bato-adv
کد خبر: ۵۶۶۹۶۰

اظهارات جنجالی رحیم‌پور ازغدی درباره عاشورا؛ کل کربلا سیاسی است

اظهارات جنجالی رحیم‌پور ازغدی درباره عاشورا؛ کل کربلا سیاسی است
رحیم‌پور ازغدی خطاب به برخی که می‌گویند کربلا را سیاسی نکنید؛ گفت: «نفهم کل کربلا سیاسی است»
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
برچسب ها: رحیم پور ازغدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
متفکر جامعه که توباشی
پناه میبرم به خدا.
تنزل هدف والای امام به چیزی که خوشآیند برخی باشد توطئه ای سخیف برای انحراف افکار عمومی است. توصیه می شود از این هست با دیانت مردم بازی نشود.
عبدا۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
اگر عاشورا سیاسی نیست
پس چیست؟منتقدین به
جای ناسزا گفتن ،دلیل بیارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
آدم یاد خرید اینترنتی میوفته مردم قبل انقلاب مطهری و شریعتی رو دیدن‌ ولی بعد ازغندی و حسن عباسی حاکم شدند.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
گوشه ای از صحباتش میگه
حکومت شما همان حکومت جاحلیته اسمش اسلامی است همانطور دزدی میکنید همانطور اختلاس و رشوه میگرید همانطور خیانت میکنید همانطور زندگیهای اشرافی راه میندازید و توجیه مذهبی میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
حالا بنده نفهم !!! باشه تو راست میگی !!! چون نمی دانم و در مورد این مسایل اظهار نظر هم نمیکنم ....بین شماها فهمیده سراغ دارید معرفی کن ینده می خوام یاد بگیرم
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۹۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
بيچاره ايراني كه سخنورش امثال ايشون باشند. دين و ايمان مردم عوام را مدتهاست كه به انحراف كشيده ايد؛ چه رسد به عاشورايي كه رويداد منقش به نقش تعدادي ديندار است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
ساکت شید لطفا، نمی توایند ترسیم درستی از سخنان ایشون داشته باشید به بیراهه می زنید.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
ما بدمان نمی آید سیاسی باشیم ولی از سرنوشت آدم های سیاسی و بندهای اوین می ترسیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
پس ببند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
نمی توانی چون دنیا رو محل آرامش ذهنی و خیالی فرض می کنی
نمی توانی چون منافعت دراون نیست
ss
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
ناشناس 05:00 بترس از این بسته ها که یه روز باز بشه خودت و اربابات رو سیل میبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
امام علی حاکم ، سیاسی و شهید نبود؟
از شهادت نترس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
هم کربلا هم اسلام برای یک عده آلپر سیاسیه چون ازش نون می خورن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
آری کشتند تو را که خاموش کنند نور تو را
آن نور که خاموش نشود نور خداست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
نفهم تویی و امثال تو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
ما برعکس حرف شما فکر می کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
نفهم كه حرف بدي نيست. يعني كسي كه موضوعي را نمي فهمد
امين ميرزائى
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
حضرتِ على اصغر سلام الله عليه اصولگرا بوده یا اصلاح طلب !؟ ... سلطنت طلب و جمهوریخواه و العياذبالله ديكتاتور که نبوده !!!
محمد فقیه نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
استاد دمت گرم
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
اتفاقا منظور آقای دکتر از نفهم امثال شما هستین که این سخنان حق رو با تیتر جنجنالی مینویسید. خاک بر سرتون
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
ایشون دکترا ندارند. خودشون هم بارها گفته اند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
برو یه تحقیق و بررسی بکن ببین این آدمی که تو بهش میگی آقای دکتر مراحل تحصیلش به چه شکل بوده و اون مدرک رو چطوری گرفته بعد به نتیجه قطعی خواهی رسید که از بین خودت و دیگران چه کسی همزمان نفهم و نادان و ابله و احمق هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
خاک بر سرخودت که حرف زدن بلد نیستید. عادت کردین هرکسی رو می خواهید نقد کنید با فحش و زور اینکار رو می کنید.مردک بی سواد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
6 کلاسیه دیگه
محمد فقیه نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
گفتم ارزشی ها اینجور مواقع ماله کشی میکنند نفهم امثال شما هستید که ملت را دور از جان شان الاغ می‌پندارید مردم دیگر گول نخواهند خورد فرارو لطفاً چاپ کن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
مگه کسی هست که بگه کربلا غیر سیاسی است؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
نفهم تویی که فقط لب و دهان هستید و تفرقه افکنی می کنید.
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
موافقم . امام حسین برای مبارزه با تبعیض ،ظلم ، خلافت موروثی ، دیکتاتوری ، دروغ گوئی ، بی عدالتی و ..... شهید شدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
دین فروشی و ریاکاری را یادت رفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
اصلا نمیشه چیزی گفت . هر چی بگی به یه طرف میخوره.
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
نفهم تو وامثال تو هستید.
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
این شخص دهن گشاد که به دیگران نفهم میگه خودش شاخص نفهمیه. بوی گند سیاست اونم سیاستی که پشت دین باشه دنیا رو گرفته. پس ای نفهم! بفهم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
فک میکردم بوی گند سیاست آمریکاس که از ویتنام تا خاورمیانه رو برداشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
رحیم پور ازغدی خیلی غلط کرد که امام حسین را هم با سیاست های لجن الود یکی کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
امام حسین به دشمنش هم این حرفهای زشت نمی گفت لطفا ادب داشته باش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
چقدر حرفاش رویایی است
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
درست می گوید .منتها مشکل آن جاست تمام کسانی که از ظرفیت سیاسی عاشورا و کربلا می خواهند استفاده کنند می گویند ما درست می گوییم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
خخخخ
آوورین...
ناشناس
Austria
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
لابد تو هم جزء یاران اباعبدالله هستی!
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
فساد و اختلاس و رشوه رو تجیه مذهبی میکنید این که حکومت مذهبی نیست"

از سخنان گهربار جناب ازغدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
یعنی از تو نفهم تر هم هست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
اره ، تو و کسایی ک لایک بت دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
نفهم تویی .....یک پیرزن روستایی با دلش با امام حسین رابطه برقرار میکنه نه با افکار تو.....نفهم.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
این علت درستی افکار پیرزن نیس!
اون فقط بخش کوچکی از حرکت امام رو فهمیده و رابطه برقرار کرده آقای بافهم
ناشناس
Norway
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
الان تو حکومت شماها که رکورد اختلاس و رشوه شکسته هر روز ی خبری از دزدی و فساد بزرگ میاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
رکورد اختلاس دست ایران نیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
تامين حقوق ملت؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
این رحیم پور نباید ترشی بخوره اما متاسفانه خیلی زیاده روی میکنه بخاطر همین هیچی نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
کاری به لحن ایشون ندارم ولی مگر جنگ غیر سیاس یهم داریم
اصلا کل حادثه کربلا سیاسیه چون برخاسته از مکر و حیله دستگاه یزید ایجاد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
کربلا را سیاسی نکنید یعنی از حادثه کربلا برای ماله کشی روی خرابکاری های هر روزه حکومت استفاده نکنید. با این کارهای ساده لوحانه مردم به حکومت شما متمایل نمی شوند اما از کربلا و عاشورا دلزده و رویگردان خواهند شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
مردم اگر کربلا رو فهمیده بودم از حکومت علی و امثالش رویگردان نمیشدن!
یادتون رفته کردم از امام علی و حکومتیش روی گردان شدن؟
چون نیومده وسط میدان و اتفاقا نالایق ها به امام تحمیل شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
فقط طرز حرف زدن رو !!! مگه چاله میدونه؟
ناشناس
United States of America
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
ببخشید گفتید ایشون عضو شورای عالی فرهنگ این مملکت هم هستند با این شخصیت و ادبیات؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
چی بودیم چی شدیم!!!! کشور حافظ و سعدی و فردوسی افتاده به چه روزی! از کوتاهی ماست که دیوار اینها بلنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
شما برای افزایش فرهنگ کشور چه کردی؟
پارک دوبل ، دنده عقب در مکان خلاف و ... نمیکنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
اتهام وتوهین زاده تفکری است که نه تنها شناختی ازاخلاق اسلامی ندارند بلکه نشانه ای هم از آموزه هاو نقش آشورائی حسین،در تفکر وذهنیت این افراد وارد نشده است لذا برای این است که حسین مظلوم است
ناشناس
China
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
هر کی تو و امثالک را قبول نداره نفهمه؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
آفرین
ناشناس
United States of America
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
نفهم توهستی که هنوز حرف زدنت رو بلد نیستی ،وقتی به امثال بیسوادهایی مثل تو پروبال بدن معلومه که توهم برت میداره که نکنه .....هستی !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
شما درس هاتو یادته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
چکار پیرزن روستائی داری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
راست میگه باید بر علیه ظلم داخلی قیام کنیم تا سیاسی دستشون بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
آقایان مگر نگفتید امام حسین ع صریحا قیامش را احیای سنت جدش و امر به معروف و نهی از منکر فرمودند. مگر نگفتید امام اعلام فرمودند هدفم تشکیل حکومت نمی باشد؟
پس چی میگید جریان کربلا کلا سیاسی است؟!
ناشناس
China
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
فقط اینا میفهمند بقیه..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
امام فرمود قیام من از روی طغیانگری نیست
دی هلیهو
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
وقت گذاشتم و کامنتا رو خوندم.
یعنی واقعا وقت میذارید و حرفای همچین موجودی رو گوش می کنید !!!؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
همه مون تو یه وضعیت پارادکسیکال گرفتار شدیم یعنی با اینکه نمیخوایم ولی بالاخره میخونیم / اول کامنتها رو و بعد متن رو / یه جور اعتیاده / یهو میبینی یکساعته داری کامنت میخونی / اغلب هم اینجوریه که مثلا ده تاشو میخونی در ارامش نسبی و بعدیش خونتو به جوش میاره / اصن یه وضی
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
آقای ازغدی پور مردم نفهم نیستند .که ندانند حسین چرا قیام کرد و همه خوب میدانند حادثه کربلا سیاسی هم بود ولی حمایت از کشورها وکشور گشایی وشعار های سیاسی و...یعنی زدن نام حسین بر نیزه همچون خوارج. سفسطه امثال بی سوادی چون شما دیگر مردم بافهم وشعور ایران را فریب نخواهد داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
بلاخره یکی ازسخنرانان اعتراف کرد. به انچه مردم. می دانستند. ولی اینها می پیچاندنوبا خود خوسحال بودند که مردم نفهمند ونمی فهمند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
آقا چرا خیلی از این اوصافی که از حکومت یزید فرمودید این روزها شدیدترش را می بینیم.
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
دوستانی که نظر میدن خواهشا فقط یکبار همه صحبت این آقا رو تو کلیپ بالا گوش کنید. شما به کدام یک از حرفهاشون این همه توهین میکنید. خوب راست میگه کسی که در مورد دلایل ایجاد و وقوع جریان عاشورا کمی تحقیق کنه متوجه میشه جریان کاملا مکتبی و سیاسی هست. نمیشه که چون مخالف این آقا هستیم چشم بر روی حرف حق ببندیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
هیشکی کلیپ رو نمی‌بینه
محمد فقیه نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
اینم درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
گر چه انسان هایی مثل شما اندک و معدود هستند و قربون آدم فهمیده و اهل درنگ و تامل که لجباز و عنود نیست
Nima
Canada
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
طبق استدلال این آقا اگر کربلا سیاسی است پس یزید از خلافتش دفاع کرده گروهی شورشی که امنیت عمومی را از بین برده بودند قصد سرنگونی یزید را داشتند را کشته است.
جناب ازغدی از منظر شما کجای کار یزید ایراد داشته؟
اگر حرکت امام حسین سیاسی است پس یزید از جکومتش به درستی دفاع کرده.
هر طرفش را بگیری خر این رحیم پور ازغدی می لنگه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
حرکت امام حسین با خانواده شورش یا جنگ نبوده که یزید دلیلی برای کشتن داشته باشه!
جنگ امام حسین در عاشورا همه اش سیاسی بود نه حرکت امام با خانواده اش
محمد فقیه نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
از قدیم گفتن حرف رو بنداز زمین صاحبش برش میداره..
ناشناس
India
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
سیاست یعنی کاسبی قدرت حالا حسین طالب قدرت بود اوسا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
بستگی داره علی حاکم باشه یا معاویه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
تعريف شما از سياست مباين با تعريف حكما و انديشمندان مثل خواجه نصير و ابوعلي سينا است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
نفهم خودت هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
بنظر من شما نفهمیدید ایشون چی گفتند پس شما .... هستید
محمد فقیه نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
صحبت ایشون دقیق و بجا بود، امام حسین جنگید چون یزیدیان با حکومت بر مردم دنبال منافع و خرج قدرت در غیر مسیر دینی و عدالت بود، اندکی تامل بد نیست که اوضاع کنونی مملکت ما هم افراد زیادی در راس داره که دنبال قدرت طلبی و منعفت طلبی هستن، ایشون وضع کنونی مملکت رو که حکومت حسینی نخوانند که!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
دیگه کی به این آدم اهمیت میده.وقتی فرهیختگان کشور رو مجبور به مهاجرت میکنن امثال این تهی مغزها تریبون به دست میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
مردم به واقعه کربلا به دید سیاسی نگاه نمیکنن که اگر به اون سطح از آگاهی برسن طومار خیلی ها پیچیده میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
تيتر فرارو مبني بر اظهارات جنجالي آقاي رحيم پور براي مخاطب سوگيري ايجاد مي كند! در واقع مي خواهد خواسته اي را به مخاطب القا كند.
اگر كلمه "جنجالي "حذف شود نوع نظر دادن ها هم تغيير مي كند.
محمد فقیه نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
حتی به امام حسین هم رحم نمی‌کنید چرا همه چیز شما حکومتی های نظام آخوندی مقدس سازی است درست حرکت امام حسین سیاسی بود درست ولی مقایسه حکومت جمهوری اسلامی شما ها با حکومت حضرت علی و قیام امام حسین قیاس مع الفارق است علی کی مانند شما حکومت می‌کرد همان حضرت علی علیه السلام اجازه میداد مخالفانش از او انتقاد کنند نه زندانی شان میکرد نه اعدام و تبعید خلفای راشدین آن قدر عدالت داشتند که مسلمین حتی خلیفه را به دادگاه می‌کشاندند مثل ایران باستان ولی آیا میشه دکتر رییسی و را به دادگاه کشاند فرارو نامی نیاوردم که کارت راحت تر باشد به جد سردبیر مجله تان سانسور نکنید شما حتی امامان شیعه را سیاسی حکومتی کردید من یکم سکولار و ناسیونالیست هستم نسبت به اشغال ایران بدست اعراب و باقی داستان ها کمی عصبی هستم به کنار بعد از قتل عثمان بن عفان خلیفه سوم امت اسلامی درگیر فتنه اول شد و بعد از مرگ معاویه باز هم درگیر فتنه دوم شد و تا زمان عبدالملک مروان همین طور بود قدرت‌طلبانی چون مختار ثقفی و عبدالله بن زبیر جنگ ها درست کردن بله امام حسین علیه السلام شهید شد تا امت اسلامی بیدار شوند میترسم چیزی بگم و متهم به ضد شیعی بودن بشم پس سکوت میکنم و به عقاید دیگران احترام می‌زارم به سنت حضرت علی علیه السلام فرارو لطفاً چاپ کن و سانسور نکن
ناشناس
Bulgaria
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
این استاد تک گوی و تکتاز جناب ازغدی که قیام امام را سیاسی می داند مغالطه وجه و کُنه می کند ، اگر امام برای حکومت به سمت کوفه رفته باشد اولا چرا بدون سرباز و سلاح رفت یعنی به اندازه هزار نفر فدایی نداشت ؟ پس چه امامی بود ؟ ثانیا چرا در مدینه با خانواده تصمیم داشت ابتدا به سمت یمن برود ثالثا چرا از مکه هیچ اشاره ای به خلافت و تاسیس حکومت نکرد وفقط از ظلم حاکمان سخن می گفت ، رابعا چرا با عجله حج را نیمه تمام گذاشت و بدون طرح و برنامه بسوی کوفه حرکت کرد ، خامسا چرا در نامه کوفیان سیاسی ملعون ، هیچ اشاره ای به حق خلافت نشد و قصد آنان فقط دعوت و اعلام وفاداری بود ، سادسا وقتی مُسلم ابن عقیل و سپس قیس ابن مُسَهّر کشته شدند و فهمید مردم کوفه وبصره با وفا وبا صفا نیستند باز چرا ادامه طریق داد بسوی کوفه لعنتی ، سابعا وقتی در محاصره حّر ریاحی قرار گرفت اشاره کرد من برمی گردم ولی حرّ گفت بمن گفتند شما را اینجا نگه بدارم ، ثامنا چرا در خطابه عاشورا مکّرر قصد نداشت جنگ کند و هرگز از حق خلافت سخن نگفت فقط از زیر بار ستم نرفتن گفت تاسعا، چرا تا آخرین لحظه تسلیم نشد مثل پیامبر و پدر و برادرش و مانند همه لشکریان برای آنکه بماند برای تجدید قوا ، عاشرا چگونه برغم پیمان شکنی کوفیان حاضر شد حتما کشته شود درحالیکه اگر اسیر می شد موفق تر بود ، بویژه چراتمام اعضای خاندان حضرتش را جلوی چشم خود فدا کرد و ارزشی برای آنان قائل نبود ، پس آدم سیاسی نبود والا معاذالله خیلی عاری از حزم و عقل و درک بوده. حداقل یاران او که باید او را منع می کردند بویژه اینکه مشاهده کرد بنی امیه فقط و فورا می کُشد هرکه را که با حکومت مخالف باشد ، در یک جمله بدون اسطوره سازی و اغلوطه پردازی ، عرض کنم اولا امام می دانست که شخص یزید دنبال انتقام تاریخی و زهرچشم گرفتن از بنی هاشم است و بقول امام اگر توی سوراخ موش هم برود او را می کشند از مدینه هم به او گفته بودند یا بیعت یا مرگ ، مثل اینکه بنده هم الان تک و تنها در برابر حکومتی به انتقاد وامر به معروف قیام کنم حتما مرا می کُشند برای اینکه سلاح و سپاه و قدرت دارند ثانیا بنده خدا ابتدا برای اسکان خانواده و التجاه به کوفه می رفت حضور خانواده بهترین دلیل است که قصد جنگ و گرفتن خلافت نداشت ، دو تا نماینده فرستاد تا مطمئن شود امنیت دارد ؟ هردو را کشتند پس باز برای چه بسوی قتلگاه می رفت ، بمیرم برای جَدُم حسین چون می دانست نه امکان فرار دارد و نه امکان غلبه پس باید فقط کشته شود و کشته شد ، تمام ، الداعی الغریب ، هاشمی مازندرانی
آقای ازغدی خواهشا جواب ایشون رو بدین گروه زیادی از مردم که عاشق امام حسینن زیر دستشن اگه حرف شما درست باشه خواهشا روشنگری کنینتا به غلط نرن
ناشناس
Bulgaria
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
این استاد تک گوی و تکتاز جناب ازغدی که قیام امام را سیاسی می داند مغالطه وجه و کُنه می کند ، اگر امام برای حکومت به سمت کوفه رفته باشد اولا چرا بدون سرباز و سلاح رفت یعنی به اندازه هزار نفر فدایی نداشت ؟ پس چه امامی بود ؟ ثانیا چرا در مدینه با خانواده تصمیم داشت ابتدا به سمت یمن برود ثالثا چرا از مکه هیچ اشاره ای به خلافت و تاسیس حکومت نکرد وفقط از ظلم حاکمان سخن می گفت ، رابعا چرا با عجله حج را نیمه تمام گذاشت و بدون طرح و برنامه بسوی کوفه حرکت کرد ، خامسا چرا در نامه کوفیان سیاسی ملعون ، هیچ اشاره ای به حق خلافت نشد و قصد آنان فقط دعوت و اعلام وفاداری بود ، سادسا وقتی مُسلم ابن عقیل و سپس قیس ابن مُسَهّر کشته شدند و فهمید مردم کوفه وبصره با وفا وبا صفا نیستند باز چرا ادامه طریق داد بسوی کوفه لعنتی ، سابعا وقتی در محاصره حّر ریاحی قرار گرفت اشاره کرد من برمی گردم ولی حرّ گفت بمن گفتند شما را اینجا نگه بدارم ، ثامنا چرا در خطابه عاشورا مکّرر قصد نداشت جنگ کند و هرگز از حق خلافت سخن نگفت فقط از زیر بار ستم نرفتن گفت تاسعا، چرا تا آخرین لحظه تسلیم نشد مثل پیامبر و پدر و برادرش و مانند همه لشکریان برای آنکه بماند برای تجدید قوا ، عاشرا چگونه برغم پیمان شکنی کوفیان حاضر شد حتما کشته شود درحالیکه اگر اسیر می شد موفق تر بود ، بویژه چراتمام اعضای خاندان حضرتش را جلوی چشم خود فدا کرد و ارزشی برای آنان قائل نبود ، پس آدم سیاسی نبود والا معاذالله خیلی عاری از حزم و عقل و درک بوده. حداقل یاران او که باید او را منع می کردند بویژه اینکه مشاهده کرد بنی امیه فقط و فورا می کُشد هرکه را که با حکومت مخالف باشد ، در یک جمله بدون اسطوره سازی و اغلوطه پردازی ، عرض کنم اولا امام می دانست که شخص یزید دنبال انتقام تاریخی و زهرچشم گرفتن از بنی هاشم است و بقول امام اگر توی سوراخ موش هم برود او را می کشند از مدینه هم به او گفته بودند یا بیعت یا مرگ ، مثل اینکه بنده هم الان تک و تنها در برابر حکومتی به انتقاد وامر به معروف قیام کنم حتما مرا می کُشند برای اینکه سلاح و سپاه و قدرت دارند ثانیا بنده خدا ابتدا برای اسکان خانواده و التجاه به کوفه می رفت حضور خانواده بهترین دلیل است که قصد جنگ و گرفتن خلافت نداشت ، دو تا نماینده فرستاد تا مطمئن شود امنیت دارد ؟ هردو را کشتند پس باز برای چه بسوی قتلگاه می رفت ، بمیرم برای جَدُم حسین چون می دانست نه امکان فرار دارد و نه امکان غلبه پس باید فقط کشته شود و کشته شد ، تمام ، الداعی الغریب ، هاشمی مازندرانی
آقای ازغدی خواهشا جواب ایشون رو بدین گروه زیادی از مردم که عاشق امام حسینن زیر دستشن اگه حرف شما درست باشه خواهشا روشنگری کنینتا به غلط نرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
این بابا معلوم الحال است جورابها و لباس زیرش هم سیاسی ست و سفارشی
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین