bato-adv
bato-adv

بشیر حسینی کیست و چرا به چهره‌ای جنجالی تبدیل شد؟

حضور بشیر حسینی در برنامه عصر جدید نه تنها با واکنش فراوان منتقدان و فعالان فضای مجازی روبه رو شده بلکه تحلیل‌های فراوانی نیز در رسانه‌ها درباره او منتشر شده است. برخی معتقدند حضور او در عصر جدید "حماقت بار" است و عده‌ای دیگر می‌گویند او "نجات دهنده"عصر جدید است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
فرارو- شبکه سوم سیما در ماه‌های اخیر دچار تغییرات مهمی در برنامه‌های خود شده است. حذف عادل فردوسی پور و برنامه نود، در کنار رونمایی از برنامه‌های سرگرمی تازه مانند عصر جدید از جمله این تغییرات است. در این بین پای چهر‌های تازه ای نیز به این شبکه باز شده است. یکی از پرسروصداترین آن‌ها بشیر حسینی داور گمنام برنامه عصر جدید است.
بشیر حسینی کیست و چرا به چهره‌ای جنجالی تبدیل شد؟
بشیر حسینی داور برنامه عصر جدید در مدت کوتاهی به یک چهره خبرساز تبدیل شد
به گزارش فرارو، برنامه عصر جدید قرار است به معرفی استعداد‌های تازه در حوزه‌های مختلف بپردازد. حوزه‌هایی تعریف شده که متقاضیان می‌توانند با حضور در این برنامه هنر خود را به نمایش بگذارند.

این برنامه که با تهیه کنندگی و مجری گری احسان علیخانی ساخته شده است، چهار مجری دارد. دو بازیگر (امین حیایی و رویا نونهالی)، یک موزیسین (آریا عظیمی نژاد) و یک چهره تازه گمنام (بشیر حسینی) که کارشناس در حوزه رسانه است.

عصرجدید در همان ابتدا درگیر برخی حواشی شد. بسیاری از ناظران معتقد بودند که این برنامه کپی برداری آشکار از یک برنامه آمریکایی است. کلا ماهیت عصر جدید آنگونه است که می‌تواند خبرساز شود. شاید در برنامه‌های اولیه کسی تصور نمی‌کرد که گمنام‌ترین داور عصر جدید به بحث برانگیزترین چهره آن بدل، اما بشیر حسینی آرام آرام با موضع گیری‌ها و رای هایش توجه‌ها را به سوی خود جلب کرد.

او اغلب مواضع متفاوتی اتخاذ می‌کند که با واکنش روبه رو می‌گردد. آخرین موضع عجیب او بعد از اجرای پانتومیم یکی از شرکت کنندگان، دوران پانتومیم را به سر آمده دانست و در پاسخ به دیگر داوران و مجری که اگر اینطور است پس سینما هم غربی است، گفت که ریشه‌ی سینما مال ماست! انتقادات از حسینی با تشویق حاضران و تماشاگران روبه رو شد.

بلافاصله پس از پایان این برنامه در فضای مجازی بسیاری به انتقاد از سخنان او پرداختند و ادعا‌هایش را زیر سوال بردند. حتی عده‌ای با کنایه گفتند که برنامه عصر جدید خود ریشه در فرهنگ ایرانی ندارد و تقلیدی از یک برنامه آمریکایی است.
بشیر حسینی کیست و چرا به چهره‌ای جنجالی تبدیل شد؟طنز روزنامه شهروند درباره سخنان اخیر داور عصر جدید

بشیر حسینی که با برنامه عصر جدید مشهور شده است حالا زیر ذره بین قرار دارد وسخنان قدیمی ترش هم مورد بازخوانی و بازبینی قرار گرفته است.
 
او پیش از داوری در عصرجدید، میهمان ثابت برنامه ‏‏ «رسانش» از شبکه امید سیما بود، در یکی از برنامه‌های ‏‏ «اکسیر» فرزاد حسنی بحث مفصلی درباره فضای مجازی داشت و چندی پیش نیز در برنامه «هفت» از سینمای ‏ایران و نقش فیلمسازان انتقاد کرد و گفت: «برخی هنرمندان ما فقط ادعای مردمی بودن دارند، ولی با ساخت برخی فیلم‌ها کام مردم را تلخ می‏کنند. هنرمند ما وجه مردمی بودن را فراموش کرده و از مردم دور شده است.»
 
در کنار این موارد انتشار کلیپی کوتاه از بشیر حسینی که در برنامه تلویزیون اینترنتی آیو به نام زابیواکا در ایام جام جهانی فوتبال شرکت کرده بود، به تازگی جنجالی شده است.

در بخشی از این ویدئو بشیر حسینی می‌گوید: «بذار یک چیز عجیب‌تر هم این جا به شما بگم. همین نگاهی که از زمان فروید جدی شد که فوتبال را اساسا از سنخ مقوله لذت جنسی می‌بیند، میگه چرا شما از فوتبال لذت می‌برید؟ همانطور که لذت جنسی لذت دارد، این هم عین همان است، از همان جنس و همان سنخ است. آدم اول تعجب می‌کند. می‌گوید که چه جوری؟ بعد می‌گوید یک مطالعه‌ای کردم. کشور‌هایی که آمار شهوت و مسائل جنسی در آن بالاتره است فوتبال بهتری دارند مثل برزیل. بعد آرژانتین ...»

در آن برنامه نیز علی انصاریان به ادعای حسینی واکنش نشان داد و گفت پس چرا تایلند فوتبال خوبی ندارد؟ این ویدئو با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی روبه رو شد.

این ویدئو و عملکرد حسینی در عصر جدید باعث شد که بسیاری کنجکاو شوند که کارشناس جدید تلویزیون کیست و از کجا آمده است؟ آمار‌های گوگل نشان می‌دهد جست‌وجوی نام بشیر حسینی از اسفند ماه ۹۷ به شدت افزایش یافته است.
بشیر حسینی کیست و چرا به چهره‌ای جنجالی تبدیل شد؟عده ای حسینی را با چهر های همچون رائفی پور و حسن عباسی مقایسه می کنند
بشیر حسینی کیست؟
سیدبشیر حسینی متولد ۱۵ آذر ۱۳۶۰ است، تحصیلات حوزوی را تا سطح ۲ ادامه داده، فوق‌لیسانس حقوق و دکترای فرهنگ و ‏ارتباطات از دانشگاه امام صادق (ع) دارد و مرتبه علمی‌اش «استادیار» است.

بشیر حسینی در بیوگرافی کانال تلگرامش نوشته "در جست‌وجوی حق و حقیقت" و سوابقش را این‌طور توضیح داده: ‏‏ «مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما، رئیس شورای سیاست‌گذاری المپیاد بین‌المللی سواد رسانه‌ای، مشاور ‏دانشگاهی و استعدادیابی و جوان برگزیده کشور سال ۱۳۸۵.»

او شهریور ماه سال ۹۷ با حکم مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار سیما به عنوان مدیر گروه فرهنگ و اندیشه این شبکه منصوب شد.

بشیر حسینی تالیفاتی نیز دارد. او نویسنده کتاب‌های "ماه عسل مجردها"، "لایک ممنوع" و "۱۵۰ هشتگ نهضت سواد رسانه ای" است. او مقالاتی هم منتشر کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به "کارکرد الگویی شخصیت پردازی بر مخاطب؛ مطالعه موردی عروسک باربی" و "رهیافتی به سواد بازی‌های رایانه ای؛ مطالعه ساختار و محتوای «بازی عفو» " اشاره کرد.

بسیاری این چهره جدید تلویزیون را با علی اکبر رائفی پور و حسن عباسی سخنوران مشهور اصولگرا مقایسه می‌کنند.


بشیر حسینی کیست و چرا به چهره‌ای جنجالی تبدیل شد؟علی فروغی (رییس شبکه سه) و بشیر حسینی
رابطه نزدیک با رییس شبکه سوم سیما
یکی دیگر از نشانه‌های که به آشنایی بیشتر با بشیر حسینی کمک می‌کند این است که او روابط نزدیکی با علی فروغی مدیر جوان شبکه سوم سیما دارد. اول اسفند ماه همایشی در دانشگاه امام صادق برگزار شد که دو مهمان این همایش بشیر حسینی و علی فروغی بودند. در این همایش بایسته‌ها و چالش‌های تولید محتوا در رسانه در «گام دوم انقلاب» مورد بررسی قرار گرفت.

رابطه نزدیک فروغی و حسینی باعث شده است که بسیار او را داور سفارشی برنامه "عصر جدید" بدانند. این عده معتقدند که علی فروغی به دنبال ستاره سازی جدید در تلویزیون است و با حدف چهره‌هایی همچون عادل فردوسی پور می‌خواهد افراد دیگری را تبدیل به چهره کند.

البته این ادعا‌ها توسط عده‌ای دیگر رد شده است. حامد جوادمحمدزاده کارگردان برنامه زابیواکا که حسینی در آن حضور یافت در یادداشتی نوشته است که "احسان علیخانی عزیز، به سبب آشنایی با سید بشیر از طریق همین برنامه زابیواکا، دکتر رو نامزد داوری این مسابقه کرد و وقتی در تماس تلفنی از من در مورد دانش سید بشیر پرسید، من بدون مکث گفتم هم بسیار باسواده و هم بسیار ژورنالیست و مخاطب فهم."

او تاکید کرد: «بنظر من پروژه تحمیل و سفارش و باج و ستاره سازی و کذا و کذا، یک پروژه مردوده و حتی اگه سید بشیر رو در قواره کارشناس سفارشی در نظر بگیریم -که ابدن چنین شخصیت و کاراکتری نداره- اقلن در شان احسان علیخانی نیست که بعد از این همه سال زندگی حرفه ای، کسی رو تحمیلی بپذیره.»
بشیر حسینی کیست و چرا به چهره‌ای جنجالی تبدیل شد؟مجری و داوران برنامه عصر جدید
دو نگاه متفاوت به حضور بشیر حسینی در عصر جدید
حضور بشیر حسینی در برنامه عصر جدید نه تنها با واکنش فراوان منتقدان و فعالان فضای مجازی روبه رو شده بلکه تحلیل‌های فراوانی نیز در رسانه‌ها درباره او منتشر شده است. برخی معتقدند حضور او در عصر جدید "حماقت بار" است و عده‌ای دیگر می‌گویند او "نجات دهنده"عصر جدید است.

سایت اصولگرای مشرق در این باره نوشته است: «ویژگی بزرگ «سیدبشیر حسینی» در میان هیأت داوران این است که برنامه را از «اَمریکن» شدن نجات می‌دهد. حسینی به عنوان یک معلم متفکر و آنالیزور، خلأ موجود در این برنامه را در مقام داور به خوبی پر می‌کند.»

در سوی دیگر روزنامه جوان نزدیک به سپاه پاسداران نظر کاملا متفاوتی دارد و در این باره معتقد است: «حضور یک استاد ارتباطات در جمع داوران هم بزرگ‌ترین نقص در جریان داوری‌های عصر جدید است، به‌خصوص اینکه سید بشیر حسینی بی‌ربط‌ترین دلایل را برای قبول یا رد اجرا‌های شرکت‌کنندگان دارد.»
 
روزنامه جوان البته همچون بسیاری از منتقدان برنامه عصر جدید را "کپی نعل به نعل از برنامه تلویزیونی مشهور «گات تلنت»" دانسته است.
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
پول مفت حرف مفت می اورد و تا وقتی افراد در قبال عملکرد خود و صدمه زدن به حقوق دیگران مجازات نشوند عملکرد مفت ادامه خواهد داشت .
باشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
اقای حسینی یکی از تاثیر گزارترین داوران عصر جدید هستش . این رو کسانی که انکار میکنن پس حتما با حسینی مشکل اساسی دارن شما بزن تو فرهنگ و غرب و شرق.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
خداییمن هنوز نفهمیدم فوتبال چه ربطی به شهوت داره خواهشا یکی به منم بگه با تشکر
باشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
عزیزم مشکل تو تو درک و فهم هستش هرچی بگن هم ممکن متوجه نشی .
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
بنظر من او بدنبال دیده شدن است در واقع می خواهد یک اصولگرای منتقد باسواد جا بزند تا بتواند آرام ارام وارد لایه های نظام مدیریتی کشور شود
ایشان یا انتخاب شده دیگران برای آینده نزدیک یا میانه هستند یا برنامه ریزی خودشان هست اما بنظر من نامبرده انتخاب شده دیگران هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
ایشان دقیقا فردی باویژگیها و شرایط رئیس شبکه 3می باشد.با همون تفکر با همون نوع سوادو کلا دوتا با هم همجنس هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
مشکل بشیر حسینی این است که غربزده نیست وگرنه اینقدر به او حمله نمی کردید.این سایت به نمایندگی از بی بی سی و ووآ و ....خدمتکارانه به اربابانش کار می کند
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۱۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
کلا آدم جالب و مردمی نیست...........
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
انگار چشم انداز مملکت زیاد جالب نیست استعداداش باید با معیارهای امثال بشیر کشف و تایید بشن
کاظم
Germany
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
داورای برنامه عصر جدید کلا همشون مشکل اساسی در اصول و قواعد داوری دارند .
مثل اینه که یکه نجار بیاد در مورد یه بیمار مغز و اعصاب اظهار نظر کنه
ناامید
France
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
پارتی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
ظاهرا بشیر حسینی هم به لیست جدید اصول دینمون یعنی فروغی و حسینی بای اضافه شده پیش بسوی تجلیل از ایشان با حضور حدادعادل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
البته قبل از اینها مولانا گردن کلفت الدین آشنا جز اصول دینمان شده بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مشکل ما توپ ایران این هستش که همه چیز رو سیاسی می کنیم سیاست زده ایم.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
دقیقا!
کافیه مشرق یا فارس از یکی تعریف کنه!
اصلاح طلب ها و روزنامه های زنجیره ای سریع حکم ترور رسانه ای اش را میدهند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تو خوبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
احسنت
دیدگاه نویس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
من خودم اجرای پانتومیم رو اصلا نپسندید. یک اجرای هنری باید پیامی در بر داشته باشد که نداشت هر چند با ادعای غربی بودن ایشون مخالفم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مجری، داور، مدیر شبکه و کل رسانه؛ همه به هم میان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
و البته شرکت کننده هایی که در این به اصطلاح «مسابقه استعداد یابی» شرکت می کنند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خانوادگی شبکه سه روتحویل گرفتن.
دیگه شبکه3 ازرش دیدن نداره
Allianz
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
رزومه و تحصیلات بی درو پیکرش نمود واقعی شخصیت ایشان است. ایشان معلوم نیست با خودش چند چنده؟تحصیلات بی درو پیکر با دانشگاههای بی درو پیکرتر مشخص می کنه چند مرده حلاجه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مدرک تحصیلی چه ارتباطی با شخصیت افراد داره؟
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
تحصیلات ایشون بی در و پیکر هست یا تحصیلات مستر پرزیدنت؟ محض اطلاعتون باید بگم دانشگاه امام صادق جز دانشگاه های مطرح ایران هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
جل الخالق دانشگاه صدا و سیما از بدو تاسیس تا کنون مقطع دکترا راه اندازی نکرده. ایشون چطور دکتراشون رو از اونجا گرفتن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
عزیزم امام صادق داکترا گرفته دانشگاه صدا وسیما استاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
راه حلش خوندن متنه عزیزم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
مشت نمونه خرواره
کسی که نمیتونه یه متن رو درست بخونه اظهار نظر هم میکنه
ایشون هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما هستند.
دکتراشون رو از دانشگاه امام صادق علیه السلام گرفتند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
در واقع بشیر حسینی هیچ کس نیست...
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
مریض
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
در واقع بشیر حسینی حداد عادله بشیر حسینی جناح راسته که امام فرمود عرضه اداره یه نونوایی رو هم نداره ولی الان با تصمیمات و سیاست هاشون دارن مملکت رو به ذلت میندازن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
حسینی خیلی هم عالی است...خیلی هم باسواد...آدمای مریض نقاداوشده اند..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
دقیقا واقعا باسواده و بی نظیر یعنی سوادش در حد دکتری که گرفته بر خلاف بقیه که فقط مدرکشو دارن
کلاه آهنی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
همه مریضن به جز تو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
برنامه خودت کپی از غربه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
نمونه بارز انتشار فرهنگ غرب و اوج غربزدگی..انهم خیلی مسخره
یه خواننده
Azerbaijan
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
رائفی پور نه اصول گراست و نه اصلاح طلب. بارها و بارها به هر دو ایراد گرفته توی صحبت هاش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
آره ففط نمیدونم چرا ایراداتش به اصولگراهای اعتدالی محدود میشه به دلواپس ها کاری نداره چرا!!!؟
ناشناس
Germany
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
یه خواننده: رایفی پور عوام فریبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
بله خوب بی سوادی و توهم توطئه و عوام فریبیش هیچ شباهتی به اصولگراها نداره البته
مووووجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
ی دل دارم ۷۰ تا ۸۰ تا دلبر، بنده برم کدوم ور؟ این ور برم یا اون ور!
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
از بچه‌های بالا هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
اولش خندوانه تقلیدی بعدش استعدادیابی و بعدش هم حتما برنامه های همسریابی تقلیدی ...
تا کی تقلید ؟ چرا هیچی از خودمون نداریم ؟ بزرگترین هنرما دزدی و اختلاس هستش !!!
دیدگاه نویس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
این کجاش تقلیده؟ این یک سبک هست. چرا همش غر می زنیم؟ پس چرا تو کشور های عربی ویس عربیک درست شده و کسی معترض نیست؟ برنامه به این خوبی. تازه ما بی هنر نیستیم این همه هنرمند نقاش و موسیقی دادن و ادیب و... .
م
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
تقلید کردن زمانی اتفاق میفته که ما چیزهای غیرمعمول روکه به ذهنمون نمیاد وبه ذهن کسی میرسه روتقلید کنیم به نظرم راه اندازی یک برنامه استعداد یابی چیز به دور از تصور نیست ضمنااگرهم اینکار بازم تقلید باشه اشکالی نداره که ازچیز های خوب الگوبرداری کنیم ونکته دیگه اختلاس ودزدی بحثش جداس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
بخاطر اینکه افراد الکی رو هنرمند و سلیبریتی کردیم که استعدادی ندارن!
A
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
ببین گلم عصر جدید مال خود ایرانه که خارجی ها از ما الگو برداری کردن
این مسابقه از قدیم تو ایران بوده
برو تحقیق کن بعد نظر بده فهمیدی؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
از قدیم تو ایران بوده حتما اسمش هم بوده عصر قدیم
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
برنامه ی استعداد یابی چیزی هست که الان تو اکثر کشور ها اجرا میشه، چرا به برنامه ی استعدادیابی هند و عربستان نمیگید تقلید و کپی برداری؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
بابا کلاً جمع کنید این ریخت و پاشهای مسخره و بی ثمر رو
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
جالبه این همه بهت منفی دادن در حالی که من یکی این روزا با خیلی ها حرف می زنم همشون این برنامه رو نگاه می کنن!!!!!! بعضی ها با خودمون هم ریا داریم.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
خطاب به ۰۸:۴۵
یک چشم پزشکی برو عزیزم :)
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
بنظرم اسمون ریسمون بافتن فرارو برا تخریب حسینی حقیرانه اومد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نیاز به تحقیرنداره گلم.
خودش اصلا عددی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
به نظر می رسد مقدار توجهی که در کشور ما معطوف به تلویزیون می شود بیش از حد است. مردم کار و زندگی خود را کنار گذاشته و به بحث درباره حرف های فلان مجری برنامه تلویزیونی یا فلان کارشناس برنامه می پردازند. تجربه های موجود نشان می دهد که این ویژگی جامعه ایرانی است. آیا مثلاً درباره برنامه‌های به ظاهر مشابه عصر جدید در فراسوی مرزها به همین اندازه حساسیت نشان داده می‌شود؟ کافی است برنامه ها را صرفاً به مثابه سرگرمی داد و از آنها گذر کرد هر چند می پذیرم که این نوع نگاه به سختی در جامعه ما جا می افتد چون عادت به حساسیت یافته آیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
مساله عادت به حساسیت نشان دادن نیست بلکه وقتی اکثریت یک جامعه بیکار و بی هدف هستند طبیعتا به چیزهای پیش پا افتاده گیر می دهند و به قول شما حساس می شوند وگرنه اگر کسی از اوقات شبانه روزش استفاده بهینه کند و مشغول کارهای مهم باشد دیگر وقت پرداختن به این حواشی را پیدا نخواهد کرد.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
بابات عددی نیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
شما غیر از تخریب کسایی که ازشون خوشتون نمیاد کار دیگه ایی هم بلدین، بقول اون دستمون کلا همه چی در ایران سیاسیه!!!!!
ناشناس
Germany
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
برو علت اینکه مردم از این قبیل آدم های نچسب بدشون میاد چیه . همین آقای داور جوری برخورد می‌کنه که انگار تا حالا تو اجتماع نبوده. هر چی اجرا می شه انگار برای ایشون جالبه و تا حالا هیچی جز .... ندیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
اشتباھى مثبت دادھ شد .
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
این برنامه با عنایت به نمایش گذاشتن توانایی هموطنان در همه متود ها ، بقیه آن یک نمایش طراحی شده از سبک غربی و یا به نوعی تقلید از دیگران است و همین نیز باعث زیر سوال بردن داوران می باشد همچنین بواسطه این برنامه اهداف طراحی شده ای است که نیاز به دقت و واکاوی دارد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
Method - متد، روش، شیوه، راه، طریقه، طرز، اسلوب
متود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعداً خدایی خودت فهمیدی چی گفتی؟
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
با سلام فکر میکنم شما به هر کسی حتی اگر با سواد هم باشد چون با طرز فکر شما موافق نیست می تازید و حمله می کنید آقای دکتر حسینی بسیار انسان با سوادی است و در نظرات کارشناسی هم که داده از دیگر داوران منطقی تر بوده مثلا امین حیایی و یا عظیمی نژاد چه سوادی دارند از روی احساس تصمیم می گیرند نه منطق و دانش . بهتر است به منطق و دانش احترام بگزاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
حرف کاملا درست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
حرف منو حناب ارسلان زد،باباحالا چون مذهبی باسواد باید تخریبش کرد.مسلما باید اختلاف نظر باشه،ولی خرده گرفتن به شخصیتای محترم بی انصافیه.
یه نفر!
United States of America
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
دقیقا به نظرم نظراتشون تا حد خوبیش منطقیه ولی چون با حرف های روزمره و عقاید خودمون سازگار نیست سریع در مقابلش داغ میکنیم!!!!
nima
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
چرا حرف بیخود میزنی آقا؟ اون دو تا هیچی هم که نباشن از حرفه ای ترین بازیگرای کشور هستن که تخصصشون هم در استعداد یابی خیلی به کارشون میاد. یه موزیسین هم که باید حتما باشه. مکل اینجاست که این بشر چه علمی داره که بین داوراست؟ یه نظر درست تا حالا داده؟ اصلا کدوم تخصصش مربوط به استعداد یابیه؟ فناوری؟! این پخمه رو باید ببری بز بچرونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
قراره از سال دیگه مهرداد میناوند و علیرضا نیکبخت هم جزو داوران جشنواره ی فیلم فجر شوند !! این به اون در !!
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
متاسفانه بسیاری از مردم ما معیار "منطق داشتن" رو اصلاح سه تیغ صورت و کراواتی بودن و روشنفکری می دونن!
ناشناس
Germany
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
مشکل اونجاست که تا به حال ادم با سواد تو تلویزیون نیامده، هر جفنگ بافی میشه با سواد، مثل جفنگ بافیهای حسن عباسی و رایفی پور و شایدم اون دکتر همه چیز دان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
ینی عاشق گیر دادن به صدا و سیما هستید
کککککک
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
اصلا کاری به اینکه کیه و از کجا اومده نداریم فقط اینکه گفتن پانتومیم ایرانی نیست اصلا ربطی نداره چون این مسابقه استعداد یابیه شاید یکی استعدادش یه هنرغربی باشه ولی اگر بخان مثلا ایرادی به اجرای اون فرد بگیره اشکالی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
امام علی ع فرمود به حرف نگاه کنید نه گوینده حالا میخاد بشیر حسینی باشه یا رویا نونهالی مهم قوت استدلال طرف هست و بشیر حسین قبل از اینکه معلوم بشه سوابقش خیلی ها می گفتن از بقیه منطقی تر و با سوادتره حالا که سوابقش روشن شده میگن حرفاش بی منطقه البته این حرفش که گفت غربیه خیلی غریب و عجیب بود ولی اگر منصف باشیم در کلیت از برخی داورهای دیگه خیلی بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
برای عده ای که هنوز تلویزیون میبینن... خوبه. نبینید خوب... مردم هم غر میزنن... هم سرودست میشکنن برن جلو دوربین. همینایی که رفتن و شرکت کردن .....بارها گفتن صدا وسیمای میلی... بعد رفتن... کلا با پارادوکس حال میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
برای عده ای که هنوز تلویزیون میبینن... خوبه. نبینید خوب... مردم هم غر میزنن... هم سرودست میشکنن برن جلو دوربین. همینایی که رفتن و شرکت کردن .....بارها گفتن صدا وسیمای میلی... بعد رفتن... کلا با پارادوکس حال میکنیم
سجاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
این اخوی بشیر دکتری دانشگاه اماگ صادق دارا نه دانشگاه صداو سیما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
ریشه سینما ماله ماست !!! کلا ابتدا ما سینما رو اختراع کردیم بعد آنها از ما دزدیدن ولی ما پانتومیم نداشتیم واسه همین نتونستن بدزدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
شکل و ظاهر برنامه ها مهم نیست غربی یا شرقی باشد هدف و محتوای مهم است که باید برگرفته از فرهنگ اسلامی ایرانی باشد. آقای بشیر حسینی هم داور با سواد و توانمندی بود و شان و جایگاه عصر جدید و تلویزیون را بسیار تقویت کرد لذا انتقادات به وی کاملا مغرضانه و هدفمند است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
این آدم با بیاناتش معلومه که از اصول هنر هیچی نمیدونه

پانتومیم یک هنره که برای بشریت به وجود اومده، بعد نمیفهمم مبنای علمی نداره یا اینکه برای ما ایرانی ها نیست یعنی چی؟!

همون کت و شلواری که تو تنت هست مگه مال ماست؟!
ناشناس
France
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
میشه خواهش کنم عکس این فروغی... را در تیتر خبرها نذارید؛ روزمون را خراب نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
از علی فروغی بی تجربه و خام انتظار دیگری نیست.
ناشناس
Germany
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
بچه بازی شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
شبکه سه خدا حافظ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
در کل یک شخصیت قوزبیتی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
یعنی تو این مملکت 80 میلیونی چند تا آدم حسابی پیدا نکردن بیارن تو تلویزیونشون
مرضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
منکه شدیدطرفدار امین حیایی و آریا هستم بااون دونفر کاری ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
باز هم عقده گشایی یه عده علیه چهره ای که یه گم رنگ و بوی دینی داره
فعلا قدرت دست ماست
حرف مفتم باد هواست
در عقده گشاییتون بمیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
چرا فکر می کنید دین محدود و محصوردر شماست.خوارج هم دقیقا همین تفکر رو داشتند.تاریخ بخوانید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
کاری به این نقدها ندارم ولی لطفا عکس تهوع اور این ... فروغی رو توی خبرهاتون نگذارین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
غیبت نکنید ...
دکتر حسینی خیلی هم فهمیده و باسواده
واقعا صحبت هاش زیباست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
الحمدلله سید بشیر حسینی خار چشم شماهاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
بشیر حسینی کیست؟
یه اسکول
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
دمت گرم ، عین یامین پور و بقیه دارو دسته
A
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
یکم به کشورتون ارزش قائل بشین یعنی چی هر برنامه ای که میاد بهش توهین میکنین و همچنین مسخره
اگه سرمون تو کار خودمون باشه زندگی بهتر میشه
عیدالله ( بمعنی بنده خدا)
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
برنامه عصر جدید یک برنامه سرگرم کننده و وقت پرکنی است نه خیلی باید داوران و مجریانش آن را علمی کنند و نه ما بعنوان بینندگان برنامه نباید اینقدر حساس و ریز بین بشویم .
ناشناس
Germany
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
یک رایفی پور دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
عددي نيست
ناشناس
United States of America
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
من کاری به بشیر حسینی ندارم ولی یه سوال:
اخه 'تحصیلات حوزوی' توی برنامه استعدادیابی؟!!!!؟

مثل اینه که طرف سیکل باشه بره جراحی کنه!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به نظر من ترکیب داوران عصر جدید خیلی خوبه وجود بشیر حسینی ترکیب داوران رو از یکنواختی درآورده و بنظر من داوری های خوبی هم داشته هرچند بعضی مسائل سلیقه ای هستن و نظر همه یکی نیست در مورد اون اجرای پانتومیم هرچند من با استدلال غربی بودن حسینی موافق نیستم ولی اجرای اون اقا هم اصلا خوب و قابل فهم نبود
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اصلا در حد و اندازه برنامه عصر جدید نیست و خیلی از استعدادها را می سوزاند کنار بگذارید ایشان را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با عشق : زارررررررررررررررت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
منتظر استعفای علی عسکری از ریاست صداوسیما هستیم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
حضرت سید بشیر دردمند سریلند است نه گمنام آنکه گمنام است سایت فرارو است .
محمدرضا
United States of America
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
خیلی قشنگ و با ادبیاتی خوب صحبت میکنه منکه سفید بهش میدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
آنالیزور!
مملکت ما به سطحی رسیده که اینها شدن آنالیزور!
با تشکر از مسئولان محترم نظام!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
به نظرم خیلی منطقی صحبت می کنه و نظر میده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
ضبط عصر جدید دی و بهمن و اسفند بوده، همایش مشترک اسفند!
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
خیلی با شخصیت است؛ خوشم آمد.
غلام حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
الکی چه واسه خود می گوی ای مرد از بین دورا خانم نونهالی علی هستند ایشون
یوسفی از تهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
سلام دوستان وقت اون نرسیده به ایده های همدیگه احترام بذاریم؟
غلامرًَضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
خیلی خیلی عالی میباشد حتی که در تحریم که باشیم پاینده باد ایران وایرانی به سال ۹۸ را سال رونق دادن به کارها همراه با سلامتی همه هموطنان عزیز وگرامی
sara
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
کاملا بر همگان واضح و مبرهن است که با رانت مدرک گرفته و همین طور با پارتی توی تلویزیون و..
برای همینه که اصلا به دل نمی شینه
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
چقددددددددددددددددددددددد
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین