bato-adv
کد خبر: ۱۶۱۷۰۲

حمله حسین شریعتمداری به ظریف درباره هولوکاست

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
کیهان در سرمقاله خود به قلم حسین شریعتمداری با اشاره به سخنان محمد جوادظریف که گفته:"فردی که هولوکاست را انکار می کرد رفته است" نوشت:

آنچه اخیرا در شبکه اجتماعی تویتر بین آقای دکتر ظریف و خانم کریستی‌پلوسی - دختر نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا- رد و بدل شده است با توجه به اشراف آقای ظریف بر مسائل و معادلات سیاسی و جایگاه رسمی ایشان به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، عجیب و غیرمنتظره بود. آقای ظریف در تویتر به استقبال سال نو یهودیان رفته و نوشته بود «روش هشانا، سال نو یهودیان مبارک باد» و کریستی پلوسی با تشکر از ایشان خطاب به وی نوشته بود «ممنون! سال نو با پایان دادن به انکار هولوکاست از سوی ایران شیرین‌تر می‌شود» و آقای ظریف در پاسخ به او می‌نویسد «ایران هرگز هولوکاست را انکار نکرده است. مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد، رفته است. سال نو مبارک»! و پلوسی پاسخ داده بود؛ «خوشحالم که می‌شنوم، ممنون از پاسختان» درباره این محاوره مکتوب که بازتاب گسترده‌ای در محافل سیاسی و رسانه‌های خبری داشته است، گفتنی‌هایی هست.

الف- منظور آقای ظریف از «مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد» آقای دکتر احمدی‌نژاد است و این اشاره ضمن آن که اهانت به رئیس‌جمهور سابق و دور از انصاف و آداب دیپلماتیک است، با واقعیت نیز همخوانی ندارد. زیرا هولوکاست اگرچه -آن‌گونه که خواهد آمد- فقط یک افسانه ساخت صهیونیست‌هاست ولی دکتر احمدی‌نژاد با طرح یک سؤال هوشمندانه، پاشنه‌آشیل صهیونیسم بین‌الملل را نشانه رفته و پرسیده بود؛ اگر هولوکاست واقعیت داشته باشد، آلمان نازی عامل آن بوده است،

بنابراین چرا باید مردم مسلمان فلسطین تاوان جنایت نازی‌ها را بپردازند و چرا یک یا دو استان از آلمان و اتریش به صهیونیست‌ها واگذار نشده است؟ و چنانچه واقعیت نداشته باشد، چرا صهیونیست‌ها با استناد به یک داستان جعلی، مظلوم‌نمایی کرده و خود را از همه دنیا طلبکار می‌دانند؟ احمدی‌نژاد با این سؤال منطقی که هیچ یک از دیپلمات‌های مدعی، جرأت و یا هوشمندی لازم برای طرح آن را نداشته‌اند، مشروعیت جعلی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و از این زاویه درخور تقدیر و تحسین فراوان است. آیا جناب آقای ظریف برای این پرسش علمی و منطقی پاسخی دارند؟ اگر دارند، بفرمایند! و اگر پاسخی ندارند- که ندارند- انتظار آن بوده و هست که زبان و قلم به تقدیر از آقای احمدی‌نژاد بچرخانند و نه اهانت به ایشان و دلداری - البته ناخواسته- به دشمنان که «مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد، رفته است»!

ب- 8 سال پیش- 22 آذرماه 84- نگارنده در یک یادداشت نسبتاً مفصل و به نقل از مورخان برجسته و بلندآوازه اروپایی و آمریکایی، اسناد و شواهدی ارائه کرده بود که در جعلی بودن داستان هولوکاست کمترین تردیدی باقی نمی‌گذاشت و از آنجا که امروز هم ماجرا همان ماجرای آن روز است؛ اشاره به بخش‌هایی از آن یادداشت مفصل ضروری به نظر می‌رسد؛ در یادداشت مورد اشاره آمده بود.

1- در اوایل دهه 80 قرن نوزدهم، تعدادی از اعضای آژانس بین‌المللی یهود، از جمله، «پی‌یر ویدال ناکه»، «سرژ ولز»، «فرانسوا براریدا» تحت سرپرستی «رنه ساموئل سپرات» خاخام معروف فرانسه، با استناد به داستان ساختگی کشتار 6 میلیون یهودی در جنگ جهانی دوم و به عنوان پیشگیری از فراموش شدن مظلومیت این قوم! پیش‌نویس قانونی را تهیه کرده و در ژوئیه سال 1990 میلادی در فرانسه به تصویب رساندند که بر اساس آن «هرگونه تردید درباره «هولوکاست»، اعم از تردید درباره کشتار- مورد ادعای- یهودیان در جنگ جهانی دوم، وجود اتاق‌های گاز و حتی کمترین تردید در رقم 6میلیونی یهودیان کشته شده، جرم تلقی می‌شود! و هر کس در فرانسه از این قانون تخلف کرده و در سه موضوع یاد شده تردید کند به یک ماه تا یک سال زندان و پرداخت 2 هزار تا 300 هزار فرانک جریمه محکوم می‌شود.» و بعدها با فشار آمریکا، انگلیس، فرانسه و آژانس بین‌المللی یهود، این قانون در سایر کشورهای اروپایی نیز به تصویب رسید به طوری که امروزه هرگونه تردید درباره هولوکاست مورد ادعا و ابعاد و اجزاء آن در اروپا جرم تلقی می‌شود!

2- تاکنون ده‌ها مورخ برجسته اروپایی و صدها استاد بلندآوازه و متخصص شناخته شده در بررسی اسناد تاریخی، با ارائه اسنادی که هیچ صاحب‌نظری نمی‌تواند در صحت آنها کمترین تردیدی روا دارد، به روشی کاملا علمی اثبات کرده‌اند ماجرای قتل عام 6 میلیون یهودی، کوره‌های آدم‌سوزی، اتاق‌های گاز و همه آنچه صهیونیست‌ها در این باره ادعا می‌کنند، دروغ محض و یک داستان ساختگی با اهداف نه فقط سیاسی، بلکه جنایتکارانه است و شاید تعجب کنید - البته از دموکراسی با قرائت غربی تعجبی ندارد - که از این دانشمندان و محققان تمامی آنهایی که اروپایی بوده‌اند، بدون استثناء - تاکید می‌شود، بدون استثناء- به دادگاه جلب شده و تنها به دلیل آن که تحقیقات علمی آنان باآنچه دولت‌های اروپایی درباره هولوکاست پذیرفته و تصویب کرده‌اند، تفاوت داشته، محاکمه و به زندان و جرایم نقدی محکوم شده‌اند! و دولت‌های غربی هنوز به این سؤال پاسخ نداده‌اند که چگونه می‌توان از یک سو ادعای آزادی عقیده و اندیشه را داشت و در همان حال، اگر تحقیقات علمی و مستند دانشمندان با ادعای بی‌اساس و افسانه‌سرایی صهیونیست‌ها تفاوت داشته باشد، این دانشمندان و محققان مستحق محاکمه، زندان و جریمه هستند؟!...

تعداد دانشمندان و محققان برجسته‌ای که نتیجه تحقیقات علمی و مستند آنها حکایت از جعلی بودن هولوکاست می‌کند، بیشتر از آن است که حتی فهرست آنان قابل اشاره در این نوشته محدود باشد و فقط به عنوان نمونه و به مصداق اندکی از بسیارها می‌توان به پروفسور روژه گارودی، پروفسور روبر فوریسون، پروفسور کریستوفرسون - صاحب کتاب معروف «دروغ آشویتس»- ... و نویسندگان صدها رساله علمی دیگر اشاره کرد که در این میان، ماجرای پروفسور روبر فوریسون و پروفسور روژه‌گارودی - هر‌دو از فرانسه - جدیدتر و عبرت‌آمیز است.

3- پروفسور روبر فوريسون، استاد دانشگاه معروف «ليون» فرانسه و كارشناس عالي‌رتبه بررسي و ارزيابي اسناد و مدارك تاريخي، با شهرتي جهاني است. او تحقيقات علمي و مستند خود را در كتابي با عنوان «اتاق‌هاي‌گاز، واقعيت يا افسانه؟» جمع‌آوري كرده كه به فارسي نيز ترجمه شده است.

او هزاران سند را در اين زمينه بررسي كرده است و طي سال‌ها تحقيق، از تمامي مراكز مورد ادعاي صهيونيست‌ها، نظير اتاق‌هاي گاز، موزه ساختگي كوره‌هاي آدم‌سوزي، داخائو در مونيخ آلمان و... بازديد كرده و با صدها شاهد به گفت‌وگوي دقيق و علمي پرداخته و در نهايت بدون كمترين تحليل و تنها به زبان اسناد، نشان داده است كه ماجراي كشتار يهوديان در آلمان نازي يك دروغ بزرگ تاريخي و فريب شرم‌آور افكار عمومي است. چيزي كه از صهيونيست‌هاي وحشي به هيچوجه دور از انتظار نيست.

به عنوان مثال، فوريسون به عكس‌هاي ساختگي از اتاق‌هاي گاز مورد ادعاي صهيونيست‌ها اشاره كرده و ضمن رد اين ادعا با استناد به مدارك غيرقابل‌انكار، با تعجب مي‌پرسد، اگر اين عكس‌ها واقعي است، چگونه سربازان آلماني- مورد ادعا- بدون ماسك و بي آن كه كمترين پوششي بر دهان، بيني و چشم خود داشته باشند در اتاق‌هاي مالامال از گازهاي كشنده ايستاده و بر جان كندن يهوديان محكوم نظارت مي‌كنند؟! و يا، درباره يكي ديگر از عكس‌هاي مورد ادعاي صهيونيست‌ها كه جمعي از يهوديان را در محاصره چند تانك نشان مي‌دهد، با ارائه اسناد و شواهدي خواندني و غيرقابل ترديد، نشان مي‌دهد كه تانك‌ها در اين عكس، انگليسي هستند نه آلماني و...

ج - آقای دکتر ظریف ادعا کرده‌اند که «ایران هرگز هولوکاست را انکار نکرده است»! و توضیح نداده‌اند که ادعای ایشان بر اساس کدام «سند» یا شاهد و قرینه‌ای ابراز شده است؟ بدیهی است وزیر امور خارجه محترم کشورمان انتظار ندارند افسانه هولوکاست که غیر از ادعای «ساموئل سپرات» خاخام معروف فرانسوی هیچ سند دیگری برای اثبات آن وجود ندارد از سوی ایران اسلامی قابل پذیرش باشد!

گفتنی است آقای دکتر ظریف در دفاع از برنامه‌های پیشنهادی خویش که روز سه‌شنبه 22 مرداد در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد بر وفاداری خود به آموزه‌های امام و رهبر معظم انقلاب اصرار ورزید و پس از آن نیز در جایگاه وزیر امور خارجه کشورمان مواضع تحسین‌برانگیزی داشت. از این روی اظهار نظر اخیر در شبکه تویتر را می‌توان ناشی از کم دقتی ایشان تلقی کرد که نیاز به تصحیح دارد.

د - و بالاخره، از آنجا که دکتر ظریف اهل مطالعات تاریخی و اسلامی هستند باید توجه ایشان را به این واقعیت جلب کرد که اولین و تنها سند مکتوب درباره وقوع هولوکاست - به مفهوم زنده‌سوزی دسته‌جمعی انسان‌ها - که تاریخ کهن یهود و برخی از کاوشگران تاریخ باستان به آن اشاره کرده‌اند و در کلام خدا - سوره مبارکه بروج - نیز به صراحت آمده است، از وقوع این جنایت توسط قوم یهود خبر می‌دهد: ذونواس پادشاه یمن به دین یهود گروید و با تحریک خاخام‌های یهودی مردم یمن را که بر دین حضرت مسیح (ع) بودند وادار کرد یهودی شوند و آنان را که حاضر به پذیرش دین یهود نبودند، در گودال‌های پر از آتش سوزان - اخدود- افکند و انبوهی از زنان و مردان و کودکان مسیحی را زنده زنده در آتش سوزاند...

«والسماء ذات البروج... سوگند به آسمان که دارای برج‌های بسیار است و سوگند به روز موعود و سوگند به شهادت‌دهنده و آنچه به آن شهادت دهند که مرگ بر اصحاب اخدود، آنان که آتش سوزان برافروختند و در حالی که برکناره آتش نشسته بودند، به آنچه بر سر مؤمنان می‌آوردند نظاره می‌کردند. آنان - یهودیان - تنها به این علت از مؤمنان انتقام گرفتند که آنها به خدای عزیز و حمید ایمان آورده بودند».
گنجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
عجب حمله ی خونینی . جناب فرارو افرادی چون شما هستید که با انتخاب الفاظی مانند حمله اقای شریعتمداری به .... موجب تخریب فرد انقلابی و دانشمندی چون شریعتمداری میشوید . ایا یک تحلیل و انتقاد حمله است ؟
ناشناس
GERMANY
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
"اهانت به رئیس‌جمهور سابق و دور از انصاف و آداب دیپلماتیک است"

اهانت به جمعیت میلیونی دانشگاه و دانشگاهیان در مصاحبه با ریاست سابق و جنجانی یکی از دانشگاههای پایتخت چطور؟
حرازوراوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فراوجان مگرکامنت بنده ضد ملی تریابی ادبانه تر یا امنیتی ترازسایرکامنتهائی که منتشر کرده ای بوده که منتشر نکرده ای؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فرارو بیخیال کیهان.
کلا تیراژش تو کل کشور چقدره که تو بهش گیر دادی.
کم تیراژ ترین روزنامه نشان از نخریدن و نخواندن داره دیگه/
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
متن برای جناب شریعتمداری ناقص ترجمه شده " مردی که گمان می رفت هلوکاست را انکار کرده دیگر نیست ، سال نو .. مبارک "در این جمله هوشمندی دکتر ظریف مستتر است .
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۴۶
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقا چقدر کارت به کارت کنم دیگه این مطالب کیهان و شما چاپ نکنی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به اندازه سابقه شریعتمداری تو کیهان !
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بنام خدا
چقدر جالبه که فرارو به اکثر مطالب و انتقادات حاج حسین "حمله" میگوید!؟
زنده باد حاج حسین،محبوب همه(بجز صهیونیستها،اصلاح طلبان و فرارو)
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اقاي شريعتمداري برو يك چند ماهي مسافرت بذار اين كله ات يكم هوا بخورد اره بابا جون
عقاب روز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
"""- در اوایل دهه 80 قرن نوزدهم، تعدادی از اعضای آژانس بین‌المللی یهود، از جمله، «پی‌یر ویدال ناکه»، «سرژ ولز»، «فرانسوا براریدا» تحت سرپرستی «رنه ساموئل سپرات» خاخام معروف فرانسه، """

بچه ها حاج حسین دوست جدید پیدا کرده. خبری از جورج سوروس و جین شارپ نیست . هورررررررررررا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خیلی با حال بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خیلی جوکه بزارین بنویسه!
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقا رو کارت یارانه من هم حساب کن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
یکی نیست از برادر حسین بپرسه از اختلاس 3000 میلیاردی بانکی و 1780 میلیاردی شرکت مس و 300 میلیاردی استانداری فارس و 170 میلیاردی بنیاد شهید و 16 میلیاردی دانشگاه ایرانیان و بذل و بخشش زمین های تامین اجتماعی تو تهران و مشهد و ....... چه خبر؟؟؟؟؟؟؟
ایوب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اقا امیر اینا که نام بردی اکثریت مطلق هستند. صهیونیستا رو چرا قاطی اینا کردی!!!!!تو ایران هم صهیونیست داریم مگه!!!!
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقای ظریف هولوکاست را " تایید" نکردند فقط با توجه به شرایط موضع رسمی ایران را "عدم انکار" اعلام کردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
طرفدار شریعتمداری نیستم. اما دریغ از یک پاسخ منطقی در کامنت ها به حرف های شریعتمداری. این گونه به نتیجه نمی رسیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نتیجه استفاده از فتنه گران در کابینه همین است درود بر شریعتمداری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
یه نگاهی به این مثبت و منفیها بنداز و خجالت بکش
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
از نظر شريعتمداري همه فتنه گرند جز خودش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فتنه که مثل اصلاحات مرده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مهم حرف حق است که آقای شریعتمداری از آن دفاع کرده است. انصاف داشته باشیم
روح الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شما مردین که مرگ خودتونو قبول ندارین...شما همون 2 خرداد مردید...شما روزی که احمدی نژاد رو انتخاب کردین مردید...بازم بگم...بگم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سلام رسانه.شمارو به جان بي بي فاطمه زهرا قسم ميدم اين مطلب رو به گوش شريعتمداري برسانيد وبگيد "مردم تحليل وتهديد وتهمت هاي شما رو قبل از انتخابات ديدن ونتيجه تفاسير شما رو هم ديدند وبه خيلي چيزها پي بردند.خواهشا ديگه خودزني نكنيد چرا كه ""حناي شما ديگه رنگي ندارد""
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ناشناس محترم جان حضرت زهرا را به خاطر یک خبر قسم نخور. آقای ظریف حداقل یک اشاره ی کوچک می کرد که اگر کشتاری هم واقع شده 6 یا 8 یا 9 میلیون یهودی نبوده اند کل جمعیت یهودیان جهان در حال حاضر 20میلیون نفر نیست چطور ده ها سال پیش این تعداد کشته شده اند. اقدامات آقای ظریف برای کاهش فشارهای سیاسی بر ایران درست اما نه به قیمت پا گذاشتن و انکار حقایق!
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دقيقا"
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
درود بر تو زیبا گفتی
ناشناس
-
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
کسی که خود را به خواب زده نمیتوان بیدار کرد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
" اهانت به رئیس‌جمهور سابق و دور از انصاف و آداب دیپلماتیک است"

جدیدا رئیس سابق محترم شده؟؟
یا احمدی محترمه فقظ؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
8 سال مملكت رو داغون كرده حالا ميگه اهانت شده برو بابا.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مگه حسین بازجو معنی ادب و تربیت رو هم میدونه ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
انصاف تو قاموس شما معنایی هم دارد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نه، اهانت به روسای جمهور قبل از احمدی نژاد دور از انصاف و آداب دیپلماتیک نبوده است. فقط به این یکی دور از انصاف بوده؟
اینو خیلی باحال اومدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پس چرا خودش به روساي 20 سال قبل از احمدي از دم توهين مي كنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
امید وارم روزی تقاص تمام این خیانت هاش رو بده!!!
مردم پشت سر تیم روحانی هستند
شریعت نداری تو تنهاییی
ناشناس
GERMANY
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اهانت به جمعیت میلیونی دانشگاه و دانشگاهیان در مصاحبه با ریاست سابق و جنجانی یکی از دانشگاههای پایتخت چطور؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
کاش یک نفر پیدا میشد تعداد توهین های کیهان به اقای خاتمی را میشمرد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید

گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم
موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خداوکیلی اگر هر انسانی! جای حاج حسین بودش با همین یه جمله سر به بیابون میزدو تا اخر عمرش استغفار میکرد واز همه وخصوصا سید بزرگوار خاتمی حلالیت میطلبید. ولی حیف که قانون املائ واستدراج آفریدگار عالم باید انجام بشه و افراد اینچنینی چنان گناه بار بشن تا این دنیا هم تحمل گناهشون رو نداشته باشه واونوقته که خداوند به مرگی دردناک مبتلا میکنه اونها رو ودیگه اونور رو همه میتونند بگن چه خواهد شد....کافی نیستش همین یه جمله؟
محمد
NETHERLANDS
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حاج حسین؟؟؟؟ :)))))

لقب حاجی اینقدر بی ارزش شده؟؟؟؟!!!
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
درسته احسنت !!
اکرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ظهر شده بابا نمیخوای از خواب پاشی؟
کله پاچه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اولین انکار کننده هولوکاست: مموتی. دومین: حسین بازجو. سومین: اون یارو بخشدار کیش.
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آره فقط اينا انكار مي كنن
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
واقعا از همه شما که از رژیم خونخوار صهیونیستی حمایت می کنین متاسفم
وباید در پیشگاه خدا جواب پس بدین
حالا شاید از حسین شریعتمداری و تفکراتش خوشتون نیاد

و یا حالا از حاج حسین بد میاد
ولی چرا دارین از صهیونیست های جانی و خونخوار که غریب به 70 سال است در حال مسلمون کشی هستن حمایت می کنین!!!!!!!!!!!!!!!
از خواب غفلت بیدار شو عزیز برادر و خواهر مسامون
ناشناس
-
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
غریب نه حسین جان، قریب.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
عصباني باش و از عصبانيت ...
چرا ترجمه دقيق ننوشتيد جناب بازجو
ايشان گفتند مردي كه تصور ميشد هولوكاست را انكار كرده
واي بر تو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اقاي شريعتمداري تو چرا ميسوزي
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پماد نداره
نجار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بقول دوست شفيقش،‌اگر سوختي،‌آب بريز آنجات
ناشناس1
-
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اب بریز
ناصر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
منظور آقای ظریف از «مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد» آقای دکتر احمدی‌نژاد است و این اشاره ضمن آن که اهانت به رئیس‌جمهور سابق و دور از انصاف و آداب دیپلماتیک است
جالبه بدور از انصاف!!! آقای شریعتمداری امثال تو و احمدی نژاد از انصاف و آداب حرف نزنید چون خودتان در این هشت ساله هر چه خواستید تهمت زدید، ترور شخصیت کردید و ...
راضيه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
همين احمدي نژاد نبود كه توي تلوزيون هرچي دلش ميخواست در مورد رفسنجاني ميگفت؟مگه آقاي رفسنجاني رئيس جمهور سابق نبود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
گیرم صهیونیست ها مظلوم نمایی می کنند. به منو شما چه که با تموم دنیا در بیوفتیم ؟ واقعا کسی هوشمند تر از آقای احمدی نژاد نبود که این سوال به قول شما هوشمندانه رو بپرسه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اصلا دنیا 100 سال بود منتظر همچین نابغه ای بود که این سوال چالش بر انگیز رو بکنه!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
افرادی که خیال می‌کنن آسمون باز شده و اینها افتادند و رسالت دارن تمام دنیا را مسلمان کنن و عدالت برقرار کنن، از این حرفا زیاد می‌زنن. گل سرسبدشون هم محمودجون و حسین جونن. ا ببخشید یادم رفت، و اون بخشدار کیش با افاضاتشون.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
فكر ميكنم فقط براي ماجراجويي و آوازه و شهرت اين كاروكرد
ماجراجوييهاي دوران نوجواني!
اگر نه هدفش چي بود ؟
چه گرهي از مشكلات مردم گشوده شد؟
اذری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سلام
آقای شریعتمدار بس است
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
متاسفم برای اقای ظریف
اصل هولوکاست نفی نشد
عاملین و نتیجه گیری که آنان از هولوکاست بنفع خودشان و در جهت تجاوز به کشور دیگر و . . . نفی هوشمندانه و شجاعانه شده است
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شما خیلی به خودت فشار نیار ا... آقا
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هوشمندانه؟؟؟
شجاعانه؟؟؟؟؟؟؟
یا دقیقا بر عکس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تو برای خودت متاسف باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
یعنی این آقا منتظره یکی حرف بزنه بعد در نقد اون شخص مقاله بنویسه که : 1:..........
2:.........
3:..........
ناشناس
-
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
:))
ناشناس
-
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دقیقا

باحال گفتی
ناشناس 56
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بلدم، بلدم، بلدم... با لحن هومن برق نورد بخونین...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ترجمه دقیق نوشته آقای ظریف اینه:
"مردی که تصور میشد هولوکاست را نکار می‌کند رفته است"
اتفاقاً این نوشته ایشان بسیار دقیق و حساب شده است.
کله پاچه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
احمدی نژاد اولش گفت: دروغه. بعدش که دید حتی صدای حامد کرزای هم در اومد، گفت: نه. خب چرا مردم فلسطین باید تاوانشو بدن؟
gholi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
از فرارو خواهش میکنیم خبرهای کیهان رو نذارن اینجا روز ادم خراب میشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
با سلام اتفاقا دوست عزيرخوب است كه نوشته هاي ايشان گذاشته شود تا مردم نظراتشان را بيان كنند و ميزان محبوبيت ايشان سنجيده شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
امام حسین فرمودن کسی که به خواب رفته رو میشه بیدار کرد ولی کسی ک خودشو زده به خواب رو نمیشه.
امثال شریعت مداری رو خدا باید بیدار کنه
madjid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فکر نمی کنم این مطلب از فرمایشات امام حسین (ع) باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شریعتمداری برای رسیدن مقاصدش خودش را هم انکار میکند.
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حسین بازجو دست وردار
گودرز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
كاسه ا‍ز آش داغ تر دست بكش
ArtA
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
عاشق این فکت اوردن و اسمایی که تو نوشته هات میاری هستم شریعمتداری :))))
خدایا همه رو شفا بده
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
این شریعتمداری بیکار است که چند صفحه مطلب نوشته. بقول معروف از هر دست بدهی از همان دست می گیرید... وقتی محمود خان آقای متکی را در وسط ماموریت دیپلماتیک در سنگال عزل کرد معلومه چقدر از آداب دیپلماتیک خبر داره و حیثیت وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران را محترم می شمارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
در این مورد شریعت مداری درست می گویید وکار اقای ظریف چاپلوسانه بود اگر 10 در صد کارهای احمدی نژاد درست باشد این مورد یکی از انهاست فرارو نگو به دلیل حجم بالا بررسی می شود سانسور نکن
ناشناس
-
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سانسور نشده که منفی هاتو بشمری
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
احمدی نژاد یه دسته گلی آب می ده که صد تا دیپلومات هم نمی تونن درستش کنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
با این منفی ها اگر سانسور می شد ابرویت بیشتر حفظ می شد.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
من از کسانی هستم که از شریعتمداری دلخون و منزجرم
اما اینکه میگه نباید دولتمردای سابق رو نفی کرد رو صحیح می دونم
هیچ وقت نباید بدی رو با بدی جواب داد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
چطور وقتی به آقای خاتمی اهانت میکنند حرفی از این چیزها نیست و توهین های خودشون و افتخار هم میدونند.حالا که رسیده به خودشون دم از ادب و انصاف میزنند.
درضمن آقای ظریف حرف بدی نزدند اینا اونجور که دلشون میخواد ترجمه کردند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
جالبه شريعتنداري گفته « توهين به رئيس جمهور سابق دور از انصاف و اخلاق ديپلماتيك است»
كسي نيست بگه تو خودت كم در مورد رئيس جمهور سابق خاتمي مطلب توهين آميز نوشتي .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حاج حسین فقط به خاتمی توهین نکرده

اگر دقت کنید به همه روسای دولت های گذشته بعد از انقلاب توهین کرده است!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تازه خاتمی فقط خدمت کرد اما احمدی نژاد چه کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شما تندرو ها انصاف وادب واخلاق رو دفن کردین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقاي شريعتمداري به قول خودتان دکتر احمدی‌نژاد با طرح یک سؤال هوشمندانه چه دردي ازجامعه مادواكرد؟آيا پيگيري اين موضوع توسط ايشان چه چيزي ميخواست اثبات كند؟ صهيونسيم ازديد ما مردود است ولي بهترنبوددراين چندسال اين همه انرژي صرف كارهاي مثبتي ميشد كه وضعيت تورم، بيكاري، جرم وجرائم،طلاق،گراني و.... در كشور ما اين نباشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اصلا هولوكاست جعلي بوده است چه نفعي ما در اين 8 سال با اينكار برديم ؟ چه چيزي بدست آورديم و چه چيزهايي از دست داديم؟ شريعتمداري جواب بدهد ؟ اگر جواب دارد كه مي دانم جوابي جز سرافكندگي ندارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خب خداروشکر تو این مورد هم حمله کرد ! خیالمون از بابت صحت حرف طریف راحت شد .
غقاب روز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
"""
الف- منظور آقای ظریف از «مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد» آقای دکتر احمدی‌نژاد است و این اشاره ضمن آن که اهانت به رئیس‌جمهور سابق و دور از انصاف و آداب دیپلماتیک است،"""""


اهانت به رئیس جمهور سابق دور از انصاف و آداب دیپلماتیک است؟؟؟ به رسم فامیل دور من دیگه حرفی ندارم. چون زمان احمدی نژاد که اتفاقا شما خیلی حامیش هستین دیدیم چطور حرمت رئیس جمهورای سابق نگه داشته شد
امیر
UNITED KINGDOM
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دمت گرم، فامیل دور رو خوب اومدی. اشکم دراومد از خنده
جلال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بزار کیهان و حسین بازجو بسوزن !
باسعلي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سلاله السادات سيد محمد خاتمي عزيز اين آقاي به اصطلاح اخلاق مدار در 8 ساله گذشته انواع و اقسام تهمت ها و ناجوانمردانه‌ترين الفاظ را براي شما بكار برد ولي حالا كه با لحني بسيار ملايمتر از آنچه كه براي شما بكار ميبرد وزير امور خارجه نسبت به دوستش احمدي نژاد اشاره‌اي داشته اين طور برآشفته شده من به صبر و استقامتت درود ميفرستم پسر فاطمه و علي.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
این سؤالی که احمدی نژادمطرح کردوامثال شریعت مداری او را دارای هوش وذکاوت می دانند بارها توسط دانش آموزان دبیرستانی مطرح شده
تنهاچیزی که برای اولین باراحمدی نزادمطرح کرد ادبیات چاله میدانی بود
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اقاي شريعتمداري اگر به رييس جمهور سابق نميشه نقد كرد پس اين همه تهمت ها واهانت هايي كه به اقاي خاتمي ميكني رو به حساب چي بايد گذاشت
1111111111111111111
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به به این قسمت از نوشته جناب شریعتمداری که فرمودند نوشته اقای ظریف درو از انصاف و توهین به رئیس جمهور سابق است برای بنده جای بسی تعجب داشت شنیدن این جمله از زبان کسی که هر روز یک بار به رئیس جمهور اسبق توهین میکنه جالبه
پوریا طالبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نه اتفاقا بذارید فرارو این مقاله ها رو بذاره از این آغا!
بنده نه تنها اعصابم خرد نمی شه بلکه بعد یه مرور اجمالی از مغاله های ایشون سریع می یام کامنت های هموطنای نغاز و طناز :) رو می خونم و کلی دلم شاد می شه
بذارید اون مغاله هاشو بنویسه کیه که حرف اونو بشونه اون داره می سوووووووووزه ه ه ه :)
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
با نظر بسیاری از دوستان موافقم که می گویند:دلیل اصلی اینکه این اقا مرتب افاضه می فرمایند این است که می داند شما سایت ها منعکس می کنید.اگر شما رسانه ها این اراجیف را بازتاب ندهید ، خواهید دید که پس از مدتی او در روزی نامه کیهان هم دیگر این افاضات را چاپ نخواهد کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حسين شريعت مداري . نميخواي بازنشست بشي ؟ دوران بازنشستگي برات خوبه ها . راستي سابقه فعاليت خودتان را در دفاع مقدس و قبل از آن را منتشر فرماييد .
براي نسل سومي ها خيلي جالب و جذاب ميشه بدانند چه كسي از اين انقلاب و .... دراه حمايت و دلسوزي ميكنه !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
صدهزار مثبت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تو روزی 100 بار خاتمی را به فحش می بتدی آداب دیپلمایتک داری رعایت میکنی؟ اداب دیپلماتیک فقط برای احمد ینژآده؟
يك نظر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
جناب شريعتمداري ايران در بين 148 كشور بالاترين نرخ تورم را دارد.
حالا هولوكاست هلو افزود هلو هرچي ....
شما ظرفيت نويسندگيتان را براي بهبود جامعه خرج كنيد .
ناشناس
UNITED STATES
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تو و امثال تو فقط میخواید این مملکت همیشه بدبخت باشه و شما هم توبره هاتون را پر کنید.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقای ظریف در تویتر نوشته "ایران هرگز هولوکاست را انکار نکرده است". آقای شریعتمداری! "انکار نکردن" به معنای "تائید کردن" آن نیست. و این همان ظرافتی است که می بایست دیپلمات جمهوری اسلامی در تعامل با دنیا برای اعتلای جایگاه نظام در جهان در عرصه سیاست خارجی و تعاملات بین المللی داشته باشد. که متاسفانه جنابعالی از آن بی بهره‌اید پس لطفا کمتر در حوزه‌ای که تخصص آنرا ندارید( روابط بین الملل) خورده فرمایش کنید.... .
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
با سلام
نازي ها خودشون اعتراف مي‌كنن كه اين كارارو كردن و بهش افتخار مي‌كنن حالا تو مي‌گي نه دروغه عجب
مهندس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اقای "مهندس" شریعتمداری، اقای ظریف هم با اقای سورس دیدار داشته حتما؟ حتما عضو بنیاد سورس هست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ظریف عشق ماست. آقا و دانا و با شخصیت .
شرعتمداری بسووووووووووووووووووز !
Abi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
«در اوایل دهه 80 قرن نوزدهم، تعدادی از اعضای آژانس بین‌المللی یهود، از جمله، «پی‌یر ویدال ناکه»، «سرژ ولز»، «فرانسوا براریدا» تحت سرپرستی «رنه ساموئل سپرات» خاخام معروف فرانسه، با استناد به داستان ساختگی کشتار 6 میلیون یهودی در جنگ جهانی دوم و.....»
حاج حسین؛ جنگ جهانی دوم قرن نوزدهم بود یا قرن بیستم؟
بهراد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حسین بازجو:
آب رو بریز اونجا که میسوزه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
از ناراحتی و عصبانیت شریعتمداری خوشحالم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
راستي چرا فقط ايشون رئيس جمهور سابقه خاتمي سابق نبوده اهانت به خاتمي كه بارها توسط خود كيهان انجام شد عين ادب بوده ؟
ناشناس
-
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اگر توهین به رییس جمهور سابق بده، چرا شما خودت 8 ساله که داری به دو تا از رییس جمهور های سابق توهین میکنی و همین الان هم به رییس جمهور حال حاضر؟!
4 سال به نخست وزیرِ امام هم بهش اضافه کنید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
لطفا" نوشته های آقای شریعمتداری نگذارید متاسفانه نوشته هاش پر از کینه است . کاش نقد بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پس عبارت "افسانه هواوکاست" رو کی توی سخنرانی های پر حرارتش به کار می برد ؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حسین آقا: اون که رفت.
تو هم به زودی میری
شنگل اقا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
انصاف وادب به به به به حسین جون این کلمات رواز کجا یادگرفتی توکه ازاین حرفا بلد نبودی نا قلا نکنه باسرکار اومدن دولت جدید توهم اصلاح شدی کلک اخه قبلا بجز توهین تحقیر از تو چیزی ندیدم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شریعتمداری خودت رو میشه سواد و اطلاعات ظریف را با خودت و نوچه هات ورییس جمهور محبوبت مقایسه کنی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ظريف جان دوست داريم
علی رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
"آقایانی که مملکت را به این روز انداخته اید،مردم دیگر شما را نمی خواهند"(دکتر روحانی)
حالا هی حاج حسین شما تحلیل کن-هی اتقاد کن-معنی رای مردم رو هنوز نگرفتی؟جمله دکتر روحانی رو هر روز 100 دفعه رو نویسی کن. فرارو منتشر نکنی دیگه تو این سایت نمیام
سهراب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اگر مردم افكار جنابعالي ويا آقاي احمدي نژاد را قبول داشتند در انتخابات اخير به كانديدايي همفكر شما راي ميدادند كه ندادند وبنابراين حرف آقاي ظريف ودولت مطبوعش اكنون بايد حرف دل مردم باشد (كه هست)نه حرف دل شما وآقاي احمدي نژاد
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
من بیشتر از اینکه برای شریعتمداری متاسف باشم برای کسایی که کور کورانه از این موجود (بخوانید شریعتمداری) حمایت میکنند متاسفم
تکلیف شریعتمداری که روشنه شما ها چرا؟
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ظریف محبویتت در نزد من صد چندان شد چون شریعتمداری بهت حمله کرد
حامی جبهه پایداری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اون نظرمون و درج کن... اگر درج کنی ممنون میشم...
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
چرا حسین شریعتمداری فکر میکنه میتونه جای 70 میلیون ایرانی ابراز نظر کنه. خدایا کی از دست این قیم ها خلاص میشیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قبلا من از حرفهای حاج حسین عصبانی می شدم .اما چند وقتی است که دیگر خنده ام می گیرد کسی می داند چرا؟
ناشناس
-
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ایکاش این موجود( حاج حسین) متوجه بود که او و همفکرانش به اندازه ی انگشتان دست در جامعه رای ندارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ظریفففففففففففففففففففففففففففف
عاشقتیم به مولااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بچه ها وقتی شریعت مداری ، علم الهدی ، خاتمی بازنشست شدند همه تون دعوت می کنم به بستنی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
من هر چه مطلب از کیهان خوندم تو فرارو بوده خداوکیلی اگه فرارو و امثال فرارو یک لطفی کنه و کیهان رو تحریم کنه و مطلبی رو از این روزنامه رقت انگیز نقل نکنه دیگه کسی اون رو جدی نمی گیره و مطمئنا کم کم دست و پا شو جمع می کنه
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ظریف محبویتت در نزد من صد چندان شد چون شریعتمداری بهت حمله کرد
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقای شریعتمداری
انقدر از این مقاله ها بنویس تا مقاله دونت پاره شه
(جمله ای حکیمانه از نفی کنند همه چیز از جمله هولوکاست)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقاي شريعتمداري بهتر است در تخيل جورج سوروس باقي بمانيد.راستي آخر ايشان را پيدا كرديد؟
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ما از مواضع دكتر ظريف كاملا حمايت مي كنيم.
مهندس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
میام از همه کسایی که کامنت گذاشتن بازجویی میکنم. حتی از وزیر خارجه و سایت فرارو و ....
"حاج حسین"
حسن جباری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تاکی باید این شریعتمداری رو تحمل کنیم بسه دیگه....
irani
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
درود بر حاج حسین بازجو
گنجی پور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ایا ایشان بازجو است اما حجاریان سمبل ازادی و محبت ؟ بدانید هرگونه خدمتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخاری است برای عامل ان و جناب شریعتمداری قهرمان یکه میدان قلم و اندیشه هستند و ایشان شایسته هر مقامی در این نظام مقدس میباشند اما بسیجی وار در همین سنگر به محافظت از اندیشه امام راحل و خلف شایسته ایشان میپردازند .
شاهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مگه اون آقائی که همه واقعیت ها را انکار می کرد نرفته ؟؟!!
کم سواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اینکه آقای شریعتمداری اظهارات آقای ظریف را دور از انصاف و آداب دیپلماتیک می داند حرف به جایی است اما همین آقای شریعتنداری در زمان روی کارآمدن آقای احمدی نژاد دارای چنین تفکری نبود و با هرکسی که بر خاتمی می تاخت همراه می شد و کارهایش را دور از انصاف و آداب دیپلماتیک نمی دانست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
همیشه در نوک حمله
saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ظریف ازت منتنفرم... فقط همین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
افراط افراط افراط... همین ها هستند که وضعیت این مملکت را از نظر سیاسی و اقتصادی به نقطه بحران کشاندند.
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فقط این شریعتمداریه که میتونه ایراد بگیره وگرنه خیلی هم درست گفتن .
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تجریف در این حد و به این شیوه زیرکانه از کیهان اصلا بعید نیست
آقای دکتر ظریف فرمونده اند " مردی که تصور می شد هلوکاست را انکار میکند دیگر رفته است"
مردی که تصور میشد...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هههههه
مجله فرارو