bato-adv
کد خبر: ۲۴۶۳۸۷

امام‌جمعه اصفهان به زنان: بنشینید در خانه و خانمی کنید/ بگذارید مردان استخدام شوند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به سخنان رهبری در خصوص لزوم نظارت استصوابی شورای نگهبان، گفت: نظارت بر روند برگزاری انتخابات یکی از وظایف تعریف شده شورای نگهبان در قانون اساسی است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به سخنان رهبری در خصوص لزوم نظارت استصوابی شورای نگهبان، گفت: نظارت بر روند برگزاری انتخابات یکی از وظایف تعریف شده شورای نگهبان در قانون اساسی است.
 
به گزارش ایسنا آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به تقارن نخستین روز ماه ذی الحجه با سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) آمار بالای طلاق در اصفهان را نگران کننده توصیف و اظهارکرد: از هر پنج ازدواج صورت گرفته در اصفهان دست کم یک مورد به طلاق منجر می شود، این در حالی است که در اوایل انقلاب نگاه دختران به ازدواج هرگز اقتصادی نبود.
 
وی با بیان اینکه بسیاری از زنان زمانی که خود را در امنیت مالی ببینند، معرفت را از یاد می برند، افزود: اگرچه سخنان امروز من بدون شک به مذاق زنانی که خود را برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده می کنند، خوش نخواهد آمد اما باید پذیرفت که بخشی از مشکلات جامعه ایران ناشی از عدم اولویت بخشی حکومت به مردان در مساله استخدام ها است. جامعه به زنان پرشک، پرستار، معلم و استاد دانشگاه نیازمند است، اما آن زن راننده بیابان که پشت فرمان تریلی در جاده های ناامن می نشیند کار اشتباهی می کند.
 
امام جمعه اصفهان خطاب به زنان جامعه و با تاکید بر اینکه در اسلام وظیفه نان آوری به مردان محول شده است نه زنان، گفت: بگذارید مردان در اولویت نخست به مشاغل مختلف راه پیدا کنند و تنها در چنین شرایطی است که توان ازدواج با شما را خواهند یافت و شما نیز می توانید با وقار در خانه های مستقل خود و همسرانتان خانمی کنید، اصرار زنان برای کار کردن در هر شرایطی قابل تامل است اگر بنا است زنی به عنوان مهماندار هواپیما زباله جمع کند آیا بهتر نیست که در خانه و کاشانه شخصی خود و همسرش این کار را انجام دهد.
 
طباطبایی نژاد با اشاره به سخنان رهبری در خصوص لزوم نظارت استصوابی شورای نگهبان ادامه داد: نظارت بر روند برگزاری انتخابات یکی از وظایف تعریف شده شورای نگهبان در قانون اساسی است، اما در طول سال های پس از پیروی انقلاب اسلامی گروهی از همین آقایان اصلاح طلب همه همت و توان خود را به کار گرفتند تا نوع نظارت های شورای نکهبان را به نظارت های تنها بصری محدود و خلاصه کنند، اما اظهارنظرهای صرفا سیاسی این گروه همواره با مخالفت های صریح امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مواجه شده است.
 
وی با تاکید بر مفهوم واژه استصوابی برای نظارت شورای نگهبان بر روند برگزاری انتخابات ها خاطرنشان کرد: استصواب به معنای مطالبه درستی و حذف اشتباه است. مگر می شود هر کسی را به انتخابات خبرگان یا مجلس شورای اسلامی راه داد؟ آقایان می گویند این نظارت آبروریزی برای متقاضیان شرکت در انتخابات است غافل از اینکه شورای نگهبان به عنوان نهادی که به گفته امام (ره) مسولیت حفاظت و صیانت از انقلاب را برعهده دارد، در همه سال های گذشته با کمال احترام و ادب از افراد خلاف کاری که کجی یا مخالفتی با آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران داشته اند، خواسته است که از اعلام کاندیداتوری خود اجتناب کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان، افزود: در تبلیغات این گروه از افراد برای تقلیل وظیفه شورای نگهبان چانه زنی بی مورد است و آنها از این طریق راه به جایی نخواهند برد.
 
طباطبایی نژاد با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مدنی به عنوان دومین شهید محراب اظهار کرد: برخی مسولان استانی شرکت کننده در نماز جمعه همواره از طولانی بودن خطبه های من شکایت می کنند و اشکالی هم به آن ها وارد نیست چرا که دیر می آیند و زود هم می خواهند جلسه را ترک کنند بنابراین من هم مطابق خواسته های آن ها از بازگو کردن محسنات اخلاقی این شهید گرانقدر خودداری می کنم.
 
وی به شهادت مظلومانه جوادالائمه(ع) اشاره کرد و گفت: اگرچه مقام امامت در کودکی به ایشان تفویض شد، اما او در تمام طول عمر با برکت خود با بیان مسایل علمی، احکام اسلامی و معجزات متعدد به مردم ثابت کرد که برای رسیدن به مقام امامت سن و سال مهم نیست.
 
امام جمعه اصفهان ادامه داد: این امام بزرگوار حتی نظر مامون را نیز به خود جلب کرد و در نهایت همانند جد بزرگوار خود امام حسین (ع) لب تشنه به شهادت رسید.
 
طباطبایی نژاد با تاکید بر لزوم شرکت یکپارچه مردم در جشن عاطفه ها، تصریح کرد: همه مردم باید در کنار خیریه ها، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای یاری رساندن به دانش آموزان محروم تلاش کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
انصافا راست میگه
ولی خانمی کردن یعنی چه؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
یه مقدار تعصبو بذاریم کنار ، خداییش حرف معقولی زده. اصلا ربطی به مذهب و ... هم نداره و هر انسان عاقلی میتونه قبول کنه که تصدی مشاغل توسط خانمها ( ولو به قیمت دلربایی و ... ) و محروم نمودن یه مرد از این مشاغل چه ظلم بزرگیه.
میشه قبول کرد دختر خانمای مجرد برای مطرح شدن و پیدا شدن خواستگار مناسب با حقوق کم یه جاهایی مشغول باشند، ولی بودن یه خانم مثل خانم بنده در شغل دولتی بدون تاثیر کافی در زندگی، جامعه رو به گند گشیده . نه میشه به این خانمها امر و نهی کرد نه بدرد کارای عملیاتی بیرون میخورن، نه در اوقات ضروری میتونن تا پاسی از شب بمونن و ...
البته اینقدر میفهیم که استثنایا برخی عرصه ها که وجود مردا مشکل ایجاد میکنه ( مثل پرستاری خانمها، معلمی دخترا و دندانپزشکی خانمها) وجودشون ضروریه .
خلاصه اینکه روز قیامت شما خانمهایی که جای یه مردو گرفتی و سبب شرمندگی در مقابل زن و بچه ش شدی، حساب باید پس بدی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ادامه 25: 14 من خودم محجبه هستم و از خزبازی و بی کلاس بازی بعضی زنان هم خوشم نمیاد ولی نه حقشون اسید بلکه هدایت. از شهر اسیدپاش ها انتظاری ندارم.
فقط پسرها و مردان جامعه رو به آگاهی و تفکر دعوت می کنم نه بازیچه شدن که اکثرا خیلی زود تحت تاثیر قرار می گیرن حالا با بازی جنسیتی یا تحریک های الکی و بچه گانه جنس مخالف.
زود خام نشید و به فکر ساختن مملکت باشید که تنها راه نجات همینه .
حالا چرا اساسا یک عده دنبال تئوری جنگ بودن و هستن و از صلح بیزارن بماند.!
ناشناس
United States
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
راه حل فوری برای اشتغال ؛ بیرون کردن مدیران بازنشسته سازمانها ، نهادها و شرکتهای دولتی و شبه دولتی است . افرادی که دو دستی به پایه های میز چسبیده اند و حاضر نیستند جای خود را به یک جوان تازه نفس و تحصیلکرده بسپارند . این افرارد هم از حقوق بازنشستگی برخوردارند و هم حاضر نیستند یک ریال از دریافتی و مزایای درون قبل از بازنشستگی خود چشم پوشی کنند وبرای ماستمالی کردن حضور مجدد خود در محل کار قبلی با حکم مشاوره در کار ابقاء می شوند .حداقل هزاران نفر به این شکل از رانت اشتغال بعد از بازنشستگی برخوردارند که باید سریعا پاکسازی شوند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خانم ایرانی که حقوق برابر ميخاي! حقوق برابر وقتی عادلانس که وظایف هم برابر باشه یعنی نصف هزینه خرید خونه و ماشين نصف نفقه و غیره قانونا بر عهده شما باشه در ضمن مرد هم باید به اندازه زن مهریه داشته باشه در اون صورت هيچ مشکلی نیست که شما از تمام حقوق مردا بهره مند باشی
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۶۷
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
در مواردیکه باید مداخله کنید و نظر بدید (مثل مشکلات ایجاد شده برای مردم در دولت قبل-مثل اختلاسهای انجام شده در دولت قبل-مثل از دین مایه گذاشتن بعضی برای رسیدن به اهداف مادی)سکوت میکنید!!در مواردی که به حریم خانوادگی مردم مربوط است دخالت میکنید!!!چرا برخی اقازاده ها چندین شغل دارند!!؟؟چرا برخی با بیش از 80 سال سن هنوز بازنشست نشدند!!؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
با شنیدن این حرف ها بعضی وقت ها شدیدا مشتاق میشم برم دنبال کار ولو به هر قیمتی ،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
من خنم شاغل هستم. كاملا با حرفهاشون موافقم. زن بايد خانومي كنه. شاغل بودنش يه ضرر خدش و خانوادشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چرا ناراحت می شوید . بسیاری از مردان متاهل و تحصیلکرده بیکارند در حالی که بسیاری از شغلها در اختیار خانمهایی است که یا مجردند و یا متاهلند ولی یک ریال از حقوقشان را صرف خانواده نمی کنند .
در حالی که زنها مسئولیتی در تامین هزینه
های زندگی ندارند . حداقل اولویت استخدام با مردها خصوصا متاهل ها باشد .
خوش اشتها
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
بله؟؟؟؟؟حاج اقا نکنه شما هم از اون افرادی هستید که معتقدید یک زن خوب و کدبانو باید بوی قرمه سبزی بده!!؟؟؟؟ای خداااااااااااااا!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
حرف حق زده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اگر مرد=انسان و زن=انسان آنگاه انسان=انسان
در نتیجه یعنی مرد=زن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اگه توی همین سریال "تنهایی لیلا" که اخیرا هم پخش شد، این لیلا خانم یه کاری بلد بود و مستقل و با عزت نفس زندگی خودشو می چرخوند، اون همه بلا سرش می آمد؟ هر نامردی به بهانه های مختلف جرات می کرد بهش نگاه چپ بکنه؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
درود به شرفش
Hendi
India
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
شما یا تخصص نداری یا کار بلد نیستی که استخدامت نمیکنند برای همین به زنهای تحصیل کرده حسادت میکنی
Hendi
India
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
یقه کسانی را بگیر که ۸ سال کشور را غارت کردند . چه کار به شغل زنهای ایران داری؟.. یا به مهاجران افغانی حمله میکنید یا به زنها!!!
اشنا
Romania
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
درود به شرف زنی که با تمام مشکلاتی که همه می دونیم زحمت میکشه و خرج بچه ها یا پدر و مادرش رو میده و هیچ ادعایی نداره.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
در رابطه با چی صحبتی می کنی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
برای چی زنی که با استعداد و کاردانه باید گوشه خونه بپوسه و مردهای بی استعداد و خرابکار جایگزینش بشن؟!! دنیا رفته به سمت شایسته سالاری. دست از این عقاید جنسیتی عقب افتاده بردارید .
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
به نظر شما حرف بدی زده؟
Hendi
India
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
شما یا تخصص نداری یا کار بلد نیستی که استخدامت نمیکنند برای همین به زنهای تحصیل کرده حسادت میکنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
صحبت از بد و خوب نیست. صحبت از حرف منطقی یا غیر منطقیست که به نظر بنده غیر منطقیست. شاید تعداد زیادی از خانم ها نان آور خانواده باشند.
خمید
Romania
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
بله.
حدیث
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
بله! حرف بدیه
هیچ کس حق تعیین تکلیف برای خانوم ها رو نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
به نظر شما نزده؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
عزیزم مگه به حرف یک نفره این همه تحصیلکرده خانم داریم بجای این نسخه ها برید دنبال اشتغال زایی و سرمایه جذب کردن تا کرامت ادم ها حفظ بشه چه مرد چه زن
حامد
Romania
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
پس حالا که میگین حرف بدی زده بذارین پسرا و مردا بیکار بگردن و خانومها بران سر کار . تازه خانومها یک ریال هم خرج خانواده نمیکنن و فقط و فقط خرج خوشی های خودشون میکنن. پس ما مردا حقمونه که بیکار باشیم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
به عنوان فعال صنعت نفت با این سخن که زنان در خانه خانمی کنند موافقم با توجه به تجربه چندین ساله در صنعت نفت که خیلی از زنان شاغل فقط شاغلند و حقوقی میگیرند و خرج خود میکنند در صورتی که یک مرد حداقل نان آور یک خانوده هست .ضمن اینکه بیشتر زنان یا کار مثبتی انجام نمیدن و یا باید چند نفر دنبالشون کارشون رو جمع کنند .کشورهای اروپایی بعد از چندین دهه تلاش زنان در بازار کار به این نتیجه رسیدن که زن رکن اصلی خانواده و تربیت فرزند و در نتیجه پرورش جامعه و رشد جمعیت است .
ناشناس
New Zealand
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اما در کشورهای اقیانوسیه و آمریکایی مردان رکن خانواده هستند و زنان کار می کنند و نان آورند (اکه قرار به حرف بی منبع و شکمی باشه ما هم بلدیم!!!)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خود کشورهای غربی خبر نداشتن که به همچین نتیجه ای رسیدن. شما خبر داری. عجبا!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
منظور از خانمی چیست؟! نداشتن استقلال مالی و ناامنی و ترس از آینده؟ بوی قرمه سبزی دادن و تمام زندگی رو در چهاردیواری خونه گذروندن؟! فکر نمی کنید زنهای امروزی طرز فکری متفاوت از مادربزرگهاشون دارند؟!
ناصر
United States
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
واقعا بعضي از قسمت از حرفهاي كاملا درست و خوب و كاملا منطقي مثل :
جامعه به زنان پرشک، پرستار، معلم و استاد دانشگاه نیازمند است، اما آن زن راننده بیابان که پشت فرمان تریلی در جاده های ناامن می نشیند کار اشتباهی می کند.
و قسمتهاي ديگه حرفاش
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مگ چند تا زن داریم که راننده بیابون هستن ؟
Hendi
India
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
شما یا تخصص نداری یا کار بلد نیستی که استخدامت نمیکنند برای همین به زنهای تحصیل کرده حسادت میکنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اگه شوهرش راننده بوده و مشکلی براش پیش اومده چی؟ شما چرا با صورت مساله مشکل داری؟!
تربچه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حالا مگه ما چند تا خانم داریم که تو بیابون رانندگی میکنن
از چی داری دفاع میکنی؟
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
البته هم ایشون و هم شما یادتون میره که حدود یک پنجم خانواده های ایران سرپرستشون زنه و خیلی از این زنها متاسفانه جایی برای خانمی کردن ندارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
کاملا درسته. حضور زن تو اجتماع و اشتغال خانم ها اصلا مشکلی نداره، اما راننده تریلی آخه ؟! ؟!
منصور
Romania
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خب براش شغل راحت تری پیدا کنید .اون خانم اگر کار نکنه زندگیش فلجه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ناصر! به تو اصلا ربطی نداره کدوم زن چی میکنه . این رو هر روز تکرار کن تا ملکه ذهنت بشه!
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
آقای امام جمعه‏!‏
دلیل کار کردن خانم ها مشکلات اقتصادی است. خانم ها میخوان با کار کردن بخشی از هزینه زندگی رو به دوش بگیرن.به جای نصیحت کردن، دنبال حل مشکلات مردم باشید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
دلیل کار کردن خانم ها تنها کسب درآمد نیست بلکه آن‌ها می‌خواهند و باید در جامعه حضور داشته باشند
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ایشان (امام جمعه محترم) سوراخ دعا را گم کرده!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
پس مردان نان آور چه كا كنند با اين آمار بيكاري!!!
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مشکلات اقتصادی و خرج بالا بلی شما درست میگویید .

ولی چرا خرج بالا بدلیل تجملات و امور آرایشی و زیبایی بیجهت و تشریفات و راحت طلبی و هزار غیر ضرور دیگر .

واقعا غیر از مشاغل ضروری زنانه مانند امور پزشکی و آموزشی و فرهنگی خاصه مخاطب زنان ، هز زن غیر سرپرست شاغل به معنای بیکاری مرد سرپزست و نان آور بیکار و خانواده ی نابود خواهد بود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خانمی که استعداد و علاقه اش رو پیگیری میکنه و همینطور بدنبال استقلال مالیه اهداف دیگری رو دنبال میکنه آقای احسان! شماها بهتره همه چیز رو با محوریت خودتون و مشکلاتتون تحلیل نکنید!
شراره جووون
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
چشم فردا انصراف میدم
Hendi
India
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
نیمی از تحصیلکرده های دنیا و ایران زن هستند چطور این اقا به خودش اجازه میدهد به انها بگوید در خانه بشینید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
راست ميگه والا زنی که خودش درامد داره ديگه نیاز به شوهر نداره
ناشناس
United States
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
یعنی مرد فقط واسه امور مادیه؟!!!! واقعا که از طرز تفکر بعضی از هموطنان آدم شرمنده میشه
سپید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
شما هرگز ازدواج نکن با این طرز فکر
ناشناس
Malaysia
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مفهموم زندگی مشترک رو خیلی خوب درک کردی. خسته نباشی!!!!!
پونه
Romania
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
دلیل ازدواج نکردن بعضی از اقایان هم همین پولداریه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
حاج اقا شاید بد نباشد شما هم با این نظرات در خانه بنشینید. نمی توانید مشکل بیکاری را از طریق درست و منطقی که رونق تولید است حل نمایید صرفا برای کسب سود بیشتر و منافع بانکها انوقت چنین نظرات غیر علمی و جالب در نوع خود می دهید.
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
آقا من فرد مذهبی نیستم ولی خدا وکیلی این حرفش برای "مقطع کنونی" درسته...منِ جوانِ تحصیلکرده که باید فردا خانواده تشکیل بدم چرا باید بیکار باشم بعد یه خانم بره سر کار و با پولشون هی طلا بخره و مبلمان خونشو تغییر بده؟؟؟؟!!!...از طرفی برخی خانم ها هم متاسفانه فضای کار رو با جای دیگه اشتباه گرفتن ...من شخصا چند روز پیش در اداره ای کار داشتم و واقعا برخورد مردان کارمند با من بسیار عالی بود ولی متاسفانه خانم ها یا سرشون تو گوشی بود یا داشتن با گوشی در مورد قسمت ان اُم سریال شب قبل حرف میزدن یا درست و حسابی اصلا جواب نمیدادن...باورتون نمیشه یکی به اون یکی میگفت بیا بریم تو اتاق من روسری جدیدا رو که خریدم بهت نشون بدم یکی رو وردار!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
تو فردی سنتی و مردسالار هستی! به زنان ربطی نداره که دولت از پس کارهاش برنمیاد! الانش هم زیر بیست درصد از افراد شاغل زن هستند. یعنی این همه جنجال شما زن ستیزها صرفا برای برگرداندن زنان به عهد قجره!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اینی هم که زنان بهتر از مردان کار میکنند و منصف تر و دقیق تر ، یک چیز ثابت شده ست . بهتره کلیشه های جنسیتیِ جدید تولید نکنی آقای مَرد!!!
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
پر بی راه هم نمی گه...

من الان کلی دختر دم بخت می بینم که سر کار هستند با حقوق نصف ولی من نمی تونم کار پیدا کنم. برای خانم ها هم فاله هم تماشا. البته فقط شوهر گیر آوردن سخت می شه، چون بی در آمد که آدم نمی تونه زندگی تشکیل بده. این بلا بعد از انقلاب صنعتی سر مردم اومد. از وقتی کارخانه دارها مردان را کمتر کردند و از نیروی ارزان قیمت تر یعنی زنان استفاده کردند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
استثمار شدنِ زنان فال و تماشا نیست . زنان باید کار کنند با حقوقی برابر .نه اینکه شغلشون رو به مردها بدهند و به اندرونی عقب نشینی کنند.
dani
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
من مخالف کار کردن زنان در جامعه نیستم ولی خداییش راست گفته....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
شما هم آقایی کنید و درباره نیمی از جمعیت کشور تصمیم نگیرید لطفا !
شروین بابصیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
درود بر شما
ناشناس
Romania
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
درود بر کسی که کار می می کند و مفتخور نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
به عنوان یک مهماندار جمع کردن زباله و ارایه خدمت به مسافران عزیز را برای خودم افتخار میدانم
ناشناس
Romania
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
لیاقتت همینه
ايران دخت
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
احسنت به شما. خجالت را بايد آناني بكشند كه از كساني كه ميلياردها تومان پول ملت بدبخت را چاپيدند، همه جوره حمايت كرده و مي كنن .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
بحث افتخار نيست بحث اينه بجاي اينكه يك مرد بيكار بتواند نان چند تا بچه را بده تو اومدي اين شغل وغصب كردي و همسرت هم يجاي ديگه مشغول بازيه
رز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
والا به خدا....مهماندار زباله های هواپیما رو جمع میکنه پرستار ازبیمارفحش میخوره معلم از دانش آموزاش نفرین میشنوه....توهرکاری سختی هست نمیشه که همه رییس باشن....این آقای محترم امام جمعه اول که به قشر محترم و مهربان مهماندار توهین کرده اند بعدش هم خدمت به مردم رو زیر سوال برده اند،هرکسی در جامعه در جایگاه خودش درحال خدمت به دیگرانه پس اگه هرکی بگه من فقط میرم به خانواده ام خدمت کنم پس سایر مردم چی میشن؟ایشون انجام وظیفه در جامعه رو زیرسوال برده و تلویحامردم رو به عدم انجام وظیفه در جامعه وانحصار خدمت کردن به خانواده تشویق کرده...اگه یه قشر محترم و مهربان مهماندار هم دارند درست انجام وظیفه میکنند ایشون ازشون ایراد میگیرند...
یک زن
Romania
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خسته نباشید شما قابل احترامید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
درود بر همه مهمانداران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
البته زنان بهتره به جای مهمانداری و خدمتکاری دنبال خلبانی و تجارت و مدیریت باشند .شغلهای بالا رو باید بگیریم تا مردان برامون تصمیم نگیرند .
ناشناس
Romania
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
زنده باشی .چون کار می کنی و دزدی و اختلاس و...........نمی کنی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
کار افرینی با حضور همه احاد ملت ممکن است نه با خصلتی کردن اقتصاد و خانه نشین کردن بانوان!
حضرت ایت الله ادرس اشتباهی ندهید از شما زشت است.
پسر بابا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
ضد زن نیستم ولی خدا وکیلی راست میگه نون آورای خونه بیکارند
Hendi
India
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
نادانی و کم سوادی خودت را با حمله به شغل زنها مخفی نکن.کشور ۸ سال در حال جنگ با تمام دنیا بوده .تقصیر زنها چیه این وسط؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
اینطور که پیش میره با استخدام زنان دیگه ظاهرا باید قوانین اسلام عوض بشه و زنان نفقه بدن و مردان مهریه بگیرن
لاله
Romania
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
و خود اقایان هم برن راهپیمایی و رای بدن .بن زن ها کار نداشته باشن وهی نگن شیر زنان.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
قوانین برابر بشه در حق طلاق و حضانت بچه و خیلی مسایل دیگه و فرصتهای شغلی برابر ایجاد بشه ، خب دیگه احتیاجی به مهریه و نفقه هم نیست .
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
آفرین برشما امام جمعه اصفهان احسنت
هیچ طرف
Romania
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
منفی ها را دریاب.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
دیگه چی؟
حاج محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
درود بر امام جمعه اصفهان

زنان با نصف حقوق مردان کار میکنند

لذا:

مردان بیکار میمانند

کارفرماها گردن کلفت میشوند
Hendi
India
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
در تمام دنیا کار به متخصص میدهند و جنسیت مهم نیست . شما مردهای ایران انقدر پایین و بی تمدن هستید که نوز این موضوع را درک نکردید که زن با مرد فرقی نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
البته اگردر سايت غير از فرارو مطلب گذاشته شود مطمئن باشيد اصلا طرفدار شما غرب دوستا آمار شما خيلي خيلي كم خواهد بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
زدی به خود هدف آی گفتی من با زن بودنم تایید می کنم چون به واقع دیدم با چه خفتی زنان در کارخانه ها کار می کنند
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
صورت مسئله رو پاک نکن حاجیی چرا نمیگی کارفرما رو مجبور کنن واسه زنو مرد یکسان حقوق بده ؟؟ بگم بگم ... چون کارفرما همین شماهایین
ناشناس
Romania
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مرد ها نان کلفت می خواهند و کار نازک.نمیشه.زن ها قانع اند یعنی مجبورن چون در غیر این صورت به گناه می افتند .درامد لازم دارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خانم hendi عمیقا" برای شما و طرز فکرتون متاسفم . بهتره بدونید کارفرما نیرویی می خواد که تا حدی متخصص باشه ولی پول زیادی نخواد . واقعا" فکر کردید فقط شما تخصص دارید!!
ناشناس
Austria
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
هرکس میتواند با تکیه بر استعداد و تلاش خود به هر جایگاهی که لایق اوست برسد. زن و مرد ندارد.این سخنان امام جمعه مصداق بارز تبعیض جنسیتی است.حالا اگر زنی خواست خلبان یا راننده تریلر شود باید جلویش را گرفت؟
ناشناس
Malaysia
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
فارغ از نگاه زن و مردی، این سخنان بر ضد ارزش های انسانی است. ایشان می گوید که اگر کسی (خواه مرد باشد خواه زن) می تواند در خانه بخورد و بخوابد و بقول ایشان آقایی و خانمی کند دیگر چرا باید در اجتماع کار کند. انگار که نه این است که افراد جامعه حتی اگر تمکن مالی داشته باشند کار کردن را افتخار خود می دانند. همین تبلیغات و طرز تفکر است که باعث شده در جامعه ما کارگر ماهر، مهماندار دلسوز، پزشک دانا و ... کمیاب و در عوض تا دلتان بخواهد دلال و بساز بفروش و نزول خور و مقاله و پایان نامه تقلبی نویس و .... فراوان شود.
نفس مجرد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
نفس مجرد = ذات فارق از جنسیت که در مذکر و مونث یکی ست و برابر نه ۲برابر ونصف۰
آقای عزیز تو این کشور انقدر قوانین حمایتی از زن ضعیفه که زن نیاز به استقلال مالی داره تو ایران زن (نصف مرد) احترامی در قوانین نمی بینه ، تمام قوانین طوری تنظیم می شه که زن تحت سلطه باشه نمیدونم به نتیجه کارهاتون فکر می کنین یا نه?!?!?
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
اگر زنان به عنوان مهماندار هواپیما زباله جمع کنند بهتر از آنست که مردم آزاری کنند.
دریا
Romania
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
دقیقا و بهتر از اختلاس و زمین و دریا و کوه خواری است.
کارون
Romania
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
وقتی خانه ای نیست کجا بنشینیم؟کاش در باره کارتن خواب های زن هم صحبت می کردید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
همین! کی از تا لنگ ظهر خوابیدن و مفت خوری بدش میاد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اتفاقا وقتي از يك خانواده هم مردش سر كار ميره هم خانومش جمعا دو نفر و از خانواده اي نه مرد ونه زن تبعيض بالاتر از اين؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
جالبه شما خانه نداری ولی مودم داری که بیای فرارو کامنت بذاری؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
توهین به مهمانداران هواپیما !! آیا جایز است ؟
ناشناس
Romania
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
حاج اقا قرن 21 است چرا زور میگی شما؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
اگر احتیاج نبود هیچ زنی یا مردی کار نمیکرد مینشست تو خونه اقایی و خانمی میکرد چند تا کلفت و نوکر و راننده و بادی گاردو چند تا دایم و تعداد متنابهی موقت میگرفت متاسفانه باز اونایی که کلفتی و رانندگی و اشپزی برای اقا و خانم باید کنند دیگه نمیتونند تو خونه باشند و خانمی کنند اذ هر طرف که بگیری باز یک عد زن کارگر و مستخدم میشند پس همینطوری باز بهتر از کلفتی تو خونه امثالهم هست و در ضمن پول مفت فقط به تعدادی میدن به همه که نمیرسه
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
بنظرم ادبیات خوبی جناب آیت الله بکار نبرده است، زیرا بنا نیست برای دفاع از یک جنس، خدای ناکرده دیگران را مسخره یا با عبارات سخیف اسم گذاری نماییم، من بدلیل کار در عسلویه بطور مرتب پرواز میکنم، خیلی دلم گرفت وقتی مهمان داران معزز، اینگونه خطاب شوند.
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
بنظرم ادبیات خوبی جناب آیت الله بکار نبرده است، زیرا بنا نیست برای دفاع از یک جنس، خدای ناکرده دیگران را مسخره یا با عبارات سخیف اسم گذاری نماییم، من بدلیل کار در عسلویه بطور مرتب پرواز میکنم، خیلی دلم گرفت وقتی مهمان داران معزز، اینگونه خطاب شوند.
حمید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
ایول. بالاخره یکی حرف حساب زد
احسنت
Hendi
India
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
در تمام دنیا کار به متخصص میدهند و جنسیت مهم نیست . شما مردهای ایران انقدر پایین و بی تمدن هستید که نوز این موضوع را درک نکردید که زن با مرد فرقی نداره
حامد
Romania
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حرف حساب چقدر منفی داره.می بینی؟
بماند
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
زنده باد حاج آقا۰ انشالله کمی هم غیرت پدران وشوهران و برادران زنده شود۰فقط کمي۰
مارال
United States
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چقدر مردهای عقب مانده و زن ستیز زیاده و من نمی دونستم. خدا رو شکر که یک ماه دیگه از این کشور میرم برای همیشه. میرم جاییکه زن بودن گناه نیست.
نماند
Romania
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
موضوع غیرت نیست برادر من کار نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اگه غیرت یعنی دخالت در زندگی انسانهایی که مونث خلق شده اند ، چاره ی کار تو دهنی به فرد غیرتمنده .
ali
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
خداییش راست میگه . دیگه زنها شورشو در آوردند . نه خدمت میرن نه جایی دیگه. وقتی هم از سربازی بر میگردی میبینی خانمها همه جا رو اشغال کرده اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
یعنی شما به عنوان یک مرد، فیزیک بدنیت با یک خانم یکیه که انتظار داری خانمها هم برن سربازی؟ شما می تونی بچه به دنیا بیاری؟ می دونی کار سخت و یا ضربه های محکم ممکنه منجر به ناباروری زنان بشه؟ اونوقت نسل بعدو شما به دنیا میاری ؟ بعد هم خانمها که معمولا بعد از بچه دار شدن سر کار نمیرن. کار سخت تری دارن. ولی شاید یکی دلش بخواد یا نیاز به کار کردن داشته باشه اونوقت باید چه کار کنه؟
حدیث
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
شما آقایون توانایی هاتون رو ببرین بالا که بتونین شغل پیدا کنین
ما خانوما از کار دست نمی کشیم
پونه
Romania
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
قانون بذارن خدمت هم می ریم .مگر سابق نمی رفتیم ؟زن ها را نترسان.میریم اونم داوطلبانه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خیلی جالبه وقتی صحبت از حقوق میشه زن و مرد برابرن ولی وقتی صحبت از وظایف میشه اولین چيزي که مطرح مبكنن فیزیک و بدن هست بالاخره نفهمیدیم زن و مرد برابرن یا نه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سربازی خیلی هم صفا داره . مردهای تنبل بی خاصیت .
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
"اگر بنا است زنی به عنوان مهماندار هواپیما زباله جمع کند آیا بهتر نیست که در خانه و کاشانه شخصی خود و همسرش این کار را انجام دهد"
واقعا حرف حساب جواب نداره ، خیلی به جا و باحال گفته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
تو هواپیما حقوق می گیره ولی تو خونه با توجه به قوانین ، توسری هم ممکنه بخوره ، حقوق پیشکش!
انصاف
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
درست میگه
اگر مرد مسول تامین معاش و موظف به پرداخت مهریه و نفقه همسر و فرزندانش هست باید اکثر فرصت های شغلی در اختیار مرد ها باشد و سهم بیشتری از ارث داشته باشد و در صورت سهم مساوی از فرصت های شغلی و ارث مسولیت حقوقی مهریه و نفقه را از عهده مرد بردارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
کاملا درسته
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
به خدا راست می گه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
باعث تاسفه نظر ایشان در مورد هواپیما و همینطور پرسنل زحمت کش شهرداری که از شریف ترین انسانها هستند
نسرین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
می بخشین . اشتباهی منفی زدم . هرار تا +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
یه سر بزن به شهرداری تا معنی پرسنل زحمت کش شهرداری برات مشخص بشه
نرگس
Romania
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
جهان سومی همینه دیگه .تاسف نداره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
موافقم شدید. من که دیگه خسته شدم از کار کردن یا دنبال کار گشتن. به شرطی که خرج زندگیم به راه باشه.
پرتو
Romania
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
قانع باش.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
جناب خیلی ازخانمها خودشون سرپرست خانوارند حالایا ازدواج براشون پیش نیومده یا اینکه همسرشون فوت کرده و مجبورن خرج بچه هاشونوبدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
به جای پیشنهادهای بدون تفکر به فکر اقتصاد و اشتغال باشید حتی اگر به جای همه خانمها آقایان مشغول به کار بشوند باز هم مشکل اشتغال وجود خواهد داشت ضمن اینکه با وضع موجود اشتغال یک نفر جوابگوی مخارج زندگی نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
همه دوست دارند که خانمی یا آقایی کنند ولی در این اوضاع اقتصادی همه میخواهند کار کنند که گلیم خودشون رو از آب بیرون بکشند.اون خانم نره کار کنه دستش رو پیش کی دراز کنه؟
اردستانی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
حرفش حقه درود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
هفته اینده هم خواهند گفت: ریش مردان نباید از 10 سانتیمتر کمتر باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خدا وكيلي گل گفتي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خجالت بکش!
گل
Romania
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حق نیست چون هیچ دلیل منطقی و خدا پسندانه ندارد.
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
من یه خانمم ولی فکر میکنم حرفشون منطقیه
تهرانی
Romania
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حتما در امد شوهر شما خوبه و مستاجر نیستید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
منظور ایشان مشخص است لطفا سوء استفاده نکنید.
البرز
Romania
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اتفاقا خیلی واضخ و مشخص است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اصلا به ایشان ارتباطی ندارد!
ناشناس
United States
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حرف حساب زده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا فکر میکنم یک نگاه به آمار طلاق و ازدواج بیندازید نطرتان عوض شود.من مستاجرم و مادر و سرپرست دو فرزند میگویید چه کنم؟در خانه بشینم؟
حاج آقا آیا خودتان و دیگر روحانیون محترم نیز در جشن عاطفها شرکت میکنید یا این فقط وظیفه مردم عادی است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خیلی از طلاقها خودش به خاطر اینه که خانم خودش مستقله و به حرف شوهرش ولو حق هم با اون باشه گوش نميده
یک بانوی ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
راست گفته واقعا.متاسفم برای خانمایی که میرن بیرون کار میکنند نوکری برای شوهراشون میکنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اگر صادقانه فکر کنیم و نه از روی تعصب می بینیم این نظر درسته. در شرایط امروز اغلب پسرهایی که حتی مدرک فوق لیسانسشون رو گرفتن به علت نداشتن شغل اصلا به ازدواج فکر هم نمی کنند.
به همین دلیل به ظاهر ساده، برای اغلب دختران بخصوص متولد سال های دهه 60 که دارن مرز 30 سالگی رو هم پشت سر می گذارن شوهر مناسبی نیست. به آمار تعداد دخترهای 28-33 ازدواج نکرده مرکز آمار مراجعه کنید خودتون عمق مساله رو متوجه می شین. در این شرایط مردها ضرر می کنن ولی بازنده اصلی دخترها خواهند بود
ناشناس
United Kingdom
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
راست گفته دیگه....
بهناز
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
واسه ي خودم متاسفم كه تو ايران بايد زن بودن رو تجربه كنم
ahmad
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
برای مردم تعیین تکلیف میکنید ؟
يغما
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اين خبر رو تو بخشى قرار داديد به اسم از ميان اخبار ، تو همين بخش يكى از مطلب ها ميشه اين ، يكى ديگه ميشه رويكرد جديد شركت اپل نسبت به خانم هـا …!
راستش خوندن هر كدومش به يه نوعى حسرت برانگيزه !!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
منظور از "خانمی کردن" همون زندگی با سیستم "سوختن و ساختن"_ه که مادربزرگهای ما متخصصش بودند! دستت به جایی بند نباشه پس مجبور باشی تحمل کنی هر فلاکتی رو!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آخر عمر هم آواره و دربدر خیابونا بشی بدون هیچ پشتوانه ای
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
نه مثه بچه ادم ازدواج کن که دچار اون قضایا نشی
رز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
درود به شرفت....خوشم اومد حرف خوبی زدی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
بیکاری مردا مساوی به گند کشیده شدن جامعه نه تو نه بچت امنیت نداشته باشی این خوبه بله این خوبه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
وقتي در آمد و يا حقوق يك نفر كفاف مخارج خانواده را نمي دهد تكليف چيست؟ با خانمي كردن كه شكم ها سير نمي شود.
ناشناس
Romania
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ایشون ظاهرا از اوضاع اقتصادی خبر ندارن.
ناشناس
Canada
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا
مسیله اصلی اینه که با کار کردن شوهر، هزینه اقتصادی خانواده تامین نمیشه
دوم اینکه زنان در خانه هیچ دستمزد و حقی ندارند
گذشت زمان اون خدا بيامرز که یک نفر کار میکرد هشت نفر میخوردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مگه نه اینکه آقایون هم حقوقشونو میارن در خدمت خانواده خرج میکنن . حالا شما خانمها حقوق مجزا چیه که میخواین؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خداییش باهات موافقم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
درود بر آدم فهميده
عسل
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
یعنی شما.... ها بعد از گذشت 37 سال هنوز عرضه ندارید شغل برای هر دو جنس، ایجاد کنید؟؟ بفرمایید بگویید دقیقا شما به چه دردی میخورید؟
فرارو خواهش میکنم منتشر کن، دلم خونه :'(
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آفرین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
عرضه ایجاد اشتغال ندارید مملکت رو بسپرید دست اونایی که عرضش رو دارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
تنها کامنت منطقی که خوندم
هامون
Romania
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مگه میشه؟نعوذ بالله.
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
وقتی در غالب موارد وظیفه تامین معاش خانواده بر عهده مرد است، بهتر است اولویت استخدام با مردان باشد.
ناشناس
United States
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
باشه. چشم.
مینا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آدمها بر اساس توانایی شون استخدام میشن نه جنسیت.امروز هم روزگاری شده که تنها با کار کردن یه نفر نمیشه زندگی کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
لایــــــــــــــــــــــــک
ناشناس
Romania
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
این جا ایران است.
تبريز زنجان بيرليگي
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
احسنت. صد احسنت. چه لزومي داره خانم ها استخدام بشوند.خانم ها فقط بايد در آ.پ استخدام بشوند و در دستگاههاي ديگر ممنوع گردد.
الوند
Romania
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
نظر شما در مورد بهیاران و پرستاران و مهد کودک ها و ..........چیه؟
سامان
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
گل گفتی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
فعلا که آقایون دارن خانمی میکنن. از قیافه ها و اخلاقیاتشون مشخصه. خاون از آرایش کردنشون .... اونم از عدم تعهدشون در ازدواج..... خانوما دارن درس میخونن و کار میکنن که جور آقایون گل رو بکشن. بهتره یکم واقع نگر باشیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
واقعا درست گفته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
راست میگه بخدا راست میگه
sorosh
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حرفهاي كاملا صحيح و درستي است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
از این یه حرفش خوشم اومد
جهان آرا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا اگه ميشد خرج و اجارهخونه و هزينه هاي زندگي و ... با يه حقوق داد كه ديگه مشكلي نبود كاشكي يه ذره بيايد درون مردم كه يه ذره از بيت و دوستان شما فاصله دارند ببينيد خيلي از اين حرفا گذشته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چشم
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
عمق فاجعه بیکاری امروز مردان و شاغل بودن زنان را الآن احساس نمی کنیم، بیست سی سال دیگر می فهمیم که اولویت بخشیدن به استخدام مردان چه مسئله مهمی بوده و از آن غفلت شده است.
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
هر چند که مخالف سیاستهای کلی در خصوص قانون امر به معروف و نهی از منکر هستم ، اما در این خصوص با امام جمعه محترم اصفهان موافقم .

چرا در حالیکه جوانان ما از فرط بیکاری با مدارک تحصیلی خوب به امر مسافرکشی مبادرت میکنند و یا علاف و معتاد شده اند ، خانمهای جوان و مجرد با پارتی بازی و سفارش جای آنان را اشغال کرده اند ؟

به یاد داشته باشیم : یک مرد میتواند در صورت شاغل بودن یک خانواده را سرپرستی نماید . اما شاغل بودن زن موجب از دست دادن فرصت برای آقایانی هست که دو سال از عمرشان را نیز در خدمت سربازی گذرانده اند و ضمنا" باعث بالا رفتن توقعات خانمها و ازدواج نکردن آقایان و یا اختلاف با همسران بر سر مسائل مالی و نهایتا" خوب تربیت نکردن فرزندان به دلیل اشتغال میباشد .

بدیهیست مجرد ماندن آقایان بدلیل بیکاری نیز موجب بروز فساد و بزهکاری میگردد.

البته خانمهای سرپرست خانوار از این امر مستثنی میباشند . ضمنا" در برخی موارد کمک مالی خانمها در امر مسائل مالی بسیار حائز اهمیت است .

دولت باید در خصوص ترکیب جنسیتی استخدامها و تحصیل در دانشگاهها چاره اندیشی کند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
بیکار بودن مردها هیچ ربطی به اشتغال زنان ندارد هیچکس جای کس دیگر را تنگ نکرده. اگه آقایون هم عرضه و تخصص داشته باشند می توانند کار پیدا کنند. حکایت کارگران افغانی و خارجی است که یک عده می گویند اگر آنها نبودند جوانان ایرانی استخدام می شدند در صورتی که اغلب جوانان ایرانی هیچگاه تن به کارهای سخت خدماتی و ساختمانی نمی دهند و اگر همان کارگران خارجی نبودند گند مملکت رو ور می داشت. بنابر این به جای عقده گشایی و پاک کردن صورت مساله به فکر حل منطقی آن باشید.
ياس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقاخانمش هست ولي خانه اي كه بشوددرآن خانمي كردفقط براي عده اي خاص مهيااست.درواقع مدتهاست كه همه چيزاختصاصي شده.نظارت اختصاصي،انتخاب (انتساب)اختصاصي،نماينده اختصاصي،مجلس اختصاصي، تريبون اختصاصي براي اعلام نظرات اختصاصي، درآمداختصاصي،اختلاس هاي اختصاصي،حتي محكوميت و سلول اختصاصي و...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خوب راست ميگد بخدا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حرف حساب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
من با نظر ایشان در مورد کار کردن زنان در ایران موافقم. در ایران توانایی‌های شغلی زنان ملاک استخدام نیست بلکه جنسیت و پرداخت حقوق کمتر دلایل اصلی استخدام زنان است و این مشکل‌زا است. اگر در جایی توانایی‌های فردی و حرفه‌ای ملاک باشد و زنان در آن بهتر از مردان باشند نباید هیچ محدودیتی باشد ولی افسوس که نیت همه درست نیست
آریا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خب قانونا این کار را بکنید. می توانید در استخدام ها 90 درصد مردان و بقیه زنان باشند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
شتر در خواب بیند پنبه دانه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آقای امام جمعه اصفهان اولا زنانی که سرپرست خانوار هستن و همسرشان یا فوت کرده یا طلاق گرفته اند و مسئولیت زندگی دارند چگونه باید خانه نشین شوند بعد شما شوهرش پیدا کن بعداً حرف بزنید فقط حرف فقط حرف
ناشناس
Netherlands
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اینو راست می گه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
باشد
نسرین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
با وجود اینکه نظر هر کسی قابل احترامه ، اما این حرف ایشان به نظرم درست نیست و باید در تفکراتشون ! تجدید نظر کنند. به نظر من ،همه ( چه زن و چه مرد ) باید اسقلال مالی داشته باشند تا با عزت و احترام زندگی گنند .
پارس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
در سال‌های گذشته افزایش بیکاری زنان در ایران، سهم زیادی در محاسبه نرخ بیکاری داشته است؛ زنانی که تعداد زیادی از آنها جزو تحصیلکردگانند و بیکاری آنها با این گروه هم‌پوشانی دارد. همین هفته گذشته بود که معاون رئیس‌جمهوری ایران در امور زنان و خانواده گفت که بیش از ٤٠‌درصد زنان دارای تحصیلات دانشگاهی در ایران بیکارند: «بیکاری زنان دارای تحصیلات دانشگاهی و زنان سرپرست خانوار نه‌تنها آنان را متضرر می‌کند، بلکه اقتصاد کشور هم به دلیل مغفول ماندن از این ظرفیت انسانی متضرر می‌شود. روند رو به رشد زنان سرپرست خانوار و زنانه‌‌شدن فقر جای چون و چرا برای قرار دادن این زنان در اولویت صف اشتغال نمی‌گذارد.»
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
بارک الله گل گفتی ،
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مطمئنید اگه بشینند تو خونه خانمی می کنن؟! یه موقع اونوقت نباید به خاطر صنار پول منت مردا رو بکشن؟! یا اینکه اصلا فکر کردید چرا میرن؟ شاید واقعا احتیاج دارن؟
والا من خودم با اینکه کار درست و حسابی ندارم امام دلم میخواد آقایون استخدام بشن خیلی بده که یه مرد بیکار بمونه. اما الان شرایط اقتصادی یه جوری شده که مردا خودشون میخوان که خانما برن سرکار. چون با حقوقای بخور و نمیر که نمیشه زندگی کرد. تو روخدا یه خورده فکر کنید بعد حرف بزنید. اون موقعاها اگه اسم کارو جلوی بابام میاوردیم دعوامون میکرد ولی حالا بنده خدا خودش میگه کار کنید یه پس اندازی برای خودتون داشته باشید؛ حالا چرا این حرفو میزنه چون 60 سالشه با 700 هزار تومن حقوق بازنشستگی و 3 تا دختر دم بخت.
باشه شما گره از کار ما باز کنید ما با کمال میل میشینیم تو خونه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حق كلام رو گفته
احسنت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
كاملا موافقم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
راست میگه بخدا راست میگه
ناشناس
Netherlands
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
بهتر این است گه بگوییم اولویت استخدام با سرپرستان خانوار باشد که همچین کاری در کنار اینکه بسیار ایده عاله، تقریبا غیرممکن است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
راست مي گه ...تازه خانوما استخدام ميشند با هر حقوق كمي ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ضمن اینکه اعتقاد دارم که باید از قابلیتهای همه افراد جامعه استفاده شود اما به نظر من در کشور ما که با واقعیت کمبود شغل مواجه هستیم ، بهتر است آقایان استخدام شوند نه خانمها . استخدام هر آقا یعنی:
- فراهم شدن شرایط حداقلی برای ازدواج او
- برای ازدواج دختری که در انتظار شروع زندگی مشترک با او است (در کشور ما تامین مالی خانواده با مرد است و حتی اگر آن دختر شاغل باشد ، تا زمانی که مرد به قدرت تامین مالی نرسد ، زندگیی تشکیل نخواهد شد)
-پیشگیری از نا امیدی ، اعتیاد و فساد در جوانان و ...
از طرف دیگر خودتان قضاوت کنید. غیر از خانمهایی که دارای شرایط خاص هستند و اقتصاد خانواده وابسته به آنها است ، درآمد اکثر خانمهای شاغل صرف چه مواردی می شود؟ بهتر است تعصب را کنار گذاشته و منافع کلان جامعه را ببینیم.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
من در اداره کار می کنم زهی خیال باطل
کارمند 2
Romania
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سنگرتو نگه دار.افرین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
راست میگه بخدا راست میگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
در مورد زنان واقعا خوب گفتی؛ برید بشینید خونه!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خدایا اینها دیگه کی هستند.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حرف اسلام پسنداست اگر اولویت کار با مردها باشد در جامع فسادکمتری می شود طلاق بسیار کاهش پیدا می کند من بعنوان یک رزمنده بسیچی ناراحت هستم یک عده ای از خانوادها حتی گربه انها هم شغل دارد باید دولتهای محترم به یک خانواده هم زن وهم مرد تا زمانیکه همه شغل ندارند شغل ندهد مگر کارهایی که مفید است وکسی نمی تواند انجام یعنی در خواست کننده ندارد
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
کاملا موافقم. اغلب زنان امروزی به جای پرداختن به وظایف همسرداری خود، به بهانه کار هیچ گونه تمکینی نسبت به شوهر خود ندارند.
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
احسنت
درود بر انسان‌هاي شجاعي كه بدون ملاحظات و تعارفات بي‌منطق، نظر خود را صريح مي‌گويند. واقعيت اين است كه اشتغال زنان تنها براي برخي وظايف قابل توجيه و قابل دفاع است. اگر تحليل منصفانه‌اي صورت پذيرد اشتغال اغلب زنان شاغل در بخش‌هاي اداري و ستادي و نظاير آن مضارش بيشتر از منافعش خواهد بود اما متاسفانه هيچ مقام مسئولي جرأت ندارد اين نكته را بر زبان بياورد.دعوت از زنان براي انجام وظايف منطبق با توانمندي‌ها و روحياتشان، تكريم زنان است نه تحقير آن‌ها.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چرا برای این مطلب امکان ارسال نظر گذاشته اید ؟
شما که می دانید غیر از فحش چیز دیگری دریافت نخواهید کرد!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
متاسفانه حضرت امام جمعه بجاي تشويق براي توليد و اشتغال مردان به واسطه شغلهاي درآمدزا براي اقتصاد مملكت بدنبال خانه نشيني زنان و اشتغال مردان در كارهاي استخدامي و اداري هستند و بجاي اينكه بدنبال تذكر براي توليد بيشتر و اشتغال زايي از اين طريق باشند بدنبال خانه نشين كردن نيمي از اقشار جامعه كه هم اينك فعال تر و باسواد تر از نيم ديگر آن به نظر مي رسند هستند به اميد روزي كه تفكر ما بجاي پاك كردن صورت مساله به دنبال راه حل براي مسائل موجود كشور بگردد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
احسنت. کاملا درست فرموده‌اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاجی آقا کدام استخدام کدام کشک مگر برخی می گذارند که اوضاع آرام شود وسرمایه گذاران غربی رغبتی برای سرمایه گذاری پیداکنند وامروز بیش از 8 میلیون بیکارداریم واین برخی خودشان رابه بی خیالی زده اندوامیال آنهایی که زنان راآدم حساب نمی کنند با این چیزها برآورده نمی شود که به بهانه استخدام مردان زنان رابگوشه خانه برانند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
پر بیراه نگفته
ایرانی
France
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
این اقا چرا انقدر به زنان توهین میکنه زن که کلفت خونه نیست انسان است و حق داره در بیرون از خانه هم برای معیشت کار بکنه اقا صداش از جای گرم در میاد اطفا سانسور نکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
جالبه ! كار در خانه خود و براي فرزند و همسر كلفتيه و كار براي ديگران باعث عزت !!!! واقعا زنان ما به چه سمتي مي روند؟!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
یعنی مردی که ميره سرکار كلفته ?
بختگان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
واقعا باید از استعدادها و قابلیت های نیمی از جمعیت کشور چشم پوشی کرد؟؟؟؟به نظرم این بسیار از عدالت بدور است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
واقعیت اینه که در کشور ما ظرفیت کار برای مستعدهای همان نیمه مردش هم وجود ندارد!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
موافقم با ایشان به نظر من هم اولویت استخدامذباید با مردها باشه.متاسفانه داستان ما شده مصداق داستان خاتون و کنیزک در مثنوی مولانا. میگیم تو خارج خانما کار میکنن از حقوق برابر برخوردارند و... اما وقتی به ازدواج و ...میرسیم میگیم ما به رسم و رسوماتمون احترام میگذاریم.اگه تو خارج زنها کار میکنن در عوض هیچ فشاری بر روی مرد نیست که باید نان اور خانه باشه صدمیلیون خرج طلا و عروسی و ...کنه
کاش همه چیز رو باهم نگاه کنیم
ناشناس
United States
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
بیکاری جوانان به دلیل اشتغال زنان نیست عدو مدیریت است واردات بی رویه است 71تن الاغ 70 تن خون وارد کردن است
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حرف ایشان بسیار درست و منطقی. ولی از زنان بد سرپرست یا بی سرپرست چه کسی باید حمایت کنه یا این بنده خداها چه جوری باید خانومی کنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
پس هم طلاق تقصیر منه هم بیکاری. احیانا آلودگی هوا به خاطر نفس کشیدن من نیست؟
رز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
همه ی مشکلات جامعه بخاطر زنان است....کلابهتره ماها محوبشیم تا مشکلات جامعه حل بشه و مردا یه سره برن توبهشت....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
واقعا ایشون نمیدونند که بیکاری زنان بیشتر از بیکاری مردانه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اثر بیکاری مردان خیلی بیشتره. چون نفقه با مرده و اشتغال یک مرد یعنی درآمد یک خانواده شامل مرد و زن و فرزند. ولی اشتغال عمده زنها فقط به معنی درآمد فقط و فقط خودشه!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ایشون مثل بقیه شون فقط حرف میزنند و اصولا این جماعت.......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
عالی بود ، اگر این مهم بصورت داوطلبانه اتفاق میافتاد بخش اعظم مشکل بیکاری جامعه حل میشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
به همین خیال باشین که ما داوطلبانه کنار بکشیم!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
فراروی محترم اگر نمیخواهی نظراتمان را منتشر کنی لطفا ازاین خبرها هم نگذار و انقدر روی اعصابمان نرو.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
فرارو من مخالف این حرف هستم ولی انگار تو زیاد موافق من نیستی و میلی عمل میکنی برای حرفم هم دلیل دارم
واون اینه که اینجور حرفها برای سرپوش گذاشتن بر روی مشکلات هست همین والا انگار ما اولین کشوریم تو جهان که زنها توش کار میکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
از بالا تا پايينو نگاه ميكني همه به به و چه چه زدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
از بالا تا پايينو نگاه ميكني همه به به و چه چه زدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دماوند
Romania
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
راست میگه دیگه .تازه سانسور هم می کنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
توهین به زنان و کارگران جایزه نه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
فراروی بی انصافِ سانسورچی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چرا دلتون برای ازدواج کودکان نمیسوزه؟
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مهمترین دلیل آمار پایین ازدواج و وبالای طلاق همین اشتغال بیش از اندازه خانمها در هر پست واداره و سازمان و... است ومسئولین در خوابند........ تا کی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
احسن بر شما فرد مومن،اما حاج آقا فكر نمي كنم افكار پليد صفتان اجازه دهند پيشنهاد شما عملي بشود زيرا دوست دارند زن شوهر دار استقلال داشته باشد با اين مفهوم كه مي خواهم دوست پسر داشته باشم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
بسیار کار پسندیده ایست .خیلی از زنان بخاطر نیاز مالی کار و تحصیل نمیکنند بلکه دقیقا بخاطر اینکه تو خونه نباشند این کار رو میکنند تا بعدا فخر فروشی کنند و با توقعات حباب گونه و بی جا تمام کمبودهای زندگیشونو از پسرهای بدبخت بخوان
شیوا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
همین الان نرخ بیکاری زنان بالای 40 درصده و اصلا و ابدا فرصت های شغلی برابر نیست ، اقای امام جمعه راه حل مشکل بیکاری ، خونه نشین کردن زنها نست بلکه روابط درست و سالم با همه کشورهای جهان و جذب سرمایه خارجی است تا نرخ بیکاری کاهش یابد ، ضمنا الان این قدر خرج و مخارج گرون شده که اقایون حتی برای ازدواج دنیال زنی می گردند که دستش تو جیب خودش باشه و کمک خرج خانواده بشه ، دیگه کسی نون خور اضافی نمیخواد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اگر بنا است زنی به عنوان مهماندار هواپیما زباله جمع کند آیا بهتر نیست که در خانه و کاشانه شخصی خود و همسرش این کار را انجام دهد!!!!حالا خوبه همه اماما برای زنهاشون کنیز و کلفت داشتن خوب همه چیزو به نفع خودتون تغییر میدید زن برای کار کردن تو خونه و حتی شیر دادن به بچه اش باید پول بگیره واقعا که خوبه ما از احمق ها نیستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چرا زنها سر کار نرن؟ چون مرد نان آوره. چرا مرد نان آوره؟ چون زنها سر کار نمیرن.
خب چرا زنها هم سر کار نرن؟ چون مرد نان آوره. خب چرا فقط مرد نان آور باشه؟ چون زنها سر کار نمیرن. ای بابا خب زنها هم برن سر کار. نه نمیشه چون مردها نان آورن. خب چرا..................
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
بجای این حرفها اشتغال ایجاد کنید. تولید رو راه اندازی کنید
راستی از بستن خودرو سازی ها چه خبر؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
کارگری بیرون از خانه بهتر از کارگری داخل خانه هست. چون لااقل بازنشستگی و بیمه و دستمزد داری و کارفرما به اندازه ی دستمزدت ازت توقع داره نه بیشتر. و دستت هم در جیب خودت است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خوب میشد ایشون تو حوزه ای که تخصص ندارن اظهار نظر نکنن اگه آقایان تخصص مناسب داشتن و دنبال از زیر کار در رفتن نبودن جاشون خانمها رو استخدام نمی کردن
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
عجب نظری-جناب امام جمعه اینهارالطف کنیدبه مسئولین بگوییدنه به مردم بدبخت که دنبال یک لقمه نان هستند.
شهروندِ درجه دوی خاموش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
وقتی کامنتها منتشر نمیشه، سکوت بهترین فریاده.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
توهین ایشان به مهمانداران هواپیما منتشر میشود ولی شصت و یکی از نظرات خوانندگان غیرقابل انتشار است!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خدا وکلیی بعضی خانم ها در ادارات خیلی سختگیر هستند
خودم در این مدت با دو نفرشون کار داشتم
به عکس تصورم بسیار بی عاطفه و ضمنا بی منطق
..........................................
وقتی به یه نفرشون گفتم-به دلیلی-که کارگر و فرد مستضعفی هستم اصلا به حرفم نرسید گفت برو خدا جای دیگه روزیت رو بده
خانم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
من یه زنم و شاغل. اصلا کار کردن رو ندارم و دوست دارم تو خونه بنشینم و بچه هامو آنطور که شایسته است بزرگ کنم. البته تحصیل حق زن هاست و در کنار خانه داری تحصیل و آموزش براشون واجبه تا بتونند بچه های درستی تربیت کنند اما کار کردن یه حق نیست. کارکردن برای زن فقط فرسودگی داره چون زن ها موجودات حساس و ظریفی هستند. کارکردن زن ها از انسجام خانواده تا اندازه یی کم می کنه. شرکت در ان جی او ها،فعالیت های خیریه، کلاس های آموزشی، تحصیل عالیه و ... میتونه باعث تکامل بیشتر زن ها و حضور اون ها در جامعه بشه. برای دیده شدن زن ها لزومی به شاغل بودن نیست.
صادق
United States
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا مسئله! من و شوهرم دو شیفت کار می کنیم اما هنوز هشتمان گرو نهمان است! بنظر شما من چطور می توانم کار نکنم و بنشینم خانه خانمی کنم؟
صادقی
United States
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا مسئله! من و شوهرم دو شیفت کار می کنیم اما هنوز هشتمان گرو نهمان است! بنظر شما من چطور می توانم کار نکنم و بنشینم خانه خانمی کنم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
تقصیر خانم ها نیست که شما آمار بیکاری رو ترکوندین حاج آقا !
احمد اوغلو از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
در زبان ترکی مثلی است که می گویند : اگر زمین قبل شخم سفت باشد گاو نر از گاو نر می بیند یعنی فکر می کند که همنوع خود در کشیدن گاو آهن سهل انگاری می کند الان در مملکت ما بیکاری است حاج آقا هم گیر داده به زنان . درست است در اسلام نفقه زن بر مرد واجب است اما بگذاریم خانه ماندن زنان به اختیار باشد نه به اجبار که در دین اسلام اجبار و اکراه نیست "لا اکراه فی الدین "
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مشکل اینه که کار کردن مردها اختیاری نیست چند صد سکه به عنوان شريه و تعهد نفقه تا اخر عمر وظيفه مرد هست
Hendi
India
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
فرارو تمام نظرات بیمارگونه ضد زن را پخش کردی . در دنیای پیشرفته استخدام بر پایه تخصص هست نه نرینگی یا جنسیت .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
بهتر بود مودبانه تر صحبت مي كردي و از كلمات نرينگي و ماده گي استفاده نمي كردي!
Hendi
India
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اقای فرارو : چرا کشور ما عقبمانده هست برای اینکه هنوز شماها نمیفهمید که پیشرفت هر جامعه مدیون متخصصان هست . زن متخصص ارزشش از ۱۰ تا مرد کم سواد بالاتره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حالا که ميخايد کار کنید قبول ولی کشور نیاز به مرزبان و كارگر ذوب اهن هم داره
ناشناس
United States
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
فکر کنم ایشان نسبتی با تفکر اشکنه خوری دارند
عنصری
United States
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
راست می گوید ایا یه کمی اقتصادی زندکی کردن بهتر است یا از هر سه ازدواج یکی طلاق بابا اگه توهر تعطیلی راه نیفتیم بریم شمال یا جلو فست فودیها صف نکشیم هیچ ایفاقی نمی افته درامد زن هم بیش از خرج ارایشش نیست امتحان کنید
Hendi
India
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اقای فرارو : چرا کشور ما عقبمانده هست برای اینکه هنوز شماها نمیفهمید که پیشرفت هر جامعه مدیون متخصصان هست . زن متخصص ارزشش از ۱۰ تا مرد کم سواد بالاتره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
یه نفر صد یار گفته موافقم موافقم فرارو هم منتشر کرده. ما رو چی فرض کردین واقعا؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اثر بیکاری مردان خیلی بیشتره. چون نفقه با مرده و اشتغال یک مرد یعنی درآمد یک خانواده شامل مرد و زن و فرزند. ولی اشتغال عمده زنها فقط به معنی درآمد فقط و فقط خودشونه!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
قسمت اول که کار نیست خود بخود مطابق میل حاج اقا پیش می رود اما در مورد دوم حاج اقا توجه داشته باشند که شو هر هم نیست یا حداقل شوهر به درد بخور نیست لطفا یک راهکار عملی برای قسمت دوم فرمایش شان ارائه کنند
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
جناب امام جمعه محترم اصفهان
سلام
متاسفانه مطالعات و شناخت شما (ائمه جمعه و جماعات) از مسائل اجتماعی، جامعه شناسی و مردم شناسی بسیار کم و ناچیز است. شما اصلا" جامعه را نشناخته و نخواهید شناخت. جامعه ایران قابل مطالعه است و پس از آن باید نظر داد. شما بدون مطالعه نظر می دهید و می خواهید آن را به کرسی بنشانید، متاسفانه!!!
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
تا وقتی که مرد باید نفقه بده مرد باید مهریه بده مرد باید نون اور خونه باشه این حرفا کاملا درسته. وقتی میتونیم به برابری حقوق زن ومرد حرف بزنیم که در تمام زمنینه ها ( مثل ازدواج) این برابری حفظ بشه. وقتی قانون ازدواج هزاران حق رو به زن میده اینجا هم باید حق استخدام فقط برا مردها باشه
شیوا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
والله من حاضرم کاملا مساوی ازدواج کنم حق طلاق ، حق حضانت فرزند و حق کار! منتها اقایون ایرانی هم خدا رو میخوان هم خرما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاجي من خودم مهريهم 1 سكست عوضش از همسرم حقوق (كار تحصيل خروج از كشور طلاق و تقسيم اموال زمان ازدواج) برابر گرفتم دقيقا هرماه علاوه بر نصف خريداي خونه 3تا قسطم من ميدم
واقعا هم از زندگيم راضيم اينقد اين جمله برابري در همه زمينه هارو شنيدم كه ديگه كليشه شده
باباجان كي گفته مردا مهريه 1000 تايي بگيرن حقوق برابرم بده؟؟؟؟؟ واقعا بايد تو عقل اون مرد شك كرد اگه اينكارو بكنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اولا که اگر مردان سر پرستی شان بر خانواده براساس لیاقت است کاریابیشان هم بایدبراساس لیاقت باشد
هیچ تضمینی وجود ندارد که یک مرد بی لیاقت تر به جای زنی توان مد تر استخدام میشود حتما ازدواج کند و تازه.بعد از ازدواج بابت نان دادن به آن خانوم رفتار انسانی با او داشته باشد
مردان امتیازاتی مثل ارث 2برابر و تمکین زندانی شدن زن در خانه شوهر برای گرفتن نفقه و... دارند درحقیقت نفقه زنان ضمانت اجرایی ندارد
نفقه دختر مجرد هم مشروط به بیکاری دختر ودرعین حال توانایی مالی پدر است هرچند که یک پدر توانا هم تا ابد زنده نیست
اگر قرار است تشکیل خانواده با زنده به گور کردن زنان شکل بگیرد همان بهتر که نباشد و با خواندن نظرات مردان خودخواه برای همیشه از ازدواج بیزار میشوم چون میدانم در زندگی مشترک هم اینگونه خواهند بود
زنانی که به دنبال کار هستند به شغلشان نیاز دارند فقط نمیتوانند جزئیات زندگی خصوصی شانرا برای همه شرح دهند
هر وقت حجاب اجباری و ارث نصف و تمکین وتعیین محل سکونت حضانت و ولایت فرزند واذن مسافرت شوهر و... برای زن و مرد یکی شد مواردی مثل سربازی هم یکی شود
فرارو شرف داری چاپ کن
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سلام حرف حساب زده بنده در داشگاه علوم پزشکی کرمان کار میکنم باور بفرمایید که ظهر برای خروج از اداره باید در نوبت وایستی تا خانمه کارت خروج خود را بزنن وبیش از 80درصد کارکنان ما خانم هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مردهای بی عرضه و پر مدعایی که نه از طریق رقابت بلکه از طریق حذف رقیب میخان شغلی براشون آماده بشه!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
به عنوان یک مرد به شما که احتمالا خانم هستید، مثبت دادم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خداییش راست میگه.توی جامعه ما نقش زن و مرد عوض شده .
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آفرین حرف دل ما رو زده واقعا.احسنت بالاخره یه مسول جرات کرد این حرف رو که تو دلمون بوده بود رو بزنه
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
جامعه به هر دو جنس احتیاج داره هیچ جامعه ای یک سویه موفق نمی شود و باید به علایق هر شخص در هر شغلی احترام گذاشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
واقعا درست گفته
آتیه اندیش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اگه زن بخواد از نظر مالی وابسته همسرش باشه، اون مرد میتونه از این وابستگی سو استفاده کنه تا هرجور میخواد رفتار کنه و زن بدبخت هم به خاطر نیاز مالیش بسوزه و بسازه. اینها به کنار حالتی رو در نظر بگیرین که شوهر با شغل ازاد و بدون بیمه بیافته بمیره اونوقت زنه باید از کجا پول در بیاره شکمشو سیر کنه؟
میترا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
پسرها عرضه ندارند ما باید تاوانشو پس بدیم؟ دستمون تو جیب شوهر باشه که مجبور شیم به هر قیمتی هر توسری و تحقیری رو به خاطر یه لقمه نون تحمل کنیم؟ فرارو خجالت بکش چرا فقط نظرات موافق رو منتشر می کنی؟
بینا
United States
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
بیکاری ونداشتن در آمد برای مرد وزن فاجعه است در ضمن زنان که جای مردان را نگرفتن واگر تلاشی هم از نظر اقتصادی دارند کمک به معاش خانواده است چون حقوق مرد کفاف هزینه های سر سام آور را نمیدهدواز طرفی مگر چند نفر از خانمها رانندگی در بیابان را بر گزیدن پس خواهشا با به به وچه چه گفتن به جای اینکه ابرشو درست کنید چشمش را هم کور نکنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
از این سخنان فقط متوجه میشویم که امثال این آقایان چقدر با مشکلات و دغدغه های مردم بیگانه اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
به جای این که انقدر به جنسیت گیر بدین و بر اساس زن یا مرد بودن به کسی کار بدین بر اساس این که چه کسی واقعا شایسته این کار هست استخدام کنید چه فرقی داره زن باشی یا مرد مهم اینه برای اپن پست نسبت به بقیه بهتر باشی نمیشود چون به خانم ها حقوق کمی میگیرن یا چون یک نفر پارتی داره استخدام بشن. در ضمن نمیشود ما از ظرفیت پنجاه درصد جمعیتمون رو که خانم ها تشکیل میدن صرف نظر کنیم چون اقایون بیکارن. ازدواجی هم که فقط به خاطر نیاز مادی زن به مرد باشه همون بهتر که انجام نشه. همچنین هیچ مردی حق نداره تصمیم بگیره که زنی باید بره سرکار یا نباید بره. اون خانم خودش اگه دوست داشته باشه کار کنه پول دربیاره و برای جامعش مفید باشه هیچ کس حق نداره بهش بگه بشین تو خونه چون فلانی به خاطر تو کار نداره. باید شرایط برابر ایجاد شود و همه بر اساس شایسته سالاری استخدام بشن مثل خیلی از کشورهای پیشرفته جهان.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اقای امام جمعه چرا صورت مسله را پاک می کنید لطفا شغل ایجاد کنید تا زن و مرد با هم کار کنند و زندگی بهتری بسازند چون خانم ها توان دارند که هم کار کنند وهم به خانه شوهر و بچه هاشون برسندو نیاز به نصیحت ندارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اقای امام جمعه چرا صورت مسله را پاک می کنید لطفا شغل ایجاد کنید تا زن و مرد با هم کار کنند و زندگی بهتری بسازند چون خانم ها توان دارند که هم کار کنند وهم به خانه شوهر و بچه هاشون برسندو نیاز به نصیحت ندارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
تمام این کامنت ها نشون میده مردان این جامعه فقط ظاهرشون عوض شده از نظر فکری همون طرز فکر پدر پدربزرگ شون رو دارن
آقای محترم زنی که مجرده یا بیوه هست صد برابر بیشتر از شما به کار و فرصت شغلی امن نیاز داره
و در ضمن هر ادمی حق داره به شیوه خودش زندگی کنه این زندگی و این دنیا حق همه ی ماست
من يك انسان هستم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
من يك انسان هستم و هر كسي توانايى خاص خودش را دارد ولو يك زن باشد يا يك مرد. شما اگر ميتوانيد تمام استخدام ها را برمبناي شايستگي انجام دهيد ديگر كمتر گله اي از شما خواهند داشت.
با نهايت احترام، با استفاده از استدلال خود شما، شما هم بهتر است بيشتر به مسائل ديني بپردازيد تا مسائل اقتصادي.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سير از گرسنه خبر ندارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقای عزیز!
با اولویت بندی کردن مشکل حل نمیشه! شما اول کارش رو جور کن و این پارتی داشتت رو برای گرفتن هر شغلی از بین ببر بعد می بینید که هر آدمی که استعداد داشته باشه کار گیرش میاد! والا توی کشورهای صنعتی هم همین مشکل ها رو ریشه کن کردن که اینقدر پیشرفته شدن نه با نادیده گرفتن حق نصف جامعه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
بجای حل مشکل کار جوانان نمی توان صورت مسئله را پاک کرد
دختری که با هزار زحمت فوق لیسانس و دکترا گرفته بنشیند ته خونه و دق کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی اینهمه سرمایه برای تحصیل جوانان با فرمایش این آقا برباد داده شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر دختری امکان ازداجش نباشد و تحصیلات عالیه داشته باشد چکار کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سها
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
در سخن افزون و در ...
یک خانم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
زنان بیکار و تحصیلکرده خیلی بیشتر از مردانه ... الان هم در همه ادارات مردان در اولویت هستن می تونید یک نگاهی به آزمون های استخدامی بکنیین که اصلا بعضی ارگان ها خانم نمی خواد... توی ارگانی که من هستم توی یک آزمون استخدامی اکثر قبول شده ها خانم هستن در حالی که برای بسیاری ادارات کارمند مرد درخواست شده .... پس آقایون برن سوادشون و ببرن بالا تا از پس یک آزمون استخدامی ساده بر بیان تا بعد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آقایون احتراما باید بگم که حالم از هرچی جنس مذکره بهم میخوره
اینقدر در جامعه به من زن ستم شد نمونه بارزش همین حالا که پدرم راضی به حمایت از من نیست و مدام سرکوفت میزنه که برو کار کن واز اونطرف همه استخدامها مردانه است و آقایون تشخیص میدن که همه ما خانومها ز گهواره تا گور توسط مردان پولدار ومهربان تامین میشویم!!!! میگن برو شوهری پیدا کن که بهت نون وآب بده
راستی شما با این هیکل قوی و نداشتن محدودیت پوششی و جسمی وعرفی وارث 2برابری و.... که دامنه فرصتهای شعلیتان به مراتب بیشتر از خانومهاست خجالت نمیکشید به خانومهاحسودی میکنید؟!
نان آوری تان هیچ ارزشی ندارد وقتی بخاطر ش زنان زجر کش شوند
مگر شما حجاب اجباری و بارداری وزایمان دارید که مدام سربازی که ناشی از جنگ افروزیهای مردانه است را بر سر زنان میکوبید؟!
آنهایی که میخواهند زنان به زور فقر نیازمندی مطیع شوهر باشند از زن برده میخواهند و بس
توکل
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
با سلام
آیا زنهایی که سر کار می روند زندگی و آرامش بهتری نسبت به زنان خانه دار دارند؟
مرد ها هم بایستی رفتارشون رو در قبال همسرانشان درست کنند ولی آیا زنانی که تحمل نمی کنند و رو به جدایی و یا سرکار رفتن ، می آورند مشکلاتشان کمتر میشود؟ و....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
واقعا چه جوری میخواهید اون دنیا جواب خدا را بدهید ؟؟؟ شما از نیمی از انسانها می خواهید استعدادشون رو شموفا نکنند تا نیم دیگر بتوانند شکمشان سیر شود. حاج آقا عدم مدیریت در این ۳۶ سال ایران رو در حد قرون وسطی در اروپا پاییت آورده اون وقت بهجای حلالیت از مردم بهشون میگید سر کار نرید!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آخر مملکت و مسولان اینجا همه با هم . آقای محترم اقتصاد کشور و 8 سال نابود کردند شما کجا بودی؟ حالا به مسوولان نمی گی عذرخواهی کنند و از مردم حلالیت بطلبند بلکه کمی بار گناهانشون سبک شه ، چرا به مردم انتقاد می کنید ؟ نکنه فکر کردید مردم دارن راحت زندگی می کنند! مردم دارن 2 شیف 3 شیفت جون می کنن بتونن خرج زندگیشون دربیاد بعد شما می گی خانما کار نکنند؟! شما بعنوان امام جمعه به مردم بگو کی وضع اقتصادی مناسب و آبرومندی برای مردم فراهم می کنید تا خانما هم برنامه ریزی کنند از کی کار نکنند بشینن تو خونه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
واقعا برای اکثریت نظرات متاسفم
وسعت اشتغال در بخش های تولیدی وصنعتی و نفتی وپتروشیمی نسبت یه پتانسیل کار های سخت که بیشتر از عهده ی مردان بر میاید در پایین ترین سطح قرار گرفته
این حرف ها فرا فکنی است اکثر شغل ها کاذب می باشد
بیشتر مربوط به خدمات داخلی است
یعنی اقتصادی تماما مصرفی
اگه بفکر اشتغال مردان هستید باید دانشگاه ها کاربردی تر و سیاست های منفعلانه دولت ها که مردم را تنبل بار اورده تغییر کند
ما نیازمند اشتغال تعریف شده برای مردان و زنان نسبت به توانایی هایشان هستیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
من با بخشهائی از حرفها موافقم ولی خیلی از خانم ها فرصت ازدواج پیدا نمیکنن, خیلیها فرصت ازدواج پیدا میکنند ولی حقوق شوهر کفاف زندگی نمیدهد, خیلیها هم بیوه میشوند و طلاق داده میشوند که هیچ سازمان و یا شخصی هزینه های آنها را تامین نمیکند. خوب مطمئنا" راننده تریلی شدن آرزو و علاقه آن راننده خانم نیست ولی برای بقاء مجبور به انجام چنین کارهائی هست.
بهتر بود امام جمعه محترم اول تضمین درآمد و شوهر را به این خانمها میدادند , بعد با شاغل شدن آنها مخالفت میکردند.
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اتفاقا وقتي از يك خانواده هم مردش سر كار ميره هم خانومش جمعا دو نفر و از خانواده اي نه مرد ونه زن تبعيض بالاتر از اين؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آقا شما معني تبعيضو درك نكردي انگاري
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
تکلیف زنانی که نمی توانند به خاطر بیماری ازدواج کنند چیست نباید کار کنند؟
از اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سلام من یک زنم کاملا منطقی گفته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آقاي امام جمعه اگر زن بودي باز اين حرف را مي زدي
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
کاملا عقلانی
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
این حرف رو اگه محمد جواد ظریف گفته بود میگفتیم به به آفرین مرحبا !!! بابا خب راست گفته این بنده خدا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مساله اينه كه كي واقعا كي ظريف اين مدلي حرف زده؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا در ایران تمامی زنها شوهر دارند ؟ همه دختران پدر و مادر دارند ؟ همه جوانان دختر شوهر کرده اند ؟ ای عزیز فقط اطرافیان خود را نبین بسیاری از زنان در سفر هایشان نان ندارند. همه دلشان میخواهد خانمی کنند ولی مجبورند ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آقا شکست خوردید. شما توانایی اداره کشور را ندارید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ما با اصل شورا مشکل نداریم
با جناحی بودن شورای نگهبان مشکل داریم
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
تمام افرادی که اینجا از حرفای این فرد استقبال کردن آقایون کم سواد و بی عرضه ای هستن که زیر سایه ی خانم های پرتلاش و باسواد موندن.عرضه دارید برید کار پیدا کنید نه اینکه ضد زن باشید
کوروش کبیر از ایساتیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
فرارو آمار غیر قابل انتشار از انتشار زد بالا
ولی لایک ها نظر مردم رو میرسونن
اینم چاپ نمیکنی میدونم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آخه شما خودتون با حقوق يك مرد كه 700 هزارتومنه مي تونيد زندگي را بگردانيد.
سهند
Romania
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
معلومه که نه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا بهتره به عبادت و طلب امرزشش بپردازه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
نه خیلی حداقل حقوق تو این مملکت به استاندارد جهانی نزدیکه و قیمت مسکن هم مناسب فقط مردها کارکنند کافیه درآمدشون انقدر زیاده به حداقل زندگی که هیچ به بیشترش هم میرسه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چرا ما عادت داریم هر حرف منطقی را با چماق آزاد بودن بکوبیم
بیکاری پسران و ازدواج نکردن آنها و در نتیجه ماندن دختران روی دست پدر و مادر تا حدی نتیجه اشغال بازار کار توسط خانم هاست
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
پس بهتره دانشگاه ها رو تعطیل کنید نه جناب امام جمعه خانمها باید نقش خود را فراموش کنند و سواد تاثیری نداره خانمها اگر فضانورد هم شوند باید نقش خود را که مادریست فراموش نکنن جامعه ای با مادران باسواد برابر است با فرزندان باسواد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چون حاصل آدمي در اين شورستان
جز خوردن غصه نيست تا کندن جان
خرم دل آنکه زين جهان زود برفت
و آسوده کسي که خود نيامد به جهان

با بودن این قبیل ادمها صد سال دیگر هم از غار نشین ها عقب تریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مردی که ماهی ۷۰۰ هزار تومان حقوق میگیرد میتونه خرجی خونه را به تنهایی بدهد ؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
فرمایشات این آقا ،مصداق حدیث معروفی از امام علی(ع) است ،آنجا که می فرمایند: کلام حقی که باطلی در ورای آن پنهان شده است.
ایشون نگران اشتغال آقایون و یا عزت و آبروی زنان جامعه نیست ؛نگرانی و دلواپسی امام جمعه اصفهان هیچ گونه ارتباطی با مشکلات واقعی جامعه ندارد
(عاجزانه از شما در خواست انتشار دیدگاهم رو دارم.
ان شاءالله)
hamvatan
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چقدر خوب بود که این اخوندهای محترم هم تمام این کرسی های اشغال شده را به متخصصین و کار بلدها واگذار میکردند تا این همه بیکاری از بین میرفت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خانم آلیا با شما هستند
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
دوستان خواهشن به اعمال گذشته و حرفای ایشون کار نداشته باشین و فقط به همین حرف !!!!! فکر کنید که ایشون واقعا چه میگن بحثای حقوق زن عدم تبعیض و اینارو بزارین کنار بیشتر توضیح میدم
ببینید الان در شرکتا خانم فوق لیسانس داره با حقوق 400 هزارتومن یا کمتر در ماه کار میکنه که فقط مستقل باشه و دستش تو جیب خودش باشه( کاری به این ندارم که جامعه ما به سمتی رفته تا یه زن برای اثبات وجود خودش و..... چنین کاری ) بعد واسه همین شغل یه اقا پسر بخواد کار کنه حداقل حقوق درخواستیش هفتصد الی هشتصده چون بالاخره سرپرست خونه هسته و باید زندگی رو اداره کنه ( کاری به این که ایشون مجرده ) شما به عنوان صاحب شرکت کدومو ترجیح میدین؟؟؟
واقعا مصیبت عزما شده این کار خانما بعضن با نصف حقوقی که حقشونه کار میکنن (ظلم ) واقعا بهتره فکری بشه کاری به بحث ایجاد شغل و شایسته سالاری و عدم تبعیض جنسیتی ندارم بالاخره ما تو جامعه ای هستیم که عدم وجود شغل بیداد میکنه و از همین اندک شغل باید نهایت استفاده بشه (بدون هیچ تعصب فکر کنید )
فرارو منتشر کن تشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا در فروشگاه های انواع پوشاک زنان و کودکان، لوازم آرایشی، تزریقات زنان و کودکان بهتر نیست خانم ها شاغل باشند؟ الان پزشکان مرد در مقطع تخصصی مانند پوست، جراحی پلاستیک، ... چندین برابر پزشکان زن هستند، بهتر نیست تعداد آنها برابر باشد؟ مثلا چه اشکالی دارد برای خانم ها راننده تاکسی یا تاکسی تلفنی خانم باشد. در مراکز اورژانس خدمه پزشکی بیش از نود درصد مرد هستند، بهتر نیست خانم ها در این زمینه اشتغال داشته باشند. موارد بسیاری از این دست وجود دارد.
حالا اینکه یک خانمی راننده کامیون شده است را که نباید بزرگ کرد و بعد نتیجه دلخواه را گرفت. از هر ده هزار راننده بیابانی یکی خانم نیست.
مشکل بیکاری مردان، زنان نیستند بلکه سوء مدیریت مدیران سفارشی و رانتی، حبف و میل فراوان بیت المال، اختلاس های چند هزار میلیاردی، تحریم ها و در افتادن با دنیا، غیر پاسخگو بودن مسئولان عزیز، ... است. به ما آدرس عوضی ندهید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مردی که ماهی ۷۰۰ هزار تومان حقوق میگیرد میتونه خرجی خونه را به تنهایی بدهد ؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چند میلیون معتاد و زندانی داریم خرج خانواده های اینا رو چه کسی دارد تامین می کند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
کار و درآمد باید صرفا در اختیارمردباشد بنظر من هر مرد اختیار دارد چهار زن عقدی و تعداد بیشماری زن صیغه ای داشته باشد . اصولا مردان این توانایی را دارند که مانند گذشته حرمسراهای بزرگ تاسیس کرده و صاحب اختیار زنان باشند و متقابلا آنان را تحت پوشش بیمه و خدمات بعد از عقد قرار دهند و به این شکل هم زنان در آسایش هستند و هم مردان بدون شغل باقی نمی مانند . ( موضوعی که در اصفهان مسبوق به سابقه بوده و جواب هم داده است ) البته زن باید در قبال این مزایا همیشه در حال تمکین باشد و خدمات مورد نیاز شوهر را به نحوه مطلوب ارائه نماید و البته که شکر گذار ولی نعمت خود باشد در غیر اینصورت با پدیده ای بنام بیوه گی مواجه و از هرنوع تضمین و گارانتی و خدمات توافق شده ساقط و به منزل پدر تشریف ببرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
زنان کار ميکنند چون مردان خسته نشوند بتوانند شب کار کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چقد تهوع آور!!!
فرارو جالبه يه همچين نظرات سخيفي رو چاپ ميكنه!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
افرین به هوش وذکاوت تو ناشناس عزیز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
فرارو شرف داشته باش و کامنت منو چاپ کن
اگه مرد هستی از یک زن زاده شده ای واگر زن هستی هم تکلیفت معلوم است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
شمام بنشینین تو حوزه و آقایی کنین و بگذارید اونایی که بلدن کار مملکت رو دست بگیرن تا هم مردا کار داشته باشن هم زن ها.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
باشه خرج زندگی ام به اضافه قسط ها را هر ماه دولت بده میشه تو خونه خانمی می کنم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مردی که ماهی ۷۰۰ هزار تومان حقوق میگیرد میتونه خرجی خونه را به تنهایی بدهد ؟؟
ری را
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
برای من عجیب یا دیگه حتی ناراحت‌کننده نیست که یه امام جمعه این حرفو زده باشه. کامنت‌هایی که اینجا از هم وطنام می‌خونم و در جامعه هم مشابهش رو در تئوری و عمل می‌بینم، دردناکه. دردناکه که فرهنگ مردسالاری و زن‌ستیزی انقد ریشه داره در فرهنگ ما و در مقاطع مختلف با توجیه‌های مختلف خودشو نشون می‌ده.
از ماست که بر ماست...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مشکل کار خانمها نیست
مشکل شما مسولین هستید که توان ایجاد اشتغال برای شهروندان یک کشور را ندارید
صورت مسئله را پاک نکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ببین بجای اینکه فکر جامعه رو هر چند یک بار منحرف به دعوای جنسیتی به جای دعواهای و حقوق اصلی بکشونی برو مشکل جامعه رو بجای گردن کلفتی حل کن. کجای دنیا از این مشکلات و از این حرفهای عتیقه می زنن ؟؟؟!!!!
از اطرافیان چند شغله ات بخواد چند تاشو بدن به پسرهای بیکار!!!
صورت مساله پاک نشدنی = بی عدالتی و رانت خواری!!
مردباش و مشکلاتی که خودتون مسببش هستید رو به گردن یک جنسی که قدرتی دستش نیست نیانداز!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
نه خیلی حداقل حقوق تو این مملکت به استاندارد جهانی نزدیکه و قیمت مسکن هم مناسب فقط مردها کارکنند کافیه درآمدشون انقدر زیاده به حداقل زندگی که هیچ به بیشترش هم میرسه
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج اقا جای پاک کردن صورت مسئله برید شغل ایجاد کنی همه دنیا هشتاد درصد زنان شاغلن اونم با حقوق مساوی مردان اونوقت در جامعه ما که نهایتا 30 درصد شاغلن ( که البته از اون سی درصدم 10 درصدش خودساخته ها هستن ) میگین کار نکنید کار به مردا برسه !! در تمام دنیا علاوه بر اینکه مردان و زنان کار میکنن حتی برای نوجوانان و دانشجو ها هم کار به وفور هست احتمالا فردا پس فردا میگید اونایی که بچه ندارن واسه چی کار میکنن کار نکنید به بقیه برسه هنوز با این وضعیت خواهان 150 میون نفر جمعیت هم هستید تازه اگر زناهن کار میکنن از سر شوق و هوس نیست به خاطر اینه که دیگه زیر سایه این اقتصاد شکوفا و انرژی هسته اییه نفر نمیتونه شکم سه نفر دیگرم سیر کنه به قول دوستمون گذشت زمان اون خدا بیامرزی که یه نفر کار میکرد ده نفرم غذا میداد تازه از نظر خرید خونه و باغو اینا هم هیچ مشکلی نداشت الان اگه یه نفر توی یه خانواده چهار نفره کار کنه ( از راه سالمه) مشکل میتونه خرج روزمره زدگیشو تامین کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سانسورچی
ناشناس
Romania
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
نفسش از جای گرم در میاد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سرویس مدارس دخترانه و حتی پسران دبستانی بهتر است خانم باشند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
غیر قابل انتشار ها را بدهید دفتر ایشان، مطالعه کنند.
ناشناس
-
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مرحبا
در ادارات ایران زنان امنیت جنسی ندارند و گرگها انها را می درند.
به جز کارهای ضروری حضور زن در محیط کار مساوی است با مسلخ رفتن زن و نابودی خانواده و رونق نامشروع و فحشا
از این عالم فرهیخته و شجاع سپاسگزاریم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ایا قدیم ها هم زنان این گونه که الان است کار میکردن یک نفر کار میکرد بقیه میخوردن رفاه بود ارزونی بود مسلمونی بود اعتماد بود برکت بود ولی الان چی
بانو
Romania
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ما زن ها کوتاه نمی اییم وخلاص.
زن کارگر
Romania
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
از خانم مرکل یاد بگیرید برای پناهجویان کار و مسکن درست می کنه شما به زن های مملکت خودت میگی برو بشین خونه>بابا ایوالله.
ناشناس
United States
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا چه خوب داری تیشه به ریشه اسلام عزیز می زنی! بزن بزن که داری خوب می زنی.
مملکت تبعیض ها، سهمیه ها و رانت ها و صد البته تفرقه ها و اختلاف ها.
سیاست انگلیسی تفرقه بینداز و حکومت کن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
احسنت بر امام جمعه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
"اوایل انقلاب نگاه دختران به ازدواج هرگز اقتصادی نبود".
نگاه پسرا چی؟ تغییری نکرده به نظرتون؟ فکر نمی کنید اونموقع پسرا دنبال خانواده بودند الان دنبال هوس؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آخه متاسفانه دخترهاي جامعه ما هم دنبال جذب جنسي مردها هستن. شما يه نگاهي به پوشش و آرايشهاي اونا بنداز!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
لطفا اینقدراحساسی برخوردنکنید.دولت موظف به ایجاداشتغال است نه اینکه زن ومرد را به جون هم بیندازه که چون زن ها کار می کنند برای مرد ها شغل نداریم
سحر
Netherlands
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حق باشماست. وقتی خروجی دانشگاه ها بالاس و شغل کم همین میشه
حام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اینم حرفیه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
افرين حاج اقا اگر زنان کار نکنند طلاق زياد ميشه خيلي خبه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
به اندازه کافی در حق زنان مملکتم ظلم میشه شما کوتاه بیایید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
هر انسان بالغی که قادر به تامین نیازهای معیشتی خود نباشد نیازمند و ناتوان است
ضمن اینکه خود کفایی مالی در حقیقت زمینه داشتن حق انسانی انتخاب و اختیار در سایر زمینه های زندگی هم هست
دختری که فقط از سر نیاز مالی ازدواج کند معلوم است که ازدواج آگاهانه ای ندارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سربازی برن، شغل هم داشته باشن اونوقت ایرادی نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
موارد رسمي :
- مهريه
- نفقه
- نرفتن به سربازي
- نداشتن مسئوليت مالي نسبت به خانواده
- حق حتي گرفتن پول بابت شيردادن فرزند خود
- ....
موارد غير رسمي:
- توقعات زياد
- هنر كم و ادعاي فراوان
- هر گونه پوشش و آرايشي داشتن و اثرات بسيار بد بر جنس مرد و بنيان خانواده ها
- انتظار غلام شدن مرد بعد از ازدواج
- و ....
شما زناي ايران ! ديگه چيزي مونده كه بخواين بگيرين؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چهل میلیون زن داریم خودشون واسه خودشون تصمیم می گیرن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا نه با حرف شما کسی دست از کار می کشه و نه سر کار نمی رود . دنیا عوض شده باید به روز فکر کنیم و فضایی را ایجاد کنیم که اگر خانمی هم سر کار رفت مفسده ایجاد نکنه و در ثانی خانم ها را طور تربیت کنیم که به جای تغییر مبل و دکور در هر شش ماه ، به آموزش فرزندان و تربیت آنها و نیز رسیدگی به امور خانه و غیره ترغیب شوند . والا نظام سرمایه داری کاری کرده که فقط باید مصرف کنیم برای مصرف هم باید کار کنیم حالا هر کاری که شما فکر می کنید . خدا به داد ما برسه و الا کار از این حرفا گذشته است .
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا سایر کشورها هم مشکل بیکاری آقایونشون را با خانه نشین کردن خانم ها حل کرده اند؟
سو مدیریت خود را با این چیزها لوث نکنید لطفا.
دست همه خادمین مردم از جمله میهمانداران، پرستاران، معلمین و ... اعم از زن و مرد را می بوسم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سهمیه دانشگاه بالا بردید باز فایده نداشت، بشینیم خونه که امثال تو حرف صدمن یه غاز بزن ،،،تو همه دنیا اولویت تو دانش است تو مملکت ما به جنسیت،،،مگه ما زنها آدم نیستیم من که ده سال درس خوندم دکتری گرفتم با حرف این حاج آقا بشینم خونه،،،که ازدواج کنم مگه همچی به ازدواجه نمیتونین اشتغال ایجاد کنید ،دیوار کوتاه تر از خانمها ندیدید،
سحر
Netherlands
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چقد مردهای ایرانی حسود و تنگ نظرن. من یه دختر دانشجوی فوق لیسانس برقم. زحمت کشیدم دانشگاه دولتی درس خوندم. بهترین سالهای زندگیمو درس خوندم. اونم تو کشوری که پسرا واسه دانشگاه سهمیه دارن.واسه شغلا سهمیه دارن. آقایونم یه خرده به خودشون زحمت بدن. دانشگاه درست حسابی درس بخونن. کار خوبم پیدا میکنن.
این که سیاست دولت غلطه ربطی به کار کردن زنا نداره. الان که دانشگاه ازاد داره تا دکترا بدون آزمون دانشجو میگیره تا جیبشو پر کنه و فکر نمیکنه این همه فارغ التحصیل کار و شغل میخوان ، تاوانشو من و زنای جامعه باید بدیم؟
مجله فرارو