bato-adv
کد خبر: ۱۶۶۳۱۵
کریمی قدوسی:

"فایل صوتی سخنان ظریف را پخش می‌کنیم"

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم که شعار هسته ای را یک فرهنگ ملی کردند باید بدانند در مذاکرات انجام شده روی خونِ دانشمندان هسته ای معامله صورت گرفته یا نه.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۲
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم که شعار هسته ای را یک فرهنگ ملی کردند باید بدانند در مذاکرات انجام شده روی خونِ دانشمندان هسته ای معامله صورت گرفته یا نه.

کریمی قدوسی در گفتگو با مهر، در خصوص 4 سوالی که قرار است سه شنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طرح کند، گفت: سوال اول در خصوص دیدگاه و نظر وزیر خارجه روی مساله تعلیق غنی سازی است؛ که ببینیم دیدگاه ایشان چیست زیرا تحلیلی از وی شنیده ایم که جای نگرانی دارد.

وی افزود: وی تقریباً با ادبیات جدیدی نوعی از تعلیق را مطرح می کنند که تعدد سانتریفیوژها محدود می شود، غنی سازی 20 درصد به 5 درصد و 5 درصد باز هم محدودتر می شود و پذیرش پروتکل الحاقی از دیگر موضوعاتی است که در تحلیل های وی شنیده ایم.

این نماینده گفت: ظریف معتقد است که باید افکار عمومی بداند که غرب به سادگی امتیاز نمی دهد و اینکه طوری قدم برداریم که توجیه شده و تحریم ها را بردارد، این یک دیدگاه بسیار ضعیفی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سوال دوم خود از وزیر امور خارجه ادامه داد: یکی دیگر از سوالات من مساله هولوکاست است، آقای ظریف چند بار در مصاحبه های خود و نیز در مطالبی که در فیس بوک خود گذاشته و همچنین در مصاحبه ای در نیویورک به گونه ای صحبت کرده که می توان گفت به نوعی نظر رهبری درباره هولوکاست که در سایت ایشان وجود دارد را نفی می کند.

نماینده مردم مشهد خاطر نشان کرد: سوال دیگر من درباره دیدار با جان کری است که از مصادیق کارهای نابجا مطرح شده است.

کریمی قدوسی گفت: مذاکره تلفنی روحانی و اوباما که به سفارش توصیه و اقدامات ظریف انجام شده است از دیگر سوالاتی است که از وزیر امور خارجه خواهم داشت.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه عمده سوالات درباره سفر نیویورک است که طبق مستندات و قول های خود آقای ظریف مطرح کردم، گفت: این مسائل مورد نگرانی مردم است، معتقد هستیم هرچه قدر مردم دقیق تر در جریان مسائل سرنوشت ساز قرار گیرند نقش آنها در حفظ دستاوردهای دانشمندان استقلال علمی اقتصادی و سیاسی موثرتر می شود.

کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: مردم هم از ما می خواهند که مراقب حقوقشان باشیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: امروز به معاون پارلمانی وزارت امور خارجه هم توصیه کردم که آقای ظریف حتما در جلسه سه شنبه کمیسیون امنیت ملی حاضر شود زیرا نمایندگان دیگر هم سوالاتی دارند که انشاءالله آقای ظریف فعال شرکت کرده و به آنها پاسخگو باشد.

نماینده مردم مشهد همچنین با اشاره به جلسه قبلی اعضای این کمیسیون با وزیر امور خارجه عنوان کرد: یکی دیگر از سوالات هم درباره نفی جلسه قبلی در کمیسیون است که آقای ظریف به صراحت دو مصداق کار نابجا را مطرح کردند و فایل صوتی آن موجود است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه ما در کمیسیون فایل را دوباره بازخوانی می کنیم، تصریح کرد: قصدمان این است که فایل پخش شود زیرا درخواست آقای ظریف این بوده که فایل من را پخش کنید.

نماینده مردم مشهد در مجلس در خصوص تاکید تیم دیپلماسی کشورمان بر محرمانه بودن محتوای مذاکرات تاکید کرد: در ساختار نظام مسئله محرمانه بودن را در جایی قبول داریم که دو طرف جریان حق باشند که بحث مهمی را مطرح کرده و بناست این بحث محرمانه بماند؛ امیرالمومنین می فرمایند آنچه لازم بوده شما مردم بدانید به شما منتقل کردم فقط چیزی که دشمن نباید بداند و اگر بداند به شما ضربه می زند را به شما نگفتم.

وی ادامه داد: شما تمام موضوعات ما را با آمریکایی ها، اروپایی ها و اسرائیل به طور مستقیم می گویید و بعد اعلام می کنید که مردم و کمیسیون امنیت ملی نامحرم است، این منطق درستی نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه نیازی به طرح این مساله از طرف آقای ظریف نبود، خاطر نشان کرد: در مذاکرات قبلی هم بخشی از مسائل منتقل می شد و بخشی منتقل نمی شد، اما رفتار و برخورد آقای ظریف در عالم دیپلماسی و مذاکره جای خدشه جدی دارد که یکی از سوالات نمایندگان از وی در همین زمینه است که این سوال امروز به امضای نمایندگان رسید.

کریمی قدوسی همچنین درباره اینکه وزیر امور خارجه عنوان کرده که از این به بعد مسائل محرمانه را در بین نمایندگان مطرح نمی کند، گفت: این امر قانون است و آقای ظریف باید پاسخگو باشد. شاید وی هنوز در جریان این قانون نیست چون خود اعلام کرده که بزرگ شده آمریکا هستم و مدت زیادی در آنجا بوده و در جریان این مسائل نیستم، اما این امر حق مجلس است.

وی افزود: روز اولی که ظریف برای دفاع از برنامه های خود به کمیسیون امنیت ملی آمد، در حالیکه هنوز رای اعتماد نداشت، بنده با او خصوصی صحبت کردم و گفتم که مجلس جدی است، سوال می‌کند، باید آمادگی داشته و حوصله و صبر به خرج دهید.

نماینده مشهد در مجلس با تاکید بر اینکه در اختیار خود آقای ظریف نیست که صحبت نکند، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی یک روز سوال می کند و ممکن است فردا روزی با استیضاح او را به مجلس بکشاند بنابراین نباید در پاسخ به سوالات حاشیه برود، ما خودمان برداشت درستی داریم که چه چیزی حق مردم است و باید بدانند و چه چیزی محرمانه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تصریح کرد: مردم که شعار هسته ای را به یک فرهنگ ملی تبدیل کردند باید بدانند که روی خونِ دانشمندان هسته ای آنها معامله ای صورت می گیرد یا نه؛ با شناختی که ملت از غرب دارند به شدت به این مذاکرات بدبین هستند، بنابراین اگر گفته شود مذاکرات محرمانه است، به جد جای نگرانی بوده و جای سوال دارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آين جناب نماينده از كدام مردم حرف مي زند بهتر بررسي بشود ايشان با چند رأي از حوزه انتخابي مشهد وارد مجلس شدن وآقاي روحاني با چند رأي از همان حوزه رئيس جمهور شدند راستي در دوره قبلي و خصوصا شش ماه آخر دولت كه به قول آقاي علم الهدي همه چي به امان خدا رها شده بود ايشان دم بر نمي آوردند و در خاموشي مطلق بودند.
دوست عزيز با مردم باشيد براتون بهتره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شما عرضه سوال کردن از محمود رو نداشتین با این همه گندی که زد!
شماها نماینده مردم نیستین اگه بودین که جلویه محمود رو میگرفتین
+ظریف دوست داریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
فقط این قسمت را قبول دارم:
"شما تمام موضوعات ما را با آمریکایی ها، اروپایی ها و ... به طور مستقیم می گویید و بعد اعلام می کنید که ... کمیسیون امنیت ملی نامحرم است، این منطق درستی نیست."
azzerilla
UNITED STATES
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
" بنابراین نباید در پاسخ به سوالات حاشیه برود"
احمدی نژادو تو مجلس یادمون نرفته
کریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
منتظر چنین روزی بودیم که از گوشه و کنار این مملکت یکی قد علم کنه و به بهانه های مختلف و سوء استفاده از مقدسات نظام به این دولتمردان تدبیر و امید بتازند.
ضمناً این آقای کریمی را بیشتر معرفی کنید چون اولین باراست اسمشان را می شنوم.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۵۶
ناشناس
GERMANY
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
حتما رفتن فایل صوتی تهیه کردن
راستی چقدر طول کشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کریمی قدوسی چیزی از اصول دیپلوماسی میدونه؟ تحصیلاتش چیه؟
عسلويه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ترا سر جدت اينقدر از طرف مردم حرف نزن راضي به اينهمه زحمت شما نمايندگان محترم نيستيم. ترجمه اش اين مي شود كه : مارا به خير شما اميدي نيست ، شر مرسان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جالبه که همش حرف از حق مردم می زنند!!!
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
هرچند میدانم فرارو خودش چه تیپی فکرمیکند ولی لازم است عرض کنم جناب کریمی دکترای علوم سیاسی دارند پس لطفا حرف زیادی ممنوع
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این اشتباهی بود که خود ظریف مرتکب شد و توب را انداخت توی زمین تندروها!! حالا اونها دارند بازی می کنند!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
انشاالله آقاي کريمي پاسخ مقتضي مردم آگاه مشهد مقدس را در انتخابات پيش رو خواهند گرفت. از همه نمايندگان محترم هم انتظار است مواضع صريح و روشن خودشان در ارتباط با مسايل جاري را براي روشن شدن اذهان مردم اعلام فرمايند.
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کریمی قدوسی:
"فایل صوتی سخنان ظریف را پخش می‌کنیم"
!!!
خوب پخش کنی!!!
جناب ظریف گفتند هیچ چیز مخفی وجود ندارد و ما از حقوق مردم دست بر نمی داریم،اگر هم خواستند فعلا محرمانه بماند به این خاطر بود که ما نرویم ژنو یه چیزی بگیم یکی دیگه اینجا همه را پنبه کند.
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این آقا با 220 هزار رای نماینده ی مردم چند میلیونی مشهد هستند! تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
خاک بر سر من مشهدی که این .... نماینده من است اما این بار بهش نشون خواهم داد فقط اندکی صبر کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اون یکی هم هشت سال بگم بگم واسامی مفسدین اقتصادی تو جیبم راه انداخته بود بعدش فهمیدیم یعنی چی!،،،،،،،،،،،،،،
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
البته از ايشان مانند سلفشان آقاي احمدي نژاد كه آن نوار را در مجلس پخش كرد بعيد نيست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
مگه شما واقعا نماینده مردمی که از طرف مردم صحبت می کنی؟؟؟ جنا ب کریمی قدوسی پایداری!!!!!!!!
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ابراهيم خان محمود جانتون هم دکتری داشت!!!!مملکتو ببیييييييين!!!!!!!!1
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
یک کلام بگو سیاست های جدید رو تعطیل کنین برگردین به سیاست های احمدی نژاد
علی
GERMANY
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بیش از این خود رو منفور نکنید
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
هرکس منتقد شما باشد قطعا منفور خواهد بود.
این هم از منطق شماست دیگه . می خواین به هر قیمتی که شده حقایق شماها پنهان باشد و کسی چیزی نگوید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
منفور کسانی هستند که تاب یک دیپلماسی قوی را ندارند. و تنها کارشون سنگ اندازی در مقابل ملت و دولت است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
عزیزم ناشناس 15.02 سوال کردن از وزرا حق مجلس و نمایندگان مجلسه....حالا از نظر شما این حقو نباید به اونا داد.....خیلی ببخشید دیگه نمیشه کاری کرد....مگه اینکه قانونو عوض کنی
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
این قانونه که وقتی کور سویی از امید تو دل مردم درست میشه افرادی مثل کریمی قدوسی ها که منافعشون تحت خطر می افته این جوری خلاف خواست مردم حرف میزنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
یاد دوران خفقان اصلاحات می افتم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آقای روحانی لطفا طرح نظرسنجی از مردم را اجرا کنید که عده ای فرصت طلب منافع شخصیشان را به جای منافع مردم و به نام مردم تمام نکنند! نظرسنجی به این آقایان یاد خواهد داد که مردم برای خودشان صدا دارند، و به اینها مشق دموکراسی می آموزد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ناشناس 01:31 اگه اينطوره چرا زمان محمود كشورخراب كن حق نداشتند از استاد ويراني سوال كنند يا چون منافعشون درهم جهت بود نيازي به سوال و جواب از محمود نمي ديدند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
نظرت چیه تو و امثال تو رفتار دیپلماتیکو یاد آقای ظریف ندید؟؟؟
ناشناس
TURKEY
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
تو میدونی مردم چی میخوان .....
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردم هم از ما می خواهند که مراقب حقوقشان باشیم.
آقا حقوق من یکی رو بیخیال شو، من وکیل نمیخوام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اي کاش مي شد انتخابات زودرس مجلس داشتيم تا ايندعواهاي سياسي به کشور صرمه نزند
ناشناس
UNITED STATES
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
مردم میخوان شما نماینده ها سکوت کنید همین و بس!!
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
محمد اگر برادرت رو شهید میکردن هم این حرف رو میزدی؟ این حرفا همش درد بیدردیه
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
جناب حامد
در جنگ تحمیلی 3 برادر من شهید شدند،نظر شما در خصوص صلح با عراق و بیدردی بنده در این خصوص چیست؟
روح الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
در دوره احمدي نژاد نرخ تورم، موجودي صندوق ذخيره ارزي، نرخ بيكاري، نرخ رشد اقتصادي، مذاكرات هسته اي،قيمت گوشت و ميوه و ... محرمانه بود حرفي نداشتيد و اعتراضي نكرديد آقاي قدوسي و همكارانتان.حالا همه چيز از جمله مذاكرات هسته اي بايد واضح و علني باشد.جل الخالق
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
قابل توجه تمام دوستان، همچنین دکتر روحانی رییس جمهور محبوب......امروز نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور در جمع فعالان بخش خصوصی عرض کردند که خبرهای خوبی در راه است و از موجودی خوبی که در صندوق ذخیره ارزی داریم کمک های خوبی به فعالان بخش خصوصی میشود.......مهر تأییدی بر صحبتهای چند روز پیش انبارلوئی و البته رد صحبت های جناب دکتر روحانی مبنی بر خالی بودن صندوق ذخیره ارزی و صندوق توسعه ملی......فرارو جهت اطلاع مخاطبین عزیز منتشر کن......این هم یه جور اطلاع رسانیه دیگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
(((ما خودمان برداشت درستی داریم که چه چیزی حق مردم است))))
دیگه چی بگم؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ببخشید شما خدا بودی ما نفهمیدیم
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جناب اقاي قدوسي : شما تنها مراقب حقوق خودتان هستيد خواهشا بگذاريد گند كاري چند ساله افرادي امثال شما كه باعث اين همه مشكل براي مملكت ما هست رو افرادي نظير ظريف و تيمش حل كنند
ک م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
:))
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
من موندم کی به این رای داده!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردم ؟ منظورتان اگر مردم كوچه وبازار است كه متاسفانه حرف شما اشتباه است و مردم در اين خصوص از شما چيزي نميخواهند و تنها از شما در اين چند سال ميخواستند كه با سوئ استفاده و اختلاس مبارزه كنيد كه البته شما به حرف مردم توجه اي نكرديد شايد اصلا شما نماينده مردم كوچه و بازار نيستيد و تنها نماينده اقليتي از يك حزب يا گروه هستيد؟ الله اعلم. اما اگر ناحق خواهي برخي گروه هاي كاسب تحريم است من نميدانم و شما حتما بهتر ميدانيد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کریمی قدوسیها، رساییها شما دیگر حنایتان برای مردم رنگی ندارد.
تهدید، ارعاب، شانتاژ:
این است منطق شما!
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
چرا مجلس محترم وظیفه ی سوال را در زمان دولت قبل با آنهمه بی کفایتی ها و اشتباهات فاحش بدرستی انجام نداد تا جلوی اینهمه خرابکاری را بگیرد.آقای کریمی قدوسی نمایندگی چند درصد از مردم را برعهده دارن؟درصد بالایی از مردمی که ما در اجتماع می بینیم با اقدامات آقای ظریف کاملا موافقن.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
چه درصد بالایی؟
من موافق کارها و حرفهای قدسی نیستم ولی ظریف هم دیگه اینقدر که شما میگی جای دفاع نداره
ما کی قراره یاد بگیریم هر انسانی میتونه اشتباه داشته باشه
حرف آقای ظریف خیلی نابه جا بود. عمل نکردن به قانون بده هم واسه ظریف هم واسه احمدی نژاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ببخشید علی آقا کجاش نابجا بود که غیر شما و کریمی قدوسی ها کسی نفهمید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بهار خانم همین مجلس احمدی نژاد را منکوب کردن.......واسه همین هم اینقدر باهاشون دشمن بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اين مردم چه كساني هستند؟ همان 20 هزار نفري كه به شما راي دادند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
همون 20 هزار نفر هم امید داشتند شما جلوی خطاهای دولت دهم رو می گرفتی حالا وجدان درد است یا جیب درد
سیروس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
با درود
البته رای این نماینده محترم که خودش را وکیل مردم میداند، از شهر چندمیلیونی مشهد حدود 200 هزار نفر بوده که به اشتباه 20 هزار گفته اید.
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
شما که "ظاهرا" ار صفحه فیس نوک آقای دکتر باخبر هستید پس حتما کامنت های مردم و به خصوص جوانان را دیده و خوانده اید....شاید مفهوم واژه "مردم" را از یاد برده اید یا به خاطره هایتان سپرده اید...
گوش های همان "مردم" از شنیدن داستان های سراسر تکرار شما کر شده است...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آه نگو
بصیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردم ایران در نظر سنجیها اعلام کرده اند که تمایل دارند ایران با آمریکا مذاکره کند حالا چهار تا نماینده نمی توانند خواست ملت ایران را به خاطر دیدگاههای شخصی یا بهتر بگوئیم منافع شخصی ندیده بگیرند ودر مسیر عادی سازی روابط ایران وغرب سنگ اندازی کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
نفعشان و ضررشان این رو میگه!! البته جیبشون!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
++++++++++++
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
کدوم نظر سنجی؟ چرا از ما نظر سنجی نشد آها یادم نبود شما 18 ملیون فقط مردمید
گروهبان فلفلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
من واقعا موندم این هولوکاست
چه نفعی برای ما داره که این
قدر اینو مطرحش میکنیم ؟!!!

بس کنید تو رو خدا!!!
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
من یکی از مردم هستم و از ایشان نخواستم از ظریف سوال کند. کدام مردم از ایشان خواسته اند؟ نکند منظورش از مردم همان دلالان هستند که با ایجاد روابط با آمریکا دکانشان تخته می شود!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کفن پوشان محترم خواستند دوست عزیز
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
مردم عزیز میتونی بدون وی پی ان هم بیای فرارو /فیلتر نیست
عليرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اين مردم مردم گفتن اينا ديگه داره اعصاب خرد كن ميشه!!!!!!!
بسه بابا بسه!!بسسسسسس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این مردم که میگین کی هستن؟؟ ما به آقای ظریف بیشتر از شما اعتماد داریم. پس بهتره دست از لجبازی و بچه بازی بردارین.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
منظورشون چند صد نفری است که به نماز جمعه میروند و پرچم آمریکا را آتش میزنند و در یک اشتباه مفتضحانه و استراتژیک (البته در بعد ملی) از دیوار سفارت بریتانیا بالا رفته و با تابلوی ملکه عکس یادگاری میگیرن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بابا ساکت شو و انقدر از جانب مردم حرف نزن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
هرفایلی هم پخش کنید
ما دوستدار ظریف هستیم
نظرسنجی ها هم تا به حال نشون داده بیش از 80درصد مردم خواهان رابطه با امریکا
و بیش از 90درصد خواهان حذف شعار مرگ بر امریکا
وقتی ادعای دموکراسی دارید پس به نظر مردم احترام بگذارید
و شکستتون در انتخابات را با ایجاد تشنج جبران نکنید

از طرف مردم صحبت نکنید
ما خواهان رابطه با امریکا هستیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
دوست عزیز 90 درصد مردم هم خواهان ادامه مسکن مهر بودند.........پس کو مردم سالاری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کی انتخابات مجلسه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
واقعا مجلس بجای حمایت از ظریف دنبال تضعیف تیم مذاکرات روحانی نباشد.مردم نمایندگانی را که سنگ اندازی می کنند و مانع پیشرفت مذاکرات هستند دوست ندارند. تا الان که خوب کار نکرده اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای ظریف و تیمش دارند مثل زمان خاتمی باج میدند این یعنی چندگام به عقب
حسین
UNITED STATES
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
از کی تا حالا دفاع از آسایش و رفاه مردم و بهبود چهره ایران در جامعه بین المللی شده باج دادن !!!! ضربه رو اونهایی به مردم زدن که با تندروی باعث افزایش فقر و تورم در جامعه شدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
از کجا عقب رفتن میشه اون قله فتح شده تون رو بگید مملکت ورشکسته یا فوران فساد مالی اوج پیشرفتتون بود که حالا نگرانش شدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ناتشناس شما یکم مطالعه کن زمان احمدی نژاد تحریم شدیم و این همه بدبختی واسه کشور درست شد...زمان اقای خاتمی به کی باج دادیم؟
سروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
من میخواستم یک جواب دندان شکن به شما بدم ولی وقتی تعداد = ها و - ها رو دیدم فهمیدم جوابت رو گرفتی با یه امار سر انگشتی میتونی بفهمی مردم مردم که میگین 2.5% از جمعیت کشور هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
یکی از قله ها غنی سازی 20 درصده که در عرض چند ماه دانشمندان هسته ای که در زمان خاتمی خانه نشین شدن به اون رسیدن....خدا شاهده با گوش خودم از یکیشون شنیدم که در زمان خاتمی ما را خانه نشین کردن. و حالا این آقایون میخوان به نقطه صفر برگردن......ای شرم بر شکم پرستان و عافیت طلبان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کی باید امثال اینارو از مجلس بندازه بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ملت در انتخابات بعدي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ما در انتخابات بعدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای نماینده ی مجلس لطفا کمتر از شهدا و مردم هزینه کنید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
نماینده حاج حسین تو مجلس، نه نماینده مشهد.
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جناب آقاي دكتر ظريف عزيز
"غمناک نباید بود از طعن حسود ای دل *** شاید که چو وابینی خیر تو در این باشد "
به حرفهاي اين حسودان كه با رفتار و كردار و گفتار خويش علي الخصوص در 8 سال گذشته موجب فلاكت و بدبختي اين كشور و مردم آن شدند توجهي نكن چون بيش از 90 درصد مردم با شما هستند و از افدامات شما قاطعانه حمايت مي كنند.
اينها از بسته شدن دكان دلالي تحريمهاي خود نگران شده اند و مدام بر سرو صورت دولت چنگ ميزنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای قدوسی لطفا" بفرمایید منظورتون از " مردم " چه کسانی هستند ؟ چون من به عنوان یک نفر از همون مردم آنچه در سطح جامعه مطرح است را کاملا" با آن چیزهایی که شما می گویید متفاوت می بینم و می شنوم .
میم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
نام این نماینده در خاطرمان می ماند!!!
عماد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای قدوسی از مجلس ماهی چهار پنج میلیون تومان حقوق میگیری منافعت هم که از جاهای دیگر تامینه چیکار به ملت و جوانان داری من که با معدل ممتاز از دانشگاه صنعتی شریف فارغ التحصیل شدم الان یکساله دنبال کار میگردم کار نیست تو را خدا بذارید مملکت روی آرامش و ثبات به خودش ببینه.اگرچه من معتقدم که در دوردست ترین روستاهای کشور هم مردم فهمیده اند که تغییر در سیاست خارجی و رابطه با آمریکاست که باعث بهبودی وضع آنها میشود مردم فهمیده اند عده ای بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری منافعشان در تنش است ونگرانند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ببخشید توی این هشت سال دقیقا در چه حالی بودید که الان شدید مدافع حقوق مردم؟؟؟مگه اصلا شما نماینده مردم هستید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
خدا شما و امثالتان را برای دشمنان ما حفظ کند!! تا شما هستید چندان نیازی به دشمن نداریم.
در ضمن شما موضع ظریف را ضعیف می دانید. موضع قویتان و نتایج گوهربارش را در دوره قبل دیدیم.
یکی مثل شما و یکی مثل شریعتمداری برای بردن ایران به عصر حجر کافیست.
ناشناس
CANADA
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
من كه جزء همين مردم هستم حرفهاى شما را كه از طرف مردم زدى قبول ندارم
كى اينها از توهم نماينده مردم بودن در مياند يه نگاهى به تعداد ودرصد آراء خودشان بكنند بد نيست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ولی من که جزء همین مردمم.....از اقای قدوسی و نماینده استان خودمان که عضو کمسیون امنیت ملی هم هست میخوام که پیگیر قضایا باشند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
زمانی که همه مردم پای صندوق آرا بروند و با صندوق قهر نکنند و افرادی مثل این آقا را با 20 هزار نفر از 3میلیون واجد شرائط رأی دادن مشهد انتخاب نشود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: مردم هم از ما می خواهند که مراقب حقوقشان باشیم.
اگر شما مراقب حقوق مردم بوديد احمدي نزاد را 8 سال تحمل نمي كرديد فرارو بچاپ كه نچاپيدي
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اینقدر به این آقای ظریف گیر ندین، یه وقتی ول میکنه میره مملکت به قهقرا میره!!!

الان که یه دیپلمات برجسته و آگاه پیدا شده برای حل مشکل، دارن با تفکر سنتی و تنگ نظری مانع تراشی مبکنند!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای کریمی قدوسی به قول فردوسی:
ز دانش چو جان تو را مایه نیست
به از خاموشی هیچ پیرایه نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: مردم هم از ما می خواهند که مراقب حقوقشان باشیم!!!! همانطور که در 8 سال گذشته مواظب حقوقشان بودین.؟!!!
محمد 1392
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کمر شو به درد آوردین، بسه دیگه!
دلشو به درد نیارین لطفا، از ما گفتن بود.

مثه ظریف نداریم، قهر کنه بره، والله نیروی جایگزین نداریم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: مردم هم از ما می خواهند که مراقب حقوقشان باشیم.؟؟؟؟؟؟؟ تواين 8 سال كجا بودند اين نمايندگان .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
هی ملت ملت نکن بابا ! همین مونده بود که تو یکی از ملت دم بزنی. آدمی که رسما و علنا و با جسارت تمام بر ضد منافع مردم و مملکت قدم بر میداره نمیتونه نماینده مردم باشه و حرف دل مردم رو بزنه......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
صد در صد.. نماینده جاهای دیگه بله اما نماینده مردم؟؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ما نگران نظرات شما هستیم نه اقای ظریف!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این مردم کی هستند که ما نمی شناسیمشان پس چرا ترسیدید و رابطه با جهان را به رای نمی گذارید تا مایی که از طرفمان حرف میزنند خودمان حرفمان را رک بزنیم
محمد
RUSSIAN FEDERATION
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
خداوکیلی خیلی دلم برای آقای ظریف می سوزد. به این فشارها میگویند فشارهای خارج از حدود جوانمردی و مروت
اون دولتی که شما ازش حمایت میکردید این وضعیت را برای پرونده هسته ای به وجود آورده و به جای اینکه شرمنده باشید طلبکارتر از عالم و ادم هستید.
پیمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اگر می دانستید چه چیزی حق مردم است تا به حال فکری برای آن کرده بودید! مشکل شما این است که کسی به غیر از خودی های شما یک فکر بهتر ارائه کرده است!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
تندروها از راه هاي مختلف دست بكار شده اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بابا تورو جون مادرتون انقدر اسم مردم را وسط نکشید.پدرمون در اومد زیر بارفشار این همه گرونی.نمینده ملت رییس جمهور.نه شما که با رای صد هزار نفری رسیدید مجلس.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جنابعالی حقوقت رو به موقع میگیری البته بر مرکب راهوار سوار میشی وادعا داری از خون شهدای عزیز حمایت میکنی باید بدونی مردم امثال شما رو میشناسن .بر خلاف حرکت آب شنا نکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
عجب!!! همه کارای مملکت درست شده مونده فقط 4تا سوال و ابهام مجلس که حتمن باید پاسخ داده شود....!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
باز بگم بگم شروع شد؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دور بعدی در مشهد عمرا بهت رای بدم
11111111111
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
موندم دور قبل چیجوری رای دادی این اقا که تکلیفضش معلوم بود از اول
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دور قبلی شرکت نکردیم تو انتخابات و این بالا اومد. این دور دیگه تحریم هیچ توجیهی نداره
بهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ایشان یکی مثل آقای احمدی نژادرامی خواست که اصلا تحویل شان نگیرد
اناری جانباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کارشکنی پایداری ها در راه رسیدن به نتیجه ای که مورد خواست اکثریت مردم ورهبری است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
چون درانتخابات نتيجه اي عايدشان نشد كارشكني را شروع كردند
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
نه اینطور نیست ما ملت شهید پرور بسیار بسیار به این مذاکرات خوش بین هستیم خواهش داریم شما از طرف ملت سخن نگویید ضمنا این تحریمها ما را در مقابل خانوادههایمان سر افکنده کرده لطفا تا پایان مذاکرات مزاحم جناب آقای ظریف نشوید وافکار ایشان را مخشوش نفرمایید !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
انشاللل در انتخابات مجلس مردم پاسخ شمار ا خواهند داد خیال نکنید انتخابات اینده مثل دو سهدوره قبل می باشد با حضور مردم سر صندوق ها امثال کریمی قدوسی جایی در مجلس نخواهند داشت
ميلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مثل اينكه منافع ايشان خيلي در خطر افتاده !!!
FOAD
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
من نمیدونم شما کجای این مردم هستی که انقدر مردم مردم میکنی..مردم خودشون بلدن نظراتشون رو بگن..دوره اتون به زودی تموم میشه آقایون
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دیگه از بس از کلمه مردم و ملت برای پیشبرد اهدافشون استفاده کردن حالم از این کلمه بهم می خوره.باید یه اسم دیگه رو خودمون بذاریم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مریم خانم نظرتون جالب بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
یکی نیست به این بگه بابا به جای مردم نظر دهید. شما نماینده ماها نیستید!!!!!!!!!!!!!!
حسین
UNITED STATES
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ههههههههه
کی تا حالا قدوسی نماینده مردم شده...
جیبها خالی... چرخ انرژی هسته ای باشد به شرطی که چرخ صنعت و اقتصاد بچرخد...
مردم به این دیدگاه رای دادند
ميلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مثل اينكه منافع ايشان خيلي در خطر افتاده !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
يعني افشای جلسه محرمانه کمک به دشمن نيست! آقای سردار جوادکريمي قدوسي ، اول بفرماييد چه جوری وبا چند رای به مجلس راه پيدا کردين بعد اين تهديدها روبکنين .. اين عبارات روی خون شهدای عزيز راه رفتن ، فقط يک سوء استفاده برای امثال شماهاست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
فرارو میگی توهین نکن خداییش با این حرفاش که توهین به یک ملته چی باید گفت؟ازطرف مردم حرف میزنه دستور میده به وزیرخارجه باشعور ایران ومتاسفم که این آدما روانتخاب کردن برای نماینده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
شما نگران خودتی یا نگران مردم..اگه این مردم هستند که صحبتها و عملکرد اقای دکتر ظریف رو تایید میکنند و خواستار رابطه با امریکا هستند..ایشالله در انتخابات بعدی مردم جواب شما را خواهند داد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
شما از طرف کدام ملت صحبت و تهدید می کنید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
موقع اختلاس سه هزار میلیاردی هم به فکر منافع مردم بودی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کاسبان تحریم بدجوری منافعشان در خطر قرار گرفته است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
به خدا واگذارتان ميكنيم كه نمي گذارداب خوش از گلوي مردم پائين برود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
گرفتاری و دغدغه امروز مردم رفع تحریم ها است در این جهت باید هرچه از دست مقامات بر می آید انجام دهند من یکی که به ظریف اعتماد صد درصد دارم هرچه گفته فرقی نمیکند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردم مشهد لطفاً در انتخابات بعدی مجلس یه فکر اساسی واسه این افراد بکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
من مشهدی دور قبل رای ندادم که این بالا اومد. نظر اکثریت آدمایی که مثل من فکر میکردن هم تحریم بود. ولی این دوره دیگه تحریم هیچ توجیهی نداره. به امید خدا مجلس بعدی جای نمایندگان واقعی مردمه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
متاسفانه بايد يك فكر جدي در مورد مشهد كرد شوراي شهر مشهد هم كلا از جبهه پايداري هستند و يك آدم سياسي مانند مرتضوي را شهر دار مشهد كردند . مردم مشهد چون اكثرا در انتخابات شركت نمي كنند اين بلاها را هم به سر شهرشان و هم كشور مي آورند . يك مشهدي .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
متاسفم که در شهرمون چنین اشخاصی وارد مجلس شدم.برای خودم و شهرم و کشورم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مراقب حقوق خودتان باشید که یه وقتی کم نشه!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
سلام
ازرهبری جلوترحرکت نکنید ،آقای ولایت مدار!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جمود فکری یعنی همین .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این آدما شدن نماینده مردم آیا توهین به یک ملت نیست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
معلوم شد منبع خبری کیهان کی بوده!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
نماینده به این دانشمندی!!!!! تحفه است به خدا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردم؟ آقا گفتن مردم؟ ببخشید! منظور شما از مردم اون 51 درصدی هست که به روحانی رأی داده يا اون 11 درصدی که به جلیلی رأی دادن. مردم اگه خواستار سیاست های مقاومت کن تا بمیری شما بودن که می رفتن به جلیلی رأی می دادن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
از مردمی حرف میزنه که بهش بها دادن و انتخابش کردن!خوش به حالش چه حالی میکنه با اعتماد به نفس کذاییش!جناب قدوسی که میدونم فایده ای برات نداره:از طرف حوزه انتخابی خودت و برای انها لفاظی کن نه برا من غرب کشوری خسته!به اندازه رایهایت اظهار فضل کن!.
غضنفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
فایله رو ایمیل کن به برادرحسین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اقای به اصطلاح نماینده شما سکوت کن بزرگترها در ابن کشور هستند که بلدند کار را یه که بسپارند چرا از رهبر هم جلوترمیری از لبریز شدن صبر ایشان و ملت بترس
کریمی
UNITED STATES
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
قدوسی از مشهد با رای بسیار ناچیز به مجلس رفت.حالا کدام مردم ایشان را مورد سوال قرار داده و تعداد نگران ها چند نفر هستند بیاید جواب بدهد. مباحث سفر نیویورک دستگاه دیپلماسی کشور به تایید بالاترین مقام حکومت رسیده اما اینها با استفاده از یک نقطه کمی مبهم میخواهند نیات خود را بزبان آورده و بحران درست کنند. اگر کریمی قدوسی دستش به ظریف نرسید کافیست از اولین کسی که در خیابان میبیند سوالهای خود را بپرسد و پاسخ بگیرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دست و پا زدن های قبل از احتضار!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این کریمی قدوسیم پدیده ایه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
معجزه هزاره چهارم
جلیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
کریمی قدوسی به ظریف:بگم؟
احمدی نژادبه ظریف:فایل تصویریت هم دارم
ظریف:بگم بگم توکشور راه انداختید بگید تامردم شخصیت شماها روبشناسن
لاریجانی:ظریف طعنه نزن بهم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ایشان و امثالهم چیزی برای از دست دادن ندارند که ، حالا که می دانند در لیست آتی مردم هیچ جایی ندارند آخرین نمایش های تندرو گرایانه ی راست کلاسیک را اجرا می کنند !!!
نیت پاک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ما رابطه با جهان را می خواهیم. لطفا افراطی گری را کنار بگذارید. به خدا قسم حقوق مزدم پشیزی برای تو وامثال تو ارزشی ندارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ای شکست خوردگان از رای ملت در پی انتقام از رای ملت نباشید.چرا از منویات رهبری سر پیچی میکنید و مدام در پی مچ گیری از اقای ظریف می باشید.این شخص اخبار کمیسیون را ظاهرا لو می دهد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بس است ای بیخبر . تو هیچ میدانی اقتصاد منفی 3یعنی چه
شهرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
امثال شما ها در این نابسامانی اقتصادی شریک هستید منافع شما تامین شد مطمئن باشید دفعه دیگر رنگ مجلس را بچشم نخواهید دید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
8سال پیش گجا بودی

حالا نماینده مردم شدی
منصور نوين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
من هم مثل همه از وضع كشور ناراضي هستم ولي خوشم هم نمياد چنين قرارداد تركمانچاي هسته اي امضا بشه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جون من؟؟
سروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اه اه اه لعنت به من که یک رای + به اشتباه به این نظر دادم حس میکنم به ملتم به کشورم خیانت کردم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
داداش سروش ناراحت نباش من بجاي تو يه منفي دادم اين به اون در
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
خداکنه هرچه زودتر دو سال باقی مونده این تندروها در مجلس تمام شود نکند مملکت به مسیر عادی خود برگردد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
از نظر شما مردم فقط آن تعدادی هستند که در نماز جمعه شرکت میکنند؟؟؟!؟!؟!؟
خودتان خوب میدانید که شما نماینده همه مردم نیستید
پس از جانب خوتان نظر بدبد نه همه مردم!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
معلوم شد منبع خبری کیهان کی بوده!
ریما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ما مردم پشت ظریف هستیم و از او حمایت می کنیم. امثال شما نه تنها نماینده ی مردم نیستید بلکه دقیقا رودرروی مردم ایستاده اید پس جمود فکری و افکار منفعت طلبانه ی خود را پشت نام مردم پنهان نکنید.
ناشناس
FRANCE
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
من از بیگانگان هرگز ننالم. که با من هرچه کرد آن آشنا کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این آشنا؟! بدتر از بیگانه است.
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
البته اینها در واقع اشنا نیستند ها!اینها از هر بیگانه ای که فکرکنید بیگانه ترند!
ایرونی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
چطور در این همه دزدی و اختلاس دولت سختکـــــــــوش قبلی هنوز هیچی برای مردم نمیگویید ولی باید در مورد امنیت ملی و منافع ملی همه بدانند.
خبببببلی نابغه ایییییییی ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آخه كش اختلاس از بس كه كشيدنش پاره شد
همشهري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
1- هيج فايل صوتي درهيج دادگاهي ارزش قانوني نداره چون هرمقلدي مبتونه تقليد صداكنه الان روي گوشي موبايلهاي بازارمقلدها گرمه گرمه . 2- -شما صداي مردم را روي كامنتها ببينيد.- درسايتهاي مخالف وموافق عقيده تون مطالعه كنيد. نتايج واقعي اينجاست !!!تعدادكامنتها منفي مثبت بهترين نظرسنجي براي شماست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای نماینده مگه همین چند روز پیش به این وزرا رای اعتماد ندادید !!بذارید کار کنن اگه نتونستن اونوقت هر بلائی میخواید سرشون در بیارید ، این بندگان خدا شبانه روز دارند کار می کنند باید اونارو کمک و حمایت کنید نه اینکه چوب لای چرخشون بذارید ، شما کجا بودی اون موقعی که دولت قبلی این وضعیت بهم ریخته رو برای این کشور به وجود آورد ؟!!! جواب خدارو چی می خواید بدید ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جناب نماینده اشتباه می کنی اینا که گفتی هیچ کدام دغدغه
ی ما نیس.شما خودت را به جای ملت نذار.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اقا کریم:چندین سال شما مذاکره کردید راه بجایی نبردید فقط گرانی و بیکاری...،بذارید چند روز ظریف کارش را بکنه شاید ما از این وضعیت در بیاییم-منظورم از ما ،عامه مردم است که با شما در معیشت فرق دارن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ان شاءاله انتخابات مجلس زودتر فرا برسه که شما هم بروید ور دل دکتر احمدی نژادتان و خلقی از وجودتان آسوده شوند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای قدوسی شما هم که بیانات رهبری را تحریف کردی! ایشان نفرمودند که "نابجا بود" بلکه گفتند که" بجا نبود" تفاوت این دوتا را هر بچه ای هم میداند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این مثلا نماینده ها خیلی با غرور و کبر صحبت میکنند فکر کردن صندلی که روش نشستن ارث پدری و هر جور که دوست دارن صحبت میکنن....
ک م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
شما حق پخش هیچ فایلی را ندارید

حق تاثیر گزاری منفی بر مذاکرات را ندارید.

این کار یعنی اخلال در امنیت و تشویش اذهان عمومی.

تا ابد هم نماینده مجلس نخواهید بود که مصونیت داشته باشید.
حواستان را جمع کنید که پا از گلیم فراتر نرود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این آقا و امثالشون از مجلس خداحافظی خواهند کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردم بیزاری خود از از امثال کریمی قدوسی و رسایی و افراد دیگری نظیر آنان نشان دادند. چقدر رو دارند که چپ و راست نظر می دهند ظاهرا باز منافع آنها به خطر افتاد. جمع کنید بابا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
تو مجلس نشسته جات گرم ونرم فکری برای حل مشکلات مردم نمیدونی هی شعار میدی.
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دفتر و دستكت را يواش يواش جمع كن. انشاا.. در مجلس بعد وكيل واقعي مردم را انتخاب خواهيم كرد
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
با شناختی که ملت از غرب دارند به شدت به این مذاکرات بدبین هستند

اين حرفه ملته ؟ چقدر دروغ ؟ چقدر عوام فريبي ؟
از مردم فهيم مشهد بعيد كه تورا به مجلس معرفي كردند!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقا تراخدا بگید ماچکارکنیم نظراتمون چاپ بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جناب اقای قدوسی و دارو دسته محترم به کامنتایی که مردم گذاشتن نگاه کنید وبه افکار عمومی احترام بذارید امثال شما مملکت رو به نابودی میبرید
کارشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
"این مسائل مورد نگرانی مردم است"
ما که نگران نیستیم ، آقای قدوسی !!!!!
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اقای قدوسی مردم میدونند چی به چی هستش. الحمدلله دیگه بیسواد نداریم. فقط خواهشا رای مردم به اقای روحانی را در نظر داشته باشین. و ثانیا که دیگه حنای شما رنگی نداره و صدای مردم را بیشتر از صدای شما شنیدیم.
نوید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جمعش کن بابا. مردم مردم. کدوم مردم؟ مردم از نظر شما همون چند نفریند که مثل خودتون فکر می کنن. خدا می دونه چجوری وارد مجلس شدی.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ما به دکتر ظریف اعتماد داریم....
ایشون ی دیپلمات حرفه ای هستند.
مطمئنم ک با این سوالاتتون کار رو خراب میکنید آقای قدوسی...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
چرا انتخابات مجلس زودتر نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
محرمانه بودن برای این است که فضای مناسبات تحت تأثیر گروه‌های بدخواه نباشد و با پیشرفت مذاکرات حقایق آشکارتر خواهد شد. مطمئناً آقای ظریف با تجربه خودشان این موضوع را مطرح کرده‌اند. و در مورد نماینده‌ای که مدام از حقوق مردم سخن می‌گوید دوست داریم که همین جدیت را درباره معیشت مردم هم داشته باشند.
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
افراطیون یه نگاه به این کامتتها بیندازن. مردم خودشون بلدن حرف بزنن. تو را به خدا دست از سر ما بردارین.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
خون شهدا اون وقت پايمال شد كه نرخ تورم به 40 درصد رسيد خون شهدا اون وقت پايمال شد كه مرد از نداري به هر كاري تن داد حرف امام اون وقت زمين موند كه با پول مردم جيب اقنيا پر شد خواست امم خامنه اي اون وقت به حاشيه رفت كه نمايندگان بي عدالتي رو ديدند و دم بر نياوردن
خواهش ميكنم به اندازه اي كه به فكر مردم بوديد دم از خواست مردم بزنيد
ناشناس
CHINA
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقاى قدوسى!!! ظريف وزير خارجه دولتى است كه همين چند ماه پيش راى مردم رو به دست آورده اما شما حتم داشته باش كه با اين سنگ اندازى ديگه نماينده مجلس هم نخواهى بود
کم شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
سوالی هست که چند روزِ عذابم میده.... میگن جلسه دادگاه اختلاص 3000 تایی علنی نمیتواند باشد...میگن مالیات بر خانه های خالی و گران قیمت مورد قبول نشده و تصویب نمیشود.... هزار و یک چیز دیگر که به ما نمیگن....حالا همه میگن چرا مذاکرات هسته ای رو محرمانه کردین... واقعاً مردم سطح سواد و ضرورت دانستن کدام یک از سه موضوع رو بیشتر دارند.... چرا اصرار ندارین مالیات و اختلاس رو علنی کنید.... فرارو لطفا پخش کنید تا کسی جواب بده...با تشکر
علیرضا
-
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
"میگن جلسه دادگاه اختلاص 3000 تایی علنی نمیتواند باشد"
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
از مردم محترم مشهد میخوام اینبار تو انتخاب نماینده بیشتر دقت کنن
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آمار نرخ پایین اقتصادی ،بلوف طلایی ریس بانک مرکزی ،آمارهای مثبت آنچنانی در کلیه قسمتها و...که همه اش دروغ بودمهم نبود وخم به ابرو نیاوردید حافظین حقوق ملت ،محرمانه بودن امور مشکل است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردم؟
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
حرفهای این آقا خنده داره.ملت درهمه حال حامی تیم دیپلماسی وآقای ظریف هستند.اگه این آقایون بزارن به خدا مشکلات حل میشه.تمام این تحرکات دیپلماسی خواسته ملت بوده وبا تدابیر رهبری انجام میگیرد.
سلام بر رهبری درود برهاشمی وخاتمی وروحانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اقای محترم خون دانشمندان ما با محدود کردن غنی سازی 20 درصدی، گغتگو با جان کری و یا تماس با اوباما پایمال نمیشود، با کار های امثال شما پایمال میشود.
کارشناس
MAURITANIA
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای قدسی لطفا با این اظهارات مغرضانه ادعای دفاع از مردم نکنید سیاستهای شما دقیقاً در مقابل و ضد منافع مردم است . شما یقیناً توان دفاع از حقوق مردم را ندارید فقط حقوق آنها را ضایع می کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
حقوق مردم؟ چرا دنبال احقاق حق مردم در جاهای دیگر نیستند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردمی که شما ازانان نقل قول می کنید به دکتر ظریف اطمینان کامل دارند و از شما باصطلاح نمایندگان می خواهیم همسو با خواست مردم باشید.
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
خجالت هم نمیکشه!! هر جا صحبت منافع شخصی خودشونه پای خون شهیدان میاد وسط!! ننگ بر شما! در دوره بعدی مجلس جای یکی از شما هم نیست.
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ما نخواهیم شما مراقب حقوقمان باشیم كی رو باید ببینیم؟؟ ما به آقای دكتر ظریف اطمینان كامل داریم و اگه گفتن مذاكرات باید محرمانه بمونه حتما لازم بوده، كاش یه خورده هم تو این چندساله به فكر حقوق ما بودید، البته اگه ماروهم جز مردم حساب میكنین.
کامبیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بقول پرویز پرستوئی در اون فیلم تماشائی، راههای معروف شدن به عدد موهای سرتونه حضرت استاد قدوسی کبیر، شما راههای دیگه ای رو امتحان کن.
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
من یک خواهش از جناب آقای دکتر روحانی دارم! جناب رییس جمهور! آقای دکتر ظریف در وحله نخست سرباز این مردم فهیم وبزرگ هستند وبعد هم سرباز خط اول دیپلماسی شما،چرا دفاع ب اصولتان نمیکنید؟مردم انتظار هتاکی وگستاخی از شما ندارند که شما هم اهلش نیستید،ولی دفاع منطقی از مصالح مردم وظیفه شماست،که امروز که به امید فردایی روشن به شما وتدبیر وحلم وعلمتان رای داده اند،سزخورد ومایوس نشوند،حتما میدانید که اینباردسرخوردگی و وازدگی مردم چه عواقبی دارد،حداقل در جلسات محرمانه به امثال این نماینده بفرمایید که ادامه سیاستهای پیشین برای کشوری با این حد از مشکلات چه عواقبی بدنبال خواهد داشت!کشور باشعور مدیریت میشود،نه با شعار بیشعور!ارزو میکنم این درخواست من به نظر رییس جمهورم برسد،فرارو جان،جان مولا پیام رسانی بکن،دستتو میبوسم!
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دوره بعدی مجلس که نماینده شدید میتونید این سوالات رو بپرسید. البته اگه اون موقع نماینده باشید. امثال شما حناتون دیگه رنگی نداره آقای نماینده!
یک جانباز
TURKEY
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
متاسفیم که شما نماینده مردم ما در مجلس هستید .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
زیاد جوش نزنید و اینقدر بیخود از مردم مایه نگذارید ظریف چیزی را می گوید که مردم می خواهند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
منظورتان از مردم همان کفن پوشها هستند دیگه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آره دیگه فک کردی منظور اینا چی هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
باکمال صداقت اعلام میکنم به ظریف ایمان دارم درصداقتش شکی نیست شماروبخدابزاریدمشکل مردم راحل کنه.بس کنیددست برداریدازسرمان
naser
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
از دست این مجلس چه خاکی بر سر کنیم.

اینها شریک تمام اعمال محمود هستند
رضا
KUWAIT
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بسه ديگه كربم قدوسي ماها عمرمان تو جنگ وجبهه كذشت. دم از مردم نزن بذار كارشون بكنند. اي با سواد
ناشناس
UNITED KINGDOM
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردمی که این اقا ازان دم میزند حداکثر 6درصد هستند اینقدر پای مردم را برای حفظ منافع گروهی وجناهی خود وسط نکشید
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دوره بعدی مجلس که نماینده شدید میتونید این سوالات رو بپرسید. البته اگه اون موقع نماینده باشید. امثال شما حناتون دیگه رنگی نداره آقای نماینده!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
منظورتان از مردم همان کفن پوشها هستند دیگه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شایدم ساندیس خورا؟ یا... لنگه کفش پرونا؟
سروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ما فکر کردیم این بساط بگم بگم جمع شده !!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ایشالا تو انتخابات بعدی جمعش می کنیم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
انشاالله مردم جواب شما را در انتخابات پيش روي خواهند داد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این مسائل مورد نگرانی مردم است!!!!!!!!!!!!
آقا از قول مردم حرف نزن. من و خانواده همکارانم مواضع دولت و آقاي ظريف را قبول داريم و مي دايم با اقتدار از منافع ما دفاع خواهند کرد.
شما هم دنبال مچ گيري سياسي نباش... تا انتخابات!
ehsan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بسه دیگه از دست ندانمکاریهای شماها
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردم عزیز و دوست داشتنی ایران.این که از صندوق ها قهر کنیم و بگذاریم یک عده بسیار قلیل به خودشون اجازه بدهند بجای ما صحبت کنند کاری است که عقل هیچ عاقلی قبول نمیکند.من به همه دوستانم هم گفتم و رای ندادن راهش نیست اگر بگذاریم دیگران برای من و تو تصمیم بگیرند همین وضعیت کنونی را شاهد خواهیم بود باید همیشه در صحنه باشیم و از حقوق حقه خود به درستی دفاع کنیم.
حقگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ظاهرا فرق مصالح ملی و منافع گروهی را متوچه نیستند و قطعا همکاران عاقل این نماینده او را توجیه خواهند کرد که همه چیز را نباید همه بدانند و دلسوزتر از ایشان نیز در بین مجلسی ها و دولتی ها هستند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
امیدوارم
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردمی که شما از آنها دم میزنید اتفاقا همین سیاست آقای ظریف را می پسندند. خواهش می شود بیخود اسم مردم را بد نام نکنید. و شجاعانه اعتراف به شکست در انتخابات کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
زنده باد این نماینده شجاع
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای کریمی از جانب کدوم مردم؟؟؟؟؟ مردمی که نسبت به انتخاب شما به عنوان نماینده خودشان نادم هستند. شما نگران چی هستید اینکه منافع جناحی به خطر بیفتد در دوره های قبل دیدار به صورت پنهانی انجام میشد و صداش در نمی اومد ولی حالا یکی پیدا شده و صادقانه گزارش لحظه به لحظه و شفاف به مردم میده کاراش نابجاست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
منظورتان از مردم همان کفن پوشها هستند دیگه.
فروغ
UNITED STATES
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شما اگر راست می گی باهمفکران خودتون از گرفتن یارانه علنا صرفنظر کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بگم بگم بگم اها صاحب بگم بگم رفته حالا ما می گیم هر چه دل تنگت می خواهد بگو اون موقع که باید می گفتی چیزی نگفتی وقتی کمر مردمت داشت زیر بار گرونی خم می شد .تو هم بگو بگو بگو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
برادر کریمی قدوسی را از آخر فامیلت حذف کن آبروی این شهید بزرگوار را می بری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
متاسفانه داره یه بوهایی می یاد که احتمالا ناشی از توفیق تیم جدید هسته ای و بعضی ها بر خلاف ادعاهاشون که گوش فلک رو کر کرده منافع حزبی (بخوانید مالی) در خطر قرار گرفته و دارن سنگ اندازی می کنند ان شا الله مقام معظم رهبری دوباره حمایتشون رو اعلام می کنند و این ادما رو به عقب میندازند
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
خواهشا بس كنيد،از روي اين مردم خجالت بكشيد،عمر مارو بخاطر منافع شخصيتون بيش از اين هدر نكنيد،يه نگاهي به راي ما بندازيد اونوقت ميفهميد كه دكتر ظريف نماينده محافظت از حقوق ماست نه شما و امثال شما...
محمد
-
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: مردم هم از ما می خواهند که مراقب حقوقشان باشیم.
من مگه جزء مردم نیستم؟!
من نمی خوام کریمی قدوسی مراقب حقوقم باشه. آخه به کی بگم من؟! به چه زبونی بگم؟!
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
من از همه مردم ایران معذرت می خوام که با شرکت نکردن در انتخابات مجلس باعث شدم امثال این آقا بشه نماینده مجلس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
از کدوم مردم حرف می زنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی حکمتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
فرمانده بازنشسته ، ما سرباز تو نیستیم که برایمان تصمییم میگیری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
با وجود اندیشه های قشری متحجرانه ایران بجایی نمی رسد. بیخود دل نبندید.
بهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شما حق مردم رو تعیین می کنین؟
مارو به خیر تو امیدی نیست شر مرسان
دستتون درد نکنه ما تو این 8 سال خوب حقمونو گرفتیم نمی خوایم دیگه ولمون کنین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
دست بر دار ، سردار!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
با این مطلب خیلی موافقم ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
لطفا ارتباط با کشورهای خارجی از جمله آمریکا را به رای عمومی بگذارید تا مسر برایتان روشن شود آقایان مسولین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
"بنده با او خصوصی صحبت کردم و گفتم که مجلس جدی است، سوال می‌کند، باید آمادگی داشته و حوصله و صبر به خرج دهید."
خنده م گرفت
پس تو 8 سال گذشته هم جدی بودن!
ای کاش مردم هم از این به بعد جدی باشن
خلیلی
BULGARIA
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
لطفا این نظرات را برای آقای کریمی بفرستید تا شاید به آنچه میگوید بیاندیشد
صبا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
مردم هم از ما می خواهند که مراقب حقوقشان باشیم...
کدام مردم؟ کی به تو گفته؟ من یکی از مردمم که ازت می‌خوام تو کاری که تخصص و صلاحیت نداری دخالت نکنی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اگه گذاشتند مسئله هسته ای حل شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
این انتخابات مجلس کیه ؟
جواد مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ظریف سرباز این مملکت در عرصه دیپلماتیک است.اگر کسی این سرباز را دلسرد ومایوس کند وقدمهایش را سست کند وکمرش را بدرد آورد در این جبهه خائن نیست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
در 6 سال گذشته چه كار كرديد از آقاي جليلي چكار ديديد ؟ جز افزايش تحريم ها و صدور قطعنامه ها آن موقع شما كجا بوديد؟ حق مردم كجا بود؟ ارزش پول ملي يك سوم شد شما احساس مسئوليت نكرديد؟ !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
برو بابا بذار دولت کارش را بکنه - شما دخالت نابجا نکن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
جناب کریمی. مردم فقط شما و اطرافیانتون نیستین! کی می خواین اینو بفهمین؟؟؟؟
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
حساب کردم 8 بار از کلمه مردم یک بار هم از کلمه ملت استفاده کرده!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
این آقا کی هست که نظر میده ؟ فکر میکنن چون نماینده مجلس هستند باید در باره همه چیز مخصوصا چیزهایی که تخصص ندارند حرف بزنند. واقعا از مشهدی ها تعجب میکنم. ظریف 30 سال تخصص این کار و داره اما این اقا چی؟!!!!؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
"...کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: مردم هم از ما می خواهند که مراقب حقوقشان باشیم. ..."
عجب!!!
آقاي كريمي قدوسي پس به فكر حقوق مردم هم هستيد.
پس بهتره بدونيد انتخابات آينده مجلس هم از حقوق مردمه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
تو اگه نماینده ما ( مردم!!) هستی، لطفا سکوت!
مجله فرارو