bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۶۱۷۵۰
شهردار جدید پایتخت انتخاب شد

قالیباف در بهشت ماندگار شد

سرانجام پس از دو مرحله رای گیری شهردار جدید پایتخت در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با 16 رای انتخاب شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
فرارو- سرانجام پس از دو مرحله رای گیری، شهردار جدید پایتخت در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با 16 رای انتخاب شد.

در جلسه روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران که به منظور انتخاب شهردار جدید پایتخت تشکیل شده بود، با معرفی محمد باقر قالیباف به پایان رسید. در این جلسه هر 31 عضو شورای چهارم شهر تهران حضور داشتند. در این جلسه، محمدباقر قالیباف 16 رأی و محسن هاشمی 14 رأی را به خود اختصاص دادند و بدین ترتیب، محمدباقر قالیباف بار دیگر شهردار تهران شد.

محمدباقر قالیباف و محسن هاشمی، دو گزینه اصلی شهرداری تهران بودند. در این جلسه ابتدا قالیباف در مدت 30 دقیقه به ارائه برنامه هایش پرداخت و به دنبال او محسن هاشمی برنامه های خودش را به شورا ارائه داد. 

پس از آن اعضای شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار جدید پایتخت رای گیری را آغاز کردند که در نهایت محمدباقر قالیباف به عنوان شهردار انتخاب شد. 

گفتنی است، در رأی‌گیری نخست هاشمی 15 رأی و قالیباف نیز 15 رأی بدست آوردند و یک رأی نیز ممتنع شد که بدین ترتیب انتخاب شهردار به دور دوم کشیده شد. و سرانجام در دومین مرحله رای‌گیری از 31 عضو شورا دکتر محمد باقر قالیباف با کسب 16 رای حایز اکثریت آرای شورا شد و با احتساب یک رای مخدوش، محسن هاشمی نیز 14 رای را کسب کرد و بدین ترتیب قالیباف در بهشت ماند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
تهران همیشه از اول جهنم بوده و هست و خواهد بود.
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
یه بحثی هست که متخصصان مطرح کردند در زمینه ی مدیریت در هر جایی چه شهرداری چه هر سازمان دیگه ای و اون اینه که موفقیت یک مدیر رو باید در تأثیر گذاری اون مدیر در متغیرهای کلیدی عملکرد اون سازمان یا حیطه ی مدیریتی (در اینجا شهر تهران) سنجید. من هیچ قضاوتی سعی میکنم در مورد قالیباف نداشته باشم ولی یک سؤال از دوستانی که می گویند قالیباف بهترین شهردار تهران بوده دارم. این که اصلاً به نظر دوستان شاخص ها و متغیرهای کلیدی عملکرد در جایی مثل شهرداری تهران چیست؟ و این که بهبود اوضاع شهر تهران رو در چه شاخص و یا در چه متغیری می دونند؟ و این که قالیباف کدام یک از این شاخص های کلیدی و متغیرهای کلیدی رو بهبهود بخشیده؟
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
یک نظر عاری از توهین درباره درخواست از آقای قالیباف برای توجه به نقائص اجرای طرح تفصیلی شهر تهران درباره ساخت و سازها نوشتم منتشر نکردید.ما از کدام طریق می توانیم صدایمان را مستقیم به شهردار برسانیم بارها با 137 و شماره های مربوط به شهرداری تماس گرفتم و فقط جواب های کلیشه ای بی خاصیت دریافت کردم .از آنجا که مطمئنم آقای قالیباف این کامنت های مربوط به خود را می خواند برای شما نوشتم ولی سایت شما حاضر شد بعضی مطالب بی ربط را انعکاس دهد ولی از انتشار نظر من خودداری کرد از آنجائیکه خواننده دائمی فرارو می باشم ازشما گله دارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
انتخاب شایسته ایشون رو بهشون تبریک میگم
ارادتمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
سلام،
تهران، شهر برج‌هاي سر به فلك كشيده، ديگر يك وجب هوا، زمين يا آفتاب تا عمق كهكشان‌ها و خاك تهران پيدا نمي‌شود. به ويژه در شمال شهر و جاهايي كه زمين گران است (كوچه‌هاي ولنجك و غيره)، درآمدزايي=هوا فروشي
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۴۳۳
ناشناس
-
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آخ جون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دوباره ریل های بی آر تی خالی از اتوبوس!!!
ما چه گناهی کردیم ۳۰ درصد عرض بزرگراههای تهران رو نداریم و در اختیار خطوط بی آر تی هست که ساعتی یک اتوبوس در اون حرکت می کنه. و چه گناهی کردیم که نصف عرض خیابونهای تهران شدن پارکینگ و به همین خاطر هست که هر جای تهران می خواهی حرکت کنی باید ساعتها در راه باشی؟!
خدایا خودت به داد ما تهرانی ها برس از این سوء مدیریت ها ....
یک ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقا یا خانمی که از "سوءمدیریتها" می نالی! اصلا می دانی چه می گویی؟! مرد یا زن حسابی تاکنون تهران هیچگاه شهرداری مانند قالیباف نداشته است. اتفاقا از مهمترین و تحسین برانگیز ترین اقدامات شهرداری هم توسعه مترو و خطوط ویژه بی ارتی بوده است. اگر شک داری یک بار اتومبیلت را رها کن و با مترو یا بی ار تی در تهران تردد کن تا مزه اش را لمس کنی... واقعا باعث تاسف است که هر کسی بدون توجه به تبعات سوء آلودگی چارچرخ قراضه یا غیرقراضه خود را به خیابانهای تهران می کشاند و بعد انتظار دارد شهری سالم داشته باشیم...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اینو میدونید که شما الان با جناب شریعتمداری همزمان جشن پیروزی گرفتید؟
یه سوال؟خواهش میکنم ج بدین لظفا.فقط میخوام اطمینان پیدا کنم که الکی انقدر دوستون نداشتم.
((بع دکتر قالیباق برای ریاست جمهوری هم رای میدین؟))؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
با اینکه محبوب نیست ولی مدیریت خوبی داره
امیدواریم در جهت محبوبیت گام برداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
2 ماه است در منطقه 10 دنبال جمع کردن جوی وسط کوچه‌ هستیم که مرکز موش است. می‌گویند امکان ندارد. نگه داشتم برای 4 سال دیگر و انتخابات ریاست جمهوری دوباره درخواست بدهم شاید امکان‌پذیر شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مشکل قالیباف طمع کردن برای ریاست جمهوری است و این همه کارهای خوبش را تحت تاثیر قرار داده اگر واقعا فقط به فکر شهر تهران بود حرف نداشت اما کسی که فکرش جای دیگه است دو دوره بسش بوده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ضایع ترین بخش شهرداری اتوبوس رانی ان است به نحوی 80 درصد اتوبوس های ان در ایستگاههای مبدا و مقصد در حال چرت زدن و الوده کردن محیط هستند و مسافرین بدبخت توی ایستگاهها علف زیر پایشان سبز شده است
گمان نکنم از این بابا ضایع تر توی مملکت داشته باشیم
رعنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قالیباف عزیز تولایق بهشت بودی
دلسوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شمایی که اطلاع نداری نظر نده من خودم مستقیما دیدم که ایشون هیچوقت از وقت شهرداری برای کارهای سیاسی صرف نمیکرد اگه این کار را کرده بود که رای می آورد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هورا
تبریک آقای قالیباف سرهنگ عزیز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شما تهرانی ها از چیزهایی می نالید که مردم شهر های دیگه اصلا ندیدند.
یک ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
والله من در انتخابات ریاست جمهوری به قالیباف رای ندادم و رایم را به جناب روحانی دادم. اما مگر می شود توانایی ها و مدیریت تحسین برانگیز قالیباف را در شهرداری و حتی قبل از آن در نیروی انتظامی را نادیده گرفت؟ من خودم البته که یک اصلاح طلب تمام عیار هستم اما در هر حال جناب قالیباف توسط اعضای شورای شهر تهران انتخاب شده است و باید که به این انتخاب احترام گذاشت. من هم نظیر بسیاری دیگر علاقمند بودم جناب محسن هاشمی انتخاب شوند اما خوب دموکراسی همین است دیگر... اما حال که کاندیدای مورد علاقه ما رای نیاورده است پس بهتر است امیدوارانه برای توسعه و پیشرفت بیشتر و مطلوبتر شهر تهران در دوره جدید شهرداری جناب قالیباف دعا کنیم. ضمن این که باید به یاد داشته باشیم قالیباف مدیر برجسته ای است و اقدامات ایشان در 8 ساله گذشته در شهرداری سراسر اصلاح طلبانه بوده و تهران را در کالیبر یک شهر مدرن جهانی ارتقا داده است....
سیدمهدی موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ریل های BRT خالی از اتوبوس !!!!

مخالفان قالیباف همگی از این جماعتند دیگه !!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خیلی خوشحال شدم رای آوردی سردار خیلی ناراحت بودم در حقت بی انصافی میکردند خدایا مرسی.
خدا یعنی برای پرسش شب همیشه یک جواب آفتابی (عرفان نظر آهاری)
ناشناس
-
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ایشالا موفق باشند .
تبریک
طرفدار محسن هاشمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اینهایی که منفی میدهند احتمالا تهرانی نیستند. به هر حال ایشان انتخاب شده اند. چرا موفق نباشند؟
ناشناس
-
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
برای چی منفی میدید . بابا منم دلم میخواست هاشمی بشه . حالا نشده . ناراحتی داره؟ واقعا رفتار بعضی ها مثل بچه هاست .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آخه منفی دادن یا مثبت به خواننده ربط داره و نظرش شما که تحمل نظر مخالف رو نداری اخبار رو دنبال نکن بی جنبه!
رعنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قالیباف قهرمان خیلی خوشحالیم وخیلی هم دوست داریم....امروز مامدیر ومعاونهایی که تومدرسه بودیم برای دوباره شهردارشدنت خیلس دعا کردیم...موفق باشی قهرمان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فرارو ماهم مثل شما خیلی خوشحالیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مثل 8 سال گذشته حتما بازهم با دعای خیر مردم موفق هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اونایی که منفی دادن لابد تهرانی نیستن وگرنه شعورشون می رسید ناموفق بودن قالیباف یعنی ناراحتی مردم شهر
آیدا از تهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ولی به نظر قالیباف برای ریاست صدا و سیما بهتر بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دقیقا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هر جا باشه عالیه.
واقعا مدیره.
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بر چه اساسی میگی برای صدا و سیما بهتر بود؟ چون اگه میرفت صدا و سیما جا برای محسن هاشمی باز میشد آره؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
منم همین نظر رو دارم اما هر کس خودش بهتر می دونه کجا می تونه بهتر باشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مردم قالیباف را دوست ندارند
ناشناس
-
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
در هر صورت شورای شهر رو مردم انتخاب میکنند . من هم ترجیح میدادم محسن هاشمی بشه . ولی قاعده ی دموکراسی رو باید قبول کنیم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تهرانی ها که خیلی دوستش دارند
به نظر من هم خیلی لایق و کارآمد هستند
ایشالا مبارکشون باشه
فروغ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خداییش کارش درسته
مردم یک کم قدرشناس باشید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هزار تا منفی به این نظر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خخخخخخخخخخ
قالیباف only
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
واسه چی خودتو مردم فرض میکنی......ما عاشق قالیبافیم
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آفرین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اشتباه می کنید ما اتفاقا خییییلی هم دوسش داریم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مردم به قالیباف افتخار میکنند. مردمااا نه روشنفکرنماها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
واقعا که!مشکل ما همینه که جزء خودشو کل فرض میکنه.
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قالیباف دوست داریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هورررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
من عملش، کردار و رفتارشو دوست ندارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شمایی که عاشق قالیباف هستی در انتخابات ریاست جمهوری دیدی که چقدر رای داشت پس شما اقلیتی هستید که عاشقش می باشید نه همه مردم
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
منم دوسش دارم شما هم از این توهم که خودتونو همه ی مردم تصور میکنید خارج بشید چون غیر از ضرر چیزی براتون نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قالیباف محبوب مردم است
انتخابات ریاست جمهوری فرق میکنه مردم بین 2 تفکر و 2 تیم یکی را به دیگری ترجیح می دهند وگرنه انتخاب نشدن کسی نشان عدم محبوبیتش نیست ممکن بود اگر روحانی نبود قالیباف رای خیلی بالایی میآورد
افشار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
چرا از قول مردم حرف مي زني؟ مگه تو با تك تك مردم معاشرت داري؟ ضمنا زحمت ديگران را ارج نمي نهي، نفي هم نكن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مردم رو نمی دونم ولی برج سازها قالیباف رو خیلی دوست دارن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مردم اتفاقا" قالیباف رو دوست دارند

بلکه موشها و گربه های ولگرد اونو دوست ندارند چون زیاد به نفع ایشان نیست !!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مبارکه! ولی هاشمی هم خوب بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هاشمی خوب بود ولی برای......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قسمت اولش که مبارکه ولی هاشمی ...!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خدا رو شکر اصلاح طلب ها حداقل به شهرداری راه پیدا نکردند و به امید خدا شروع برای شکستهای بعد آنهاست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قالیباف متعلق به ملته نه یک حزب.مثل روحانی.انحصاری شما نیست که باهاش به طبل پیروزی بکوبید.مبارکه شهردار لایق تهران.ایشالا آقای هاشمی هم در بخش دیگری به مردم خدمت خواهند کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فعلا آمار دزدی هایی رو که از همان دولتمردان قدیم رو می شود سیاحت کن علی جان!!!
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مهم اینه که ما اصلاح طلبان ریاست جمهوری رو بردیم و مجلس هم که قطعا میبریم (عارف از الان خودشو برای ریاست مجلس اماده میکنه) رئیس شورای شهر هم که مسجد جامعی شده پس سکوت!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
وقتی رئیس شورا مسجد جامعی شد معلوم بود شهرداری را میدهند به قالیباف.
هومن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
منفي‌هات رو ببين؛ خجالت بكش....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اگر میتونستیم به کوروش منفی بدیم هومن خان منفی های علی بیشتر بود یا ایشون؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
به لطف خدا وبه كوري چشم شما رئيس جمهور كه نشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پس باید شاهد این وضعیت نابسامان شهرداریها باشیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
من هم موافقم با این کار اجرایی آقای قالیباف خوب است ولی متاسفانه اوضاع شهرداریها بسیار بسیار نابسامان است یکسال و نیم است برای یک پرونده در هفته چندین بار مراجعه می کنیم امیدوارم یک فکری به حال شهرداریهای تهران بکند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نابسامان؟؟؟؟ در گذشته بروکراسی حاکم بر شهرداری غیرقابل تحمل بود. در چند سال گذشته وضعیت بهتر شده. و از لحاظ عمرانی که قالیباف با هیچکس قابل قیاس نیست.
شهداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پس اینهمه تقدیر کشورهای دیگر همه نامربوط به ایشان خواهشاً احساسی نظر ندید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
چشمت و باز کن مغرضانه نظر نده.
اگه میتونی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شهداد عزیز
یک بار برو شهرداری تا بفهمی تقدیر برای چی بوده؟
برای یک سیستم بیمار یا برای سیاسی کاری
برای فقط پول و پول و پول بوده یا برای سیاسی کاری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
احساسی نظر نمی دهیم امیدوارم کارتان به شهرداریها بیفتد تا متوجه شوی اوضاع نابسامان یعنی چه؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نمیگم وضعیت شهرداری خوبه ولی شما باید باقبل مقایسه کنید
حامی جبهه پایداری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خدا رو شکر که هاشمی نشد...
سید محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تو دیگه در مورد قالیباف نظر نده
اهای جبهه پایداری تو رو به خدا قسمتون میدم
دست از سر مردم بردارید
برید ببینید علامه چی میگه
برید دنبال این باشید که کی منحرف و کی ساکت فتنه --- کی تکنو کرات و کی مرد تقوا و تدبیر
در کل برید و کار به ما حاج باقری ها نداشته باشید.
حاج باقر هر روز دعا میکنم که خداون تو را از شر توطئه ها وفتنه ها نجات دهد.
تو رو به خدا هیچ وقت قم نرو چونکه اگه لاریجانی که نماینده مردم قم تو مجلسه رو با مهر زدند تو رو حتما با گلوله و بمب و موشک میزنن
http://qalibaph.blogfa.com/
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقا محسن خوبی؟ تو که طرفدار قالیبافی نباید به این بنده خدا اینجوری بگی این که به نفع تو حرف زده فقط به خاطر اسمش؟؟ من حامی جبهه پایداری نیسم ولی دشمنشم نیستم اما برای انتخاب شهردار اعضای پایداری تو شورا حامی قالیباف بودن وبهش رای دادن که اگر رای نمیدادن الان قالیباف شهردار نشده بود!!
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ببینم جبهه پایداری همونی بود که در انتخابات 4میلیون رای اورد؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخ
سید محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
عظیمی جان تو ضاهرا نمیدونی تو مملکت چه خبره
پس ببین و بعد نظر بده
تو نمیدونی این جریان مسخره اصوالگرا تو انتخابات اخیر چه شکست سنگینی خوردند انچنان سیلی محکمی خوردند که هنوز هم گیجند
شما خبر داری کلید حسن اقا سرخه ای تبدیل به داس شده
خبر داری حتی مدیرای رده پایین هم از دولت اعتدال بی نصیب نموندن و عوض شدن
خبرداری 50 نماینده مجلس نامه ای به لاریجانی نوشتند و خواستار استیضاح دو تا از وزیرها به دلیل همین عزل و نصب ها و لغو بی جهت یه سری از مصوبه های دولت قبل
عزیزم خبر داری هاشمی هشت سال از کی فحش میخورد . خبر داری سال 88 جنگ بین کیا بود
عزیزم جنگ 88 بین دو ایت الله بود -- جنگ بین هاشمی بزرگ به همراهی سرمای داران شخصی با حضرت ایت الله علامه !!! مصباح و سرمایه دارای دولتی از قبیل بسیج که ظاهرا همچنان قراره تحت سلطه علامه !! بمونه و قرارگاه عمار و حلقه پرتو و رجا نیوز بود که همه دیدن که هاشمی چه شکست بدی خورد
طوری که 4 سال تلویزیون ایران هیچ خبری از هاشمی نمیداد و کلا خانواده هاشمی رو در یکلام ترکوندن --- حال ورق برگشت ونوبت به هاشمی رسیده که بیاد حمله کنه و البته مردم هم تو انتخابات نشون دادن که از جبهه پایداری متنفرن
بنابر این اگر عمیق تر نگاه کنیم این جنگ این قدر حساسه که اگر رهبری عزیز رو رای گیری نمیگفتند رای مردم حق الناسه شما مطمئن باش اینبار حضرت علامه!!!! بود که طغیان میکرد و میزد زیر میز انتخابات و ادعای تقلب میکرد --- اصلا شما به من بگو چرا نتیجه انتخابات بعدا 16 ساعت اعلام میشه!!!!!!!!
جبهه پایداری دنبال حیات سیاسی خودشه و واقعا تنها گزینه ای که برای اینها باقی مونده شهرداری تهران و شخص قالیباف به نظر من اینا فقط دنبال اینن که از قالیباف سوء استفاده کنن
در کل اینا مثل افت میمونن که به هر چیز خوبر میچسبند و این قدر ازش استفاده میکنن که از بین بره و خودشون زنده بمونن

در اخر با گذشت 3 ماه از انتخابات زخمی که پایداری روی دل ما گذاشته هنوز درد داره و خوب هم نمیشه و تا ابد تاریخ در مورد مضلومانه ترین انتخابات تاریخ صحبت خواهد کرد
و من هم برای همیشه کینه ونفرت از پایداری خواهم داشت
http://qalibaph.blogfa.com/
ناشناس
-
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
azime جان پایداری ها برای بقای خودشون مجبور بودند که به قالیباف رای بدند وگرنه اگر تعدادشون زیاد بود حتما قالیباف رو تخریب میکردند . هنوز یادم نرفته که چند ماه پیش چجوری قالیباف رو تخریب میکردند .
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقا محسن من میدونم چه خبره
رای مردم همیشه حق الناس بوده و هست نیازی به گفتن رهبر نبود یعنی هاشمی نمی دونست رای مردم حق الناسه حتما باید رهبر میگفت تا اون کارارو نکنه؟ در ضمن آقای مصباح که کاری نکرده شما الکی تهمت نزن از کجا مطمئنی که این حرف رو میزنی؟شکست اصولگرایان به این دلیل بود که مطمئن بودن قالیباف یا میبره یا میره دور دوم وپیروزی جبهه اصولگرایی رو قطعی میدونستن نیازی به وحدت نمیدیدن پایداری هم می خواست خودشو بسنجه اگه جریان های اصولگرا پشت هم نباشن همیشه شکست میخورند شما هم دارین به این آتش دامن میزنید و تفرقه رو بیشتر میکنید تعداد طرفداران پایداری اونقدر هم کم نیست 4 میلیون تا 6 میلیون قالیباف اختلاف زیادی نداره و به حمایتشون نیاز داریم البته من قبول دارم بعضی از تصمیمات پایداری درست نیست ولی هر چی هست بازم با اصولگرایان اشتراکات زیادی دارن این پیروزی قالیباف به خاطر همین پشت هم بودن بود که اگه نبود الان قالیباف شهردار نبود بعضی وقتا برای رسیدن به هدفت باید کینه و بغض رو بذاری کنار
ناشناس16:34 معلومه بین دو نفر از کسی حمایت میکنن که به خودشون نزدیک تر باشه نه کسی که دقیقا مخالفشونه اگه پایداری به قالیباف رای نمیدادن شما ازشون گله میکردین که چرا رای ندادن و.....هر جریان سیاسی برای بقای خودش از کسی حمایت میکنه که یه شباهت هایی بینشون باشه مثل اصلاح طلبا که برای بقا از روحانی حمایت کردن و این عادیه
امیرحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اقا محسن اگر اقای قالیباف فراموش کنند ما هم میتونیم فراموش کنیم به دل نگیر مثل رود جاری و مثل کوه محکم باش مثل خود قالیباف. با این اوضاعی که من از روزنه نگاهم دیدم فکر می کنم قالیباف فقط خدارو داره و همون براش کفایت میکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
جليلي جونت كه هيچ كاره شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
عظيمه تو خودت از اعضاي اصلي جبهه پايداري هستي از افكار افراطيت معلومه
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خدا رو شکر اصلاح طلب ها حداقل به شهرداری راه پیدا نکردند و به امید خدا شروع برای شکستهای بعد آنهاست
ناشناس
-
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شما از اصلاحات خوشت نمیاد یعنی از تخریبات خوشت میاد؟!؟‌ قالیباف مدیر خوبی بود در شهرداری و انصافا خدمات خوبی انجام داده پس میشه گفت اهل اصلاح کردن نه مثل شما و تندروها اهل خراب کردن و درجا زدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سه هزار میلیارد تومان
شانزده میلیارد تومان
و... بازم بگم آقا مهدی ؟!!!!
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بنظرم یک سری از پست ها رو باید به اصولگرایان داد وگرنه کشور و دولت رو به بن بست می کشونن..
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اینو نگی چی بگی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دقیقا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
امام خودش یک اصلاح طلب بزرگ بود، میتونید یک سری به بیت امام بزنید.
از وقتی که به رحمت خدا رفت..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
دقيقا" دقيقا" دقيقا" گل گفتي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ای بابا اینقدر شلوغش کرده بودید انگار انتخابات ریاست جمهوری بود .مردم ثابت کردن که راه بهشت به پاستور باز نمیشه. ایشون هم برای شهرداری مناسبن. م.فق باشید
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ای جان......هوراااااااااااااااا.....دوستانی که زمان انتخاب مسجد جامعی به ما میگفتن آب رو بریزید اونجا که میسوزه ، بی زحمت این نسخه رو واسه خودشون اجرا کنن...خدایا شکرت ....خدایا دوست دارم ......قالیباف دوست داریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
از دبیر و رضازاده و جدیدی تشکر کن
شهر افتاده دسته کیا!!!!!
فاتحه!
البته به ثروت جناب دبیر خوب اضافه میشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
علي آقا قاليباف خوبه وماهم تبريك مي گيم اما آب روبريز براي عدم انتخاب چمران گفته شد
بایکوت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
برای تهرانی های عزیز متاسفم ...
ناشناس
-
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
برای خوذت متاسف باش . مردم به هرکی دلشون می خواد رای میدند . باید یاد بگیریم با رای احترام بزاریم . حالا می خواد رای به خاتمی یا روحانی باشه . یا به شورای شهر .
آنتی بایکوت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
برای خودت متاسف باش که از داشتن شهرداری مثل قالیباف در شهرت محرومی
رعنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
منم برای توکه اینهمه منفی هستی متاسفم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اتفاقا برای خودت و شهر خودت متاسف باش که توی بایکوت موندی !!!!
سینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فینیش...اصلاح طلبا و هاشمی چیا کجایین؟خخخخخخ (: حالا فقط مونده وزارت علوم رو از توفیقی بگیریم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بگیر تا جونت در بیاد!

فکر کردی توفیقی نباشه، کی میاد جاش؟؟ کسی که با مردم باشه نه زد مردم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ناشناس اگه توفیقی نشه یکی مثل تو میشه وزیر علوم باسواد و تحصیل کرده فقط زدمردم نباشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سیناانشالله
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
یادمه قبلنا یکی از اصولگراها کلمه استکبار رو اشتباه نوشته بود این اصلاح طلبا میخواستن بخورنش بسکه ایراد گرفتن و مسخره کردن و ادعای سواد کردن حالا نمیدونم چرا ایشون که نوشتن زد مردم به جای ضد مردم چرا کسی صداش در نمیاد؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ناشناس 13:31
زد ؟؟؟؟؟
يا ضد ؟؟؟؟
قربون سوادتون...
امیدوار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقا سینا
همون عزل و نصبهایی که دکتر توفیقی انجام داد واسه پاکسازس دانشگاه از عناصر چبهه پ و تفکر انحرافی و افراطیون واسه اصلاح هفت پشت تو و دانشگاه کافیه، مطمئن باش عزل و نصبها ادامه خواهد داشت تا پایاندوره سرپرستی ایشون، و اگه مجلسیها هم نخواستند رای بدن باکی نیست، شیخ حسن عزیز یک سرپرست دیگه میاره بهتر از این یکی, چیزی که زیاده توی اصلاح طلبها، مرد علم ودانش آماده مبارزه با این تندرو های دانشگاهی، و این قصه حالا حالا ها ادامه دارد تا انشالله مردم ارادشون رو تو انتخابات بعدی جهت انتخابات نماینده های مردمی نشون بدن.
هومن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
يه قرون بده آش....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
درود بر اميدوار به لطف خدا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
یادم میاد یه بار توهمین سایت کلاس املا برای ضد برگزار شد بابا دیگه هر کلمه رو در طی یک کلاس یاد بگیرید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اينكه شهردار و رييس جمهور از يك جناح نباشند، بهتر است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هر دو معتدلند الان
حساب و کتاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
این که شد 30 رای !
حتما" یکی از اون 15 رای هاشمی تغییر عقیده داد و به قالیباف رای داد ولی اون ممتنع چی شد؟؟؟
این بار غایب شد؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
گفتند اون يه دونه راي مخدوشه ...توي اونم نوشته شده بود قاليباف...
رعنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مسجدجامعی گفته اون رای هم مال قالیباف بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
وای خدایا گویا کلاس ریاضی هم باید برگزار بشه
16+14+1 =31 یک رای مخدوش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
جناب آقای قالیباف مدیر قابلی است. ایشان می توانند پروژه های نیمه تمام را دراین فرصت بدست آمده کامل کنند و این بسیار خوب است .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
محسن برای مجلس تلاش کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
محسن بره منزل پیش بابا جون یه کم استراحت براش لازمه!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
محسن توانتخابات شورا رد صلاحیت شد مجلس هم به همین ترتیب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فرارو برو حالشو ببر
رعنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فرارو هم تبریک برای خودمون هم برای شما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دور زدن قانون و شهردار شدن مبارک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آخه یکم اطلاعاتتو ببر بالا، متوجه میشی که دورزدن قانون درکارنبوده. بعد بیا نظربده.
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
وای که چه حالی میکنم از این که هاشمی نشد شما اصلاح طلبا سوختید
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قانون صراحتا انتخاب شهردار بیش از دو دوره به صورت متوالی را اجازه نداده است.

شما با دوستانتان در مجلس قانون را دور زدید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حامد جان من با اصلاح طلب ها به شدت مخالفم اما چرا اینطوری حرف میزنی؟ البته در بین اصلاح طلب ها هم مثل شما کم نیستند. تا یک موفقیتی بدست می آورند شروع می کنند به اینکه فلانی سوخت، کیهان می سوزد و.... اگر به یکدیگر احترام بگذاریم خیلی بهتر است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قانون و مجلس و کائنات و ابر و باد و مه و خورشید و فلک می گن خلاف قانون نبوده اونوقت شما اومدی می گی خلاف قانونه؟؟؟؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
با این کارا ارزش قانون از بین میره و این اجازه رو میده که بازهم زیر پا گذاشته بشه. قانون سلیقه ای و حزبی نیست دوست عزیز. فرض کنید کرباسچی می خواست 3 دوره شهردار بشه، بازم قانون دور میزدند؟ اصولگرا میتوانستند یک آدم کارامد دیگرو معرفی کنند. اشخاص مهم نیستند قانون مهمه. روحانی هم شعارش برگشت به قانون بود
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حامد قبلا گفته بودم سکوت کن!
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بله دیگه کلا این منطق اصلاح طلباست خوشمون اومد قانونیه بدمون اومد بی قانونیه!
آقا حامد بهتره مثل خودشون باهاشون صحبت نکنین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بعضی ها یک چیزهایی شنیدن و بی تحقیق نظر میدهند
قرار بود بعضی از اصلاح طلب ها قانونی رو در مجلس تصویب کنند که شهردار شدن بیش از 2 دوره ممکن نباشه تا راه برای هاشمی هموار بشه
اما موفق نشدن و هیچ بی قانونی انجام نشده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شما بشین تحقیق کن این قانون واسه سال 61 بود و بعدا هم اصلاحیه خورده ولی به این قسمتش دست زده نشده.

این بدعت بدی بود که اصولگراها برای دور زدن قانون گذاشتند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
عظيمه مدام مي چسبه به حامد آخه طفلكي تنها مونده اگه حامد نبود مي خواست پشت كي بايستي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نظرشون محترمه. البته دوستانی که غیر از آقای قالی بافو می پسندن می تونن تو دور بعدیه شورا به کسایی رای بدن که اونا به قالی باف رای ندن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خودت فهميدي چي گفتي ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مثبت منفی ها نشون میده شما نفهمیدی بقیه فهمیدن
رادا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خيلي مباركه . آرزوي موفقيت داريم براي ايشان شخصيت محترمي . اگر آن برادر رأي مياورد بازهم تاراج شروع ميشد .
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هزاران مثبت هدیه به شما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آورین. خیلی نظر دقیقی دادی. خدایی من از همین ماجرا می ترسیدم. فعلا خطر دفع شده.
معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
من با قالیباف موافقم چون مدیریتش حرف نداره اما شما تا کی می خواین تهمت بزنین خجالت بکشید از خودتون یکی دیگه شهردار می شه گناه تهمت ودروغ ش رو شما مرتکب می شید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مبارکه قرارگاه خاتم الانبیا
ناشناس
-
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قالیباف رو به این جور چیز ها نچسبونید . خیلی روش کثیفی این کار .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اگه به خواهیم به دور از سیاست تصمیم بگیرم خدایش حق قالیباف بود شهردار باشه .انشالله محسن هاشمی هم به مترو بازگردد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ماندن بیش از حد یک نفر در یک مقام فساد آور است. باز هم همان دارودسته ها در شهرداری میمانند و طرحها را به اطرافیان خودشان میدهند چون پول هنگفتی در این طرح ها هست. بهتر است اقلا قالیباف خودش یک خانه تکانی انجام دهد و معاونان و روسای جدیدی برگمارد.حداقل با این کار فساد کمتر میشود.
رضا
-
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
البته که این حرف صحیح است. ماندن یک نفر در یک پس برای سالهای زیاد قطعا فساد می اورد ولی شهردار چون با رای گیری آمده و نقشی در رای دهندگانش ندارد می داند که باید پاسخگو باشد. من اصلاحات را تخریب ترجیح می دهم ولی به نظرم قالیباف گزینه خوبی برای شهرداریست. کلاس کارش بالاست.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ای جان......هوراااااااااااااااا.....دوستانی که زمان انتخاب مسجد جامعی به ما میگفتن آب رو بریزید اونجا که میسوزه ، بی زحمت این نسخه رو واسه خودشون اجرا کنن...خدایا شکرت ....خدایا دوست دارم ......قالیباف دوست داریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
علی قل قلی ما با عمو قالیباف مشکلی نداریم به هر حال ترکیب شورای شهر باعث حل خیلی از مشکلات میشه قالیباف شهردار هست و در امورری که به رای شورا احتیاج دارد باید تابع نظر شورا باشد در نتیجه کارهایش تعدیل به سمت مثبت می شود ...
من که بدم نیامد عمو قالیباف شهردار شد چون اگر هاشمی می اومد دیگه خیلی دلم برای قالیباف می سوخت
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ناشناس ما هم بدمون نیومد مسجد جامعی رییس شورا شد آخه چمران تو تهران دو برابر مسجد جامعی رای آورد اگه رییس نمیشد دیگه خیلی دلمون براش میسوخت!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
الهی شکر پس مشکل حله عظیمه خانم! عمو قالیباف در هر صورت سرهنگ خوبیه
عالي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تبريك به سردار انشائ لله مثل قبل موفق وسازنده باشي خدا قوتت بده
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مبارکه
حقیقتا حیف مدیر توانمندی مثل قالیباف بود که حذف بشه
به امید موفقیتش
امیدورارم از توان محسن هاشمی هم بهره گرفته بشه.
zako
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خدارو شكــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سردار شهردار یا شهردار سردار ؟؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فرارو به آرزوت رسیدی!

اما این پولها خوردن نداره
ناشناس
-
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فرارو نزدیک به قالیبافه .همین طور که تابناک مال رضایی و الف مال توکلی . انتظار داری فرارو چی کار میکرد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
جان؟؟!!! این همه قالیباف رو زدن یک کلام از دهن این مرد بیرون نیومد. آخه این حرفه که تو میزنی؟ فرارو کارت درست و اخلاقی بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
انشا الله خداوند وضع مالی آقای دبیر را بهتر کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ان شاء الله وضع مسجدجامعی هم بهتر شود و البته عباس جدیدی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
کم میاری تهمت نزن جانم سعه صدر:)))))))))))))))))
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
چطور می تونی انقدر راحت به یه آدمی که تا حالا حتی از نزدیک ندیدیش تهمت بزنی. قالیباف اهل لابی نیست چون خدا رو بالا سرش می بینه. دبیر هم همینطور.
ناشناس
-
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دنیا مالی که اصلاح طلبه هم به قالیباف رای داد آخه چرا تهمت میزنی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ببین کسی که از خودش چیزی نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دنیامالی رو خوب اومدی!!!

معاون عمرانی خودش بوده

چه کسایی اصلاح طلب شدن تو این مملکت!
ناشناس
-
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ناشناس 13:56 فکر کنم شما منظور من رو متوجه نشدی . دنیا مالی به مسجد جامعی رای داد . برای شهرداری به قالیباف . بعضی از دوستان نادان ما اومدن گیر دادن به دبیر (اون که از اول تکلیفش معلوم بود) . بعدشم معلومه اینا اصلاح طلب درجه ی 2و 3 اند . اگرم بخوایم به کسی ایراد بگیریم باید به دنیا مالی گیر بدیم . وگرنه اصول گرا ها که تکلیفشون معلومه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
دنیا مالی آخه کجا اصلاح طلبه؟ اصلاح طلب تقلبی که میگن همینه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
زیر دستی های عزیزش کیف کردند . سفره رنگین ایشان کماکان پابرجاست ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
درود بر پاکدست ترین شهردار تهران.
ناشناس
-
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
این جمله مال کی بود؟؟!!
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ببخشید اما فکر کنم این حرفتون به طایفه هاشمی بیشتر بخوره آخه اونا امتحانشونو پس دادن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
چه کیفی کنن سرداران و همشهریها و فامیل و همسر جناب قالیباف که مشاوره ایشونند و دخترشون که مشاور وادر هستند و پسرشون . باجناق و ......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اغاي قاليباف 4 سال پيش اعلام كرده بود مديريت بيش از 8 سال مناسب نيست و در جا زدن خواهد بود حالا كه در انتخابات شكست خورد دوباره با سماجت در شهرداري ماند .
رعنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اصلاح طلب باسواد اقا نه آغا!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقای قالیباف تبریک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به رای دقت کنید در مرحله ی اول مساوی ودر مرحله ی دوم حالاچه اتفاقی افتاده که با اختالف فقط 2 رای اقای قالیباف رای آورده .یعنی عملکرد ها زیر ذره بین است.پس اقای قالیباف دقت کن.!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حافظه یاری نمی کنه یا اطلاعات کمه و تازه قاطی خبرخون ها شدی دوست عزیز؟ برو نگاه کن ببین تو دوره های قبل هم ردی ایشون ناپلئونی بود و این به دلیل تفکرات سیاسی اعضای شوراست نه کارآمدی نامزدها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقای جاوید!به شما و تیم شما تبریک میگم...تا روزی که شاهد تغییر شما باشیم منتظر میمونیم
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مبارکه
حقیقتا حیف مدیر توانمندی مثل قالیباف بود که حذف بشه
به امید موفقیتش
امیدورارم از توان محسن هاشمی هم بهره گرفته بشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خدارو شکر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
الان منفی ها یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! یعنی خدایا نه شکر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بیژن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خداییش قالی باف باید عوض میشد این آقا واقعا تشنه قدرته
قطعا 4 سال دیگه بازم برا ریاست جمهوری میاد هرچندشورای شهرم از سرش زیاده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ای کاش کمی به عملکرد افراد نگاه می کردیم
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
لابد هاشمی شیفته خدمت بود آره؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خیال فرارو راحت شد پس
شیرنی بده
سید مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به تهرانی ها تبریک میگم، همونقدر بگم که شانس آوردیم قالیباف شد، هرکسی خصوصیات هاشمی رو بشناسه میدونه که خطر بزرگی از بیخ گوش تهران رد شد. خداروشکر نیازی نیست تجربه کنید تا متوجه شید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تبریک به آقای ضرغامی! به فارس و رفقا
ناشناس
-
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بابا خيالشون از شهردار راحت شد رييس سازمان محيط زيست را هم انتخاب كنند. يك ماه گذشت!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
واقعا برای این شهر و شورا متاسفم ، خدا به داد ما کارکنان شهردرای برسه باز هم 4 سال دیگر باید پادگان شهرداری را تحمل کنیم.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
می تونید تشریف ببرید تو یک سازمان دولتی مشغول به کار بشید. اداره های دولتی کویت کویتن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
برادر وقتی می ری تو شهرداری باید کار کنی و کار کنی و کار... یه خورده از رئیست یاد بگیر که 5 صبح سر کارشه و 9 شب می ره خونه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مبارکه ولی هاشمی بهتر بود
موفق باشند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
از چه نظر؟؟؟ تحصیلات؟ تجربه؟ سابقه مدیریت قوی؟ تنها دلیل خوب بودن محسن هاشمی از نظر شما این بود که پدرش حرف های آنچنانی می زند. دروغ می گویم؟ بین خودت و خدای خودت محاسبه کن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نظر شما محترمه ولی من فکر می کنم دکتر قالیباف در مقایسه با هاشمی از لحاظ هوش مدیریت، نوآوری، اعتقاد به خرد جمعی بسیار بسیار شایسته تر بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
روحانی این آقارو تو هیت دولت راه نده!!
هموطن
-
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
چه بخواد چه نخواد،‌شهردار تهران توي هيأت دولت هست
آقاي روحاني گوشش رو با اين خصومتها پر نخواهد كرد
ناشناس
-
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
یعنی چی که راه نده؟ همین اشتباه رو احمدی نژاد کرد . ما با احمدی نژاد فرق میکنیم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
8 سال پیش نبوده حرف الکی نزن! آخرین بارم هم روحانی راهش ندادن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به توچه چقدر وقیحانه نظر میدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اون بی خردهایی که منفی میدن یا از طرفدارهای احمدی نژادن که دوست داشتن قالیباف رأی نیاره یا هنوز نفهمیدن چنین کاری یعنی برابر بودن روحانی و احمدی نژاد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مبارکا باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مسلما قالیباف مدیر لایقی هستش اما من دوست نداشتم شهردار نشه الان کل اصولگراها بخصوص پایداریچی ها میافتن دنبالش تا تو این مدت 4 ساله بادش کنن که این بهترین مدیر مدیره این صحبتها تا رئیس جمهورش کنن
و البته همه ما از اشتیاق قالیباف برا رئیس جمهور شدن باخبریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
گیرم در انتخابات بعدی هم شرکت کنه .قالیباف با پایداری ها و امثال اونا باج نمیده اگه غیر از این بود 8 سال با احمدی نژاد دوا نداشت
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به امید تونلهای بیشتر...
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خجالت آوره... حالم بهم خورد از اینکه به این کم خردهای باند باز رای دادم که امروز تو شورای شهر به قالیباف رای دادن. امکان نداره دیگه تو این انتخابات جعلی شرکت کنم. فرارو اینو حتما بذار ... یکم وجود داشته باش...
ناشناس
-
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اونایی که شما بهشون رای دادی به قالیباف رای ندادن! قهر با صندوق رای تو هر انتخاباتی بدترین کار ممکنه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
عجب؟؟؟؟؟؟ هفته قبل که مسجد جامعی رییس شورا شد اصلا از این حرف ها نبود! مثل اینکه عادت کردید صورت مسئله را پاک کنید.
ناشناس
-
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
یه موقع مسجد جامعی رای میاره . یه موقع هم قالیباف . ناراحتی نداره که ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اگه تو رای ندی من خودمو می کشم.ترخدا با مردم اینکارو نکن
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
چقدر نازک نارنجی!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
از اول معلوم بود و رای گیری باسمه ای بود. قرار بود بین رییس شورا و شهردار بین اطلاح طلبان و جناح مقابل معامله شود که شد.
سینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اگه معامله کرده بودند که اصلاح طلبا این قدر خودشون رو واسه شهردار شدن هاشمی به آب و آتیش نمیزدند.ارزش اینا یکی نیست که بخوان معامله کنن.شهردار خیلی ارزشش بیشتر از رئیس شورا است.واسه همین هم اصلاح طلبا خودشون رو واسه شهردار شدن هاشمی کشتند.نهایت کارآیی رئیس شورا اینه که تو انتخاب شهردار تاثیر گذار باشه که نتونست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قرار بود؟ حتما تو با کسی قرار گذاشتی! عزیزم اگر چیزی میدونی رو کن بقیه هم بدانند. هفته قبل همتون شاد بودید و با دمتون گردو می شکستید اما تحمل حتی یک نفر رو ندارید که با دیدگاه شما مخالف باشه و او را با افراطی بودن و تحجر و مخالف بودن با آزادی و پیشرفت و دنیای متمدن متهم می کنید. واقعا برای امثال شما متاسفم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
رای به قالیباف رای پاکدستی و مدیریت درستش بود.
ناشناس
-
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اه اه
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به به
هموطن
-
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مبارك باشه
انشالله منشأ خير براي شهر و شهروندان تهراني باشند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
درود بر دکتر، حالا همه دارند می فهمند کی گاز انبر داشته دکتر. نگران نباش عکسای برج میلادو ببین
حبیب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
امیدواریم با حظور مسجدجامعی در ریاست شورای شهر معایب شهرذاری تهران برطرف شود.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خيلي ناراحت شدم . حقش نبود
حبیب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
امیدواریم با حظور مسجدجامعی در ریاست شورای شهر معایب شهرذاری تهران برطرف شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
حضور نه حظور
جالبه که اینقدر اصلاح طلبا ادعای باسوادی و ادب دارند ولی توی این نظرات خوب ادب و سواد خودشون رو نشون میدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
انشا الله كه آقاي قالي باف حق مردم را مقدم بر مرفهان بي درد هواشي خود بداند
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خيلي ناراحت شدم . حقش نبود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
متاسفم مگر قرار نبود قالیباف نشه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قرار مداریه مگه؟!!! شایسته بود و انتخاب شد به همین سادگی.
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
کی قرار گذاشته بود؟ نکنه محسن هاشمی گفته برنده قطعی با آرای صد در صدی منم!!! راستی کی این جمله رو گفته بود؟:-)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ناشناس 13:01: اشکال از تو نیست. به قول ضرب المثل معروف که میگه چون تو دیگ گوشت نیست چغندر پهلوونه ؛ تو هم مدیر لایق دیگه ای رو ندیدی که میگی شایسته بود و از این حرفا. تو فقط پل و دریاچه میبینی و از اتفاقاتی که تو شهرداری میفته بی خبری. مثلا وقتی یه طرحتو بردی شهرداری بعد از چند ماه دیدی همون طرح تو رو عیناً به یه شرکت دیگه از رفقاشون دادن و دستتم به جائی بند نیست ، اونوقت حساب کار دستت میاد ببینم اونوقت بازم میگی شایسته؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ناشناس 14:47 حرف دلمو زدی.هرچی میکشیم از ظاهر بینی مردممونه.فکر میکنن قالیباف کار اساسی کرده.نمیدونن رسما تهران رو خراب کرده.باندبازیای دوره ی این آقا،شهرداری رو نابود کرد.یه مشت تراکم فروش مال مردم خور.فرارو آدم باش و منتشر کن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شهردار تهران بايد فردي باشد كه افراد پاك دست را دور خود جمع كند نه مانند برخي شهرداران انتخابي آقاي قاليباف مثل ح-م شهردار يكي از مناطق تهران كه ميليارد ها تومان پول به جيب زده وبا معاونين خود كاملا هماهنگ است با دادن مجوز ساخت غير قانوني به يك از مسئولين دانشجوي دكترا شده البته هنوز امضائ فوقش خشك نشده كه فوق را هم با رانت گرفت همشيره ايشان در آپارتماني 400 در يكي از برج هاي مشهور زندگي مي كند در صورتي كه اين خانم كارمند معمولي است ولي اموال برادر همه به نام ايشان سند مي خورد ايشان حداقل حق وحسابش يك دستگاه آپارتمان هستترا خدا به داد مردم برسيد
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فردا کیهان از پیروزی بزرگ اصولگرایان مینویسه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دوست داشتیم قالیباف را در صدا و سیما ببینیم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ولی قانون دور زدید
sahere
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اشتباها مثبت دادم. هرگز قانون رو دور نزدن. بی قانونی اینه که یه کسی که صلاحیتش واسه شورا تایید نشده بشه شهردار.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
sahere

شما بهتره بری قانونو مطالعه کنی، این موضوع بر خلاف قانونه 3 دوره متوالی شهردار شدن. ثانیا رد صلاحیت شورا که توسط هم فکران جنابعالی در مجلس و سلیقه ای بوده چه ربطی به شهردار داره.
راضيه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
كاري به سوابق سپاهيش ندارم، ولي در كل شهردار خوبي بود و به كارها رسيدگي ميكرد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
رای به شایسته سالاری بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تـــــــــــــــبــــــــــــــــريـــــــــــــــــكــــ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قالیباف خوبه تو مدیریت ولی اطرافیانش نه .ایشالا اطرافیانش راتغییر بده.و شورای شهر باید ذره بینی کارهای شهرداری را کنترل کند
بهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بازم گروني مسكن بازم بالا رفتن اجاره ها بازم كاراي نيمه كاره و بدون كارشناسي بازم...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
واقعا که.خیلی حق رو راحت زیر پا گذاشتی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
گرونی مسکن رو باید رئیس جمهور حل کنه نه شهردار دوست عزیز.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
یا خیلی شوتی، یا خیلی مغرض
ناشناس
-
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خجالت آوره که یک نفر بره توی شورای شهر با رای مردم، و رای "مخدوش" یا "ممتنع" بده!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مدیر توانمدیه!!!تبریک میگم ایشلا موفق باشه هر چند که شخصا دوس داشتم اقای هاشمی شهردار میشد ولی بازم خوشحالم چون دکتر قالیباف از مدیران موفقه و امیدوارم موفقیت هاش ادامه داشته باشه و جدا از سیاسی بازی از تجارب آقای هاشمی هم بهره ببره
برای هر دو عزیز ارزوی موفقیت دارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
واقعا لیاقت مردم تهران به عنوان پایتخت کشور اینه که یک فرد با کارهای رونمائی و به سخره گرفتن شعورشون بازم شهردار بشه؟ وقتی اینجا 700 هزار بیشتر نیاورده چرا باید دوباره انتخابش کنن؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
الان به بهشت رفت، مهم اون دنیاست رفیق من که پرده ها کنار میره. خدا عادل است.
شهرستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اگه به لیاقت مردم تهران باشه که همون احمدی نژاد هم زیادی شونه! خخخخخخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
واقعا قالیباف اهل بخور بخور است...فراروی خدایش تو چی گرفتی این همه طرفداری می کنی...
ناشناس
-
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
این رفتار شما اصلا درست نیست . حالا هر سایتی یه گرایشی داره .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تهمت نزن. چه جوابی داری که به خدا بدی؟ از کجا می دونی که اینجوریه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سایت انتخاب شدیدا قالیباف رو که این همه در این سالها تهران رو جلو برد تخریب کرد
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مبارکه
حقیقتا حیف مدیر توانمندی مثل قالیباف بود که حذف بشه
به امید موفقیتش
امیدورارم از توان محسن هاشمی هم بهره گرفته بشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اگر قالیباف شهردار هم نمی شد سایت های حامی ایشان سیل توهین و ناسزا را نثار مردم تهران می کردند و مثل آنچه پس از انتخابات ریاست جمهوری کردند ، مردم تهران را نمک نشناس ، بی چشم و رو و ... می خواندند ولی حالا یحتمل کبک شان دارد خروس می خواند ! مبارک شان باشد ولی بی ظرفیتی شان را در زمان انتخابات ریاست جمهوری بد جوری به نمایش گذاشتند.
سید مهدی
-
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شما سایت های حامی آقای هاشمی رو ندیدی تو این دو هفته به قالیباف چه توهین هایی کردن
ناشناس
-
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خدا وکیلی برو همین الان سایت انتخاب رو نگاه کن ببین چقدر علیه قالیباف تیتر زدند. یا حتی سایت نکات پرس که نزدیک به احمدی نژاده چقدر قالیباف رو تخریب کرد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تخریبی که سایت های مخالف دکتر قالیباف علیهش داشتن بی سابقه بوده اینو من نمی گم سیاسیون می گن. طرف مدیر خوبی نباشه و بهش ایراد بگیرن عیبی نداره اما وقتی بهترین باشی و اینجوری بکوبنت دیگه چی می شه گفت؟
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
کی بی ظرفیتی کرد زمان انتخابات ما که چیزی ندیدیم منظورتون 4 سال پیشه؟
مات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
همه به یه فرصت برای جبران نیارپز دارند...
به همون اندازه ای که آقای قالیباف "فعلا" در حد و اندازه ریاست جمهوری نبودن و نیستن ولی به حق شایسته مدیریت ها و معونت ها و حتی وزیر شدن میباشند . از دید بنده ایشون در آینده سیاسی ایران جایگاه ویژه ای خواهند داشت (البته اگر از فرصت های جبران استفاده مفید ببرند)
محمد حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
متاسفم که اعضای سیاسی
شورای شهر هزینه دههامیلیارد تومانی ایشان برای ریاست جمهوری را از بیت المال نادیده گرفتند .
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فقط این دو نفرتوایران به دردشهردار شدن میخوردن قهطیه مدیر داریم مدیرایی که جنگ نرفتن یا به جایی وصل نیستند چه کار کنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قالیباف عرضه داشت و به اینجا رسید. باباشم آدم قدرتمندی نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
من که نشدم بزار هرکی میخواد بشه !
سید مهدی
-
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اگه مهم خدمت هستش محسن هاشمی بره برای سازمان محیط زیست
اصلاحات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
این بار مثل دفعه قبل نیست که هر کاری دلش خواست بکنه
الان رایش خیلی شکننده هست و رییس شورا هم مسجد جامعی هست و دولت هم عوض شده
و یه انتقاد هم از دوستان بی حال تهرانی که یا شرکت نمیکنند و یا فقط میرن معروفا رو مینویسند و لیست رو کامل پر نمیکنند که رضازاده و دبیر و طلایی جایی تو این شورا نداشته باشند
از ماست که برماست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
واقعا برای این شهر و شورا متاسفم ، خدا به داد ما کارکنان شهردرای برسه باز هم 4 سال دیگر باید پادگان شهرداری را تحمل کنیم.....
سید محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تحمل کن تا ................
چیه مثل اینکه خبر نداری هشتد سال تو تهران جهاد بوده
کی میخوای یاد بگیری که اگه پیشرفت و عدالت میخوای باید مثل ژاپنی ها 16 ساعت کار کنی عزیزم
شرمنده که هاشمی رای نیاورد و شما ها مجبورین دوباره اینقدر کار کنین که .............
ولی اما جهاد ادامه دارد........................
http://qalibaph.blogfa.com/
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
جالبه.......محتوای بیشتر کامنتها طوری هست که فساد تو شورای شهر یه چیزه خیلی عادیه.
ايران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
زنده باد دموكراسي
زنده باد آزادي
زنده باد صندوق راي!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دوست دارم بدونم اوني كه منفي داده يعني منظورش اينه كه...
مرده باد آزادي يا مرده با صندوق راي..؟؟!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به امید اول شدن تهران و شهردارش در دنیا. پیش به سوی موفقیت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ایول به این نظر
سید مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
با خوندن این نظرات امیدهای آدم برای پررنگ شدن شایسته سالاری در مقابل نگاه صرفا سیاست مآبانه کم میشه، متاسفم که شهروندانی نظر میدن که با دیدی منصفانه و به راحتی میتونن فعالیت خوب قالیباف رو در تهران و زندگیشون ببینن، وقتی مردم اینجوری ببینن از سیاستمدارا چه انتظاری هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
میلیارها خرج کرد آخرش باز شهردار شد!

اونم ناپلئونی ..

امیدوارم خودشو اصلاح کنه
سید حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
موفق باشند خداییش مدیری قوی هستند و کارآمد
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سریال وضعیت نابسامان شهرداری ها و سازمان های تابعه ادامه دارد.
امید داشتیم که به وضعیت رانت بازی و پارتی بازی رسیدگی جدی شود که حیف نشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به نظرم بهتره از خانواده هاشمی فعلا کسی سمت نگیره . چون اولا کارنامه شون و سابقه شون مشخصه . دوما شهر متشنج میشه کفن پوشان عزیز دوباره به سطح خیابان میان آخرشم دودش میره تو چشه من و شما . ضمنا قالیباف هم 8 سال شهردار بوده خودش باید پول پیمانکارای بسیار طلبکار رو هم بده اگه نمی شد محسن هاشمی به چالش بدی کشیده می شد.
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
وای چه تحلیلی!!! چرا قبل از شهردار شدن قالیباف از این نظرات نمیدادین همه محسن محسن میکردین؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
واقعا درک نمیکنم چطور با حسین شریعتمداری هم نظربد؟میشع توضیح بدین لطفا؟
ناشناس
-
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ببین عزیزم . الان سایت نکات پرس دلش نمی خواست قالیباف شهردار بشه (سایتی نزدیک به احمدی نژاده) حالا به نظر شما معنیش اینه که اصلاح طلبا با احمدی نژاد تو یک جناح اند؟ قطعا این طور نیست . قصه ی شریعتمداری هم همین طوره . اون از لج اصلاح طلبا می خواست هاشمی نشه . مطمئن باش اگر پایداری ها در شورای شهر زیاد بودند . قالیباف رو هم تخریب میکردند . امید وارم منظورم رو رسونده باشم .
ناشناس
MALAYSIA
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
شریعتمداری می گفت روحانی با من هم نظر است. باید با روحانی دشمن شویم. اصلا کار او الان تفرقه بیانداز است. آیا وقتی قالیباف و محسن هاشمی با هم اینچنین صمیمی اند، زشت نیست که ما هم مانند برادر حسین تفرقه افکنی کنیم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تبریک به خبرگزاری مهر و سازمان تبلیغات اسلامی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
این دفعه دیگه شورا نمیزاه بی حساب کتاب خرج کنه
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پیروزی دکتر قالیباف بر تخریبگران و چرت و پرت گویان و اصلاح طلبان دروغین را به ایشان تبریک می گویم
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
هاشمی در حدی نبود که رقابت کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ادبیاتت نشون دهنده فرهنگ غنی هست که داری!!
علی صائمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سلام
مبارک باشه.
من در انتخابات ریاست جمهوری به شما رای دادم و افتخار هم می کنم البته حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر روحانی هم خوب هستند.
لطفا
1- کارتهای اعتباری(سالیانه و ماهانه) رو دوباره فعال کنید.
2- تعداد اتوبوس های BRT را در ساعات 21:30 به بعد بیشتر کنید.
با تشکر
علی صائمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سلام
مبارک باشه.
من در انتخابات ریاست جمهوری به شما رای دادم و افتخار هم می کنم البته حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر روحانی هم خوب هستند.
لطفا
1- کارتهای اعتباری(سالیانه و ماهانه) رو دوباره فعال کنید.
2- تعداد اتوبوس های BRT را در ساعات 21:30 به بعد بیشتر کنید.
با تشکر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دست هم تو جیب مردم نکنید
اصلاح طلب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بعنوان يك اصلاح طلب به ايشان تبريك مي گويم ان شا الله مثل هميشه موفق باشند همه به سربلندي ايران و ايراني فكر كنيم موفقيت شهردار پايتخت باعث سر بلندي ايران است هر كس كه مي خواهد باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پیش به سمت رانت خواری در پروژه های شهری.
اول شدن در چی؟؟ اول شدن در پارتی بازی.
ناشناس
-
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
این شیوه های بگم بگم احمدی نژاد رو تموم کنید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
یک رای مخدوش یعنی چه ؟ لطفا توضیح بدید
باز برنتافتید برد رقیب را ؟
سحر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به ایشون بفرمایید که اینبار تهران و شبیه نیویرک هم بکنی باز هم ریاست جمهوری خبری نیست..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قالیباف هیچ مسئولیتی با رای مردم تا حالا نداشته! مستقیم
شهرستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دیدید نظر این سحر خانوم رو؟ اینه که عرض کردم لیاقت تهرانی ها همون احمدی نژاد هم نیست.
امیررضا
UNITED STATES
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
جوووووووووووووووووووووووووووووووووونم قالیباف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بی ادب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مگه چی گفت بی چاره؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قاليباف بايد مي رفت صداوسيما تا اونجا رو مثل تهران آباد كنه! از دست ضرغامي خسته شديم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اما تو مردم تهران محبوبیت نداره به آمار رای مردم تو انتخابات توجه کنید در صورتی که خیلی خرج کرد کتاب نوشت!!
ناشناس
-
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
چه ربطی داره؟ من به روحانی رای دادم چون به نظرم قالیباف بدرده ریاست جمهوری نمی خورد ولی برای شهرداری انصافا قالیباف خوب بود .
پرنیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
برین سه راه جمهوری رو ببینین ، چه افتضاحی ببار آورده !!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حق به حق دار رسید مبارکه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تبریک، حق آقای قالیباف بود ولی خدا کند آقای قالیباف تمام شهرداریهای مناطق را زیرورو کند چون بیشتر از غریبه ها از خودی ها خورد!!!
سادات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شعار جناب روحانی این بود که وقت نداریم مسئولینی را انتخاب کنیم که با آزمون و خطا کار کنند ولی متاسفانه برخی از منتخبین ملت در شورا که در دوره بعد انشااله تکلیف آنان روشن می شود ، آزموده را می خواستند کنار بگذارند و با سیاسی بازی مدیریت شهر تهران را به مدیر دیگری بسپارند که خداوند عنایتی نموده و مشکل علی الحساب حل شد
امیدوارم اعضای شورا تفکری کنند که خواست مردم کار است نه سیاست ، دیگه از سیاست حاشان برهم می خورد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اینقدر هم پول نداریم که به فنا بدیم داداش!! گرفتی؟
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مبارك سردار طلايي و سردار رستم قاسمي و سردار و .... قرارگاه خاتم الانبيا..!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بعد از اینکه مشخص شد اعتدال آقای روحانی همان کارگزاران هاشمی است و بر دولت مسلط شدند مجموعه اصولگرایی به درستی به این نتیجه رسید که نباید اجازه داد تیم هاشمی تمام پست های مهم را کسب کند بهمین خاطر آقای قالیباف سمت کم اهمیت دولتی نگرفت و وارد کارزار رقابت برای شهرداری تهران(که خود یک دولت است) شد.تبریک بابت این پیروزی به امید موفقیت های بیشتر اصولگرایان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
این آقا زیر حرف خورش زد که گفت دیگه شهردار نمیشه!!

پست دوست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
گاز انبرییییی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هرچند بنده با دکتر قالیباف تفاوت دیدگاه دارم و نظرم به هاشمی نزدیکتره اما به نظرم قالیباف مدیر بهتری است.
حجتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
باز دوباره تمام پزوزهای شهرداری را به سپاه میدهند و تمام امتیازات کاری و تبلیغاتی را به سپاه میدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
با اینکه محبوب نیست ولی مدیریت خوبی داره
امیدواریم در جهت محبوبیت گام برداره
سجادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تبریک به آقای قالیباف بشرط آنکه ایندفعه هر کار بزرگی انجام داد از مهندسین، مدیران و کارگران دست اندر کار تشکر کند. مثل تونل توحید نشود که جشن گررفتند بدون آنکه یکنفر از مجریان و مهندسین مشاور اسمی از آنه باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خیلی دوست داشتم این دوره آقای هاشمی رای بیاورند اما ضمن تبریک به آقای قالیباف از اعضاء محترم شورا که به هاشمی رای دادند کمال تشکر را دارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پيشنهاد مي گردد شهرداركلان شهر تهران باراي مستقيم مردم تهران انتخاب شودوبدين منظورقانون اصلاح گردد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هاشمی گزینه خوبی با توجه به نفوذش برای سازمان محیط زیست هست اگه مشاورای خوبی داشته باشه.
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
انحصار سپاه و قرارگاه خاتم در طرحهاي عمراني شهرداري تهران ادامه پيدا مي كنه...
بهزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شاید این وضعیت برای ما تهرانیها بهترین باشه چون شهردار با شورای شهر یکسو نیست (خدا رو شکر چمران هم رئیس نیست). بهتره ایشونم به کار بچسبه و حواسش به شهرداری باشه نه ریاست جمهوری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نظر خوبی بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ممد باقر دیگه چمرانتون نیست که هرکاری خواستی انجام بدی و کسی حرف نزنه باید پاسخگو به مردم تهران و شورای تهران باشی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
میشه یکم به خودت زحمت بدی نام مقدس «محمد» رو درست بنویسی؟
یک مشهدی
GERMANY
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دم مشهدی های موفق گرم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اگه خیلی خوبه چرا نبردین شهردار مشهدش کنین! مبارک خودتون. دست از سر تهرونی ها بردارین!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
عرض نکردم احمدی نژادم واسه تهرونیا زیاده؟ اینم یه شاهد دیگه از غیب. د آخه جناب ناشناس. اگه شما تهرونیا آدم کارامد تحویل جامعه میدادید که غمی نبود. ندارید آقا جون. خیلی که زور زدید یک احمدی نژاد تحویل دادید. اونم نگید تهرانی نیس چون اگه اون که از یک دو سالگی تهران زندگی کرده تهرانی نباشه، اقلا نصف شما ساکنان تهران هم تهرانی به حساب نمی آیید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بابا ترونی بابا پاتختی !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اشتباها منفی دادم. این همه کار واستون انجام داد بازم باهاش مشکل داری ناشناس؟
121
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
وقتی شورای شهر شده جای کشتی گیر ها و وزنه بردارها انتظار بهتری نمیشه داشت!جالبه ورزشی ها همیشه از مدیریت غیر ورزشی ها تو ورزش ناله سر میدن !!!اونوقت کسی که تخصصش وزنه برداشتن و دو خم گرفتنه میاد میشه شورای شهر!!!تازه تکوندو کار و جودو.....یادم رفت !!این میشه که تو این مملکت هیچ کسی جای خودش نیست!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
احسنت .حرف دل من را زدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مگه شورای شهر تهران رای گیری نمیشه؟
خب همین شما مردمی که تو تهران زندگی میکنین بهشون رای میدین میان بالا
حالا میگین چرا کشتی گیر توش هست؟
مشکل از خودتونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
جناب آقای رئیس جمهور محترم
فکر می کنم انتخاب مجدد آقای قالیباف به شهرداری تهران( که البته مدیر اجرایی موفقی هستند) بیشتر از همه برای شما پیغام داشت....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1000000000000000000000000000 لایک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دوست عزيز پيغام اصلي اينه كه اصلاح طلبان اهل حذف افراد نيستند و محك و معيار آنها صرفا توانمنديهاي افراد هست نه چيزه ديگه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اسکی نکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ناشناس 15:51 داس توفیقی داره میکاره؟ خیلی سنگ اصلاح طلبانو به سینه می زنید اصلاح طلبی یعنی تو مناظره رسانه ملی از روی کاغذ بخونه؟ گاز انبری؟ این اسمش اصلاحات نیست تخریب شدید قالیباف کامنت های مغرضانه دستکاری ویکی اینا اصلاح طلبیه؟ باور کن تمام ایران اصلاح طلب میشد اگه حرفتون با عملتون یکی بود. پست جدیدی هم مبارک باشه پس دائم انگ نزنید به این و اون
غزل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قالیباف هم اصلاح طلب می شه حالا ببینین .
تو این مملکت هرکی می خواد به جایی برسه باید به اصلاحات بپیونده
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آره شما خودتون پیوندش میدین مثل روحانی که گفت من نه اصلاح طلبم نه اصولگرا اما شما میگین اصلاح طلبه قالیباف هم گفته اصولگراست شما دو روز دیگه میگن اینم اصلاح طلبه آخه تحمل موفقیت یه اصولگرا رو ندارین!
دلسوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اتفاقا ایشون اصلاح طلب واقعیه
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مگه اینکه خودتون پیوندش بزنین
جالبه روحانی گفته نه اصولگراست نه اصلاح طلب گفتین اصلاح طلبه حالا قالیباف گفته اصولگراست شما میگین قالیباف هم اصلاح طلبه یعنی تحمل ندارین ببین یه اصولگرا موفق بوده تو کارش؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هیچی باز خاله زنکی شروع شد
طرف تابلوئه اصولگرا هست میخوان به اصلاح طلب ها بچسبوننش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
قالیباف هرررررگز این کار رو انجام می ده. چون عاقل تر از این حرفاس.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هاشمى باى باى
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هر شهرداری تونست جلو سو استفاده از طرحهای تفصیلی به سود عده ای از همکاران رو بگیره شهردار توانایی هست
مهندسی فرارو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
احتمالا یه حاج خانومی نگفته اگه پسرم رای نیاره حتما تقلب شده برییزید خیابون!!!!
فرارو من که اسم نبردم باید منتشر کنی وگرنه خیلی بدی
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نه دیگه آخه این ترفند یکبار استفاده شد اما جواب نداد!
کشاورز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
با سلام خدمت دوستان عزیز ما همه برای خدا و برای این نظام مقدس جان فدا می کنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
برای ایران عزیز فدا میکنیم
رحیم
UNITED KINGDOM
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
چند توصیه به شهردار محترم:
1-توسعه خطوط مترو واتوبوسرانی
2-ساماندهی به ساخت وساز ها
3- عدم فروش تراکم
4-اتخاذ تصمیمات کارشناسی به منظور تشویق استفاده مردم از شبکه حمل ونقل عمومی وعدم صرفه استفاده از اتوموبیل شخصی مانند اکثر شهر های پر جمعیت در جهان
بدیهی است سیاست کلی انسان محور ونه اتوموبیل محور مسائل کلان تهران را حل خواهد کرد به امید توفیق شهردار محترم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
طبق گفته خود دکتر تنها دوره ای که هیچ تراکمی فروخته نشده همین دوره آخر بوده.
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
محمد باقر تو حقت ریاست جمهوری بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
همینم میخواستند ازش بگیرند. حق کجا بود...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حق همونی بود که مردم دادن! روحانی

قالیباف هر موقع رای مردم در کار بوده شکست خورده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حق حق! بینی و بین ا... حق قالیباف انگ زدن بهش بود؟ خیلی بی انصافی . مردم؟ شما کی مردمو آدم حساب کردید؟ فقط تونستید بدمید تو شیپور بی بی سی. بی بی سی و سی ان ان دلسوز ما شده دایه عزیزتر از مادر ان وای تایمز و گاردین دلسوز استراتژیک ترین کشور خاورمیانه اند؟ اسم مردمو نیار اگه خواستی بیاری همین مردم 76و 84 و 88 هم مردمی بودند که رای دادند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
کاش تو این دوره جدید فقط این تابلوهای موعظه آمیز رو از در و دیوار جمع کنه.
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تابلوهای شهدا رو میگی دیگه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ماندگارشدالبته به لطف مخالفین هاشمی رفسنجانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
یه سوال از قالیباف مجسمه های دزدیده شده چه شد شهرداری که نمیتونه چند مجسمه رو نگه داره
ccccc
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پدر رفته بودند ملاقات دوستان كه راي بياوري چه شد نكنه فكر مي كردي واقعا راي مياري نه مردم هم كه به روحاني راي دادند فقط به خاط لباس مقدس تنش بود نه بخاطر اقا هاشمي واگر هم مردم مي دانستن چينن مي شود راي نميدادند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بدترین دوران مدیریت شهری در زمان قالیباف روی داده برید ببینید دارن تو خاک سفید جه جوری بی سرو سامون خانه های چند طبق میسازن بدون اینکه هیچ یک از اصول شهرسازی رو رعایت کنن. طرف چند طبق میسازه تمام تیرآهن ها روی خاک گذاشته می شود با کمترین لرزشی 3 یا 4 طبقه مسکونی سقوط می کنه و تخریب کامل اون موقع عزا می گیریم که چرا این ساختمان ها اینجوری ساخته شد. مگه میشه بدون مجوز شهرداری 4 طبق آپارتمان سازی کرد. چرا شهردار اون ناحیه چشمش رو رو هم میذاره این چشم رو هم گذاشتن چقدر هزینه داره برای سازنده ؟ بعد که سازنده کارش تموم شد با معرفی به کمیسیون ماده 100 ازش 10 میلیون تومان جریمه می گیرند؟ این یعنی چی ؟ آیا با گرفتن این مبلغ ، ساختمان ساخته شده ضد زلزله می شود؟ چرا فکر جان مردم نیستید؟
فرارو خواهشا منتشر کن ممنون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺗﺮﺍﮐﻢ، ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ رانت
عیسی
UNITED STATES
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قالیباف محبوبترین مدیر ایرانه! دکتر همیشه در قلب منی! خدایا شکرت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
مچکرم قالیباف همینکه از دارآباد تا بهشت زهرا رو 30 دقیقه ای میرم جای بسی خوشحالی حالا منتظر اتوبان صدر هستیم
از اهالی خاک سفید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بدترین دوران مدیریت شهری در زمان قالیباف روی داده برید ببینید دارن تو خاک سفید جه جوری بی سرو سامون خانه های چند طبق میسازن بدون اینکه هیچ یک از اصول شهرسازی رو رعایت کنن. طرف چند طبق میسازه تمام تیرآهن ها روی خاک گذاشته می شود با کمترین لرزشی 3 یا 4 طبقه مسکونی سقوط می کنه و تخریب کامل اون موقع عزا می گیریم که چرا این ساختمان ها اینجوری ساخته شد. مگه میشه بدون مجوز شهرداری 4 طبق آپارتمان سازی کرد. چرا شهردار اون ناحیه چشمش رو رو هم میذاره این چشم رو هم گذاشتن چقدر هزینه داره برای سازنده ؟ بعد که سازنده کارش تموم شد با معرفی به کمیسیون ماده 100 ازش 10 میلیون تومان جریمه می گیرند؟ این یعنی چی ؟ آیا با گرفتن این مبلغ ، ساختمان ساخته شده ضد زلزله می شود؟ چرا فکر جان مردم نیستید؟
فرارو خواهشا منتشر کن ممنون
یه خاک سفیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
کمترین رسیدگی به محله محروم خاک سفید حاصل دسترنج آقای قالیباف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پائین شهر باید با بمب اتم از روی زمین محو بشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بهشون تبریک می گم، مدیر موفقی حداقل در ایران هستند... ولی یه درخواست این که به نقدهایی که بهشون شد جدای از جو انتخاباتی توجه کنند تا شهرداری باز هم موفق تری داشته باشیم...ولی انصافا مدیریتشون قابل قبول بود
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اقای قالیباف مبارک است. موفق باشید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ماندگاری زیاد آب در یک چاله باعث ایجاد گندآب میشه . قالیباف خودش بسیار مدیر محترم و با شخصیت اما ببینید باندهای معافیایی شهرداری چگونه دوباره انتخاب شدنش رو جشن می گیرن. 8 سال بس بود اصلا بحث جناحی نبود کاش یه اصول گرای دیگه رای میاورد با ایده های جدید
دلسوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قالیباف خودش چشمه جوشانه غصه نخور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز تو خاک سفید رو بگیریییییییییییید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فرارو این خبرو قاب کن بزن تو خونت، چون خیلی حال کردی!

ما ناراحتیم اما شماها هم بالاخره سهمی دارید.
معینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ابقاء جناب قالیباف این امید را در انسان بوجود می آورد که علائق جناحی درحال رنگ باختن است و شاید منافع و مصالح مملکت هم نزد مسئولین محلی پیداکرده است. از طرف دیگر تعداد آرائی که به م.ه. داده شده مایه کمی نومیدی است که نکند حساب و کتاب درستی در کار رای دادن نبوده باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شهري كه سرنوشت قوم عاد و ثمود را دارد چه تفاوتي برايش كه چه كسي شهريار و يا شهردارش شود .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
برادران همه چی رو سیاسی نکنید مدیریت شهری یعنی همالی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خوشحالم
بچه ازغد
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دمت گرم حالا فرصت داری که خرجهایی که بابت انتخابات کردی را سند سازی کنی؟ بابت خرید رای چند تا شهردار و یا پست به فامیلان پیشنهاد دادی؟؟؟
ناشناس
-
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تو رو خدا این بگم بگم ها رو تموم کنید . احمدی نژاد رفت ولی هنوز ادبیاتش مونده .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نذار بگم اومده
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ولی فرارو جان خوشحالیها ،ایول ،اشکالی نداره آقای قالیبافم خوبه مبارک باشه .فقط بهش بگید دیگه فیلم بازی نکنه وخودشو انقلابی و اصولگرا وضدهاشمی جا نزنه در ضمن در حفظ محیط زیستم بیشتر کوشا باشن .باتشکر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بهترین شهردار تهران بعد از انقلاب کرباسچی بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
کرباسچی باید در زمان یک رئیس جمهوری مثل احمدی نژاد شهردار میشد. اونوقت معلوم میشد چند مرده حلاجه. مهره ی هاشمی در زمان هاشمی شهردار بود خب معلومه دیگه. چوب خشک هم بود کارها پیش می رفت. شرایط زمانی خیلی مهمه دوستان. کرباچی و قالیباف به دلیل تفاوت های فاحش دوران مدیریتشون قابل مقایسه با هم نیستن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فقط می گویم متاسفم لیاقت هاشمی بیشتر بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
میزان اقبال مردم را به قالیباف از آرای وی در انتخابات میشود تشخیص داد تنها اکثریت را در محل زادگاهش بدست آورده بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حیف شد مردم تهران یک شانس بزرگ را برای آبادانی شهرشان از دست دادند.قالیباف بدرد همام دوره احمدی نژاد می خورد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
من مانده ام این کشتی گیرها و وزنه بردارها مانند دبیر و رضازاده در آنجا چه میکنند زورخانه است یا شورای شهر!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
با سلام
حالا که ایشون دوباره شهردار شدن بهتر است به سرویس هی مترو توجه داشته باشن
من هر روز که از خط 2 به سمت شهر ری میخواهم استفاده کنم قطار بسیار دیر میاد بعضی و قتها تا 20 دقیقه طول میکشه
ناشناس
-
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به نظرم اولویت قالیباف باید مترو باشه .
بهمن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
انتظار میره بعد از ابقای سرهنگ قالیباف با توجه به توانایی های فراوان آقای هاشمی دولت یازدهم پست مناسبی به ایشان پیشنهاد کنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به حسابهای بدون سند دوران شهرداری اقای قالیباف هم کاش رسیدگی بشه !!
azime
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
از شهردار شدن آقای قالیباف خوشحالم انشا الله این دوره هم تو کارشون موفق باشن
ناشناس
JAPAN
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سردارهای سپاه خوشحال شدند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فرارو دوستان سری به این صفحه بزنند:

http://mad.atu.ac.ir/fa/contents/members/resum/busstech/dabir/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1.%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7.%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D8%B1.html
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ﻣﻨ ﻧﻤﯽ‌ﺩﻭﻧﻢ ﺧﺸﮏ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ ﮐﻨ ﻭ ﺩﺭﯾﺎﭼﻪ ﺯﺩﻧ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﻮﺩ ﻭ ﻣﻨﻔﻌﺖ ﺁﻗﺎﯾﻮﻥ ﺑﺎﺯﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺩﺍﻣﻪ یابه
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تهرانی ها بهتانت بریک عرض می کنم خوش به حالتان کاشی که ما هم درشهرستان اصفهان نظیر آقای قالیباف راداشتیم من که خیلی دعاکردم
ناشناس
-
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
الان اطرافيان قاليباف خوشحالتر از خود قاليباف هستند.ايشالا يه تغيير اساسي در قسمت مشاوران و معاونان و مديران بدهند.براي خود آقاي قاليباف بهتره.و شوراي شهر نظارت دقيق بر كارهاي شهرداري داشته باشد.
ناشناس
-
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ما همچنان منتظر معرفي اقاي هاشمي براي تنها پست خالي دولت،( معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست)هستيم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اصولگراها یاد بگیرن
رای بر اساس کارشناسی دادند نه سیاسی
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حال اگر جهنم نره خوبه خرج تبلغاتش راه شما كه طرفدارش هستيد توضيح دهيد از كجا اورده
ارسطو خسته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آخ جووووووووووووووووون!
من اهل کرکری نیستم. ولی بعضیها سر قضیه ریاست شورای شهر بدجوری تازوندن.
حالا منم میگم :
آب رو اونجا بریزید که میسوزه!
ایول قالیباف!
و در آخر متاسفم برای کسایی که صرفا بخاطرسیاسی کاری، به قالیباف رای ندادن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
کسی با عمو قالیباف مشکل نداره مشکل ما جبهه پایداری و اونایی بود که 100 تا 100 تا ماشین به هم می بخشند و بعضی هاشون هم ارز می خرن و می فروشند و ..... به عمو قالیباف سلام هم می کنیم کلاهمون رو هم براش برمی داریم ...
غزي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقاي قاليباف شما ايده هاي خوبي داريد ولي متاسفانه همراه با درست كردن زير ابرو چشم طرف رو هم كور مي كنيد . لطفا همه جوانب را بسنجيد و همه ذي نفعان رو در نظر بگيريد
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اون کسانی که از انتخاب شدن قالیباف خوشحال هستند یا تا بحال عوارض شهرداری ندادند و یا تا به حال پاشون به شهرداری باز نشده، فساد تو شهرداری بیداد میکنه، کارمند رده بالای منطقه شش رسماً به من شماره کارت بانکی پرینت شده و آماده شداش رو برای واریز رشوه با آدم میده، در عرض ده دقیقه کاری رو میکنه که اگه پول زیرمیزی نداشته باشی و یا نخوای بدی، اصلا انجام نمی دهند
اتحاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
حلا كاري نداريم ازچه جناحي است ولي هردو چه اقاي هاشمي وچه اقاي قاليباف هردو خوب هستند فرقي نداره دوستان ما 50 درصد شوراراداريم اقاي مسجدجامعي روميگم شايد اگه اقاي هاشمي مي شد اصول گرايان تلافي اش رو سراقاي روحاني درمي اوردند بگذاريم سرشون اينجا گرم باشه به اميد خدا پيش بسوي بهارستان
علیرضا
UNITED KINGDOM
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
یه بحثی هست که متخصصان مطرح کردند در زمینه ی مدیریت در هر جایی چه شهرداری چه هر سازمان دیگه ای و اون اینه که موفقیت یک مدیر رو باید در تأثیر گذاری اون مدیر در متغیرهای کلیدی عملکرد اون سازمان یا حیطه ی مدیریتی (در اینجا شهر تهران) سنجید. من هیچ قضاوتی سعی میکنم در مورد قالیباف نداشته باشم ولی یک سؤال از دوستانی که می گویند قالیباف بهترین شهردار تهران بوده دارم. این که اصلاً به نظر دوستان شاخص ها و متغیرهای کلیدی عملکرد در جایی مثل شهرداری تهران چیست؟ و این که بهبود اوضاع شهر تهران رو در چه شاخص و یا در چه متغیری می دونند؟ و این که قالیباف کدام یک از این شاخص های کلیدی و متغیرهای کلیدی رو بهبهود بخشیده؟
ايران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
زنده باد دموكراسي
زنده باد آزادي
زنده باد صندوق راي!!
داود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
جهاد ادامه دارد
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
یه بحثی هست که متخصصان مطرح کردند در زمینه ی مدیریت در هر جایی چه شهرداری چه هر سازمان دیگه ای و اون اینه که موفقیت یک مدیر رو باید در تأثیر گذاری اون مدیر در متغیرهای کلیدی عملکرد اون سازمان یا حیطه ی مدیریتی (در اینجا شهر تهران) سنجید. من هیچ قضاوتی سعی میکنم در مورد قالیباف نداشته باشم ولی یک سؤال از دوستانی که می گویند قالیباف بهترین شهردار تهران بوده دارم. این که اصلاً به نظر دوستان شاخص ها و متغیرهای کلیدی عملکرد در جایی مثل شهرداری تهران چیست؟ و این که بهبود اوضاع شهر تهران رو در چه شاخص و یا در چه متغیری می دونند؟ و این که قالیباف کدام یک از این شاخص های کلیدی و متغیرهای کلیدی رو بهبهود بخشیده؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
گل گفتی علیرضا جون.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
یه بار با vpn کامنت گذاشت از انگلیس حالا هم از آی پی ایران هههه
fati
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قالبیاف الان خیلی خوشحاله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اههههههههههههههههههههههههههه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقای دکتر قالیباف برای مدیریت اجرایی خصوصا در شهرداری بی نظیر هستند - امیدوارم با اصلاح قوانین پر مشکل نظیر تاسیس داروخانه در ساختمان پزشکان - قوانین ساخت و ساز و حمل و نقل - مسیر تعالی مدیریت شهری را طی کنند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بیشتر نظرات مانند طرفداران دوآتیشه فوتبال است و بیشتر احساسی است تا عقلانی. اگر اصلاح طلبان کمی بیشتر تلاش کرده بودند و از حضور مردم تهران در انتخابات حداکثر استفاده را می کردند الان ترکیب شورای شهر اینگونه نبود . بهر حال انتخاب شهردار بصورت کاملا دمکراتیک انجام شد و قالیباف شهردار ماند وهمه باید به این انتخاب احترام بگذارند. فقط باید مواظبت کرد شهردار زیر نظر شورای شهر اقدامات خود را انجام دهد و مثل دودوره گذشته شورا زیر مجموعه شهرداری نشود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بابا اون 16 نفری که به مسجدجامعی رای دادند چی شد پس؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
کاش آقای محسن هاشمی رو ترنسفر بکنند به تبریز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
جناب آقای قالیباف،
-حضور شما در شهرداری تهران، ایم شهر را از باتلاق سوءمدیریت نجات داد و زحمات شما در این هشت سال مثال زدنی است، دست مریزاد
-حضور شما در نیروی انتظامی هم موثر بود
-این دیدگاه خوب من در یك ماه منتهی به انتخابات با بیان و كردار شما منفی شد و ای كاش بعضی تخریب ها را از جمله در حق آقای هاشمی روا نمیداشتید
-شما تنها كاندیدی بودید كه اگر هیچ سخن نمیگفتید حتما امروز رییس جمهور بودید
-به هرحال حتما انقدر باهوش هستید كه روش خود را مدبرانه اصلاح كنید
با آرزوی موفقیت شما عزیز بزرگوار
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
گویا الهه راستگو- اسماعیل دوستی یه اصلاح طلبان خیانت کدرده اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
این آقا در مورد فرهنگ در شهر تهران گامی بر نداشته شهر را نباید به امید ریاست جمهوری ساخت همه ما این را می دانیم مسکن در تهران ده برابر شد قیمت آن بیست برابر سهردار پاسخگو نبود و نیست . شهرداری بتن ریزی فقط نیست درخت کاشتن هم هست محبت هم هست ... شهردار نیویورک سه سال پیش طرح کاشت یک و نیم میلیون اصله درخت را اجرا کرد برای پایین آوردن 1 درجه از هوای شهر . ایشان برای پایین آوردن دمای شهر چه کرده اند. چند طبقه کردن شهر هنر نیست که آن هنر بتن است و سازه و مالیات مردم بیایید درخت بکارید ارباب
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به نظر من اقای قالیباف خوبه همکاره بشوند شهردار که هستند نیروهای انتظامی رئیس که بودند رئیس جمهور هم بشوند ریئس صدا و سیما بشوند و غیره ولی جوانهای ما افسرده از بیکاری و نداشتن کار وقتی هم جوانهای ما فارغ التتحصیل میشوند سابقه کار میخواهند مگر میشه کسی فارغ التحصیل بشه سابقه کار داشته باشه بهر حال من خواهشم این هست کمی از ریاست طلبی هایتان بردارید به جوانها میدان بدهید اقای قالیباف اگر میخواهند برای اقای محسن هاشمی کاری در شهرداری برای ایشان تعریف کنند برای جوانها هم کار تعریف کنند که اینها هم رشد پیدا کنند مسئولین ما همشان که اول کار بلد نبودند کم کم برای هم کار درست کردن حالا تمامشان شدن کار بلد یا رجل سیاسی بهرحال اینقدر برای هم کار به هم تعارف نکنید به فکر جوانها باشید که همین جوانها بودن به شما رای دادند شما امدید سرکار و حالا شدید کار بلد یا رجل سیاسی من خودم وقتی میرم شهرداری باید از این طبقه به طبقه سرکاری باید فقط بدوم اینها را درست کنید البته انشالله ده قرن دیگه این مسائل درست میشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دوستان دکتر فرهاد دانشجو هم برکنار شد، صلوات

دانشگاه آزاد، جدا آزاد شد.
ناشناس
GERMANY
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دنیامالی و راستگو به قالیباف رای دادند.

رضازاده، جدیدی و ساعی به محسن هاشمی رای دادند.

شیبانی هم ممتنع داده بوده.

اون 2 تا رو تو دوره بعدی از لیست اصلاح طلب ها بیرون بندازید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
الان بهشت تهرانه؟!
ناشناس
CANADA
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آقای دنیا مالی و خانم راستگو ،شایستگی رای اصلاح ظلبان را نداشتند و باید از فرزند فاضل امام (ره)شرمنده باشند . چون ما به اعتماد آقای خاتمی به اونا رای دادیم و ان شاءالله در اولین فرصت رایمونو پس می گیریم .به حول و قوه الاهی .
دوستدار قالباف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
به نظر من تنها کاری که آقای قالیباف برای رییس جمهور شدن باید انجام می داد این بود که با تغییرات موضعی نرم خودشو اصلاح طلب معرّفی می کردو. شک نکنید با یک درصد بسیار بالا رییس جمهور می شدند. الان ولی دیگه دیر شده. یه هر حال تبریک!
اصفهانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
از کی تا حالا تهران شده بهشت .من که از هوا وترافیک شلوغیش بیزارم.
خشایار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اگه منظورتون از بهشت تهرانه پس چرا این مردم اینقدر به خودشون سختی میدن که آخر هفته از بهشت بزنن بیرون.
ناشناس
CANADA
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
قاليباف دو عيب بزرگ داره. يكي اين كه نظاميه و دوم اينكه به خاطر قدرت هر كاري ميكنه. نمونه اش حمله هايي كه به هاشمي كرد بعد از اينكه ايشان نامزد رياست جمهوري شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
آقای دنیا مالی و خانم راستگو !
اینها نفوذی های اصولگراها در میان اصلاح طلبها هستن تا اختلاف ایجاد کنن ! به نظرم باید مراقب رفتارشون بود و از جمع اصلاح طلبها خارجشون کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
لطفا با خدمت جهادیتون اتوبوسرانی فاجعه تهران در خط های غیر از بی آر تی رو نجات بدید آقای قالیباف !
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
من به قالیباف نمره 13 میدهم و به محسن هاشمی 16
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
وای
سید علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
خیلی ازین خبر خوشحال شدم ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
سلام،
تهران، شهر برج‌هاي سر به فلك كشيده، ديگر يك وجب هوا، زمين يا آفتاب تا عمق كهكشان‌ها و خاك تهران پيدا نمي‌شه. به ويژه در شمال شهر و جاهايي كه زمين گران است (كوچه‌هاي ولنجك و نياوران و غيره)، درآمدزايي=هوا فروشي
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv