدهید آقای شریعتمداری در این نوشته حکم ایشان را نیز صادر کرد حالا فقط مونده اجرای حکم!!!!!!
احمد
GERMANY
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اقای شریعتمداری اولا تابت کند خودش جزوه مثلث نمی باشد ایشان همشه رو به جلو فرار میکنند و با تفرقه افکنی بیشترین اب را به اسیاب دشمن میریزند
ناشناس
GERMANY
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اگر قرار باشد همه پرسی صورت گیرد باید از مردم در مورد موضع گیریهای کیهان از مردم سوال شود تا آقای شریعتمدار ی به فهمد چقدر توانسطه طرفدار پیدا کند ؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اگه حتی کوچکترین شکی به صحبتهای کسی داشتید ، وقتی شریعتمداری ازش بد گفت بدونید اون طرف حتما حرف حق رو زده. شریعتمداری معیار منه واسه هر کاری. البته برعکس!
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
برادر حسین چرا این صدها سند همکاری موسوی و کروبی با امریکا و انگلیس و اسراییل را رو نمیکنی؟؟ چرا فقط ادعا میکنی بابا این سندها را رو کن که اینا از ملک عبدالله پول گرفتن که مملکت را تحویل عجنبی بدهند.برادر حسین 5 ساله داری میگی سند داری بابا رو کن سندهاتو بعد هم اینا رو بزار بیخ دیوار اعدام کن قول میدم مردم هم حمایتت میکنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خدایا این شریعتپنداری را شفا بده و هدایتش کن
حسین آقا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای شریعتمداری درخواب غفلتند یا خود را به تغافل میزنند،
متاسفانه چنان ناشیانه وازسر عداوت صدای حق طلبی سیدالشهداء(ع)را با تبلیغات باطل یزیدیان درهم می آمیزد که خود اینکار کم از جنایت حرمله در روز عاشورا ندارد!
انتشارچندبیانیه روشنگرانه وهشدارصادقانه نسبت به روندی که منتج به وضع نابسمان وفلاکت بارفعلی واز سر دلسوزی بوده را مساوی تمام جنایات حکام جور در روز عاشورا قلمداد میکند و دلسوزان واقعی کشور را مستحق چند بار اعدام می داند!حاج حسین آقا حتما روزی در پیشگاه سالار شهیدان درکمال شرمساری به پاسخگویی خواهی ایستاد!
ابوالفضل
ROMANIA
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
خدایا ما را با امام خمینی و امام خامنه ای و علمای ربانی و دوستداران انها محشور فرما . دوستداران فتنه و فتنه گران و هامیان انها را هم با همدیگر محشور . و توبه، توبه گران را بپذیر .که اونجا دیگه اینها از دست ما در امان و ما هم از دست اینها در امان باشیم . تو این دنیا هم ما را از پیروان ولایت (امام خامنه ای در این زمان ) و علمای ربانی (هرچی که گفتند) قرار ده و انهای که بدنبال هدایت هستند هدایت کن .به برکت صلوات بر محمد و ال محمد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شخصيت حاج حسين شريعتمداري معرف حضور مردم هستند و نيازي هم به تصوير سازي ندارند ، چرا كه ايشان ناگزير از اجراي مأموريت براي كسب هر چه بيشتر منافع باندي خود هستند.لازم به توضيح است كه شيفتگان راستين حضرت حسين ابن علي (ع) اولين و بزرگترين درس از كربلا و عاشورا را در دفاع از مظلوم و ايستادن در مقابل ظالم مي دانند.
برسيم به اراجيفي كه در لواي استفاده ابزاري از حوزه هاي ديني كه نه تنها هيچ كمكي به اعتقادات مردم نمي كند بلكه به جهت اينكه از زبان امثال شما بيان مي شود قدرت تخريب بيشتري در اعتقادات مردم ايجاد مي كند.
حاج آقا ، مزخرفات تكراري مانند فتنه آمريكايي - انگليسي - اسرائيلي - فرانسوي - ايتاليايي - اسپانيايي و جرج سوروس ، ريچارد روتي ، ملك عبداله و جستجوگر گوگل ترانس لت و ده ها شبكه راديو تلويزيون ماهواره اي و..........همه و همه محصول توهمات ماليخوليايي كاسبان عرصه هاي فتنه اي و غيره است .
راجع به درك پيام عملي شهيد مطهري گفتني است : چه ظلمي بالاتر از اين كه فرزند شهيد مطهري به لحاظ سن كم ، محروم از درك و فهم نظرات استاد مطهري بوده !!!!!! ولي شما و امثال شما بهترين بهره را از محضر آن استاد فقيد برده ايد !!!!!! قطعاً تن شهيد مطهري در گور از شنيدن اين اراجيف خواهد لرزيد .
ناشناس
ROMANIA
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
جناب شریعت مداری عرض کنم خدمت شما که [بوق] و در ضمن [بــــــــــــــــــوق] و باید خاطرنشان کنم که بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوق...
محمد دمشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
درود بر آزاده مرد وطن، علی مطهری
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
حسين اقاي كيهاني لطفا برو حماسه حسيني شهيد مطهري را بخوان تا از حسين (ع) را درست بشناسي
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری
غمگين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
شمارو بخدا آقاي شريعتمداري اينقدر با آبروي كربلا بازي نكنين و از امام حسين مايه نذارين. خواهش مي كنم. التماس مي كنم.
ناشناس
UNITED STATES
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چرا قیاس مع الفارق میکنی برادر حسین. علی مطهری را هم نمی توانید تحمل کنید، آن وقت ندای آزادی و آزادی بیان سر میدهید. ایشان که نگفته سران فتنه را آزاد کنید. میگه در دادگاه عدل نظام جمهوری اسلامی محاکمه شان کنید و به سزای اعمالشان برسانید همین.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
اقا لطفا این موسسه کیهان رو کلا تعطیل کنید چون واقعا مشگل داره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چرا با خواندن این چند سطر .... نگارنده را احمق! و یا دستکم، دیوانه تصور می‌کنید؟!"
آخه نتیجه طبیعی خواندن این متن همینه و غیر این نمیشه نتیجه دیگری گرفت!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
ما تصور نمیکنیم ما مطمئن هستیم!
حسین آقا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
آقای شریعتمداری درخواب غفلتند یا خود را به تغافل میزنند،
متاسفانه چنان ناشیانه وازسر عداوت صدای حق طلبی سیدالشهداء(ع)را با تبلیغات باطل یزیدیان درهم می آمیزد که خود اینکار کم از جنایت حرمله در روز عاشورا ندارد!
انتشارچندبیانیه روشنگرانه وهشدارصادقانه نسبت به روندی که منتج به وضع نابسمان وفلاکت بارفعلی واز سر دلسوزی بوده را مساوی تمام جنایات حکام جور در روز عاشورا قلمداد میکند و دلسوزان واقعی کشور را مستحق چند بار اعدام می داند!حاج حسین آقا حتما روزی در پیشگاه سالار شهیدان درکمال شرمساری به پاسخگویی خواهی ایستاد!
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
مطهری یک نماینده واقعی بر آمده از افکار جامعه روشنفکر می باشد در تاریخ خواهد ماند که این نماینده برای بیان حقایق مانند مدرس از تعدادی نماینده ..... سیلی خورد و وای به حال آن نمایندگان
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
یعنی اگه نمیگفتی جرج سورس ناراحت میشدم هاااا
ایلامیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
درود بر مطهری ها سلام برهاشمی ها .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
یکی عکس این جرج سورس را بزاره ما ببینیمش
مجله فرارو