bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۳۹۹۷۹

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۴
فرارو- از روز گذشته به مناسبت هفته حجاب و عفاف هفت هزار شاخه گل رز در بین خواهران محجبه در ایستگاه‌های مترو در تهران توزیع می‌‌شود.

همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب و در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، دانشجویان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران و البرز، هفت هزار شاخه گل رز به خواهران محجبه در ایستگاه‌های مترو تهران هدیه می‌دهند.

این برنامه در ایستگاه‌های متروی چهارراه ولی عصر(عج)، صادقیه،امام خمینی(ره)، تجریش، میدان شهدا، شهید بهشتی، انقلاب، دروازه دولت، امام حسین(ع) و میدان فاطمی برگزار می‌شود. عکس های احسان نادری پور عکاس ایرنا و رئوف شهبازی عکاس شبستان از این برنامه را در زیر می بینید.

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه

(تصاویر) یک شاخه گل هدیه به بانوان محجبه
bato-adv
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ای کسانی که ایمان آوردید اگر.......
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
من میدونم که چرا تو این کامنت ها ضد این اقدامات سریع یک جبهه ضد حجاب میگیرند. واگه ازشون سوال بشه که چرا ضد حجابید؟ میگن ما ضد حجاب نیستیم ولی شما از کجا میدونید با حجابها همشون عفاف دارن؟ با این جواب مشخص میشه که نباید به با حجابها به نگاه عفاف دیده بشه یعنی باید به اونها هم شک بشه که کی عفاف داره کی نداره واسه من دین دار شدن. اخه ادم حسابی عفاف که میگید درست ولی ادم باید حجابش درست باشه یا نه. این از یه طرف. از طرف دیگه میدونم چرا این افراد با حجاب مخالفند وسریع بحث ازادی پوشش رو میگن میدونید چرا چون فقط وفقط دنبال لذت بردن از ناموس مردم هستند وخودشون هم از ته ته ته دلشون میدونن که حجاب باعث عفت در جامعه هم میشه ولی لجبازی میکنن چون اگه همه با حجاب باشن دیگه چطور لذت ببرن؟ به کی جرات پیدا میکنن تیکه بندازن چون ظاهر دختر با حجاب اونم با چادر معلوم نیست که درونش چی میگذره ایا اهل... هست یا نه پس چی حجاب کار رو سخت میکنه براشون. از طرفی اونایی که میگن کشورهای غربی حجاب اجباری نیست ولی به کسی تجاوز نمیشه اولا میگم از کجا میدونید به کسی تجاوز نمیشه یا کم میشه؟ دوم اینکه مگه نمیدونید جامعه غرب بحثهای جنسی براشون بحث عادی شده هر کس هر روز به هر دختری که دلش خواست رابطه برقرار میکند ودیگه زیاد به تجاوز نیاز نیست ایا میخوایید جامعه ما نمیگم جامعه اسلامی ما چون شاید به بعضیا بر بخوره میگم جامعه ایرانی چامعه ای در طول تاریخ با عفت وبا حیا وبا غیرت بوده میخوایید از غرب الگو بگیرید عمرا اگه بزاریم... حداقل ما رو گول بزنید ویکم کوتاه بایید وبگید که درسته حجاب باعث امنیت زن میشه ولی ما از ازادی پوشش دفاع میکنیم. اخه بدبختی ما این است که شما کلا از حجاب بدتون میاد ونمیخوایید قبول کنید که حجاب باعث امنیت روانی دختر (با حیا) وامنیت جانی اون میشود البته از ته ته ته ته دلتون این موضوع رو میدونید ولی نمیخوایید اعتراف کنید...
محمدمحمودی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
دمشون گرم ..... آفرین واقعا این اتفاق خیلی خوبیه که اینجوری دارن حجاب رو تبلیغ می کنن ممنون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
یه عده دلشون خواسته به یه عده
گل بدن این وسط کاربران فرارو چرا داغ کردن ؟
امید
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اخه چقدر جو گیرید!؟ چقدر بیسواد و کوته فکرید؟ چقدر احساسی هستید؟
دادن گل به کسی که حجاب داره چه فایده ای داره؟ شما باید اونی که حجاب نداره رو جذب کنید؟ دارین لجشو درمیارید؟ تحقیرش می کنید تو جامعه جلوی مردم؟ برید ببینید در اروپا چجوری تبلیغ حجاب میکنن! در اروپا به زنهای غیر محجبه توجه میکنن! میرن بهشون کتاب میدن! روسری میدن! برید نگاه کنید! کمی درست و علمی کار کنید! خداوکیلی من مرد هستم حالم از اینهمه کوته فکری بهم میخوره!
در ضمن اونایی که همه مردا رو شهوت باز و هوس باز و .... میخونن برادر و پدرانشون رو هم هوسباز و شهوت پرست می بینن! معلومه که مشکلات خانوادگی زیادی دارن!


صرف پول بیت المال به نام دین بدون حساب کتاب عین حرامه! بجای اینکه اثر مثبتی داشته باشه نتیجه عکس داره! من بنوبه خودم این پول رو که میتونست یک زوج رو ببره خونه بخت و جلوی فساد دو جوون رو بگیره حلال نمی کنم و امیدوارم خداوند از حلقومتون بکشدش بیرون چون هیچ توجهی به رفتار امامان و بزرگان دین ندارین که چجوری با مساله حجاب برخورد کردند!


خدا همه مارو به راه راست هدایت کنه! بعضیا رو هم سر عقل بیاره!

لطفا بدون هیچ جانبداری نظرات رو تایید کنید
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۰۸
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اگر این کارها برای تبلیغاته.بهتر بود این به همه خانم ها گل میدادند.و نه اینکه فقط به با حجاب ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
سانسور نشود!!!
دوستان طرفدار بی بند و باری و یا به قول خودشان که قصد دارند نام فساد و فحشا رو زیبا جلوه بدن و بگن حجاب اختیاری می توانند تشریف ببرند در کشورهای آزادی که می پسندند یعنی آمریکا زندگی کنند نه نیازی به شما داریم نه به زور نگه داشتیم و نمی زاریم برید حالا اگر فکر می کنید فرزند کوروش بودن یعنی برهنه بودن باید عرض کنم که ایرانی از 7000 سال پیش قبل از اینکه آمریکایی ها به پورن استار بودن و برهنگی خودشون افتخار کنن پوشش و تمدن و فرهنگ رو کشف کرد و زنان ایران دریافتند حجاب باعث می شه از نگاه مردان شهوت پرست که همان مدعیان حقوق زن هستند در امان باشند همین اروپایی که می فرمایید اگر یک نفر برهنه باشه کسی نگاه نمی کنه شما برو ببین به چقدر زن که لباس تنگ و ناجور پوشیده بودن تجاوز شده و 75 درصد زنان اروپایی حداقل یکبار تجاوز جنسی رو بر اساس آمار خودشون تجربه کردن اصلا هم فکر نکنید این تجاوز توسط عده ای اوباش انجام شده خیر همین عده ای که بر طبل بی حجابی با ادعای حقوق زن می کوبند همان متجاوزین شهوت پرست هستند که فکر کردند ما می نشینیم تا ایران سرزمین شهیدان رو به جنگل بی قانون مورد نظر خودشون تبدیل کنند وای به روزی که یکی از مراجع فتوا بده که بساط بی حجابی باید جمع بشه ببینم کدوم ضد انقلاب غرب زده ای جرات می کنه پاش رو از در خونه بزاره بیرون گل نمی خوای نخواه کسی هم بهت نمیده!گل ها از بیت المال خریداری می شه؟بله بیت المال یعنی مال مردم و مردم ایران یعنی زنان با حجاب و مردان نجیب و نه برهنه های هرزه پس نوش جونشان کل بیت المال هم بدیم ،بعدم این یه سری که چون خودشون به زور پدر مادر حجاب کردن سرشون می گن حجاب این بانوان تظاهره لازم نیست خودشون رو به دیگران نسبت بدهند دختر اگر می خواست مثل شما بی بند و بار باشه چادر سرش نمی کرد و قطعا به اون اعتقاد داره .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
همه ی خانم ها با حجابند.
گل فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
35 ميليون تومان گل دادند كه چي بشه !!!!!
فقط بخور بخوره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ناشناس 14:37 مگه مملکت ارث باباته که اینجوری نظر میدی هر کی خواست به میل ما بمونه هر کی هم نخواست از اینجا بره!!!!
ناشناس
United States
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خداوکیلی بی طرف می گم اون دختر چادریه تو عکس دوم نگاه کن خیلی هم زیباست اما طوری لباس پوشیده که به هیچ عنوان باعث تحریک شدن هیچ مردی نمی شه خدا خیرش بده اما اون دختر بدحجابه تو عکس پنجم داره خودش رو ارائه می کنه تا بلکه از بی شوهری نجات پیدا کنه هرکی هم می گه مرد باید نگاهش پاک باشه و نمی دونم مرد اگر با یه نگاه تحریک بشه مریضه و این حرفهای مسیح ع.نژاد رو تکرار کنه باید بهش گفت اصلا تو نمی دونی طبیعت مرد اینه که زن بتونه با ظرافت و زیبایی خودش اون رو جذب کنه و این یک حس کاملا طبیعی هست که در تمام مردان وجود داره و اینجاست که حجاب مثل یک صدف مروارید زیبا و ظرافت بدن زن رو حفظ می کنه از چشم مردان حالا یکی می خواد به دروغ و ژست روشنفکری بگه من با دیدن موی دختر و یا لباس تنگ تحریک نمی شم برو عزیزم خودت خوب می دونی تو نهان خودت چی هستی و چرا این حرف های ضد انقلاب رو کورکورانه مثل طوطی تکرار می کنی

دختر بی حجاب=مرواریدی که صدفش رو گم کرده
صدف=هویت نجابت خانواده ریشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اگر دقت کنی به بی حجابها هم دارن گل میدن.

اما پاداش رو برای انجام کار نیک میدن.
باحجاب بودن کار نیک است و بی حجاب بودن و گذاشتن موهای افشون و سینه ی مرمری در معرض دید نامحرمان و هوسبازان کار ناپسندی است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
این برادر ناشناسی که این مطالب رو نوشته (14:37) , یعنی همه مردا شهوت پرستن و همه زنها باید از مردا در امان باشن. به به. ما رو باش با کیا شدیم 80 میلیون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
جناب ناشناس 14:37 حالت خیلی خرابه!
کورش
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ناشناس ۱۴:۳۷ قربونت برم من
۱. دمت گرم که ما شهوت پرست شدیم
احتمالا زنان ایران جلوی شما که چشمت پاکه میتونن بی حجاب بیان نه؟
۲. با تیکه ی تشریف ببرینت خیلی حال کردم :)))
یعنی دیوونه ی اون منگوله ی سند کشورم که تو گاوصندوقته
کسری
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
سانسور نشود!
ناشناس 14:37
لطفا نظرات بنده را که فقط یک شهروند از نزدیک به 80 میلیون ایرانی هستم ملاحظه کن:
1. شما که هیچ بسیار مقامات بسیار بالاتر از شما هم نمی توانند فرزندان این مملکت را به بهانه نوع پوشش آنها تهدید و ترغیب به نفی بلد و مهاجرت کنند. ما فرزندان این خاکیم و تا رسیدن به جامعه ای پیشرفته، به مبارزه خود در همه ابعاد ادامه خواهیم داد. تردید نکنید که اکثریت این مردم نیازی به امثال شما ندارند بلکه تفکرات متحجرانه و حماقت بار امثال شماست که راه بالندگی این مردم را سد کرده است.
2. برهنگی به شکل پورن آن در همه جای دنیا امری مذموم است. روسپیان در همه جای دنیا از دیدگاه عامه مردم افرادی بدبخت هستند که چون هیچ هنری برای فروش نداشته اند تن فروشی میکنند. آدرس غلط ندهید.
3. در مورد درصد تجاوز یا آزارهای جنسی در اروپا و ممالک پیشرفته و مقایسه آن با ایران، بدلیل مشکلات فراوان در بررسیهای آماری در ایران نمی توان اظهار نظر دقیق کرد اما اینرا بدانید که آنچه باعث سالم و اخلاقی ماندن بخشی از زنان و دختران جامعه ایرانی است، تربیت خانوادگی است که ابدا ربطی به حجاب هم ندارد. فقط یک روز به دادگاههای خانواده تشریف ببرید تا ببینید چند درصد مشکلات اخلاقی و جنسی اتفاقا در خانواده هایی است که حجاب سختگیرانه دارند.
4. آن کشورهایی که به تعبیر شما جنگل بی قانون هستند، دارای شفاف ترین سیستمهای اداره کشورند به طریقی که دزدی و فساد و اختلاس و غارت و جنایت به حداقل رسیده است. در همین کشورها وقتی کسی حجاب داشته باشد دستگیر و زندانش نمی کنند اما مملکت ما را ببین که وقتی مثلا میخواهد کار فرهنگی در اثبات برتری حجاب کند به با حجابها گل میدهد. یک نیست بگوید بنده خدا آن خانم دارای حجاب قبل از آنکه به او گل بدهی هم حجاب داشته، تو اگر هنری داری باید بتوانی دیگران را به حجاب فرابخوانی. شدت حماقت موجود در این کار مرا به یاد تمثال مقوایی امام و وهن مستتر در آن می اندازد.
5. حق تک تک این مردم هست که سوال کنند اجرای این حرکت مضحک با چه مجوزی و بر مبنای چه تفکری صورت پذیرفته است. بیت المال از آن پدر شما نیست، از آن مردمی است که بخش عمده آنها یه حجاب طوری نگاه میکنند که به شکل مشخصی با نگاه امثال جنابعالی تنافر دارد.
6. حجاب یا بی حجابی هیچیک واجد ارزشی فی نفسه نیستند. آنچه ارزش است دفاع از آزادی انسان در تعیین پوشش خود است که در کشورهای عقب مانده به سادگی زیرپا گذاشته میشود.
7. باور کنید روزگار امثال شما تمام شده است. یا خموش باشید و اجازه دهید جامعه با پویش زنده خود مسیر خویش را تعیین کند یا جمود فکری را کنار بگذارید و اگر آزادمنش نیستید حداقل آزاده باشید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خودمونیم ولی واقعا چادر جدای از بحث دینی اون یک کلاس و متانت خاصی به آدم میده ....برنامه از لاک جیغ تا خدا شبکه تلوزیونم واقعا جالبه.....
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ناشناس 14:37 عالی خیلی عالی به خدا من مثل تو مذهبی نیستم اصلاپض هم نیستم اما لایک داره حرفات چون غیرت و خانواده داری و وطت دوستی واقعی تو حرفات موج میزنه این خانمها همشون خواهرای ما هستن همشون زنان کشور ما هستن و مسلماً اگر هم نجابتشون حفظ بشه جامعه ما نجابتش رو حفظ کرده ممنونم که فرارو نظرات اینچنینی رو تایید میکنه و بیطرفی و حق خواهیش رو ثابت میکنه واقعاً ممنونم
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
به نظرم کار قشنگیه ولی باید کاملا برعکس انجام بشه. خانومای با حجاب چه بهشون گل بدی چه ندی بنا به اعتقادشون حجابشون رو تحت هر شرایطی حفظ میکنن. قراره کار فرهنگی کنیم که بدحجاب ها رو اصلاح کنیم دیگه. وقتی یه خانم محجبه با روی خوش و لبخند به صورت بره جلوی یه خانوم بدحجاب و یه شاخه گل بهش بده و ازش خواهش کنه که حجابش رو رعایت کنه مطمئننا تاثیرش بیشتر از اینه که جلوی چشم یه زن بدحجاب بری یه شاخه گل بدی به یه خانم باحجاب!! این نوع رفتار فقط باعث لجبازی بیشتر بدحجاب ها میشه و تفرقه ایجاد میکنه. الان از همین کامنت های پایین پست معلومه چه خبره.
درضمن ناشناس 14:37 بدحجاب های ما مال همین مملکتن. خواهر و برادرای خودمونن. امریکا به دنیا نیومدن که شما حوالشون میکنی به امریکا. اگر اوضاع بر عکس این بود و با همین منطق باهات حرف میزدن خوشت میومد؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
من اصلا گل نمیخوام...
ناشناس
United States
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
نه خواهش می کنم بیا بخواه! شمایی که خودت برای تن خودت ارزش قائل نیستی که از شهوت پرست ها محفوظ نگهش داری پس ارزشی نداری که قرار باشه بهت گل هم بدن حیف گل
کورش
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ناشناس 15:57. خواهشن جای خودت نظر بده. اگه تو شهوت پرستی به همه ربطش نده. ممنون. یادت باشه آدمها حق ندارن برای دیگران ارزش تعیین کنند. همه ی آدم ها ارزش دارن. ولی ارزششون به فکر و شعور و لحن صحبت کردنه. یادت باشه.
ناشناس
United States
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
مملکت ایران متعلق به تمام ایرانیان است.. اعم از کافر و مسیحی و مسلمان شیعه یا سنی... بی حجاب و باحجاب و بد حجاب.. خونشونه یعنی چی اگر نمی خوان از خونه خودشون بروند بیرون.. آدم یاد اسراییلی ها می افته که میگه فلسطین اشغالی فقط مال یهودی هاست.

برخی حال آدمو بهم میزنند.
حاج مسلم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
باید از این همه فرهنگ سازی و تلاش برای اشاعة حجاب تشکر و قدردانی کرد. ای کاش به بدحجاب ها گوجه و تخم مرغ پرتاب می کردند تا دیگر بی حجاب نباشند.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
وقتی قانون وجود داره این چه کاریه

دستگاه های مربوط باید وظیفه قانونی شون رو انجام بدن
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اعدام چطوره؟!!!!!!!!!!!! پرتاب گوجه و و تخم مرغ کم نیست ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
حاج مسلم بهت منفي دادم ولي انصافا كلي خنديدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
چییی؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
حجی که رفته ای واقعا مقبول افتاده. و با دست پر برگشته ای.
حاج فرزین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
نارنجک آقا. حیف گوجه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
حاج مسلم طولی نمیکشه که مملکتو از این هم بدتر خواهید کرد با این طرز فکرت نگران نباش...
jake
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
بنظرم شما میتونید عضو داعش یشید....روحیشو داری
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
حجاب زینت زن مسلمان است

آقایون روشن فکر بیاید منفی بدید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
زینت که مزبوط بخ ظاهر است. پس باطن چی؟
آقای روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
منفی رو دادم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
طبق آیه قرآن چیزی که باید پوشونده بشه همون زینته است :))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
نمی خواستم منفی بدم اما چون اصرار داشتی بهت منفی دادم تا دلت نشکنه
شادمهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
جمع کن منفی ها رو ...

البته من بیشتر به تفکر امثال شما که حجاب رو چادر مشکی می دونید منفی میدم ...

وگرنه در کل حجاب چیز خوبیه ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
من هم موافقم
سها
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ناصر دلم برات سوخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
متاسفانه جزو گروه منفی دخندگان، خانمهای بی فکر هم هستن.
خانمی که به خودت هفت قلم چیز میمالی!!!
فکر اینم بکن که شوهرخواهر خودت با دیدن این اقلام ارایش دلش میلرزه.

هی نیا بگو خوب نگاه نکنه!!
میل جنسی ما مردان خیلی قوی است. نگه داشتن اون حتی برای حضرت یوسف هم دشوار بود که به خدا پناه برد. چه رسد به ما
روشعنفکر
United States
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
منفی دادم خخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خوشم میاد ادم عاقلی هستی
منفی بهت دادم نوش جونت گوشت بشه تنت
ناشناس
United States
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
منفی ها رو جمع کنه؟؟؟منفی چه اهمیتی داره این شما روشنفکر نماها هستید که زندگیتان در فیس بوک و لایک و دیده شدن خلاصه می شه شما هم می تونی منفی هات رو در 22 بهمن و روز قدس از مردم بگیری منتهی اون میلیون ها کجا و شما 300 نفر الی 1000 نفر کجا
ناشناس
Canada
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اختلاس هم لابد زینت مرد مسلمان است؟! از تمام اسلام فقط همین حجابشو دیدین و بس. واقعا کوته نگرید.
حسین
Netherlands
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اشتباهی مثبت دادم.
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
باید هم تعداد منفی ها بیشتر باشه. متاسفانه الان تعداد بدحجاب ها هم از با حجاب ها بیشتر شده.
همیشه قرار نیست اکثریت حرف حق رو بزنن. امام حسین هم فقط با 72 نفر جلوی ده ها هزار نفر ایستاد و از حق گفت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
حرف ما بودن یا نبودن حجاب نیست بحث سر اجباره برو همین هند فقیر تا زندگی را درک کنی بعد می فهمی چقدر از دنیا عقبی
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
گل ها از هزینه بیت المال خریده میشه و به افراد مشخص هدیه داده میشه، مثله خیلی از هدیه های دیگر به افراد خاص..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
کامنتی مسخره و جهت دار. در ضمن اگر کسی گل نیاز داشت می توانست با حجاب شود. پس همه می توانند و برای افراد خاص نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
13:27 منطقت در حد پیش دبستانه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
باعث تاسف است که طرز تفکر «مثل ما فکر کن (تک قرائتی)» در عرصه حجاب هم دارد خودش را نشان می دهد. پوشش با مانتو هم اگر درست صورت بگیرد و به هدف پوشش باشد یک پوشش کاملا اسلامی است و دختران با چنین پوششی هم شایسته دریافت شاخه گل.
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
چشماتو باز کنی میبینی حتی به خانومایی که حجابشون خیلی هم کامل نیست گل میدن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
باز این لوس بازیا شروع شد ,
خدا میدونه چند میلیون بودجه گرفتن تا چهار تا دونه شاخه گل بدن دست مردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
من در عجبم چرا با این همه تبلیغات در مورد حجاب زنان بیشتر به طرف بد حجابی و بی حجابی میروند!!؟؟؟ اشکال کار میدانید کجاست!!! مسئولان رده بالا و فرزندانشان خودشان را مقید به این مسائل نمی دانند و این نمی شود یک نسخه را برای مردم عادی بپیچید ولی برای خودتان نه!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
۱۳:۰۳

به خاطر اینه که ذات انسان به بدی بیشتر گرایش داره.

در فطرت زن خودنمایی هست. اما به جای اینکه خودشو برای شوهرش آرایش کنه تا محبت اونو جلب کنه، وقتی میخواد بره بیرون همچین میمالونه به خودش که اگه بره حموم ده کیلو وزن کم میکنه
ناشناس
Netherlands
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
در قرآن کریم به پوشش زن اشاره شده و اینکه زن باید پوشیده باشه و در هیچ آیه ای اشاره به چادر آنهم از نوع مشکی اون نکرده اینها همه تعبیر وتفسیرهایی که از بعضی آیات می شودبه زنان سایر کشورهای مسلمان به جز اعراب (که تعصبات و تنگ نظری های خاص خود را در مورد زن ارند)هم نگاه کنید در عین پوشیدگی از رنگ های بسیار شاد استفاده می کننداگر استفاده از رنگ ها و طرح های متنوع تبلیغ می شد شاهد بسیاری از بی بند وباریها نمی بودیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
به همه میدن...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
نخیر
همه روشون زیاد میشه
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ناشناس 14:45: نفهمیدی چی گفت ... دوباره بخون !!! ، این بهترین کامنتی بود که تاحالا تو فراررو خوندم،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خدا رو شکر پیشرفت کردین و به این نتیجه رسیدین که حجاب فقط چادر نیست
دون دون
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
نکنید
این کارا صحیح نیست
این دسته بندی ها صحیح نیست
اینا همه ایرانی هستن
اینا همونایی هستن که زمان انتخابات فرقی با هم ندارن
اینا همه خواهرا و مادرای ما هستن ، با چادر یا بدون اون.
نکنید این کارا رو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
بعضی از اینها همانهایی هستند که در راهپیمایی روز قدس هم آمده بودند و شما با نشان دادن عکس اونها نوشته بودید از همه گروهها اومده بودند!!! نمی دانم در عرض سه روز چی شد که این خانمها باز شدند بیگانه و غیر خودی!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ببخشید بابا بزرگ دون دون جون
دیگگه تکرار نمیکنیم
ناشناس
Canada
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
دمت گرم راست گفتی . چطور زمان انتخابات با همین حجاب ها مصاحبه می کنه صدا و سیما. البته ما می دونیم دین شده بازیچتون !
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
تا بحال توجه کردید این نوع نگاه تفرقه انگیز باعث ایجاد دو طیف در بین عامه شده است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
قصدشون همینه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
آفرین کار خیلی خوبیه. اثر بسیار خوبی هم داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
بررسی های میدانی نشان می دهد که با آغاز طرح هدیه گل به بانوان محجبه از سه سال قبل، وضع حجاب خیلی بهتر شده!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
یعنی چی؟ منظورت اینه که خانومها واسه گرفتن شاخه گل با حجاب شدن!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
نه دوست عزیز اگر بع علامت تعجبها دقت می کردی منظورش را بهتر می فهمیدی!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
داره شوخی میکنه! اما جالبه حتی بینی عملی اون خانم چادری در نوع خودش جالبه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
با سلام
خانم های ایرانی با حجاب چقدر نجیب ترند
ایرانی کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
یعنی همه غیر مسلمونا یا مسلمونایی که حجاب ندارن نانجیبن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بیدل
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ایرانی کوروش ، اگر دقت کرده باشی این جوونای چشم چرون و دختر باز غالبا میوفتن دنبال خانومایی که بد حجابن و کاری به با حجابها یا چادری ها ندارن. علتش اینه که حجاب کامل یا چادر یک وقار و حرمتی میاره که آدمای مریض تحریک نمیشن برای آزار و دست درازی. منطورناشناس که گفته نجیب ترند اینه نه خدای نکرده بد حجابها بدکاره اند و خراب.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
تو اگر بدانی ...... این ها را نخواهی نوشت.
شادمهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
بیدل جان ...

چرا ما توی بلاد کفر اصلا کسی رو نمیبینیم که دنبال دختر مردم بیافته ؟!!

ولی اینجا باید تحلیل کنیم که اگه دخترا با حجاب باشن کسی دنبالشون نمیافته ! مشکل از جای دیگست ... نیازهای انسان ! نه حجاب ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
شادمهر جان، شما تحقیق کردی که در بلاد کفر اصلا کسی دنبال دختر بی حجاب نمیوفته؟! من سالها در اروپا زندگی کردم و دیده ام بارها که پراها چه جوری میرن تو نخ دخترای بد لباس. تجاوز و آزار جنسی در بلاد کفر کم نیست. کلا باید توجه داشت که هیچ امر و نهی خداوند مهربان، بی حکمت نیست.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
شادمهر جان نمیبینی چون چشم هات رو بستی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ایرانی کوروش!!!

ایشون فرمودن نجیب تر!!! صفت تفضیلی است.
یعنی نجیب هستن و با حجابشون نجیب تر هم میشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
شادمهر جان!!!
شما الان تو بلاد کفری که داری تز روشنفکری میدی؟؟؟؟

شایدم تو بلاد کفری داری از فیلتر شکن استفاده میکنی که پرچمت مال ایرانه.

خخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
بیدل: یه غالبا گذاشتی تنگ نظرت که خب مشکل رو حل کرد!! این غالبا رو از کجا اوردی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
مطمئنا تاثیرات چنین اقداماتی بسیار بسیار بیشتر از اقدماتی همچون گشت ارشاد و برخورد فیزیکی و ... می باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اگه گلها از پول بیت المال باشه صحیح نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اگر از بیت المال برا چی پول خرج بشه به نظر شما درسته؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
جااان ناشناس؟؟ واقعا بنظرت پولی که برای همه مردمه باید صرف تبلیغ عقاید یه عده خاص شه؟ همینه که نهادهای تبلیغاتی بالاترین بودجه رو در کشور دارن.. میبینیم که چقدر هم کارا بودن و به اهدافشون رسیدن :))) حیف پول!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
۱۳:۴۷!!!

تبلیغ عقاید یه عده خاص؟؟؟؟؟؟؟
حجاب عقیده ی یه عده ی خاص تو این مملکته.
دمشو بذار لطفا.
حجاب یک مقوله کاملا باستانی است در ایران
قشر آسیب پذیر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
وقتی همه چیز شده تظاهر خب دیگه این کار تعجبی نداره واقعا چی رو میخوان ثابت کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خانه از پای بست ویران است و خواجه در فکر نقش ایوان است!!!
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خوبه ولي به بد حجابا هم گل بديد و دعوت كنيد به استفاده از حجاب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اون خانوم مانتوئیه داره از تعجب شاخ در میاره!
خخخخخخخخخخ
ناشناس
-
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اگه واقعا میخواهید ترویج حجاب کنید و راست میگید، اون شاخه گل رو به بد حجابها بدید که دلشون رو به دست بیارید و ثابت کنید هدفتون دخالت توی کار دیگران نیست
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
عکس 5 همیشه امیدواری ...عکس 6 همون خوانم گلشو رو میده ......عکس 7 وحدت ......فرقی وجود نداره چرا خط می کشین با این کاراتون بین مردم
احسان الدین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
مملکت رو دو قطبی کردید، بس کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
بعضی حجابها روکشی بر روی پنهان ماندن حقایق است والا!!!! بعضی حجابها روکشی برای گول زدن دیگران!!!! بذارید همه خود واقعی شان باشند والا حجاب که با امر و نهی باشد ارزش ندارد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
دوقطب؟ خیلی بیشتر از این حرفهاست. بعد از این همه سال هنوز مسئله ی اقوام و دعواهای بین شهری و بی روستایی داریم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اون خانوم مانتوئیه داره از تعجب شاخ در میاره!
خخخخخخخخخخ
بیدل
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
فقط به خانومای محجبه گل نمیدن که! به همه خانوما دارن میدن. پندتا خانوم بد حجاب هم گل گرفتن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
تو دیگه آخرشی که به اونام میگی بد حجاب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اونا بدحجابن؟ یا خدا شما کاره ای نشدی شانس
آوردیم
بیتا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
بعضیاشون خیلی هم محجبه نیستن ولی گل گرفتن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اين كار قشنگ بود... تشكر
سربراه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
كي ‌مي‌خوايم از دوقطبي كردن جامعه دست برداريم؟ باحجاب/بي‌حجاب؛
خودي/غيرخودي؛
بابصيرت/بي‌بصيرت؛
احمدي‌نژادي/سبز؛
اصول‌گرا/اصلاح‌طلب؛

واقعاً هيچ نقطه مشتركي باقي نگذاشتيم ... .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
فقط واسه تهرانیا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
مطمئنید همه اونایی که چادر دارن،عفاف هم دارن؟؟!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
مطمئنید که همه پزشک ها افراد درستی هستند و در میان آنها دزد و جنایتکار نیست؟در میان آخوندها چطور؟ در میان معلم ها چطور؟
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ميليونها+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
United States
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
بله کاملا مطمئن هستیم چون اگر کسی می خواست مثل دوستان شما بی عفاف باشه می رفت مثل همون ها خودش رو ارائه می کرد شما اگر به همفکران خودت شک داری لازم نیست این شک رو برای دختران چادری مطرح کنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
1552: بیشترین شک رو باید وقتی داشت که کمترین نمود رو داره!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
بله عزیزم من مطمئن هستم که خیلی نجیب تر و باادب تر و با شخصیتر هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
این خانم ها مجری های مستند از لاک جیغ تا خدا نیستند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
درود بر اين خواهران محجبه
ناشناس
United States
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
منم میتونم تو این طرح شرکت کنم ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
چی بگم والله ............ .
تدبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
سعی در ایجاد دودستگی در جامعه به هر بهانه ای کار درستی نیست.
به شخصه برای خانم های محجبه بسیار احترام قائلم اما به نظرم این نوع برخورد در جامعه صحیح نمی باشد.
یک سئوال هم دارم که تاکنون جوابی برای آن پیدا نکردم اگر دوستان پاسخ آن را بدهند ممنون شان می شوم:
به غیر از حدود یک میلیارد مسلمان که خوب می دانیم همه آنها هم محجبه نیستند حساب و کتاب بقیه جمعیت دنیا و آن چند صد میلیون مسلمانی که حجاب تعریف شده ما را ندارند در روز قیامت و حساب چگونه است؟
خواهش می کنم مرا راهنمایی و روشن فرمایید؟
فرارو خواهش می کنم این بار نظرم را سانسور نکن. استدعا دارم.
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
تدبیر جان، ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم فرمان خدا رو اطاعت کنیم تا از این راه به کمال و سعادت شایسته یک انسان دست پیدا کنیم. این اوج نمک نشناسی و بی ادبی به ساحت مقدس پروردگاره که او دستور بده و ما بی اعتنایی کنیم. وظیفه ما در برابر خداوند حکیم، اطاعت فرمان او بدون چون چراست. اما اینکه خداوند در روز قیامت گناهکاران و منحرفان رو چه می کنه و می بخشه یا نمی بخشه، به خودش مربوطه نه ما! ما وطیفه خودمون رو باید انجام بدیم. ضمنا انجام وطیفه در برابر خدا نباید از ترس جهنم و به طمع بهشت باشه بلکه باید مانند بزرگان و آزادگان، چون خدا شایسته فرماندهی است و ما در جایگاه بندگی و فرمانبری و چون او علم و قدرت و حکمت و بی نیازی بی انتهاست و ما شدیدا نیازمند او ، باید اطاعتش کنیم. وقتی این جوری بندگی کردیم، به خیلی جاها میرسیم که یکیش بهشت برین است. با احترام.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اولا باید کسی اعتقاد د اشته باشه ک هاین فرمان خداست بعد راجع بهش بحث کنید.ثانیا کدوم خدا گفته حجابتون رو رعایت کنید و اگه دزدی کنید تهمت بزنید و ظلم کنیدم همه چی حله.دزدای این مملکت 90% متعلق به همین قشر ظاهرا معتقد هستن که خانوماشون مطمئنا محجبه هستن.ترجیح میدم به کی که دروغ نمیگه کلاه برداری نمیکنه گل بدم تا به یه محجبه
تدبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
همین ابتدا از دوست گرامی ام پوریای عزیز بابت پاسخ شان کمال تشکر را دارم
فقط یک سئوال اساسی که به نظرم تاثیر فوق العاده مهمی در سرنوشت هر انسانی دارد از ایشان دارم:
به نظرتون اگر خداوند را نه به عنوان یک فرمانده، حاکم، دستور دهنده یا کسی که باید ازش حساب ببریم یا کسی که می خواهد از ما حساب بکشد بلکه
به عنوان یک دوست، غمخوار، رفیق همیشه همراه و مهربان ببینیم که مهربانترین نسبت به ما هست حتی مهربان تر از مادر (که می دانیم روی دست مادر کسی نیست) آن وقت به چه نتایجی می رسیم.
انسانی که خود را به واسطه مهربانی غیر قابل وصف پروردگارش نجات یافته و آمرزیده می داند به نظرت در مقابل این دوست مهربان و انسانها ی دیگر چگونه رفتار می کند؟
حال به من بگو آیا این خداوند به این عظمت، می تواند نسبت به بی حجاب ها نامهربان باشد؟
آیا فکر نمی کنید ما خداوند خود را خوب نشناخته ایم که اینگونه به بهانه او خود را تافته جدا بافته می دانیم؟
آیا این دوست مهربان میلیاردها انسان را می آفریند که بعدش به بهانه حجاب مجازات شات کند؟
دوست خوبم من به هیچ وجه با ولنگاری، لجام گسیختگی و بی بندباری موافق نیستم اما فکر می کنم این برخوردی که ما در زمینه حجاب در پیش گرفته ایم که در هیچ کجای دنیا نمونه اش را پیدا نمی کنید هم درست نیست.
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اقا پوریا ممکنه بفرمایید دقیقا در کدام ایه یا سوره خداوند فرموده و چرا بقیه مسلمانان اهمیتی به حجاب نمیدن با تشکر.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ناشناس 13:53 عزیز دل ، اولا برای اینکه بدانیم خدا گفته حجاب رو رعایت کن یا نه باید به قرآن مراجعه کنیم. من پیشنهاد میکنم کتاب "فلسفه حجاب" استاد مطهری رو مطالعه کن. ایشون با استناد به آیات قرآن موضوع واجب بودن حجاب برای مردان و زنان را تشریح کردند. دوم اینکه خدا نگفته حجاب داشته باش اما دروغ بگو و غیبت کن و دزدی کن! خدا گفته دورغ نگو غیبت نکن دزدی نکن نماز بخون روزه بگیر حجاب داشته باش ظلم هم نکن ووووو
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
تدبیر گرامی، همین نگاه عارفانه و عاشقانه شما به خداوند مهربان تایید کننده حرف منه. آیا نافرمانی و بی اعتنایی به خواست خدا، جفا در حق او نیست؟! آیا درسته که ما خواسته های این خدای مهربان تر از مادر را که صلاح و سعادت ما رو میخواد، نادیده بگیریم و بگیم او که مهربانه و می بخشه پس ما هر کاری دلمون خواست بکنیم و اعتنایی به دستور و خواست او نداشته باشیم؟! خداوند مهربان همه مخلوقات خودش رو دوست داره و نمیخواد کسی به جهنم بره. این ما هستیم که با انتخابی که میکنیم و راهی که میریم، سر انجاممون به بهشت ختم میشه یا به جهنم. مثلا معلم دانشمند و مهربان در کلاس به همه دانش آموزان درس میده و برای دانش آموختن اون ها همه تلاشش رو میکنه اما در میان این دانش آموزان، عده ای راهنمایی های معلم را به کار میگیرن و خوب درس می خوونند و موفق میشند و عده ای هم بی اعتنایی میکنند و تنبلی و رفوزه میشن. ایا درسته ما بگیم این معلم مهربان، اون تنبل ها رو رفوزه کرد؟!
تدبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
پوریا جان
طبق گفته شما پس حدود 95 درصد دانش آموزان کلاس این معلم مهربان(خداوند) رفوزه می شوند!
به نظرت این کمی عجیب نیست؟
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
بابک جان برای دریافت پاسخ، کتاب های زیادی نوشته شده. شما رو به کتاب "فلسفه حجاب" استاد مطهری ارجاع میدم. حتما مطالعه کن.ممنون
تدبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
شعر مرحوم پروین اعتصامی که خواندنش خالی از لطف نیست و بیانگر نگاه یک زن به مقوله حجاب در آن زمان است:
«...زن چو گنجور است‌ و عفت، گنج و حرص‌ و ‌آز، دزد
وای اگـــــــر آگـــــه از آیین نگهبــــــــــانی نبود
اهـــرمن بر سفره‌ی تقوا نمی‌شد میهمــــان
زان که می‌دانست کان جا، جای مهمانی نبود
پا بــــــه راه راست بایــــد داشت، کاندر راه کج
تـــــوشه‌ای و رهنمـودی، جــــز پشیمانی نبود
چشم و دل ر ا پـــرده می‌بایست، امـا از عفاف
چــــــادر پـــــــوسیــــــده، بنیاد مسلمانی نبود ...»
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
آنهایی که دنبال دستور خداوند در قرآن در مورد حجاب میگردند به آیه 31 سوره نور مراجعه کنند...
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اقا مهدی تو این سوره نوشته به زنان مومن بگویید بازنان نا مومن باید چه کار کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
بیست و سی نادان این چه حرفیه که بانوان با حجاب نجیب ترند؟ مگه بقیه خانم ها خدای نکرده نجیب نیستند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
این کار حد اقل از گشت ارشاد بهتره و بهتر جواب میده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
جالبه با بیت المال مسلمین گل می خرند بعد فقط به یک عده خاصی می دهند. بعد میگن ریشه رانت خوری کجاست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
یکیشونم میگه پس پول نفت برای چیه!!!
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ما هم کمپین تشکیل بدیم به بی حجابها گلدون بدیم.هم مثل گل اینها پلاسیده نمیشه و هم بین تمامی زنان سرزمینم برابری باشه.خدایا ما اصلا گل نخواهیم باید چکار کنیم!!؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
کاش میفهمیدن که نجابت هیچ ربطی به حجاب نداره! شکره خدا همتون دورو برتون مثالشو دارین!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اینطور رفتارها جز تحقیر و لج کردن دیگران هیچ منفعت دیگه ایی نداره.همه انسانیم اون خدا ب اون عظمت ب زور کسی رو ب کاری وادار نکرده و اختیار داده بین خوب و بد رو انتخاب کنه ولی نگفته اون بنده ی بد من بنده ی من نیست حالا این وسط شماها چی میگید ک دارید دین خدا رو حصارکشی میکنید؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
چجوریاست که به زنای سن بالا که زیاد هم حجابشون (از دید اونها) مناسب نسیت هم گل میدن؟!
سن پایینا گناه کردن؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
و جالبه که به مانتوی تنگ و پوشش سراسر مشکی گل میدن اما مانتوی بلند و گشاد به دلیل رنگارنگ بودن مجرمه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اصلا اینایی که دغدغه شون پوشش مردمه رو درک نمی کنم.
من که اینقدر گرفتاری دارم که صبح که دارم می رم بیرون هر چی جلوی دستم باشه می پوشم. یعنی لباس خودم هم برام مهم نیست!
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
پوریا جان عزیزم کمتر کسی هست که با خدا . عظمت و شکوه او و پیروی از فرامینش مشکل داشته باشه /مشکل از اونجا پیدا میشه که عده ای خودشون و واسطه ذات احدی قرار میدن و میگن حرف ما حرف خداست سلایق شخصی و مطامع و اغراض فردی و جمعی خودشون رو فرمان خدا می نامند در حالی که خدا وند محصور زمان و مکان و فرد یا افرادی نیست خدا از رگ گردن به ما نزدکتره تو قلبه تو چشمه تو وجدانه خدا نوره خدا زیبایی هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خانم های بی حجاب خودشون گلند نیازی به گل ندارند.
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
++++++++++++++++++++++
ناشناس
United States
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
البته گل خرزهره هستند که خودشون رو ارائه می کنن تا یکی بیاد بهشون شماره بده خخخخخخخ
ناشناس
United States
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خخخ منظورش اینه گل هایی هستند که هرکی از راه می رسه بوشون می کنه !!!!
ناشناس
United States
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
راست می گه پورن استارها هم باغ گلند!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خودمونیم؛به کسی نگین،بی دینی و لامذهبی بیداد می کنه.
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
هفت هزار شاخه گل حتی اگر رز ایرانی باشه و نه رز هلندی، خیلی بیش از 20 میلیون تومان برای اینکار مسخره از بیت المال هزینه شده، واقعا متاسف شدم.

کاش به جای گل، کتاب هدیه میدادند که هم ماندگار بود و هم تاثیر فرهنگی به مراتب بیشتری داشت. حتی میشد کتاب‌هایی که در مورد حجاب از دیدگاه استاد مطهری یا استاد شریعتی وجود دارد را خلاصه کرد و در قالب یک جزوه به دست مخاطبین رسوند.

در پایان، خاطره‌ای نقل شده از سخنرانی های دکتر شریعتی؛
--
وقتی سخنرانی بود همه می‌آمدند، نمی‌شد جلودارشان شد، با حجاب و بی‌حجاب، ‌آنوقت مخالفین خرده می‌گرفتند كه: چرا عده‌ای دختر با مینی‌ژوپ می‌آیند پای سخنرانی‌تان؟! دكتر هم جواب زیركانه‌ای می‌داد: آخه اونا بد میان، شما چرا نگاه می‌كنین؟
--
شاد باشید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
تحقیر یک گروه مناسب نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
کدوم .....واسه یه شاخه گل زیر چادر سیاه میخواد بپزه اونم با دهن روزه
پر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
تحقیر نیست .تبعیض است که ما عادت داریم اما عادت نمی کنیم.
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
حاج مسلم باز شکر خدا نگفتی با قمه و چاقو با بدحجاب ها برخورد کنی. گوجه و تخم مرغ بهتره .
شما فکر کنم به زور همیشه عقاید خودت به دیگران تحمیل میکنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
لوس بازی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
آی گفتی...یعنی حالم بد میشه
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اين كار يك نوع تفرقه در جامعه است. پس مي شود نتيجه گرفت مراكز خريد و مراكز تفريحي جاي زنان با حجاب نيست. واقعا از اين كارها متاسفم
شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
متاسفانه با این نحوه برخورد و تناقض در امر حجاب و اجباری بودن آن ، برخی از خانمها با افتخار و بدون اخذ گل از کنار آنها رد میشوند .

برای شما این معنی خاصی نداره ؟
ناشناس
Canada
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ایجاد دودستگی و تعیین خوب و بد توسط این افراد فقط اثار منفی دارد
کسی که خودش محجبه است نیاز به تشویق با گل ندارد چون وظیفه دینی اش را انجام میدهد اما این فقط تحقبر افراد بی حجاب در ملا عام میباشد و اثری به شدت منفی دارد
در فرانسه که بودم گروهی از دختران مسلمان در میدانی چنان با شور و علاقه و مهربانی به افراد حتی بی دین گل و کادو میدادند ودر مورد اسلام و حجاب توضیح میدادند که من واقعا میدیدم این افراد باتمام وجود به حرفهای این دختران مسلمان گوش میدادند
من اگر دختر بودم و در جمع به من بخاطر ظاهرم گل داده نمیشد اما به فرد دیگر مسلما بدتر لجبازی میکردم و حس نفرت ایجاد میشد اما اگر با مهربانی یک دختر چادری گل میداد مسلما احساس خوبی داشتم و کمی تفکر میکردم
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
واقعا باعث تاسف بسیار که با حجاب ها رو توهین میکنید ولی بدانید توهین کردن این انسان ها مانند توهین به حضرت فاطمه زهراست یعنی شما از چهارده معصوم بیشتر میدونید .............نمیدونم......................شاید خخخخخخخخخخخخخخخ فرارو لطفا سانسور نکن
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
چقدر لوس!!!!
آدم خنده اش میگیره میبینه انسانهای سی چهل ساله برای اینکه طرز تفکر خودش رو به دیگران القاء کنن از روشهای مهد کودکی و پیش دبستانی استفاده می کنن.
دقیقا عین مصاحبه های بچه گانه اخبار بیست و سی که می خوان از مصاحبه شونده به هر طریقی نظر خودشون رو بشنون.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
به عبارتی این نوع تبلغ خود نوعی ضد تبلیغ محسوب می شود و بیشتر ضربه به بانوان محجبه و تفکیک بخش قابل توجهی از بانوان جامعه از دیگر زنان همان جامعه است .متاسفانه متولیان چنین برنامه هایی به جای نهادینه کردن اخلاق که بن مایه اصلی بسیاری از صفات و خصلتهای پسندیده در جامعه می باشد بگونه ای با برجسته کردن امری ظاهری به تضعیف و کمرنگ کردن اصول فطری واخلاقی جون عفت ، عصمت و پاکدامنی ، وجدان، وفا ، متانت و... جایگزین کردن صرفا نمادی از نوعی از پوشش خاص و برجسته و کردن آن می کنند . چادر انتخاب آزادانه بسیاری از زنان کشور و قابل احترام است اما نمی تواند بخودی خود تامین کننده خصائل پسندیده و بلعکس نداشتن چادر نشانه رزائل باشد . ضمن اینکه در جامعه ای زندگی می کنیم که حقوق زنان در اغلب زمینه ها نادیده گرفته شده و هیچ نهادی وظیفه آگاهی آنان را بعهده نمی گیرد . آیا تاکنون نهادی وجود داشته تا از حقوق زنان( اعم از محجبه و غیر محجبه )در قراردادهای کار ، دادگاههای خانواده ، بیمه ، ارث ، ... دفاع کند و در مترو آنان را به حقوق شان آشنا کند .
سها
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
لطفا از بچه هاي كار گل بخريد
كه اين ول خرجي ها يه جوري به دست نيازمندان برسه
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ای کار اصلا کارشناسی نشده .این اشتباه بزرگیه یه عده آدم با این کار عقده ای بار میان اقا اشتباه اشتباه به کی بگیم......
نیکان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
من به هر یک از خانمهای هموطنم با هر دین ، هر عقیده سیاسی و نوع لباس ، یک شاخه گل تقدیم میکنم .
بانو
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
دست شما در نکنه.ممنون.
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
من با آنكه موافق حجابم ولی اعتقاد دارم باید از کارهایی که تفرقه در جامعه ایجاد می کند تا حد ممکن باید پرهیز شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
آخی جونم چه خوب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خوش یه حال اون گل فروشی که ازش خرید کردند....
يك دختر محجبه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
منهم يك دختر محجبه هستم و اتفاقاً به من هم شاخه گلي تعارف كردند. ولي به خاطر رفتار بي اعتنا و سردشان نسبت به دوست همراهم كه چادري نبود، از گرفتن گل امتناع كردم و واقعاً متاسفم براي مجريان اين امور كه چنين دسته بندي سطحي و كوته فكرانه اي رو انجام مي دهند.
نكته دوم صحبت من خطاب به اون دسته از كامنت گذاراني است كه معتقدند «جوونای چشم چرون و دختر باز غالبا میوفتن دنبال خانومایی که بد حجابن و کاری به با حجابها یا چادری ها ندارن».
من خودم بارها و بارها در معرض متلك ها و اذيتهاي اين دسته از افراد قرار گرفته ام.
خلاصه مطلب اينكه براي آدم بيمار فرقي نمي كنه چادر سرتان باشد يا به قول برخي دوستان «بدحجاب» باشيد. اونها به اعمال زشت خود خواهند پرداخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
احسنت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
شما خودش گلی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
نمیدونم چرا فکر میکنن پوشش فقط یعنی چادر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
چقدر همه بدبینن اینجا!
کی گفته پوشش فقط یعنی چادر!!؟
هر کی گفته بیجا کرده!

فرارو هرکی اعتراضی به حرفم داشت شمارمو بهش بده ببینم چیکارس!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
این گلها رو ببرین برای مردها تا حجاب چشم کنند. چرا ما باید لباسمونو بخاطر چشم چرانی اونا تغییر بدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
شما یعنی میخواید بگید همین جوری با لباس تو خونه پاشید بیاید بیرون و لباستون رو تغییر ندید؟؟؟ :)
mohammadreza
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خوب شد شما یه چیزی یاد گرفتید.شما بری تو امریکا هم خودتو نمایش بدی همه نگات میکنن
ترانه
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
چقدر کار قشنگی کردن
خدا خیرشون بده
سید علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
معضل بی حجابی بسیار ریشه ای تر از آن است که با شاخه گل دادن رفع شود. ضمن این که حجاب با مانتو (البته به صورتی که فرد با هدف حجاب داشتن به تن کرده نه به زور قانون) هم حجاب خوبی است و چنین خانم هایی هم شایسته دریافت گل و حتی بالاتر از گل هستند چرا که خودشان گل هستند. (مثل خانم های چادری) اما تلاش برای گل دادن به فقط حجاب از نوع چادر در ادامه سیاست تک قرائتی کردن جامعه است که امروزه در مورد طرز تفکر هم به کار می رود. خوش بختانه رهبری با موضع صریح خویش تک قرائتی در حوزه تفکر را زیر سوال بردند و لذا در زمینه حجاب هم همین طور است. اگر از پول بیت المال می دهید باید به تمام انواع حجاب ها بدهید والا کار شما به نظرم غیر شرعی می رسد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
سید جان به عکس ها دقت نکردی...
به خانم های مانتویی هم دارند گل میدهند اونم با لبخند!
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
من که بهم تعارف هم کنن نمی گیرم. چون خیلی کار لوسیه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
من چادری هستم. من گل نمیخوام، قانون حجاب اجباری رو بردارید تا هرکس اونجور که عقلش بهش حکم میکنه حجاب داشته باشه، آبروی حجاب چادر هم حفظ بشه و ابزاری برای پیشبرد اهداف و تحقیر کسانی که از این پوشش خاص استفاده می کنند،نباشه.
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
من با آنكه موافق حجابم ولی اعتقاد دارم باید از کارهایی که تفرقه در جامعه ایجاد می کند تا حد ممکن باید پرهیز شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
این کارها مجوز نمی خواد؟ من هم می تونم برم به خانمهای بدحجاب گل بدم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
با اینکه شدید حجاب رو قبول دارم ولی این کار اشتباهی هس
ناشناس
United States
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
از بیت‌المالی که به همۀ مردم (با هر نوع پوششی) تعلق دارد گل بخرید، جامعه را دو شقه کنید و تفرقه بیندازید. بگذارید ایرانیانی که مثل شما فکر نمی‌کنند احساس کنند در وطن خود غریبند و بنابراین، یا از کشور آبا و اجدادیشان بروند یا با حس رانده‌شدگی به حاشیه زندگی کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
عكس 2،4، 12 خيلي ضايع است
يكم سليقه به خرج ميدادين ، گل توي كيسه ي به اون زشتي ، يا اون طرف روي ميز و زمين پخش و پلا!
عكس 6 لايك ! محل هم نذاشت
جعفرى
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
يه زمانى به زور حجاب از سر بانوان برميدارند و در زماني ديگر به زور حجاب ميگذارند، ايكاش زمانى برسه كه حجاب درونى ملاك قرار بگيره براى بانوان عزيز و پوشش ظاهرى هم انتخاب خودشون باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
احسنت..آقا یا خانم جعفری!
عفاف و به قول شما حجاب درونی خیلی مهمه..
نظرم اینه که برخی بانوان قدر و منزلت والای خودشون رو فراموش میکنند... مراجه به قرآن کریم اثبات میکنه که مقام آفرینشی زن از مرد بالاتره.. حیفه که برخی از بانوان بقدری آزرده میشوند که ترجیح میدهند مانند مردها رفتار کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
محجبه یا چادری؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
تو عکسا مشخصه که! به هردوشون دیگه... ناشناسِ 16:05 دقت نمی کنی ها :))

اقدام تأیید میشود! ما تو کشورمون از این کارا متأسفانه کم داریم، کلاً تشویق کم داریم حالا برای هر ارزشی که خوبه... مثلاً زحمت کار و تلاش مردم رو نادیده میگریم بعضاً و ...
کاش اگه به همه گل ندادن برخوردشون با بقیه بد نبوده باشه.. کاش یوقت چپ چپ به مردم نگاه نمیکردن که به قول دوستان باعث بد بینی سایرن بشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
با عرض سلام به تمام افراد محترمی که در این بخش کامنت گذاشته اند .
ما در جامعه ای زندگی می کنیم که غارت بیت المال بی داد می کند در این جامعه فساد بی داد می کند اما گاهی اوقات نیاز است از انسان هایی که با وجود این فساد به دین بد بین شده اند هم حمایت کرد اگر خواهری از ما در مورد حجاب و رعایت حجابش آنطور که صحیح نیست عمل کرد و ما تمام سال به روش های مختلف به او توپیدیم یک هفته اصلا توی همین هفته حجاب و عفاف یک مقدار نازشان را بخریم . نفس این کار زیبا بود ولی ای کاش اگر به یک خانم چادری که از نظر من باید بسیار برایشان ارزش قائل باشیم به یک خانم که حجابش را رعایت نکرده نیز تعارف بکنیم شاید روی خوش ما او را به فکر فرو برد .
آنهایی که نسبت به حجاب تند و کند نوشتن همگیشان در یک نکته مشترکند چرا که از روی عصبانیت مطلب گذاشتن این موضوع شوخی بردار نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
این کار به مراتب بهتر از تذکر دادن به بد حجابان است.
در واقع اثر مثبت تری دارد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
عکس پنجم ديدنيه...
خانومه از تعجب ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
این کارها فقط و فقط شکاف عمیقی که درست کردین رو بیشتر می کنه
بکنید تا ببینیم تهش به کجا می رسه
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خواهشا تا حرف حجاب میاد ادای روشنفکرارو درنیارید و نگید ظاهر چجوریه و باطن چجوری... من اصلا نمیگم چادر نشونه حجابه ولی واقعا یه عده از خانما دیگه شورشو درآواردن با یه وضعیت خیلی زننده ای تو خیابون میان.به هرحال اونها هم دارن تو این مملکت زندگی میکنن و باید رعایت یه مسائلی رو بکنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اگه شما مردا بهشون بی محلی کنید این کارا رو نمیکنن. ولی حرف و عملتون یکی نیست
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
کار به اصطلاح فرهنگی با جدا کردن و تفکیک مردم از هم انجام نمیشه، درضمن عفت به حجاب چادر یا مشخص نبودن مو و سرو گردن خلاصه نمیشه
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
بقیه آدم نبودن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
چادر حجاب سنتی بسیاری از زنان ایرانی است و به آن اعتقاد دارند اما وقتی از طرف حکومت تبلیغ می شود تا سرحد لباس رسمی برای شناسایی طرز تفکر و نمادی سیاسی تنزل پیدا می کند.
ناشناس
United States
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
من خودم باحجابم، و حجاب رو خیلی دوست دارم و با علاقه انتخاب کردم راستش تا ۳۰ سالگی رعایت نمی کردم اما رفتم کربلا و از اون موقع سعی کردم همیشه حجاب رو رعایت کنم. الان که با قبل مقایسه می کنم می بینم حجاب داشتن خیلی بهتره، امنیت آدم بیشتر میشه و واقعا من رو چند بار از آزار و مزاحمت و حتی کیف قاپی نجات داده.من تو کشور های چین،اندونزی، برزیل و استرالیا و... رفتم و کاملا حجاب داشتم. احساس عالی بهم دست میده.
بی صواط
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
چه کار خوبی
اما اگر برای ترغیب خانم هایی که حجابشان درست نبود این گل ها را می دادند خیلی خیلی بهتر بود. چون با محبت خارها گل می شود.درحقیقت خانم های چادری و آنهایی که حجابشان درست بود نیازی به این رفتار نداشتند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
چیزی که پایه عقلی و منطقی درستی نداره و اکثریت اون رو با اجبار رعایت می کنن، اگر به مردم گل که هیچ، سکه طلا هم بدن فایده ای نداره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
انصافا حجاب خوبه و بی حجابی بد، جدای از اختیار و ازادی زن. حالا اگه زنی میخاد از واژه ازادی فقط تن ارایی به میل را بپذیرد دیگر قضیه فرق می کند.این نظر منه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
با عرض سلام به تمام افراد محترمی که در این بخش کامنت گذاشته اند .
ما در جامعه ای زندگی می کنیم که غارت بیت المال بی داد می کند در این جامعه فساد بی داد می کند اما گاهی اوقات نیاز است از انسان هایی که با وجود این فساد به دین بد بین شده اند هم حمایت کرد اگر خواهری از ما در مورد حجاب و رعایت حجابش آنطور که صحیح نیست عمل کرد و ما تمام سال به روش های مختلف به او توپیدیم یک هفته اصلا توی همین هفته حجاب و عفاف یک مقدار نازشان را بخریم . نفس این کار زیبا بود ولی ای کاش اگر به یک خانم چادری که از نظر من باید بسیار برایشان ارزش قائل باشیم به یک خانم که حجابش را رعایت نکرده نیز تعارف بکنیم شاید روی خوش ما او را به فکر فرو برد .
آنهایی که نسبت به حجاب تند و کند نوشتن همگیشان در یک نکته مشترکند چرا که از روی عصبانیت مطلب گذاشتن این موضوع شوخی بردار نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ما که نفهمیدیم یه بار میزنندو میبرن یه بارم گل و بوستان میدن
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اووووووووووووووووووووووووو
این کدوم ایستگاه متروئه؟
من که تا حالا تو تهران انقد خانم چادری یکجا ندیدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
همه خانم ها خواهران و مادران ما هستند و شایسته احترام.نه فقط چادری ها
محمود
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
یه فکری هم به حال بی حجابی در دانشگاه آزاد واحد رباط کریم بکنید که شده تگزاس برا خودش حراست دانشگاه هم خوابه.
ناشناس
United Kingdom
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
جامعه را دو قطبی نکنید، الکی مردم را در روبروی هم قرار ندهید. چرا ندانسته کاری می کنید که ضرر آن بیشتر از نفعش باشد؟ با اینکار تبلیغ حجاب نمی کنید بلکه دارید فرد محجبه و کم حجاب را مقابل هم قرار می دهید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
به اون ناشناسی که می گه هر کی حجاب نداره بره خارج . بگید ایشان چه کاره مملکت هستن که حرف مفت زیادی می زنند و مردم را نسبت به انقلاب بدبین می کنند . مگر مملکت مال توست که داری برای دیگران تعیین تکلیف می کنی . مملکت صاحب داره .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
نصیحت جز با محبت اثر نمی کند .
هر کدام در جایگاهی قرار دارند ، باید طوری فرهنگ سازی شود که همه یک پله به رستگاری نزدیک شویم نه اینکه عده ای هم کیشان خود را تشویق و تمجید کنند و بقیه را هم ادم حساب نکنند ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
من خودم دوس دارم فرهنگ حجاب گسترش پیدا کنه ولی فکر میکنم این کارا باعث ایجاد کینه و نفرت عمومی از همدیگه میشه
امین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
احسنت حرف حق جواب نداره
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین