bato-adv
کد خبر: ۲۷۵۲۸۶

(تصاویر) مرد ژله‌ای اعدام شد

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
فرارو- حکم اعدام مرد ژله ای به اتهام فساد فی الارض و ایجاد نا امنی به همراه فرد دیگری به جرم تجاوز به عنف صبح امروز (یکشنبه) در ملاء عام در شیراز اجرا شد.  

به گزارش فرارو، این فرد به اتهام افساد فی الارض و ایجاد ناامنی به طور گسترده در سطح شیراز از طریق ورود به عنف شبانه به منازل تعداد زیادی از شهروندان و هتک حرمت نوامیس و تجاوز به اعدام محکوم شد.

شگرد کاری متهم  این گونه بود که از 12 شب تا 5.30 بامداد به صورت پنهانی وارد منازل مردم می‌شده و اعمال شوم خود را اجرا می‌کرده است که به گفته وی، 100 مورد ورود به منزل داشته است.

مرد ژله ای در دادگاه انقلاب شیراز پس از سپری شدن تشریفات قانونی و تایید حکم در شعبه 11 دیوانعالی کشور به اعدام در ملاءعام محکوم شد.

همچنین یک متجاوز دیگر به نام 'مجتبی - گ' به اتهام ارتکاب زنای به عنف پیش از اقدام به قتل به اعدام در ملاعام محکوم شده بود که بطور همزمان با مرد ژله ای نیز صبح امروز به دار مجازات آویخته شد.

(تصاویر) مرد ژله‌ای اعدام شد

(تصاویر) مرد ژله‌ای اعدام شد

(تصاویر) مرد ژله‌ای اعدام شد

(تصاویر) مرد ژله‌ای اعدام شد

(تصاویر) مرد ژله‌ای اعدام شد

(تصاویر) مرد ژله‌ای اعدام شد

*عکس از میزان
برچسب ها: ژله ای اعدام شیراز
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
سلام، خدا رو شکر که همچین حیوان به تمام معنایی دستگیر و اعدام شد، برای همچین حیوانی یک بار اعدام کمه بلکه باید 100 بار اعدام میشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
اعدام حقش نبود بایستی سنگسار میشد
mehdi
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
فقر و بیکاری عواقب بدتر از اینو هم داره...ی جوون 20ساله اخه چرا باید اینقد ذهن مریضی داشته باشه..یکی از دلایلش فشار فکریه..نداشتن امید ب زندگیه..فقرو هزار دلیل دیگه اس..ک متاسفانه جوونای ما ی معتادن ی از بیکاری مریض و روانی شدن
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
پوستر مجلس ترحیمش رو دیدم با کمال وقاحت نوشته بود جوان ناکام!!!!!!
سروش
-
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
بعد از صد مورد گرفتنش !؟
باید از نیروی انتظامی قدردانی کرد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۰۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
قیافه زشت و منحوسش را حداقل نشان میدادید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
دوست عزیز 11:52 شما درست می فرمایید اما واقعگرایی در زمان فعلی باعث میشه فقط راهکار اعدام کارساز باشه. شرایط فعلی ایران در همه زمینه ها بخصوص فرهنگ سازی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی. تا پروسه فرهنگ سازی و متولد نشدن و رشد نکردن انسان های بزهکار طی نشه نمیشه مجازات اعدام رو برداشت. حتی زندان های ما هم بازدارنده نیستن چه برسه به جامعه و آموزه های آموزش و پرورش و خانواده ها. برای اینکه مجازات اعدام برداشته بشه باید از یک طرف سیستم زندان ها به معنای واقعی تغییر کنه و به سمت تجهیز و بازدارندگی پیش بره و همزمان به طور ضربتی روی موضوع جلوگیری از بزهکاری و رشد آسیب های اجتماعی کار بشه. در این صورته که می تونیم به بزهکاران و مجرمان حبس های طولانی و کار در شرایط سخت و تبعید بدیم
ناشناس
United States
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
این بابا حقش بوده، ولی‌ دوستانی که میگن اعدام عبرتی برای دیگران است، این سوال پیش میاد که با این همه اعدام و برات، پس چرا چنین جنایاتی در کشور نه تینها ریشه کن نشده، بلکه کاهش هم نیافته، آیا نباید برای ما جای سوال باشد؟!
ناشناس
United States
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
کم کاری فرهنگی عامل ریشه کن نشدن جرائمه اما اعدام مانع از انفجار جرم و خشونت میشه هرچند خودش هم به نوعی خشونت محسوب میشه اما متاسفانه در برخی موارد اجتناب ناپذیره.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
این را بگو!

اگر اعدام نبود چه میشد؟

میشد عین اروپا و آمریکا به حجم فزاینده تجاوز!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
اولندش که آمار تجاوز در اروپا و آمریکا اگه ا ایران کمتر نباشه بیشتر نیست دوما اعدام توو ایران جواب می ده . بگذارید اعدام کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
در اینکه اعدام چاره کار نیست قبول، اما این فردی که به 100 تا زن تجاوز کرده و سیستم ایران نمیتونه به این حبس ابد بده برای اینکه توی زندان جا نداره و برای اینکه مراقبتی در صورت مرخصی از زندانی صورت نمی گیره و ممکنه فرار کنه و به زندان برنگرده چه مجازاتی بهتر از اعدام هست؟ اگر مخالفان اعدام این اتفاق برای خودشون بیوفته آیا باز هم موافقن فرد خطاکار اعدام نشه؟ اگر به مادر و خواهر خودشون تجاوز کنن یکی از این حرومزاده ها آیا باز هم با اعدام مخالفن؟ این طور افراد اصلاح ناپذیر هستن. نمیشه دوباره تو جامعه ولشون کرد....بفهمید این رو....
ناشناس
United States
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
علی‌ عزیز، احتمالا مسابقات والیبال در ژاپن را دیدید:

۱- شاید ۸۰ درصد تماشاگران ژاپنی زنان بودند

۲- اینقدر دوستان میگن ژاپن غرب زده شده و چه چه چه.. شما خود شاهد بودید که چه اندازه این تماشاگران زن، رعایت اخلاق و نجابت را کرده بودند، کشوری که بنیانهی قوی فرهنگی داشته باشد، از بیگانه نگرانی ندارد.

۳-در ژاپن اصولا شلاقی نیست و تعداد اعدام شاید به تعداد انگشتان یک دست در سال است، ولی‌ پایینترین میزان جرم و دزدی را دارد.

۴- تمام کشورهایی که مجازات اعدام را ندارند ، میزان جرم و جنایت در آنها به مراتب کمتر از کشورهای است که اعدام در آنها شایع است ولی‌ خدا نکند در این کشورها کسی‌ جرمی‌ مرتکب شود، برای یک تجاوز به عنف به راحتی‌ ۱۵ سال زندان بدون حق عفو و بدون ‌مرخصی و بدون موبایل در زندان!!!!

۵- در مورد معنی‌ تجاوز، آنچه در فارسی‌ ترجمه میشود، در بسیاری موارد عبارت است از شکایت فلان زن از شوهر خود، یا بوق زدن یک ماشین، یا شوخی‌‌های کلامی با خانمها...که اصولا در ایران جرم شناخته نمی‌شود و اصلا در مورد روابط زن و مرد، حق طبیعی‌ شوهر است
ناشناس
United States
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
دوست ۱۱:۰۰ ، در برخی‌ موارد نه در این همه موارد که در کشورمان داریم، به علاوه اینکه سیستم جزا ما، در بسیاری از مورد میگه، یا اعدام یا بخشش و مرخص شدن جانی بعد از چند روز!. یعنی‌ خانواه بیچاره مقتول در بین دو راهی‌ می‌ماند که یا جانی عزیز خود را اعدام کند یا آن را آزاد، در حالیکه این دولت است که باید از جانب جامعه، جانی را تنبیه کند، و آن هم زندانهای طولانی‌ مدت.
ناشناس
United States
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
عزیز ۱۱:۲۴ که مانند برخی‌ از دوستان، فوری می‌فرمایید که اگر این جنایت سر عزیزت هم آماده بود باز هم چنین میگفتید؟!.. اصلا صحبت از این نشد که نباید مجازات شود، بلکه صحبت از این است که چه مجازتی در دنیای امروز بیشتر جواب داده!. شما می‌فرمایید که زندانهای ما جای زندانی جدید ندارد و اقتصاد ما امکان زندانهای طولانی‌ مدت ندارد!.. صحبت همان مثل مرغ اول بود یا تخم مرغ؟!.. جوامعی مانند سوئد ، ژاپن ، هلند و.. که مجازات اعدام ندارند یا در حد چند عدد در سال است، ابتدا همه را اعدام کردند و بعد به اقتصاد و پیشرفت امروز رسیدند، و یا نه ابتدا به صورت علمی‌ با مسائل برخورد کردند و به مرور میزان جرم و جنایت در آنها پایین آمد؟! یقین بدانید که اگر اصول علمی‌ را در مجازات رعایت کنیم، بسیار زودتر در همه مسائل به استانداردهای آنها میرسیم.
خانوم متاهل 32 ساله
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
سلام علیکم خدمت کارابران منورالفکر.به احتمال 99 درصد شما اقا هستید.من خانوم هستم و البته متاهل.حتی لحظه ای ثانیه ای خودم رو جای اون خانومها میذارم فقط میتونم از اعماق وجودم فریاد بزنم خدایا رحم کن پناه برخدا.موجود سخیفی که چنین عمل وقیحی رو انجام میده باید از روی زمین محو بشه.متاسفانه درک نمیکنید.احساس امنیت برای خانوم از نون شب که چه عرض کنم از هر حسی که به نظر شما برسه بینایی شنوایی حتی حرکت مهمتره.چطور میتونم تصور کنم همسرم برادرم و پدرم چنین تفکری داشته باشند که ا خیلی بد شد.بگذریم حالا پیش اومده مراقب باشیم دفعات بعد نشه.!!!!!! به هموطنهای خوبم که ناموس مردم مثل ناموس خودشونه میگم خدا همتونو حفظ کنه.در کنار مردانی مثل شما در کوچه و بازار احساس امنیت میکنیم.خدا همتونو حفظ کنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
خانم متاهل 32 ساله
درود به شرف و عصمتت. شما از برخی کامنتهای تهوع آور و بی غیرتانه ای که اینجا مطرح میشه دلگیر نشو. اینا یه قشر خاص و آمریکاپرستن که همیشه تو اینجور خبرها طرفدار متجاوزین و قاتلها هستن و پز روشنفکری میدن که چاره کار اعدام نیست و ... علت اصلاح طلب بودنشونم بخاطر آزادیهای بیحد و حصریه که این جریان برای جامعه قائله و بیشتر به دنبال ایران مدرنیزه به سبک آمریکایی هست. وگرنه ما مردهای ایران بخاطر ناموس خون میریزیم و پاش بیافته از ناموس دیگران در مواقع خطر عین ناموس خودمون دفاع میکنیم. اینا اگه غیرت داشتن زن و خواهرشون با اون ریختهای افتضاح کنار دستشون تو خیابونا جولان نمیداد. حسابشون با ملت غیرتی و ناموس پرست ایران کاملا" جداست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
جناب 11:52 کوتاه بیا عزیز..استانداردهای اونها استانداردهای اونها!!!! مگه معیار فرهنگی ایرانی جامعه اونهاست .فرهنگ جامعه ایرانی در هر مسلکی مسلمان مسیحی زرتشتی..همیشه متفاوت بوده.درود بر بر شرفت دکتر شریعتی عزیز که همیشه تاکید داشت اونچه باعث بدبختی و حتی عقب ماندگی جامعه ای میشه دویدن دنبال جوامع غربی بوده..فرهنگ خودت چشه.استاندار خودت چشه...پیشنهاد میدم کتاب "بازگشت به خویشتن و رنسانس اسلامی" رو مروری بکنید.هر کسی صحبت از جامعه اسلامی میکنه دگم نیست.خدا نبخشه مسلمان نماهایی که در خوروندن چنین تفکرهایی همقدم با جوامع غربی بودن.
جواب خانوم متاهل 1409
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
خواهرگرامی این مجرم فقط بیست سالش بوده شاید کمی بیشتر.به این نکته دقت کن چرا یک پسربیست ساله محصول این جامعه به این راه کشیده شده و سهم من و شما چیه از جرمی که مرتکب شده؟؟و مراقب باشیم بچه های ما به این راه نرن.....راحت ترین راه اعدامه ولی سخت ترین راه کنکاش در روح و روان مجرمان و افراد است که مسلما درکشورهایی مانند ما راحت ترین راه یعنی مجازات حذف فردانتخاب جامعه و حکومت است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
ناسناس 11:13 میدونی تو آمریکا یه خانوم حداقل یه بار با یکی به غیر از همسرش همبستر شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
کی گفته کاهش نیافته؟از خودت چرا امار می دی بیرون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
در پاسخ شما عرض می شود اگر اعدام نبود آیا این نوع جنایات چند برابر افزایش نمی یافت؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
هیچ احدی تو دنیا فکر نمیکند که آسیب ها و جرایم صفر بشود، هیچ کس، در هیچ کجا، و در هیچ سطحی...
اساسا این ممکن نیست!!
حالا به نظرت چطور اعدام یا هر مجازات دیگه ای باید یه چیزی رو ریشه کن کنه؟؟!! این در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته...
در باره اینکه چقدر بازدارنده بوده و باعث کاهش جرم، این دیگه چیزیه که کارشناسان و تحقیقات و... باید بگویند نه بنده و شما!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
1631 لطفا مرجع اعلام کن
ناشناس
United States
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
ما در کشور شلاق، اعدام ،جنایت اخلاقی‌،انسان نما بسیار داریم، ولی‌ حاضر نیستیم باور کنیم و همچنان از ارزش‌های مدیران فرهنگی و اخلاقی‌ و دستگاه‌های آموزشی و صدا و سیما ما چیزی کم نمی‌شود و همه در پشتهی مدیریتی خود جابجا میشوند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
برادر من خواهر من از این نوع تصاویر آپلود نکن به خدا داری به جامعه ات ضرر می رسونی یه بچه ببینه بعد بخواد اداش و در بیاره می دونی چی میشه به خدا با انتشار این تصاویر چیزی درست نمی شه ذهن بچه هامون را فقط خراب می کند نکن ... آپلود نکن...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
بچه ات می نشینه اک باکس بازی می کنه با انواع خشونت ها نمی ترسی از این تصویر می ترسی؟
مجله اینترنتی میهن پست
United States
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
شوقی و انرژی که ملت همیشه در صحنه ایران برای دیدن صحنه اعدام در 6 صبح دارند ، اگر فقط برای گذاشتن آشغال در همون ساعت به دم در داشتن بوی گند آشغال تمامی شهری های ایران رو نمیگرفت؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
ناشناس 10:29 سلام.بچه هایت سایت خبری میخوانند؟احسنت.
والا من گمان کنم این سایت مخاطبش بزرگسالان هستند نه کودکان و خردسالان.
ضمنا این اعدام ها بی تاثیر نیستند بلکه از نگاه برخی بی اثر هستند.کافی است ترس از اعدام از جامعه پاک شود تا بدانید حذف نخاله ها از دامان جامعه به این شکل نیاز جامعه امروز ایران است.
ضمنا مفسدین اقتصادی و دیگر را با این بحث قاطی نکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
بچه ها وقتي وارد اقيانوس اينترنت شدند هر سايت فيلتر نشده اي را مي توانند ببينند.
ضمنا بچه مي تواند هر سني داشته باشد. مثلا 16 يا 17
كمي فكر كن بعد ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
کافیه سرچ کنه اعدام. سرورم یه بچه تا اعدام نبینه کلش کار نمیکنه خودش و حلق آویز کنه که نمونه هاش و دیدیم ولی باز دلیل نمیشه سایتی عکسی نگذاره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
خدارو شکر
ناشناس
Russian Federation
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
چه عکسای هنری از اعدام گرفتی جناب عکاس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
بهتر نيست همچون كشورهاي اروپايي عوض اعدام از چهار تا روان شناس و جامعه شناس كمك بگيريد علت چيست اعدام پاك كردن صورت مسئله هست و جواب نميده اگر جواب ميداد با اين همه اعدام و ضع اخلاق جامعه بهتر ميشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
اگر این جانیتکار با خانواده خودتان اینکار را کرده بوذد باز این حرف را میزدی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
ناشناس 12:52 آره بازم همین حرفو میزد. تو هنوز نشناختی اصلاح طلب دوآتیشه غربگرا یعنی چی. جالبه خودشونو آخر عقل و روشنفکری میدونن ولی برای مسائل ناموسی ذره ای ارزش قائل نیستن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
یعنی متجاوزین بالقوه وارد سایت فرارو میشن و این عکس ها رو میبینند و وحشت میکنند و از تجاوز منصرف میشند؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
اعدام عمل بازدارنده به هیچ عنوان نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
تا نباشد چوب تر فرمان نبرند گاو و خر. در این کشور دارند جنایتکاران را اعدام می کنند و باز شاهد ادامه ان هستیم اگر اعدام نباشد باور کنید هزار برابر بیشتر از این جنایت ها را شاهد خواهیم بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
مرگ هم گاهی لعبتی ست....
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
چرا اسمشو گذاشتن ژله ای ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
میرفته خونه مردم ژله هاشونو می خورده. ههخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
خب شما اسمشو بذار عمقزی، دور کلاش قرمزی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
چون تنش چرب بوده و پیش طعمه هاش به این معروف بوده....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
چه عکاس دورویی..
طرف به ده ها زن تجاوز کرده و بعد تو میای عکسهای مصومانه میندازی؟
تصویر آخری طوری گرفته شده که نشانگر نورانی بودن ان فرد هس.... معصومیت...هه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
درتمام سایتها باید به نمایش در بیاد وهر از گاهی تلویزیون میلی هم باید نشون بده تا تن متجاوزان وبزه کاران واونایی که توی ابتدای این راه هستن بلرزه و...
مهم نیست
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
عکس یک افتابه دزد را چاپ میکنید ولی تصویر از صورت این شرور جنایتکار مشکل افرین است ؟ چه جریانی این مسائل را اینگونه هدایت میکند ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
دلیلش اینه: ممکنه طرف شناسایی شه و خانواده های قربانی به خانواده ی فرد متجاوز حمله کنن و این جنایتها و خونریزی ها ادامه دار بشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
چاره کار بیگاری کشیدن در کل عمرشونه تا یا خودشون خودکشی ککند یا از کار زیاد بمیرند
عسل
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
مردمی با اون توحش آشکار در رانندگی، و حمله به غذای مجانی، و مزاحمت برای زنان و فحش ناموسی مثل نقل و نبات، اگه اعدام تنبیهشون نمیکنه، لابد نوازش و مدال افتخار، متنبهشون میکنه. با#اعدام#موافقم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
صد در صد موافقم.اگر اعدام نباشه اون مریض های روانی که با حیوانات اون کارها را می کنند و عکسهای خود را هم با افتخار منتشر می کنند همان بلاها را سر مردم میاورند.این ملت باید اعدام در قانونشان باشد وگرنه همدیگر را می خورند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
کشوری یک وحشی میتونه به صد نفر حمله کنه چنین فرصتی وجود دارد که بتوان چنین کاری را کرد در هیچ کجای دنیا این فرصت برای جنایتکار نیست پس مشکل یکی دوتا نیست
جوون مجرد 27 ساله
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
با اینکه با اعدام این نخاله موافقن ولی مسئولین نامرد هم باید برای ازدواج جوانان کاری کنن من که نمیبخشمشون به خدا قسم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
خدا رو شکر اهدام شد متچاوز باید اعدام شود .
عاطفه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
سیستم اموزشی ما نا کارامد هستش و باید بپذیریم که جامعه و شیوه زندگی تغییر کرده و باید براش اماده میشدیم که این اتفاق نیفتاده
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
اعدام درست نیست.
اعدام کمه.
اینا رو باید جمع کنن ساعت 4 صبح ببرن وسط دست لوت با یه تیکه اندازه کف دست نون و نصف لیوان آب ول کنن شب هم جمعشون کنن و این کار هر روز مثلا تا 30 سال تکرار کنن. البته واسشون باشه که نمیرن!!!
امروزه همه حساب کتاب بلدن و به نتیجه فکر میکنن!!!
اگه ببینن اینطوریه خیلی از مجرمها دست از جرمهاشون برمیدارن!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
نه داداش فایده نداره.بعد چند وقت عفو میخورند میان بیرون این جرثومه های فساد و جنایت را باید اعدام کرد نه با طناب دار بلکه با گیوتین سرشان را از تن کثیف شان جدا کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
بعد از چند ماه بدن به شرایط سخت عادت می‌کنه و با همون آب و غذای کم بدون مشکل زندگی‌ می‌کنن و باز میگردن ببینن وقتی‌ که تو کویرن چه جرمی‌ می‌تونن بکنن یا دنبال کسی‌ میگردن واسه تجاوز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
چند سالته روشنفکر اصلاح طلب عزیز؟ یه نگاه به نظر روشنفکرانه ات برای متجاوزین و قاتلها بنداز.
ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
احـــــســـــنــــــــــــــــت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
مصرف موادمخدر وقلیان اخلاق رادر هر جامعه ای را به تباهی می کشد.وجرم وجنابت وبی بندباری را افزایش می دهد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
چرا باید این تصاویر رو نشون بدید تا چشممون عادت کنه؟
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
به درک واصل شد.
تازه اگر عدالتی باشه اول کارشه. خدا دمار از روزگارش در میاره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
دوستان !!
خانه از پای بست ویران است..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
شمام همش میای پای همه خبرا همین کامنتو میزاری
ناشناس
-
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
همه دوستان در مورد اعدام نظر دادند . یک عده گفتند اعدام برای جامعه ای مثل ما باید باشد یک عده هم گفتند نه اعدام چاره کار نیست و ظاهرا هم عده بیشتر دوستان خواستند عمقی و علمی به مسئله نگاه کنند . یک سیستم چرا باید اینقدر ناکارآمد باشد که یک جانی بالفطره بتواند 100 فقره جرم و جنایت انجام بدهد بعد شانس بیاریم دستگیر بشه ؟؟ چه فرقی میکنه امثال ژوله با یک جرم هم اعدام میشن با 100 جرم هم اعدام میشن !!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
اقایون مخالف اعدام این اشغال بفرمایند برای کسی که به صد زن بیگناه تجاوز کزده و صدها خانواده را پژمرده کرده چه حکمی بجز اعدام باید در نظر گرفت مشکل ما اینه که این ارازل رو از روز اول باهاشون مدارا میکنند که به این سطح میرسیه قوه قضاییه باید قاطع تر عمل کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
خب پر بیننده ترین خبر فرارو رو هم دیدیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
اعدام دیگه جواب نمیده. سنگسار کنید.
یک زن ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
من خودم مخالف حکم اعدامم ولی جامعه ما هنوز به اون سطح از فرهنگ نرسیده که اعدام لغو بشه... وقتی منظور از تجاوز فقط دخوله و بقیه آزارها تجاوز حساب نمبشن و هیچ مجازاتی ندارن و چه بسا زنان قربانی به بی عفتی و ... متهم میشن هنوز انتظار زیادیه که حکم متجاوز اعدام نباشه... وقتی میفرمایید آمار تجاوز در غرب بالاست بله اگر اون کارهایی که در غرب تجاوز و آزار جنسی حساب میشه رو در ایران هم آمارگیری کنند رتبه یک هستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
مخالف اعدام؟ دخول؟! این گفتار برای یک زن قباحت داره. خیلی روشنفکر تشریف داری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
چرا قباحت داره؟ ایشون به محترمانه‌ترین شکل منظورشون رو رسوندن. در ایران تجاوز فقط به رابطه جنسی گفته میشه ولی در کشورهای اروپایی شما اگه به یک زن هم خیره بشید اون عمل تجاوز محسوب میشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
اعدام حکم خداست مثل خیلی احکام دیگر در قران شما اگر می تونی روز قیامت جلوی خدا اعلام خالفت کن با دموکراسی که خود شما نوشتین!!...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
چرا؟ قراره مشکلات با سکوت حل بشه ؟ این کلمه در دادرسی ها و متون حقوقی صریح به کار می ره .
شمایی که می خوای با توهین به مردم مانع از حل مشکل بشی تو جنایات این افراد شریکی.
ناشناس
Uzbekistan
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
سرمایه یک خانواده و کشور دود شد رفت هوا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
مرده شور همچین سرمایه هایی را ببرند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
اون 100 نفر سرمایه خونواده و کشورشون نبودند که حالا باید تا آخر عمر از وحشت و مشکلات روانی رنج بکشن؟
آزادی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
این مرد یک گوهر بی مثال در زمینه مطالعات روانشناختی و پریشانی روحی بود. به نظر بنده باید تحت مطالعات گسترده روحی و روانی قرار م یگرفت و بسیاری از مباحث روانشناسی اجتماعی کشف و مدل سازی می شد تا برای ساخت و ترمیم روان اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد. ولی ما این گوهر ناب رو زود از دست دادیم. باید یکی دو سال روی دنیای درونی آن مطالعه می شد. مرد ژله ایی می تواند در وجود هر شهروند باشد فقط باید علل و شرایط بوجود آمده کشف می شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
لطفا" بیشتر توضیح بدین آزادی جان
؟
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
اگه قربانی ها اطرافیان خودت بودند هم همین نظر رو داشتی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
در یکی از روستاهای شهرستان پلدختر یک نفر آمده با بولدوزر بدون دلیل و بی مقدمه چهار خانه را ویران کرده و امنیت روستا را خراب کرده. یک خانم هم در این ماجرای وحشتناک صدمه جدی از ناحیه پا دیده. این پرونده سیزدهمین پرونده شرارت این آقا هستش ولی متاسفانه تا کنون از سوی پلیس و داداگاه هیچ اقدامی برای دستگیری و مجازات این آقا نکرده اند . علت این امر به احتمال فراوان نسبت فامیلی برخی از تیروهای پلیس با وی هست. در صورت لزوم مدارک و مستندات ارائه می شود. فراروی محترم لطفا رسیدگی نمایید..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
کجای کاری عمو جان؟ خراب کردن خانه ها با بولدوزر که سه ساله تو حومه تموم شهرها دوپشته داره اجرا میشه. هر چی زمین مجوزدار و سندار و قانونیه تا قیمتی و نفیس شدن برچسب منابع طبیعی و زمینخواری میخورن و هجوم بولدوزرها. مردم جون به لبشون رسیده برای 96 لحظه شماری میکنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
به امید اعدام همه اختلاس گران انشا الله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
اگر إحساسي به مسأله نگاه شود،إعدام بسيار بجاست ولي بايد در نظر داشت كه مرد ژله اي از زماني كه بدنيا آمده مجرم و متجاوز به عنف نبوده و هيچ شخصي بالفطرة مجرم نيست بلكه شرايط و بسترهاي ارتكاب جرم،أمين راتبديل به يك مجرم و منفور جامعه ميكند
اين مسائل نياز به مطالعات روانشناختي ، جرم شناختي ، جامعه شناسي و ريشه يابي اين دست جرايم دارد و تلاش جهت خشكاندن ان ريشه ها و الا إعدام هرگز راه حل قطعي و نهائي نيست
هزاران امين در اين مملكت هستند اگر إعدام چاره قطعي بود ديگر از اين پس ما شاهد ارتكاب چنين جرايمي نخواهيم بود
ولي ايا براستي چنين است؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
از این نمونه بزه کار کم نیستند همین بچه های خردسالی که در چهارراه دستی فروش یا گدایی می کنند، فرزندان معتادها و یا طلاق اینها آماده مردن هستند. انگیزه ای برای زنده ماندن ندارند هر نوع خلافی می کنند این نوع اعدامها هیچ بازدارندگی نخواهد داشت.کم نیستند کلیه هاشون می فروشند برای تامین زندگی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
تا وقتی که ما اصولا علوم انسانی غربی ؛ که حاصل تجربه بشری و سالها زحمت است؛ مثل روانشانسی و جامعه‌شناسی و ... رو قبول نداشته و قشر روحانی جامعه که حکومت رو در دست داره ادعای دانستن همه چیز رو داشته باشه و در صدد تغییر رویه نباشه این تجاوزها و اعدامها ادامه خواهد شد.
مینو
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
حقشون بوده تازه باید زج کششون میکردن اشغالای پست رو
لعنت برهردوشون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
این مجرمان باید حذف شوند
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
ازعوامل این فاجعه:
1-فقروبیکاری 2-عدم امکان ازدواج 3-تحریک جنسی زنان آرایش کرده
4-فقرتحصیلی 5-عدم عدالت اجتماعی
6-عدم کیفرمجرمان میلیاردی 7-سرخوردگی قومی
آیاماخودمان(دولت ومردم)تقصیرنداریم؟
عالی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
کی گفته اعدام فقط به منظور بازدارندگی انجام می شه یا باید بشه

برخی مجازات ها حق طرف هست می خواد آدم بشه می خواد نشه
باید به جزای عملش برسه این خیلی سخته درکش

می گند از کوه بپری پایین می پکی این نتیجه عمل شخص هست می گند خلاف کنی جزاش اینه والسلام البته با رعایت انصاف در جزا
ازقم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
یه روزی ماجرای بیجی ایران روتکون داد الان کک هیچ کس هم نمی پره چون زندگی درایران ارزش خودش روازدست داده وباسیستم خودتنظیم منفی مخواهند روی همه مواردضداخلاقی واجتماعی روکنترل کنند.
کیمیا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
حقش بود اعدام بشه...اینهمه ادمای کثیف و رذل رو اعدام میکنن باز اینا جرات همچین کارایی و به خودشون میدن...وای به روزی که مجازات اعدام رو بردارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
سلام بر دوستان عزیزانی که با اعدام مخالف هستن لطفا منطقی به این موضوع فکر کنید یکی از راحل های جلوگیری از فساد اجتماعی اعدام است و باید دقت شود کسانی هستن در شرایط مساوی درمورد وضعیت اجتماعی رفاهی اقتصادی با مرد ژله ای که دربهترین دانشگاها درحال تحصیل هستن ب نظرمن اگه یکم دین خود رامیشناخت دست به اینکار نمیزد
ایمان
United States
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
بخدا اعدام کمه براش اینجوری که راحت شد رفت پی کارش این زن های بد بخت تا اخر عمر عذاب میکشن باید سنگسارش میکردن بی همه چیزو تف به غیرت اونی که میگه اعدامش نکنید اگه خواهر خودت بود هم همینو میگفتی بی معرفت
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
"شگرد کاری متهم این گونه بود که از 12 شب تا 5.30 بامداد به صورت پنهانی وارد منازل مردم می‌شده و اعمال شوم خود را اجرا می‌کرده است که به گفته وی، 100 مورد ورود به منزل داشته است."

اینکه طرف وارد خانه مردم شود و راحت بتواند تجاوز کند عقلانی نیست مگر اینکه در آن خانه مردی نباشد که احتمال آن پایین است.
از این دو اعدامی یکی بخاطر یک تجاوز اعدام شده و دیگری تقریبا 100 برابر آن، اما هر دو یک اعدام
روح
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
فهم درک اینکه چرا خداوند حکم اعدام و برخی محدودیت ها که بیشتر تعادل در رفتار تنوع طلب حیوانی انسان هست تا محدودیت رو قرار داد برای بشر خیلی زوده هنوز از نظر فرهنگی به اون سطحی نرسیده که بارو داشته باشه پس از مرگ دنیایی هست و خداوند قصاص رو قرار داد برای پاک شدن روح و شروع دوباره یک زندگی به قول خود خداوند زندگی دوباره.....ما هنوز روی زبان ایمان آوردیم نه به صورت قلبی و دلی..وگرنه نه از شهادت می ترسیدیم نه جهاد نه حتی اعدام ....
ناشناس
-
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
مرحوم طالقانی با بسته شدن شهرنو و مراکز شهوترانی مخالف بودند از ایشان علت را پرسیدند .گفتند بستن این مراکز مثل نبودن توالت در خانه میباشد که همه خانه را بوی گند خواهد گرفت .امروز شاهد فراگیری کامل آن بوی گند در جامعه ایران هستیم متاسفانه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
این مرد ۱۰۰ بار-۱۰۰ بار- رفته به خونه مردم...خیلی از سارق ها بارها دزدی میکنن و گیر نمیفتن...این قشر از ۲ زاویه خودشون رو آزاد میبینن..۱.عدم توانایی پلیس در دستگیریشون..۲.عدم تفکر در مورد عاقبت کارشون
به طور کلی کسی که داره این جرایم رو انجام میده به لذت یا سود آنی کارش فکر میکنه تا عواقب چندین سال بعدش
برخورد خشن با جرایم آخرین حلقه مبارزه با این افراده.اگر طرف مطمئن بود بار اول که این کار رو انجام میداد دستگیر میشد...شاید این کار رو نمیکرد..شاید
اعدام این شخص تاثیری زیادی بر جلوگیری از جرایم مشابه نداره.
اکثر شما یا شنیدید یا دیدید که اگر سارقی کیف یا موبایل کسی رو بزنه...تقریبا محاله پیدا بشه..پس میبینید که این کار چه جسارتی به سارق ها میده...
اعدام در این نقطه سرپوشی است بر عدم توانیی پلیس بر کنترل درست جرم در جامعه
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
جالب اینه بعضی نظرات اینجا بسیار نزدیک به افکار داعشی هستش.
بعدش میگن داعش ال و بل.
اینا مریضن.
بهتره بجای اعدام به بیگاری کشیده بشن.
جنبه تربیتیش بسیار زیاده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
سلام ولی این سوال راهم باید پرسید که این چه جور پلیس و فرماندهی نیروی انتظامی در شیراز است که بعد از 100 مورد توانسته مجرم را دستگیر کند آنهم وقتی شلوار وی جا مانده یعنی اگر شلوار مجرم جا نمی ماند پلیس همچنان نمی توانست او را دستگیر کند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
مجازات و اعدام بلکه بیشتر حق این افراد است ولی باید دولت ومسئولان وقوانین و حتی مردمی که درآن هزاران تجاوز به عنف و معتاد و قاتل و قاچاچی را بوجود میاورد رامجازات کرد .
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین