bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۲۷۴۱۷

کیهان: شعار «نه شرقی نه غربی» مال قدیم بود

کیهان: شعار «نه شرقی نه غربی» مال قدیم بود
در شعار «نه شرقی، نه غربی» مراد از مفاهیم غرب و شرق؛ جهت‌های جغرافیایی نیست بلکه این شعار ناظر بر جهان دو قطبی در آن روزگار بوده است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

کیهان با انتقاد از کسانی که شعار «نه شرقی نه غربی» را درباره مذاکرات با روسیه و چین مطرح می‌کنند نوشت: مدعیان اصلاحات با ادعا‌های مضحک روسیه را آماج هجمه و حمله قرار می‌دهند.

این جریان حتی در مواجهه با شعار‌های انقلاب هم همین رویه را در پیش گرفته، حال آنکه در شعار «نه شرقی، نه غربی» مراد از مفاهیم غرب و شرق؛ جهت‌های جغرافیایی نیست بلکه این شعار ناظر بر جهان دو قطبی در آن روزگار بوده است.

نکته مهم دیگر این است که این ایران نیست که روابط تجاری (آنچنان‌که منافع کشور در آن حاصل شود) با اروپا و آمریکا را قطع کرده بلکه این آمریکا و اروپا هستند که با تحریم‌ها و عدم همکاری راه را مسدود کرده‌اند.

نمونه واضح این موضوع قرارداد‌های امضا شده پس از برجام میان ایران و شرکت‌های اروپایی و به خصوص فرانسوی (نظیر توتال، ایرباس، پژو و...) بود که این شرکت‌ها تنها چند ماه پس از آمدن به ایران و در حالی که ایران به تمام تعهداتش عمل کرده بود به بهانه خروج آمریکا از برجام از کشور خارج شدند.

bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
بیچاره روسیه داره با کارت ایران بازی میکنه اصول تغییر ناپذیر روسیه اینه که ایران نه باید ضعیف بشه که به طرف غرب بره و نه آنقدر قوی که تهدید باشه برای روسیه.
masood
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
پس به این ترتیب مسئولین ما اینقدر دروغ می گویند، اختلاص می کنند و هر کدام هر غلطی می کند که در هیچ جای مسلمانی نوشته نشده، تصور اینها اینه که پیامبر اسلام هم مال قدیم بوده، بخاطر همینه که آقایون اصول رو یک به یک زیرپا می گذارن، حدس من اینه که شعار استقلال، آزادی و ... هم احتمالا مال قدیم تلقی بشه. به این ترتیب هر غلطی رو میشه توجیه کرد. اما مردم ما هنوز هم نه به غرب اعتماد می کنند و نه به شرق، البته اکثر کشورهای مترقی اینگونه رفتار می کنند چرا که اگر قرار باشد به روس ها اعتماد کامل داشته باشیم. همان دوران شاه، حداقل مردم وضعیتشان بهتر بود. اما مردم ما می خواستند کسی برایشان تکلیف تعیین نکند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
حکومتها در کشورهای جهان سومی و عثب مانده ، ناچارند برای دوام و بقای خود، در نهایت وابسته به آمریکا، روسیه، چین، انگلیس و ... شوند، حتی اگر به دروغ ادعای دینی بودن و الهی بودن کنند. تنها حکومتهای دینی راستین که بنا به فرمان خداوند تشکیل خواهند شد، بدور از این وابستگی خواهند بود و بنابراین باید منتظر تشکیل چنین حکومتی بدست امام عصر خویش باشیم. بقیه حکومتهای کنونی، جز دروغ و فریب و توجیه، ارمعانی برای انسانیت ببار نخواهند آورد و تنها بطور نسبی از یکدیگر بد و بدترند. درکل، ما جهان سومی ها کاملا فاجعه باریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
همانطور که شعا اموزش رایکان ،بهداشت .. و خیلی شعار های دیگر مال قدیم بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
مرگ بر روسیه و چین.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۸۰
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
حقوق به روبل واریز شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
بخشی بصورت روبل واریز میشه یه مقدار هم پوند و شِکِل هست که زیاد به چشم نیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
چرا کیهان اینقدر طرفدار روسیه شده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
نشده، بوده.
ناشناس
United States of America
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
چرا نداره واقعا چراش مشخصه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
امان از کمونیستها و کمونیست پرست ها!!
ناشناس
United States of America
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
أمان از توده أيها
أمان از كمونيست ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
جالبه هر چه کومنیست و توده ای که از ایران رفتند ساکن کشورهای غربی شدند مثل سوید و کانادا و امریکا و....نمیدونم چرا یک عمر ایدولوژی کمونیست را دنبال میکردند به کشورهای کمونیستی نرفتند؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خب حالا کی ادعا کرده که منظور شرق وغرب جغرافیایی هست ؟! این رو که دیگه یه بچه دبستانی هم می دونه مش حسین ، چرا خودت رو به کوچه علی چپ میزنی ؟، به قول خودت منظور قدرتهای جهانی بودن ،خب الان قدرتهای جهانی کیا هستن ؟شما جزو کدوم تیم هستید ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
جهت های جعرافیایی؟؟؟؟؟ واقعا کیهان چقدر خوب مخاطبینش رو شیر فهم می کنه!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خوب خدا را شکر، بالاخره حسین آقا قبول کرد نه شرقی نه غربی مال گذشته بوده، این خودش یک پیشرفت شگرف در ایشان است. خوب پس دیگه حله، بگو چرا شرق را به عنوان ولی به مذاکره با غرب فرستادیم. بابا حسین دمت گرم که اینقدر پیشرفت کردی. حداقل برای این که ضایع نشیم، مذاکره با غرب را خودتون انجام می دادید و مزاحم شرق نمی شدید دیگه. اینطوری کاملا برای همه شفاف می شد که دیگه شعار نه شرقی نه غربی تاریخ مصرفش تمام شده.
ناشناس
Germany
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
ایشون درست میگن، مرگ بر آمریکا هم قدیمی شدههه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
نمیشه ما هم بگیم شماها فقط مال همون دوره بودید؟
دیگه شما را نمی خواهیم حاج حسین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
همین که فهیده بعضی موارد مربوط به قدیم است و در دنیای امروز کارایی نداره یک گام پیشرفت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
حسين شريعتمداري راست ميگه! شعار استقلال آزادي جمهوري اسلامي هم مال قديم بود.وقتي كه هنوز خودي ها رو گردن نخودي ها سوار نشده بودند!!!
ناشناس
Canada
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
در خبرها امده که کره شمالی ناگهان و در عرض شش روز بر خلاف توافق با امریکا و بر خلاف قطعنامه های شورای امتیت دو موسک بتلستیک پرتاب کرده! فکر می کنید چرا؟ چون پوتین در ژنو مشغول مذاکره و چانه زدن در مورد اکراین با امریکاست و حالا نیاز دارد نا نوکرهای پوتین در کره شمالی مراتب سرسپردگی را نشان دهند و موشک هوا کند و ملت خودشان را بیشتر د فشار قرار دهند تا پوتین به خرج ملتهایی مانند کره شمالی و ونزویلا و گوبا و... برای رقبا ادای قدرت در بیاورد. واقعا در جهان سوم نوکرهای پوتین به اسم نیروهای مترقی و انقلابی چه اندازه ناچیز هستند که برای ماندن در قدرت کیان و منافع مای کشور و ملتشان را پای پوتین و چین قربانی میکنند. ننگ هم در برابر این همه زبونی و حقارت شرمنده میشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
لایکککککککککککککککککککککککککککککککککککککک...
ناشناس
Canada
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خدایا شکر. پرده ها افتاد و معلوم شد این خیلی انقلابیون داغ اما فیک قبایی جز نوکری شرق و پوتین بر تن ندارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
در داستان یک انقلاب اروپایی سالها بعد گفتن که "همه چارپایان با هم برابرن اما بعضی از بعضی برابر ترن"
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
وخدا حاج حسین را آفرید و حاج حسین توجیه را!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
اگر نه شرقی و نه غربی قدیمی شده نابودی اسرائیل قدمت بیشتره اون هم قدیمی شده حاج حسین آقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
آقای شریعتمداری موضوع خطرناکی را پیش کشیدند! اینکه شعار نه شرقی نه غربی مال قدیم است و الان اعتبار ندارد حرف خوبی نیست! چرا که ما در آستانه انقلاب به پشتوانه همین شعار درخواست بخش دوم شعار را داشتیم! میگفتیم: نه شرقی نه غربی ؛ جمهوری اسلامی !
Naser
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
این شعار و خیلی شعارهای انقلاب از اساس اشتباه بود و باید از اشتباهات گذشته و عوامل اشتباهات گذشته عبور کنیم و به ایران فکر کنیم نه به اشخاص
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خدا انسان را آفرید و انسان توجیه را.
چقدر این آدم اهل سفسطه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
سهمش به موقع میرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
میگه غربی ها راه همکاری را مسدود کرده اند
آره وقتی تو هم از چچن و ایغور و ... مثل فلسطین دفاع کنی شرقی ها هم راه همکاری را مسدود میکنند!!
آدم باش حاج حسین. یک بار هم که شده نپیچون
ناشناس
Germany
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
انقلاب هم مال قدیم بود.
shaltook
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
بهترین پاسخ و حقیقت محض!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
آقای شریعتمداری
دیگه لطفا در مورد هیچ چیز از قدیم مثال نزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
مرگ بر مدار 36 درجه شمال غربی یه کم اونور تر یه کم بپیچ به راست اهااا همونجاست .
ناشناس
Canada
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
همزمان با مذاکرات ژنو بین پوتین و امریکا در مورد اینده اکراین که بسیار مهم برای روسیه هست ناگهان و انفاقی! کره شمالی دو تا موشک بالستیک هوا کرد. نمیدونم چرا فکر می کنم که این پوتین انقدر خوش شانس است که اپراتور موشگ ضد هوایی هم همینجور اشتباهی و اتفاقی! هواپیمای اکراین را که به سمت خروج از تهران بوده به جای موشک کروزی که بطرف تهران می امده انهم برای دو دفع اشتباه گرفته. پوتین حتی از لوک خوش شانس هم خوش شانس تر است و همیشه در ایزان و سوریه و کره شماای و یمن و ونزویلت و... اتفاقات اشتباهی رخ میدهد که لیشترین سود ان را پوتین و روسیه میبرند. مدیونید اگر مرگ بر امریکا فراموش بشه!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
کاری به خیلی از حرفهای شما ندارم و بنده موافق صحبت های شما هستم، ولی محض اطلاع، تا اونجایی که میدونم سیستم ضد موشکی که بوده بصورت اتومات دو موشک رو شلیک میکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خودت هم برای قدیمی رفیق!!
fhriiz
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
کیهان درست میگه الان شعار هم شرقی وهم شرقی وهم شرقی درسته کیهان اطلاع داره!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
حاجی ؛ واسه بخش بعدی شعار هم تاریخ مصرف رو اعلام میفرمائین تا روشن شیم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
حرف حق. خیلی چیز ها مال قدیم بود که باید دور ریخته شود حتی اگر حاج حسین خوشش نیاید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
بیش از 40 سال طول کشید تا کیهانی ها بفهمن منظور از نه شرقی و نه غربی جهت جغرافیایی نیست ولی فکر کنم بیش از 400 سال طول بکشه تا بفهمن منظور مردم هم از نه شرقی و نه غربی جهات جغرافیایی نبوده و نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
دروغ بزرگ
ناشناس
Canada
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
شاه و امریکا در زمان جنگ سرد حساسیت عجیبی به نفوذ طرفداران شوروی تحت عناوین حزب توده و مجاهدین و چپ های اسلامی داشتند و یگانه ماموریت اصلی ساواک مقابله با نفوذ عناصر چپ و طرفدار روسبه در ایران بود. با تمام اینها وقتز انقلاب شد معلوم شد سازمان اطلاعات روسیه که پوتین هم قبلا ریاست انرت داشت و هنوز دارد حتی توانسته بود در امریکایی ترین نیروی ارتش شاه یعنی نیروی دریایی در سطح افسران ارشد نفوذی داشته باشد. حالا شما حساب کنید که ...
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
جناب حسين جان شريعت مداري !
پس ان موقع خيلي از شعار ها مال قديم بوده !
روسيه و جين خيلي وقته دلتو برده عزيزم ما الان نيست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خیلی چیزها مال قدیم بود ولی شما ول کنشون نیستین !
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
حاج حسین! شما که مسلمونی و حج هم رفتی و دشمنان اسلام و مسلمین رو هم خوب میشناسی و هر از گاهی اونها رو رسوا می کنی، لطفا رابطه کمونیسم، سوسیالیسم و مارکسیسم رو با خودت و اعتقادات، به صورت شفاف و دقیق منتشر کن. من میخام مریدت بشم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
میگه غربی ها راه همکاری را مسدود کرده اند
آره وقتی تو هم از چچن و ایغور و ... مثل فلسطین دفاع کنی شرقی ها هم راه همکاری را مسدود میکنند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
چرا کیهان و سایر جراید و رسانه ها در مورد به توپ بستن حرم امام رضا (ع) توسط روس ها مطلب نمی زنند ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
این مورد هم مال قدیم است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
چه عجب شعار مرگ بر آمریکا قدیمی نیست
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
آقای شریعتمداری بادفاع بی،دلیل ازگرایش غیرمنطقی بسمت شرق منافع ملی راقربانی نکنید خجالت آوراست که در مذاکرات روسیه بجای ایران تصمیم بگیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
کلنکل لیاخوف رو یادتونه
مجلس و توپ و ...
کجایی بود؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
کیهان جان، شعار نه شرقی نه غربی به معنی استقلال رای در عین داشتن روابط بود. الان ما مستقلیم که روسیه برامون مذاکره می کنه و نمی تونیم به نماینده ش بگیم بالای چشمت ابرو؟؟؟! ایضا در مورد چین. در واقع میدونیم که اگر چین و روسیه رو از دست بدیم رسما بیچاره ایم! اما اغلب کشورهای دیگه هر دو طرف رو نگه داشتن و هر موقع که اقتضا کنه از اهرم یکی علیه دیکری استفاده می کنن. والا ما که نه داغ داریم روی پیشونی نه پای سفره نشستیم اینا رو فهمیدیم شما چقدر نفهمین. البته نفهم نیستین، منافع مردم ایران براتون مهم نیست و فقط به خودنمایی در سطح بین‌المللی و ماجراجویی فکر می کنین...
گل اقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
اصل شعار اینه:نه.شرقی!نه غربی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
وجه اشتراک کیهان با کمونیست ها چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
اینکه هیچ کدوم به حرفی که می زنند هیچ اعتقادی ندارند. کمونیست ها از برابری می گفتند ولی سران آن ها مخصوصا استالین و برژنف ثروتی داشتند که هنوز هم همه انگشت به دهان هستند
ناشناس
Germany
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
آخر عاقبت نوکری بیگانه را کردن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
سلام خیلی جالبه تمام اصول اولیه انقلاب لایتغیره مگر اینکه به صلاح ایشان و دارودسته شان نباشد . از نظر ایشان هر اصلی به صلاحشان نباشد حکم تاریخ گذشته را دارد .
انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
با سلام به همه
امام حسین علیه السلام فرموده اند: اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید.
من یک سوال می نمایم امید است کیهان جواب منطقی بدهد مگر نهضت جنگل که میرزا کوچک خان رهبر آن بود را چه کسی از بین برد؟یا مبارز جنوب به نام رئیس علی دلواری را چه کسی از بین برد و به شهادت رساند؟!! آیا شما تاریخ و گذشته را فراموش کرده اید؟!! هنوز نمی دانید که کشورهایی همچون انگلیس و روسیه دارند اموال ایران را چپاول می کنند و به ریش مسئولین ما می خندند.واقعا کوته فکری و رذالت تا کجا ادامه خواهد یافت. بیایید ای کیهانی ها حداقل مثل روایت بالا که عرض شد و اگر یک جو اعتقادی به ائمه اطهار علیهم السلام دارید عمل کنید و حرف بزنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
اگر فرمایشات کیهان را فرد دیگریزده بود که الان حکم مرتد بودنش را هم صادر کرده بود، چون ایشان گفته اند وهمه کاره کشور می باشند و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
در کجای مطلب این تیتر مورد ادعای شما اومده؟
همه میدونند فرارو چرا اینقدر دنبال خالی بندی است.... (نه تنها تیرش به سنگ خورده ... سرش هم داغون...) اما به خودت بیا فرارو و توبه کن و اینقدر با انقلاب در نیفت....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
روزنامه کیهان شده ارگان رسمی دولت فخیمه روسیه فردا پس فردا اسمش رو هم عوض می کنند می گذارند کیهانف مدیر مسئولش هم تغییر اسم می ده به شریعت مداری ایچ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
کل مبانی جمهوری اسلامی مال قدیم بود! افسوس که یک عده به اصطلاح روشنفکر در دوره وقوع انقلاب ایران به جای اینکه مردم را آگاه کنند، آنها را از چاله در آورده و به اعماق چاه انداختند!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
پس لطف کنید تابلوی سر درب وزارت امورخارجه را پایین بیاری!!
زیتون
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
این موجود عجیب برای اهداف حزبی خودش حتی حاضره که آیه 35 سوره نور را هم انکار کنه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
حاجي تو و دوستان همفكرت خودتون رو در راس ليست خائنين به اين خاك - اونم با فاصله ي بسيار - ثبت كردين
تبريك
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
همه دنیا بد است بجز کیهان، روسیه و چین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
پس یا شعار هم شرقی هم غربی جمهوری اسلامی باید باشه یا اینکه هم شرقی نه غربی جمهوری اسلامی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
اره الان شده تا وقتی منافع ایجاد کنه همه چیز رو فدا میکنیم میدیم به طرف شرقی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
امیدواریم بزودی هم مرگ بر امریکا مال قدیم بشه شاید از بدبختی در بیایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
آره، عدالت رفاه پیشرفت حس خوشبختی و ... هم مال قدیم بود یادش بخیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خداوند امام خمینی(ره) را رحمت کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
چرا تاریخ رو تحریف می کنید؟ اصلا شرق هیچ جی . مگر نمی گفتید مگر بر شوروی . شوروی سابق از نظر سلطه طلبی بر جهان و استعمار کشورهای درمانده مثل وضعیت فعلی ما چه کم کاستی در مقایسه با روسیه دارد. روسیه منتظر است کشوری زخمی شود و در یکی از امور خود بلنگد تا آن را تاراج کند. نقش لاشخور در طبیعت را دارد . حداقل غرب کشورهایی را برای استثمار انتخاب می کند که هنوز حرفی برای گفتن دارند و بعد از منفعت خود میراثی از رشد بر جای می گذارد. هنوز اصول صنایع نفتی ایران بر اساس اصول شرکتهای انگلیسی اداره می شود . صنایع هوایی ما هنوز از درسآموخته های صنعت هوانوردی آمریکا الهام می گیرد. ولیکن روسیه و چین تنها ویرانی برجای میگذارند. اگرچه در کل استعمار و استثمار هر کشوری چه از جانب غرب و چه از جانب شرق نکوهیده و مخالف روحیه وطن پرستی و استقلال طلبی است ولیکن همواره ما نیز بایستی با سیاست درست و یک بازی برد برد از پیشرفتهای آنها حداکثر بهره برداری جهت گذر از مرحله توسعه داشته باشیم. نه رومی روم نه زنگیه زنگ. لطفا تاریخ را تحریف نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
یا صاحب الزمان ( عج )
نادر آشتیانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
بهمین خاطره که میگیم به وعده هاتون نباید اعتماد کنیم، بدون شک بمب اتمی هم حرام نخواهد بود
نادر دینوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
رفراندوم هم مال قدیم ها بود، نمیشه الان یک همه پرسی جدید برگزار کنیم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
جالبه هر چه کومنیست و توده ای که از ایران رفتند ساکن کشورهای غربی شدند مثل سوید و کانادا و امریکا و....نمیدونم چرا یک عمر ایدولوژی کمونیست را دنبال میکردند به کشورهای کمونیستی نرفتند؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خداييش آين ديگه آخر . . . . . .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خداييش آين ديگه آخر . . . . . .
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین