bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۲۴۶۷۸

اردوغان: مرسی سیلی محکمی به ایران زد!

تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

نخست‌وزیر ترکیه هم از برگزاری موفق اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران عصبانی است. رجب طیب اردوغان، در مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر به تمجید از سخنان محمد مرسی که در اجلاس تهران خواستار اتحاد مخالفان دولت سوریه برای براندازی این دولت شد، نوشت: محمد مرسی با اظهاراتش در تهران، سیلی محکمی به ایران زد! این بی‌سابقه‌ترین سیلی یک رئیس‌جمهور مسلمان عرب به صورت ایران بود که پس از سقوط امپراطوری عثمانی بر صورت ایران زده شده است!
 
نخست‌وزیر ترکیه با این نوشته، ناراحتی شدید خود را از ناکامی خود در ماجرای سوریه نشان داد. وی با توجه به حمایت ایران از دولت سوریه اقدام به نوشتن چنین مطلب سخیفی کرده است. مسئولان دولت سوریه دیروز در پاسخ به سخنان مرسی گفتند: مرسی با مبارک فرقی ندارد
برچسب ها: ترکیه مصر ایران
تابلنب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
شما که با امریکا اسرائیل و......تمام دنیا دشمن هستید ایا با ملت خودمان ایران با دمکراسی عمل می کنید؟ کوی دانشگاه .زندان کهریزک و....... نشان از دمکراسی است . اقایونی که اسلام ناب و قران ناطق برای این مردم تجویز می کنند.جامعه به این روز افتاده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
ما سيلي نخورديم آقاي مرسي نظرش با ما متفاوت بود اما شما آقاي اردوغان مواظب باش سيلي نخوري
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
این خبر کلا دروغه
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
بله شايد به دولت سيلي محكمي زده باشه ولي به مردم ايران سگه كي باشه ...؟؟؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
محمد مرسي واقعا يك سياستمدار ي هست كه به فكر مردمشه نه هيجانات و...
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۷۳
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
مهم اینه که ما جنبه ی شنیدن همه ی نظرات رو داشته باشیم-ولی ترکیه و اردوغان واقعا سوختن خودشونو از اجلاس نشون دادند
ناشناس
UNITED ARAB EMIRATES
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اما مهمتر اينكه ما قابليت تحريف صحبتهاي مخالفامونو خيلييييييييييي خوببببببببببببببببببب داريم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
به قول بعضي ها آب رو بريز به ................
ناشناس
SWITZERLAND
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
خبر تکذیب شده و اردوغان چنین جمله ای از اردوغان نیامده
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
این خبر شایعه بود. همچین حرفی رو نزده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
این خبر کدب محضه..مردم هم که احساساتی
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اقای اردوغان سیلی خوردن بهترازدادن اختیارخودوکشوردست امریکاواسرائیله.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
راست میگی ای کاش اختیار رو میدادن به احمدی نژاد تا مردم ترکیه هم برای مرغ همدیگر رو نفله کنن
رسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
رضا جان نظرت درباره روسا چیه؟
حبیب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
دادن اختیار کشور به روسیه چی؟ خوبه ؟
حسین
FRANCE
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
اختیار کشورشو به اسراییل و آمریکا داده؟!؟!
دلتو به این حرفا خوش کن و خوشحال باش. آخه با اختیار کشور به بیگانه دادن میشه اقتصاد 16 جهان شد؟یه حرفایی میزنیدا!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
واقعیت ترکیه رشد مناسب اقتصادی و افزایش رفاه مردمش است.نباید اگر از حر ف کسی خوشمان نیاید فورا نوکر این و آن بدانیم شان.
امیرسام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اقای اردوغان ماسیلی میخوریم وصورتمون رو سرخ نگه میداریم .بهتر از اینه که با روژگونه وکرم پودرای اسرائیلی صورتمون رو سرخ نگه داریم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
تو کشور ما کلی از محصولات اسرائیل در حال فروش مثل کوکا کولا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
رژ گونه و این حرفا ساخت کشور دوست و برادر چینه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
رژ گونه چینی با حساسیت پوستی چطوره
pili
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
این سیلی نبود. افتخار بود.چون هرکس نظری دارد و محمد مرسی هم که عروسک آمریکاست فقط منویات اربابانش را ارائه کرد. آنچه که مهم است این است آقای اردغان افسارش را داده دست آمریکا و اسرائیل و برای آنها دم تکان می دهد.شنیدن حرف مخالف بد است یا دم تکان دادن برای آمریکا جهت چند صباحی حکومت؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
پس تا چند روز پیش که مرسی سردمدار مبارزه با استکبار و طلایه داره بهار عربی بود یهو شد عروسک آمریکا!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
ما كه يادمون نرفته صداوسيما ميگفت احمدشفيق امريكاييه و مرسي اله وبله
حالا هركي مخالف شماست امريكاييه ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
دوستان : لطف کنید و بدور از تعصب و مطابق با واقعیت مطالب را بررسی کنیم. انصافا چند ماه پیش را یادتان هست که چقدر رابطه خوب و حسنه ای با ترکیه داشتیم؟ چقدر از حضور اسلام گرایان در حکومت ترکیه خوشحال بودیم؟ ترکیه را مرکزیت تماس ها و مذاکراتمان با غرب و آژانس تعیین کرده بودیم؟ تحریم ها را با کمک ترکیه دور می زدیم؟ حالا کلاه خودمان را قاضی کنیم که چکار کردیم که این نزدیک ترین دوست غیر عرب خود را آنطور شورانده ایم که اینگونه صحبت می کند؟ و از همه اینها گذشته: صحبت های مرسی در اجلاس تهران آیا واقعا سیلی نبود؟ شما را بخدا قسم می دهم که بدور از تعصب قضاوت کنید
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
معلومه که ما کاری کردیم که آقای اردوغان افتخار همراهی با نظام جمهوری اسلامی را از دست داد ولی کسی که ضرر میکنه اوست انتظار ایشون همراهی نظام با اسرائیل در قضیه سوریه بود که حق بدین شدنی نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
سلام,با نظر شما در رابطه با بدور از تعصب و واقع بینانه صحبت کردن موافقم اما راجع به اردوغان نه,چون بازی اردوغان از همون اول هم مشخص بود:با آمریکا رابطه آنچنانی داره علیه اسرائیل شعار میده و با ایران هم رابطه صمیمانه داره به نظر شما این سه تا باهم یکجا امکان دارن؟یعنی ترکیه تا این حد قدرت داره که آمریکا رو تحت امر خودش داره؟به نظر شما اینا همش بازی آمریکا نبود؟اردوغان برای اینکه بخاد ایران بهش اعتماد کنه تا این حد جلو میره که به عنوان یک سنی از امام حسین و مظلومتیش حرف میزنه,بله هموطن اینا همش یه بازی بود اونم بصورت کاملا ناشیانه و البته با هول و ولا...
يك وكيل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
بنام خدا
سلام.نظر بسيار صادقانه اي بود!.تركيه جهت پيدا كردن جايگاهي در حاكميت بين المللي نقشهاي بسياري از جمله ميانجيگري ايران و غرب را انجام داد.به افريقا رفت و از چادرهاي محرومان ديدن كرد و...ولي او را ما نشورانده ايم.ايران اسلامي به هيچكس باج و سواري نميدهد.وقتي آنها با اسرائيل و ...جهت سركوب مقاومت اتحاد ميكنند طبيعيست كه ما فاصله ميگيريم.
حمايت زياد از مرسي نيز بدين دليل بود كه وي تنها رئيس جمهور منتخب بهار عربي و داراي سابقهء زندان هست كه هنوز هم در كشورش ارتش مبارك نقشي اساسي دارد و اين حمايت هم از نظر شخص وي و هم جلب بپا خاستگان ملل عرب لازم بود
تحريف سخن زشت و قبيح بوده و حتما بايد برخورد شود .سعهء صدرمان را بايد زياد بكنيم.لازم نيست هر كس در اجلاس ايران بود حتما بايدهمسو صحبت كند.
از همه گذشته اتحاد پابرهنگان و تشنگان عدالت در عالم با انقلاب اسلامي آغاز و انشاالله منجر بظهور قائو آل محمد(ص) خواهد شد.مواظب باشيم كه جا نمانيم.درود بر اهل ايمان.يا حق
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
خیلی راحت می توان دید مواضع کدام کشور نسبت به همان چند ماه پیش که شما می فرمایید تغییر کرده است. ایران چند دهه است که با سوریه ارتباط نزدیک، و با اسرائیل و آمریکا ادعای دشمنی دارد. سیاست خارجی اش هم همواره بر همین اساس است. شما هم لطف کنید و به دور از تعصب مطابق واقعیت مطالب را بررسی کنید.
مهمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
جان برادر تازيانه ای به او نزديم در ماجرای سوريه طرفدارش نبوديم چون قصد دارند علويون را کشتارکنند و به قول يکی از سران تروريستها داخل چرخ گوشت بيندازند و دستشان در دستان اسرائيل و آمريکاست و ما هرکجا اين دو شيطان حضوردارند ما همکاری نمی کنيم. واقعاً هم اردوغان سوختن دارد که آتيش سوريه دامن کشور خودت رو گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
فکرت خوب کار می کنه ناشناس
عاليس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
فكرنمي كنم اينها گفته هاي آقاي اردوغان باشه ايشان اينقدر غير ديپلماتيك حرف نميزنه ولي اگر گفته هاي خودش باشه به كشور خودش توهين كرده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
منم فکر نمی کنم اردوغان از این حرفا بزنه. این ادبیات مخصوص یه کشور دیگه ست
غلام از اهوازززز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
فکر کن و مطمئن باش اینها اصلا دیپلماتیک سرشون نمیشه چون اصلا امور دیپلماتیکیشون رو کسان دیگر تامین میکنند . تو هم لطفا این تعصبات قومیتی رو کنار بزار بچسب به مملکتت .یاشاسین خودت .بای
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
من هم با شما موافقم.این ادبیات یک دیپلمات نیست....
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
انصافا باهوشی. این خبر دروغ بود. سایت تابناک به دروغ بودن این خبر اشاره کرده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
اردوغان این حرف و نزده..شایع است
بینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اردوغانها یی که از پیشرفت نسبی کشورمان وبرگزاری اجلاس غیر متعهدها نفعی نبردهاند به دنبال منافع کشور خودشان هستند که نباید زیاد عصبانی شد اما مسولین ما در نحوه ارتباط با خارج از مرزها هم تجدید نظری داشته باشند تا با بیانات اردوغانی توان بر خورد لازم را داشته باشند
آقا میرزا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اردوغان حرف بیجایی زده.
اما ما هم به مرسی بیش از وزنش توجه کردیم.
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
ذوق نوکری امریکا اردوغان را سرمست کرده که اینگونه با ادبیات سخیف سخن میگوید .
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
کبک سرش را زیر برف میکندو فکر میکند خبری نیست...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
عجــــــــــــــــــــب!!!!!!!!!!
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
دهن کجی این آقا باید پاسخ داده بشه. گویا هنوز .... دوره ی عثمانی رو می خوره. که در آن دوره جز عیاشی و هرزگی کاری برای اسلام نکردند و آبروی اسلام را هم بردند.
تهمتن دلاور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
این جور از سر غیظ حرف زدن آقا رجب اردوغان معلوم میکنه که طرف بدجوری و از بدجایی سوخته .اگه رجب اردوغان سر جاش می نشست و آبدوغ خیار کشور خودش رو می خورد و با توهمات رسیدن به امپراطوری ترکهای عثمانی دریوزگی آمریکا و اسراییل و شکم گنده های حاشیه خلیج فارس رو نمیکرد الان مجبور نبود تا از سر نفخ معده این آروغهارو بزنه
دومندش مرسی که رقمی نیست گنده تر از این آقای مرسی آمریکای ابلیس و انگلیس پلید و فرانسه ... و ... هستند که تا حالا مقابل فرزندان پاک طینت آریایی زانو زده اند و این تازه اولشه. مرسی هم بهتره اوضاع آشفته ی خودش و کشور خودش رو جم و جور کنه تا دخالت توی کار بزرگتراش.
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
متاسفانه باید اعتراف کنیم که آقای مرسی را ما و صدا و سیمای خودمون بزرگش کردیم، همه افتخار ما در اجلاس این بوده که آقای مرسی 4 ساعت بیاد به ایران،در حالیکه کشور هندوستان که به جرات میتوان گفت که جزء 10 کشور برتر اقتصادی جهان در چند سال اخیر بوده، با آن همه فشاری که امریکا و اسرائیل و غرب بر آن می آوردند به اندازه این آقای مرسی تحویلشون نگرفتیم.
من نمی دونم چرا اینقدر ذلیل باشیم که آقای مرسی 4 ساعت بیاد تهران و آن بی احترامی که برای سخنرانی رئیس جمهور کشور برگزار کننده بکنه و جلسه رو ترک کنه
در زمان انتخابات مصر حتی عربستان از احمد شفیق حمایت های مالی و ... میکرد و ایران از آقای مرسی جه حمایت هایی که نکرد و بعد از پیروزی اولین کشوری که رفت همین عربستان بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
این ادبیات دیپلماتی مثل اردوغان نیست.ممکنه زحمت بکشین عین حرفای ایشونو بذارین! معمولا بعد از مدتی معلوم میشه که اصل گفته یه چیز دیگه ای بوده و آب توش کردن!
غلام از اهواز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
گفتم بابت تعصبات قو میتی اینقدر دم از ترکیه نزنین بچسبین به مملکت خودتون نمک نشناس نباشین
سهراب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
جناب غلام خان اينها نمك نشناس هم باشن هيچ غلطي نميكنن هر كي دوسداره بره با آذربايجان همجنس باز يا تركيه جيره خوار وهابي ها اصلا مهم نيست مهم سربلندي ايران عزيزه كه سر بلنده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
غلام و سهراب عزیز
یکم مطالعه و بالا بردن معلومات سبب میشه آدم هر حرفی رو که شنیده بدون تحقیق تکرار نکنه ، تو که از اهوازی زمان جنگ رو یادت بیار ، رشادتهای باکریهارو یادت بیار تا بفهمی نمک نشناس کیه یا سنت نمیرسه !!!!!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
آفرین به اردوغان که واقعا سیاست مدار قابلی است
يك وكيل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
بنام قادر مطلق
سلام.نمونهء سياستمدار قابل رهبر مكرم ماست كه هيچ رفتار سياسي و...برايش تاثير گذار نيست و دينمدار است
با نامحرمي دست دادن و بزن بكوب و با يكي شراب نوشيدن و در مقطعي بطور ساختگي به نماينده اسرائيل حمله كردن و ...همه گدائي حكومت پست دنياست
درود بر ياران خمين كبير.يا حق
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
شاهنامه اخرش خوشه خودتو سگ دست آموز اینو اون کنی اسمش سیاست نیست!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
نظرات منفی نشون میده طرفدارای بی غیرتی و نوکر امریکا و اروپا بودن کم نیستن .
ترکیه و اردوغان و حزبش متوجه عمق اشتباه خودشون در سوریه شدن ولی اینجا اهل لجبازی و عنادورزی هنوز متوجه نشدن مردم سوریه و هر با غیرتی ترجیح میده بشار اسد با تمام اشتباهاتش بر او حکومت کنه تا بیگانه برایش تصمیم گیری کنه و دشمنان دوست نما با فتنه و دسیسه قصد نابودی هویت ملی او را داشته باشند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اين مزدور آلت دست امريكا و رفيق شفيق صهيونيستهاي وحشي بهتر است گنده تر از دهانش سخن نگويد ضمنا اگر مرد است و از بازماندگان عثماني!!!!! است بيايد به جاي تويتر در حضور رسانه ها سخن گويد تا جواب اراجيفش را به طور رسمي دريافت كند.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اردوغان مرد حرف نیست مرد عمله، کافیه دیگه اجازه نده ایران از طریق ترکیه تحریمهارو دور بزنه
قاسم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
علي جان مردونگيشم ديديم وقتي با تلفن با اوباما صحبت ميكنه (اگر ميمرد از اين ننگ براش بهتر بود)
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
قاسم جان یعنی حرف زدن با اوباما ننگه؟؟؟؟ ما با آمریکا مشکل داریم بقیه که ندارن. چون ما مشکل داریم هرکی که با ایران ارتباط داره باید ارتباطشو با آمریکا قطع کنه؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
چرا ما ایرانیا اینقدر بی جنبه ایم و طاقت حرف درست را نداریم ؟ چرا هرکس بغیر از نظرات ما صحبت کنه میگیم اراجیف گفته ، سوریه گله ، ؟ یه مقدار طاقت حقیقت رو داشته باشیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
درود بر تو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
برادر عزیز حرف های این حقه باز عرصه سیاست حرف درسته؟!!!! واقعا اگر ما از برخی رویه های دولت فعلی ناراضی هستیم باید از هر کس و ناکسی دفاع کنیم ؟ گفته های این سلطان عثمانی!!! همگی برگرفته از سوزی است که طی برگزاری سرافرازانه اجلاس عدم تعهد خیلی از مغرضان را سوزاند.
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
علی عزیز ما بی جنبه ایم فکر نمی کنم یک سئوال 2 ضرب 2 میشه چند تا ؟ اگه من بگم 5 و شما اعتراض کنی بگی 4 من باید بگم چقدر بی جنبه ای که با نظر من مخالفت میکنی ؟ نه ما طاقت حرف را داریم اما حرفی که با منطق بیان شود . در آن نمایش اردوغان با پرز رئیس جمهور اسرائیل خیلیها به به و چه چه کردند از کیهان و دیگران گرفته تا خود بنده اما کسی که گول این نمایش اردوغان را نخورد و هیچگونه اظهار نظری در این رابطه نکرد چون پشت پرده این آقای اردوغان را میدید کسی نبود جز مقام معظم رهبری .سیاستمدار یعنی ایشان . بعضیها ترکیه را مثال میزنند که رشد کرده و اروپائی شده قبول اما درون ترکیه آقای اردوغان مخالفی نداره ؟ اگه بگیم نداره که باید گفت آقای اردوغان یک موجود خنثی است که مخالف نداره همانطوریکه بعضی با دولت مخالفند آنجا هم با اردوغان مخالفند که طبیعی است مهم اظهار نظر و پیشبرد هر مملکتی در سایه عقل و منطق و تدبیر آگاهانه است .
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اردوغان سیاستمدار خیلی باهوشیست وامکان ندارد این گفته از ایشان باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
من نظرها رو می خونم تعجب می کنم واقعا اینها که نظر دادن اینطور فکر می کنن یا خودشون رو زدن به جهالت. این چرت و پرتها چیه میگین رژ گونه اسراییلی و .. . بابا هیشکی با شما کاری نداره. از ماست که بر ماست.
مدیر پایگاه  
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
من نمیدونم این چه مرضیه در ما ایرانی جماعت، مدام از سیاست خارجه دولت انتقاد می کنیم از حمایت افراطی کشور در قبال سوریه انتقاد می کنیم و آن را به شدیدترین نحو می کوبیم ولی وقتی یه سیاست مدار که کشور و ملت خود را با تدابیری هوشمندانه هم ردیف کشورهای قدر قرار داده همون حرف مارو تکرار میکنه حمله می کنیم آقا بالاغیرتاً حرفای مرسی سیلی به پیکره ایران و ایرانی نبود بخدا بود.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
ندانم کاریها و کج فهمی بعضی ها کار را بجایی رسانده که کشوری که از سایه ایران هم می ترسید حالا برای ما شاخ و شونه می کشد.
نازنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
اقا سعید نظرت عال بود ممنون....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
روزی خواجه بانگ بر آردکه اردغان جاسوس سیا بوده !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
روزی خواجه بانگ بر آردکه اردغان جاسوس سیا بوده !
وحید فلاحی
GERMANY
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
جالب است که این اهالی دولت ترکیه بعد از گذشت 100 سال هنوز از فضای عثمانی در نیامده اند .
سعید
CANADA
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
مگه شما از فضای رهبری جهان اسلام بیرون آمدید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
سعید جان حرف بسیار منطقیتو خیلی مودبانه گفتی ممنونم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اگر اردوغان مقداری از مردانگی میدانست چرا نسبت به کشته شدن مردم کشورش در کارواتن ازادی به دست اسراییل اقدام عملی انجام ندادثانیا چرا نسبت به کشورهای سلطنتی منطقه هیچ عکس العملی نشان نمیدهد ثالثا چرا نسبت به مردم بحرین بی تفاوت است اینها همه ناشی از نوکری ترکیه برای امریکای دروغگو با حرفهای متناقض است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
اگه دولتمردان ما مردانگی میدانند چرا نسبت به هم وطنانی که غریبانه در عربستان گردن زده شدند یا اون سرباز نگون بخت ایرانی که در جمهوری اذربایجان به رگبار بسته شد کاری نکردند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
.....ویا دیپلمات های مارا که طالبان در افغانستان کشتد.......
ناشناس
AUSTRALIA
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اردوغان دَمت گرم!
شما هام خاک توسر پاچه خوارتون کنن. جرات ندارین جیک بزنین همش تمجید و تصدیق
جمع کنین با این سایتتون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
بی احترامی ممنوع..
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
از حق نباید گذشت کشور ترکیه در سالهای اخیر از پیشرفت های چشمگیری برخوردار بوده است. با توجه به اینکه این کشور دارای منابع نفتی نیست توانسته با انجام طرحهای هوشمندانه ای از جمله توسعه صنعت توریسم درامد خوبی بدست اورد و نرخ تورم را کاهش دهد و امروزه عضو سازمان ناتو شده و خود را بیشتر اروپایی می داند تا اسیایی بنابراین با امریکا و کشورهای غربی روابط حسنه ای برقرار کرده است.ای پیشرفتها بخاطر اجرای برنامه های حزب حاکم یعنی حزب عدالت و توسعه است.حزبی که کشور مصر ان را بعنوان الگوی برگزیده است
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
آقا سامان مصر الگوی پیشرفت خود را برنامه های حزب عدالت ترکیه قرار داده درست و قبول اما تعجب میکنم چرا به این مسئله توجه ندارید اولا" مصر دانشگاه و جامعه اسلامی الازهر را دارد و با مفتیهائی بعضا" تندرو که اجازه خیلی کارها را نه به آقای مرسی و نه حتی به پدر جد آقای مرسی هم نمی دهند در حالیکه ترکیه از این بابت مشکلی نداره دوما" نفوذ آمریکا و اسرائیل و غرب را در ترکیه مشاهده کنید در حالیکه این نفوذ در مصر بسیار کم رنگ تر و سخت تر است موفق باشید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
البته آرزو بر ترک ها عیب نیست. ولی مهم این است که اروپایی ها به هیچ وجه ترک ها را اروپایی نمی دانند و موافق پیوستن ترک ها به اتحادیه اروپا هم نیستند. پس فقط پنجاه درصد قضیه حل شده آنهم از طرف ترک ها. این ترک ها هستند که به زور خودشان را به اروپایی ها می چسبانند. ضمنا! ترکیه هنوز جزء کشور توسعه نیافته به شمار می رود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
اقای ناشناش ترکیه چرز کشور های شدید توسعه یافته است و جالب است بدانید که قادر است به کشور های ورشکسته اتحادیه اروپا مثل یونان وام پداخت کند و در این مورد اعلام امادگی کرده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
حالا اردوغان یه غلطی کرد مرسی هم یه زری زد شما چرا منتشرش میکنی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
اره بابا حرفهای اقای رئیس جمهور رو پخش کنید..این دوستمون با اونا بیشتر حال میکنه...
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
اینو خوب اومدی کاشکی مثبت داشت می تونستم بت بدم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
عرب و عثمانی!!
مشکل از ماست که شما ها رو آدم کردیم.
سهراب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
كاملا موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
بعد نوبت کیه : رومیها یا یونانیها ، مغولها ، وایکینگها ... بابا بی خیال ، وارد قرن بیست و یک شدیم ، کاوشگر مریخ پیما هر ثانیه خبر جدیدی ارسال میکنه ، دارند به سرعت وارد بسترهای کهکشان می شوند ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
باز یک جواب کلیشه ای در مقابل حرف حساب: وارد قرن بیست و یکم شدیم ......

بله ما هم همراه شما وارد قرن جدید شدیم ولی فعلا بااجازه داریم سری به گذشته ها می زنیم. مشکل شما دقیقاً چیه؟! حمایت از عرب و عثمانی؟! نکنه در قرن بیست و یکم تمام کاوشگرهای مریخ و سفینه های ماه پیما را اعراب و بازمانده های عثمانی به هوا فرستادند و ما خدای نکرده از این ها عقب ماندیم و هنوز درگیر گذشته ایم؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
اشتباه منفی دادم یه دونه کم کنید
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
مهم اینه که ما افتخار کنیم یه زمانی کوروش داشتیم و داریوش.
عزیز برادر ببین حالا چه وضعی داریم از گذشته بیاییم بیرون و کاری کنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
عثمانی ها و اعراب قبل از اینکه ایران بعد از اسلام کشوری منسجم شود قدرت داشتند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
کی کیو آدم کرده ؟؟
اگه بلدی اول مملکت خودتو بساز !! کسی به آدم کردن تو احتیاجی نداره ، تو محتاج درو همسایه ای در سایه ی بی تدبیریهات .
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اجلاس تهران چشم کور کن دشمنان واقعی ایران بودسیلی خوردن برای حق گویی افتخار است ونوکری امریکا واسراییل ذلت بگذار اردوغان ومرسی ...توزندگی ذلت بار خویش نابودبشن
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
انقد به همه دنیا فحش بدین و بگین نوکر آمریکان تا یه روز چش وا کنی ببنی دیگه هیشگی واستون نمونده
آيدين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اين آقا هم كه فقط در پي زنده كردن دوران عثماني هاست. كسي نيست به ايشان بگويد، اعراب در هنگام فروپاشي دولت عثماني به صورت عثماني ها سيلي زدند يا به ايراني ها؟! به نظر من ايشان يك نژاد پرست است و همه چيز را از ديدگاه عرب و ترك و ايراني مي بيند.
ناشناس
GERMANY
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
ارتباط عرب و عثمانی چیه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
بعيد ميدونم اقاي اردوغان اين حرف را زده باشد اما اين كه در اين جا صحبتهاي اقاي مرسي را تحريف كردند يعني از حرف ايشان ناراحت شدند حالشون بد شده عصباني شدندو خيلي چيزهاي ديگه يكي به اين مسئولين بگه اقا باور كنيد اين كارهاتون براي كشور هزينه داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
آیا سخنان اردوغان تحریف نشده است ...؟
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
یادت باشه ماها صلاح خودمونو نمیدونیم من اینو تو این 7-8 سال فهمیدم...و این مسئولانند که میدونن ما چی بشنویم چی بخونیم چی نگاه کنیم چی .......
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اسد دیکتاتور است اما تروریست ها بیگانه در سوریه چه می کنند هم ایران وهم ترکیه اشتباه دارند اما متفاوت اگرسوریه مخالفین ترکیه را اموزش ومسلح کندترکیه چه باسخی دارند دوم ایران ادعای دموکراسی می کند به اسد فشار بیا ورند تا انتخابات ازاد بر کذار کند ایا مسلح کردن تروریستها بادفاع از مردم سوریه تضاد نداردایا ترکیه با این حمایتها از تروریستها در کشتن مردم سوریه دخیل نیستبه تریخ ووجدانشان وافکار عمومی چه باسخی دارند
كريم سوسكه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
جناب عبدالله اسد ديكتاتوره به درك ما چيكار داريم ما منافعمون ايجاب ميكنه از اسد حمايت كنيم و تركيه هم بر اساس منافع سني هاي وهابي انجام ماموريت ميكنه و هيچكدوم هم اشتباه نميكنن چون منافع مليشون در بينه
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
عبدالله اینا که شما بشون می گی تروریست از اول که تروریست نبودن اگه صدا و سیما عوض فیلم و سریالهای آب دوغ خیاری تظاهراتهای مردم سوریه رو پخش می کرد الان شما به مردمی که دارن از خودشون و حقشون دفاع می کنن نمی گفتی تروریست
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
آقا عبدالله باید پذیرفت مشکل سوریه انتخابات آزاد و اصلاحات و انتقال قدرت و ...... نیست . سئوال من اینست این مواردی که گفتم آیا شامل عربستان و قطر و کویت و امارات و اردن و ..... میشود ؟ قطعا" خیر اگر همین فردا بشار اسد با مقامات اسرائیل بر سر میز مذاکره حاضر بشه و با اسرائیل صلح کنه قبول کنید همین بشار اسد از سوی آمریکا و غرب و ترکیه و دیگران تبدیل به یک انسان دموکرات ، عاشق مردم و ... تبدیل میشه شک نکن دوست عزیز
میم یه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
واقعا چرا فکر می کنید ایرانیان (اعم از سران مملکت و دیگر ایرانیان) حق دارند هر نوع توهین و تحقیری در جملات خود به کار ببرند ولی تمثیل سیاسی نخست وزیر یک کشور دیگر در مورد رئیس جمهور ایران غیر قابل قبول است؟ از طرف دیگر ترکیه در مخالفت با اسرائیل خیلی وقت است گوی سبقت را از مدعی پر های و هویی مانند ایران ربوده است. باور ندارید به افکار عمومی فلسطینیان (حتی طرفداران حماس) مراجعه فرمائید! نکند قضیه کشتی های محاصره شکن ترکیه را از یاد برده اید؟ آنهم در شرایطی که ایران غیر از شعار دادن و در مواردی آب به آسیاب اسرائیل ریختن کار دیگری نمی کرد. یا ترک جلسه G8 در اعتراض به سخنان و مواضع نخست وزیر اسرائیل توسط همین اردوغان. منظورم از این حرف حمایت از سخن نخست وزیر ترکیه نیست بلکه ریشخند غیرتی شدن های بیهوده ذهن ایرانی است. (مخصوصا آنجا که یکی از دوستان از فرزندان پاک طینت آریایی سخن به میان می آورد!)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اردوغان کتک خور شما که بدجور برای امریکا و اسرائل ملسه!!! غصه نخور فردا همینا قابلمه تو رو هم چپه میکنن ... حالا بازم دم تکون بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
اردوغانها بلدند گلیم خودشونو از آب بیرون بکشن و به وقتش عکس العمل منطقی بر اساس نفع کشورشون نشون بدن و تعارفی با کسی نداشته باشن ، تو مملکت خودتو بچسب .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
جناب اردوغان آخوند خراسانی به یکی از سلاطین عثمانی چنین نوشت سوف تری اذ انجلی الغبار ا فرس تحتک ام حمار، من بنده بیخبر از عالم سیاست به شما عرض میکنم شب دراز اسا و قلندر بیدار ، ما یاد گرفته ایم که صبر تا آخرین حد ممکن و دفع و طرد به اندازه لازم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اون موقع که دختر و زنت تو ایران با دیدن مولای خودشون داشتند گریه می کردند اشک شوق می ریختند سیلی محکم رو تو خوردی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
اگه رابطه ما با امریکا درست بشه ترک ها عربا دهنشون اسفالت میشه پس تاکی..................
سلمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
لازم است ایران هم در سیاست خارجی خود تجدید نظر کند و تمام تخم مرغ های خود را در سبد شوروی و چین قرار ندهد
abbass
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
روزی خواجه بانگ بر آردکه ... جاسوس سیا بوده !روزی بنی صدر در صدر اعتماد بود بمحض اینکه فریاد مخالفت ز بلند کدر شد جاسوس سیا . ارویه هر تفکر یا حکومتی چنین باشد دیر یا زود از هم می پاشد البته بدست خودش بخدا این اصلی مهم جامعه شناسی حکومت است .
آریایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
چه ربطی به سیلی داره!!!
هر ساله بیش از 200 کشور میرن آمریکا تو صحن سازمان ملل سخنرانی می کنند از این بین تعدادی از کشورها هم ضد آمریکا موضع گیری میکنند از سیاست هاش انتقاد می کنند
با این حساب آمریکا هر سال چندین بار سیلی میخوره!!!
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
همین حرفارو زدید که تو قرن بیست و یکم پیکان سوار می شید موفقیت یک کشور در سیاست خارجه رو دم تکون دادن نمیگن اخیرا دیدید که چطوری حال اسراييلو با اون همه عظمتش در جریان کشتی گرفتند تعصب چشاتونو کور کرده حال انکه اگه به تاریخ هم نگاه کنید عثمانی حرف زیاد برای گفتن داره شاهان ما هم با اون حرمسراهاشون کشورو به باد دادند
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
چطور میشه باور کرد یه نخست وزیر با اینهمه مشغله و با وجود مصاحبه با یه عالمه خبرگزاری وقت داشته باشه که تو صفحه شخصی تویترش یه همچین حرفای غیر دیپلماتیکی رو بزنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
آقای اردوغان دولت عثمانیتو به رخ ما نکش که تاریخ ۲۶۰۰ساله ی ما گویای این مطلب است که سیلی را در تاریخ چه کسی خورده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
واقا متاسفم برای کسانی که منفی دادند حداقل یه کم نسبت به میهنتون غیرت داشته باشید
زارع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
پس معلوم میشود حقشان بوده است که سخنانش را صدا وسیما تحریف کرده است.
ناشناس
GERMANY
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
مگه غیر از اینه؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
آتاتورک
غیر از این باشه یا نه این طز صحبت یک دیپلمات مؤدب نیست.
ناشناس
UNITED KINGDOM
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
خداییش سیلی زد دیگه...چرا از شنیدن حرف حق ناراحت میشین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
این گونه ادبیات از یک سیاست مدار بعید و نشانه ضعف می باشد.
10228
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
آقای اردوغان مرسی میهمان ما بوده و نظر خود را در ایران بیان کرده ما از حاکمان پیشین مصر بیشترین آسیب را دیده ایم در جنگ با عراق از مزدوران مصری ارتش مبارک اسیر گرفتیم و مبارک برای حمایت از صدام سنگ تمام گذاشت اما برادر مسلمانم مبارک و صدام الان کجا هستند زخمهای کاری که این دو بر پیکر ما زدهاند از کتاب حماسه ایران در دوران جنگ محو نخواهد شد هفته دفاع مقدس در پیش است پیشنهاد میکنم تاریخ این دفاع را قدری مرور کن جوابت آنجاست شماره جای نام شماره پرونده یک آدمه که برای تاریخ خیلی حرف داره پس اندازه نگه دار که اندازه نکوست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
چرا هرکس که خلاف خواسته های مارو میگه میشه دست نشانده امریکا؟بس کنید دیگه اردوغان راست میگه ایران انتظار داشت مرسی از بشار حمایت کنه حالا که نکرده شده امریکایی
شهرام
GERMANY
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
آقای اردوغان ؛ ما سیلی خوردیم و اگر لازم باشد حاظریم بخاطر حفظ استقلال انقلاب مردم مسلمان و نجیب ایران سیلی بخوریم . اما آقای اردوغان ؛ خیانت شما به فرهنگ و فکر و اندیشه ی تاریخی مردم شریف و مسلمان ترکیه ، که با تغییر در خط و نگارش این کشور صورت گرفته است را چگونه می خواهید توضیح بدهید ؟ بنده نمی خواهم جریان دولت عتمانی ، مورد نظر حضرتعالی و قتل و عام ارامنه را زنده کنم ، من آنرا به قضاوت و وجدان تاریخ ؛ بعنوان دادگستری تاریخ مردم مسلمان ترکیه و جهان واگذار می کنم . شهرام .
فرامرز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
فكرنمى كنم اردوغان اين حرف رازده باشد.دردنياى سياست كسى اينگونه صحبت نمى كند. تاقبل ازجنگ ايران وعراق مردم تركيه مشكلات اقتصادى بسيارى داشتند حتى جاده اى كه ازاستانبول به مرز ايران مى امد بوسيله ايران ساخته شده بود. كشورومردم تركيه با پول ايران به امروز رسيدند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
اردوغان بره آب بريزه اونجاش كه داره مي سوزه . با ايران هر كه در افتاد ور افتاد.
اسماعیل بابایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
دولت مردان ایران نسبت به مسایل سیاسی عجول هستند . در باره انتخاب اوباما . اسلام گرایان در ترکیه . مرسی در مصر . اذربایجان ...... حالا مشاهده می شود که سیاست انها با حمایتهای دولت مردان ایرانی کاملا متفاوت است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
یادم میاد تو اوج رابطه ایران و ترکیه چراغ برق های خیابون های شهر ما رو(همدان)یک در میان پرچم ایران و ترکیه گذاشته بودند..چه سیاست احساسی داریم ای خدا....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
بر پدرت لعنت میهن فروش صهیون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
صهیون اسم یه کوهه
صادقاز قم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
باید جمهوری اسلامی در حمایت بی حد ومرز خود از مرسی تجدید نظر کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
کرده اقا کرده....سخناشو تحریف کرد...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
آقای اردوغان ارتشی که آقای مرسی فرمانده اوست دستش تا مرفق در خون فرزندان این میهن آغشته است جاده مانده است و من و این سر باقی مانده
رمقی نیست در این پیکر باقی مانده
نخل ها بی سر و شط از گل و باران خالی
هیچ کس نیست در این سنگر باقی مانده
توئی آن آتش سوزنده ی خاموش شده
منم این سردی خاکستر باقی مانده
گرچه دست و دل و چشمم همه آوار شده است
باز شرمنده ام از این سر باقی مانده
روزو شب گرم عزاداری شب بوهاییم
من و این باغچه ی پرپر باقی مانده
شعر طولانی فریاد تو کوتاه شده است
در همین اسب و همین خنجر باقی مانده
پیش کش باد به یک رنگی ات ای پاک ترین
آخرین بیت در این دفتر باقی مانده

تا ابد مردترین باش و علمدار بمان
با توام ای یل نام آور باقی مانده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
ایرانیان عزیز

جدا از هر گونه گرایش سیاسی در نظر دادن منافع ملی را در نظر بگیرید. متاسفانه مردم بی اعتماد شده اند اما سوریه نبردی برای تعیین برتری در خاورمیانه است.اصلا تمام کارهای بشار اسد نادرست، ولی آیا باید سوریه در طبقی زرین تقدیم سلفی ها و عثمانی ها شود؟؟؟

فراموش نکنید که سعودی ها و وهابی ها کینه ی تاریخی فراتر از زمان معاصر به ایرانیان دارند.زمان آقای خاتمی یا آقای هاشمی در رابطه با ایران فقط حفظ ظاهر می کردند.درست است که ما با اشتباه خودمان در جسور شدن دشمنان ایران زمین نقش داشتیم اما لطفا منافع ملی را فراموش نکنید.باور کنید حهادی ها از مراکش و سومالی گرفته تا اربکستان و چچن به سوریه سرازیر شده اند.اگر چه مردم همه ی کشورها باید حق انتخاب داشته باشند و کرامت انسانی آنها حفظ شود اما خودشان باید حق تعیین سرنوشت خویش را داشته باشند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
کاملاً موافقم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
این خبر روزنامه جمهوری اسلامی جعلی است و ریشه ای در واقعیت ندارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
دو کشور ملحد چین و روسیه 30 سال است که خون ما را می کد اشکال ندارد حال یک مسلمان یک سیلی به ما زد اشکال دارد عجب قلی هایی هستید شما.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
عجله نکن برادر ما یک کشور در حال گذر از سخت ترین دوره یک حکومت هستیم تمام این اخبار بخشی از یک سناریوی حساب شده برای خراب کردن روحیه مردم و دستپاچه کردن مسئولین است تهدیدات اسرائیل و مزدوران داخلی آنها هراز چند از گوشه ای سر درمی آورند و یک سیلی هم آنها میزنند مرع سکه و ارز هر کدام شاهدی بر این مدعی است آنها به راستی در پی براندازی هستند منتهی بدون هزینه آنها با این اخبار از من و تو میخواهند نظامی که برای برپایی آن صدها هزار شهید داده ایم خودمان نابود کنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
چرا بدون اینکه از صحت و سقم خبری اطلاع داشته باشیم بی محابا حمله را شروع می کنیم. از کجا معلوم این حرف را ایشان رده باشد؟
بی خبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
حرف راست همیشه تلخه -اردوغان حرف راست زده-به مزاج اقایون خوش نیومده- فقط باید مثل زمان ناصرالدین شاه چند فرد چاپلوس و تملق گو باشند و به مزاج و خوش و بش اینها حرف بزنند میشند دوست انقلاب -وای بر کسی که انتقاد کند اون میشه ضد انقلاب و محکوم به ..............
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
ولا ما که دیگه سرسام گرفتیم.کسانی که تو بوق کرنا میکنید که خوبند خوبند یه هو که کوچکترین مخالفتی می کنند میشن آمریکایی و اله وبله و؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
امریکا اسرائیل چین و روسیه هیچ فرقی با هم ندارند
وابستگی ، وابستگی است دیگه
وابستگی به چین و روسیه گدا بدترین نوعشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
اونم از نوع كمونيستيش . باز اسراييليها يهودين . اونا كه كافرن و كالاهاشون هم سر سفره ما.
ناشناس
SWITZERLAND
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
فردا چین هم نفت ما را نخرد، ما فکر دیگری خواهیم کرد و اگر لازم بشود ، کمتر می خوریم و می پوشیم ... اما آینده را نمی دهیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
چه عجب چاپ کردید. روسیه از امریکا بدتر است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
میم یه
اجلاس جی هشت نبود
اجلاس داووس بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
در حال حاضر سوریه و بشار اسد نقطه تلاقی ایران با بیشتر کشور های عربی ،ترکیه و حتی حماس شده است . همه می دانند که سوریه و حاکمیت بشار برای ایران اهمیت فوق العاده ای دارد و جمهوری اسلامی ایران در طول سالیان گذشته و بنا بر استراتژیها و سیاستهای تعیین شده روی سوریه سرمایه گذاری وسیعی صورت داده و طبیعی است که باید از منافع خود دفاع کند . اما با ظهور پدیده بهار عربی تغییراتی در نوع بینش مردم و حکومتهای کشور های عربی پیش آمد که متاسفانه سیاست خارجی ما بخصوص در مورد سوریه توان تحلیل و تغییر تاکتیک های بموقع را نداشت و دچار غفلت و عقب ماندگی مفرط شد . در اغلب کشورهای دنیا و صحنه سیاست بین الملل و در ارتباط با دیگر کشورها مبحثی بنام آرمان مفهومی ندارد و آنچه محور ارتباط و یا برخورد است منافع ملی آن کشور می باشد اگر با این تعبیر به مواضع ترکیه ،مصر و حماس نگاه کنیم نمی توانیم آنها را مورد شماتت قرار دهیم . ایران باید چندین ماه قبل مواضع فعلی خود را در قبال مخالفین دولت سوریه می گرفت و بشار اسد را راضی به انتقال قدرت به فردی دیگر و همسو با سیاستهای ایران می کرد اما متاسفانه با اینکه دو سوم از خاک سوریه در دست مخالفان است هنوز از آنان بعنوان تروریست نام می برد . ترکیه و مصر هم تا زمانیکه فرد بشار اسد برای منافع ملیشان اهمیت داشت با او ارتباط داشتند اما هم اکنون به دنبال تغییرات و تحولات آینده خود برنامه ریزی می کنند و این طبیعت سیاست و منافع ملی است .
سلمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
صحبت های بسیار متین فرمودید تمام کشورهای دنیا بدنبال منافع کشور و مردم خود هستند و سعی بر ان دارند که در موقعیت ها بیشترین استفاده را ببرند و موضع گیری های انها هم در همین راستاست
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
سلام، این نظر رو بخون فراروی کرم دار، بعد اظهارنظر کن
http://jahannews.com/vdcdos
0xxyt0of6.2a2y.html
ناشناس
UNITED ARAB EMIRATES
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
اردوغان به فكرمنافع ملي كشورش هست وبراي اين كار ازابرازنظر كردن درمورد هيچ كشوري ابا نداره اما مشكل سياستمدارها ورهبران ما اينكه به تنها چيزي كه فكرنميكنند منافع ملتشونه وسياستهاي پوسيده ونخ نما شده را دنبال ميكنند كه نتايجش رو هم داريم مي بينيم ازنظرسياستمداراي ما ي روز اردوغان قهرمان جهان اسلام ميشه ي روزديگه جيره خوارآمريكاواسراييل اما مهم نتيجه عمل هست كه داريم ميبينيم .تركيه كه تا چند سال پيش درمنطقه حرفي براي گفتن نداشت ازنظرسياسي واقتصادي تبديل به قدرت اول منطقه شده.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
بخاطر داریم که چند وقت پیش یکی از مراجع عظام ترکیه را بعنوان کشوری که توانسته نرخ تورم را از هفتاد در صد به مقدار زیادی کاهش دهد نام بردند .واقعا نمی توان از پیشرقتهای این کشور در زمینه های مختلف بسرعت عبور کرد و انها را نادیده گرفت
آريا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
اردوغان اگه تو دست خودش باشه كه نيست فكر ميكنه سياست مثل باده كه گاهي اينطرف وگاهي اين طرف ميوزد .مرسي هم اگه اين حرفها رو زده باشه به شهداي اخوان المسلمين ومردم مصر خيانت كرده وفرقي با مبارك نداره شايد هم از مبارك براي آمريكا بهتره .به هرصورت اينطور گفته ها كه بعضي ها فراموش ميكنن كي وكجايي هستن واز قدرتهاي فاسد وزورگو ونامشروع دفاع ميكنن قطعا" خودشون هم نامشروع هستند
ناشناس
CANADA
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
اخوان المسلمین سوریه بزرگ ترین گروه مخالف بشار اسده.
علی
TURKEY
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
خوب شد. اینهم جواب اردوغان. در این گونه موارد می توان پی به دوست و دشمن برد. هی ما می گوییم بابا بهار عربی ساخته و پرداخته آمریکاست عده ای می گویند نه بهار عربی الهام از انقلاب اسلامی است. در لیبی هیئت هلال احمد ما را به گروگان می گیرند و در مصر آقای مرسی لات محله شده و سیلی می نوازد و . . . . احتمالا روابط فیمابین ایران و ترکیه در آینده تلخ تر و شکنده تر خواهد شد. هم اکنون شواهدی از روند سرد شدن روابط ایران و ترکیه - مصر بر سر سوریه هویداست. البته باید ترکها بدانند که اگر با ایران آبدیده باشند به نفع آنهاست تا با دشمن ایران . کما اینکه طی 33 سال همین وضع بوده است. ترکها باید مواظب باشند که در باتلاق آمریکایی ها و اروپایی ها نیافتند که راه بازگشت ندارد.
MM
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
با این نظر معلوم نیست کدوم طرفی هستی؟
آريا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
راستي عثماني آن زمان هم در مقابل ايران نامي نداشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
مادربزرگم همیشه می گفت: سیاست پدر مادر نداره! خدا رحمتش کنه...که از همه ی ما بیشتر می فهمید!
ناشناس
CANADA
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
عده ای نادان هستند از همین مردم! شدند بلدگوی بعضی ها که نونشون در سرشاخ شدن با امریکاست و از بازار سیاه و دلالی این وسط جیباهاشان رو پر کردن و صبح تا شب هر گونه همکاری با جهان و اقتصاد ازاد رو نوکری این و آن میدانند. بیدار شید بابا بیدار شید مملکت داره به قهقرا میره یک مشتی که خودشون رو به ساعتی 7 هزار تومن فروختن میان کامنتهایی میزنن که فقط از یک نادان میتونه در بیاد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
يه نگاه به نقشه اسرائيل بندازيد و با ايران مقايسش كنيد.
به نظر شما چقدر طول مي كشه كه كلشو با موشك شخم بزنيم، "قابل توجه بنيامين كوچولو"
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
عزیزم جنگ طلب نباش بمب اتم این چیزا حالیش نمیشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
وقتی نظرم را منتشر نمیکنید خیلی به خودم امیدوار میشم چون معلومه حرف حسابی زدم و مطمئنم به کسی هم توهین نکردم و این شما رو میسوزونه واینجا باید بازم بگیم مرگ بر سانسور چی
با شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
فرارو بزرگترین اشتباهت این بود که کامنت اصلی این هموطن رو سانسور و کامنت انتقادی اون رو راجع به سانسور کامنت اولش پخش کردی که یعنی مثلا بگی انتقاد پذیری!! من هم کاملا با ناشناس موافقم، شماها فقط ادعای رسانه ی آزاد رو دارید وگرنه وقتی این هموطن میگه توهین نکردم چرا کامنتشو خذف کردی؟!
Siavash
CHINA
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
آمريكا
آمريكا
اسرائيل
اسرائيل
ديگه؟
يكخورده بيشتر فكر كنيم،نقشه ايران تا 100/150سال پيش رو!1
روسيه
روسيه
بريتانيا
بريتانيا
اقتصاد و انرژي هسته اي الان رو؟
بلندتر،ها ماشاء...
چين
چين
روسيه
روسيه
استعمار تعريف داره!
مستعمره هم بلي!
جالب است توهم ميهن پرستي در پارچه و پرچم و مهر و جانماز چيني.
فرقي نيست در رژ و رژ گونه چيني و آمريكايي
ولي
فرق است در كيفيت !
صهيونيسم و جهود ميكشد
و
چيني با جنين مرده خود،سوپ درست ميكند.
.
لعنت به استعمار
و
ذلت بر مستعمر
.
همديگر را نكوهش نكنيم.
بخدا حرفمان يكيست!
خروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
ماکه با سیلی صورتمونو سرخ نگه می داریم. پس بازم بزن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
ای خداچی میشد ایران باامریکارابطه ی دیپلماتیک برقرارمیکردکه دراون صورت هم چین وروسیه وهم ترکیه واعراب یه سیلی واقعی ومحکم ازایران میخوردند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
نگران نباشیدبزودی احمدی نژادبه گوش اردوغان سیلی خواهدزد.
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
سیاست ترکیه سیاست بی معرفتی و نامردیه. همون سیاستیه که لایق همون افراد بی دینه
به امید فرج حجت و نابودی ظلم
الهی عجل لولیک الفرج
صلوات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
من نمی دونم کی عثمانی تونسته بوده به ایران سیلی بزنه خوبه مدت زیادی ترکیه کنونی مال ایران بوده و ما بهشون سیلی می زدیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
واقعیت این است که در این سی ساله با به ملتی تبدیل شدیم که تحمل هیچگونه مخالفتی را نداریم وهمه را دشمن خود فرض می کنیم مگر اینکه خلافش ثابت شود وهر روز که میگذرد دایره دوستان ما تنگتر ودشمنان ما بیشتر می شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
بابا کدوم سیلی ؟ مگه مرسی جز بیان نظرش حرف دیگه یی زد ؟ یا کار دیگه یی کرد ؟ این بیچاره اردوغان خدا وکیلی تو این دو سه هفته اخیر خیلی قاطی کرده ! بدون تعصب این حرف رو میزنم ، این بابا تریخ رو هم قاطی کرده ! مگه در زمان عثمانیها ما از کسی سیلی خوردیم ؟!!! این خود ترکیه بود که هم درزمان عثمانیها سیلی های فراوانی از غرب وشرق خورد وبزرگترین امپراطوری جهان رو از دست داد. وبعد اونم هم از داخلیها سیلی خورد ! ( سیلی نظامیان ترکیه که هر وقت میخواستن کودتا میکردن وهم از غربیها که تکه تکه اش کردن ) از زمان روی کار امدن این مثلا اسلام گراها به امید زمینه سازی برای عضویت در اتحادیه اروپا پشت پرده با اسرائیل همکاری داشتن وگاهی هم برای خالی نبودن عریضه یه جنگ زرگری رو انجام دادن ولی بازهم هرروز ازچپ وراست سیلی میخورن !
ناشناس
UNITED STATES
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
اردوغان و مرسی بی خاصیت امریکایی هر دو غلط کردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
انصافا فرارو نسبت به سایتهای دیگر بهتر نظرات منطقی را منعکس میکنه اینرا هم بگم که گیر دادن الکی به همسایه ها خردمندانه نیست با این وضع داخلی گرانی و بیکاری و مشکلات معیشتی مردم اگر دایم همه را الکی با خود دشمن کنیم چه سودی خواهد داشت؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
ما صورتمونو محکم کوبیدیم به دست مرسی
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
ميگم نكنه حرفهاي اقاي اردوغان هم اشتباهي ترجمه شده باشه مثل سوريه وبحرين.
مجله فرارو