bato-adv
کد خبر: ۱۶۸۰۵۴

وزیر علوم در آستانه استیضاح

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۴ آبان ۱۳۹۲
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انتصابات اخیر وزیر علوم، گفت: دلخوری برخی نمایندگان از انتصابات اخیر فرجی دانا روند استیضاح وی را بسیار زودتر از آنچه پیش بینی می شد کلید زد.

به گزارش مهر، عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران از تلاش تعدادی از نمایندگان برای استیضاح وزیر علوم و تحقیقات خبر داد.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتصابات و نوع عملکرد وزیر علوم ناخرسندی تعدادی از نمایندگان را ایجاد کرده و موجب شده مقدماتی برای استیضاح وزیر علوم شکل بگیرد.

وی ادامه داد: امروز بیش از 82 نفر از نمایندگان در تذکر کتبی به وزیر علوم در خصوص انتصابات اخیر اعتراض کردند.

وی با بیان اینکه عمده این تذکر متوجه انتصابات توفیقی در وزارت علوم است، ادامه داد: برخی اعضای کمیسیون آموزش به این موضوع معترض هستند زیرا در جلسه ای که قبل از رای اعتماد با حضور وزیر پیشنهادی تشکیل شد فرجی دانا به اعضای کمیسیون ها قول داد در عزل و نصب ها ملاحضات مجلس را مدنظر داشته باشد.

مقتدایی تصریح کرد: فرجی دانا قول داد افرادی که شائبه حضور آن ها در فتنه 88 وجود داشته در وزارت علوم به کار نگیرد.

وی ادامه داد: در جلسه روز سه شنبه تعدادی از اعضای کمیسیون می خواستند موضوع استیضاح را دنبال کنند که در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که در اولین فرصت از وزیر علوم برای حضور در کمیسیون و اجتماع نظر و دیدگاه های نمایندگان دعوت کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش اظهار داشت: امروز فرجی دانا با حضور در کمیسیون دیدگاه های نمایندگان را خواهد شنید. به نظر می رسد دلخوری بعضی نمایندگان استیضاح وزیر علوم را بسیار زودتر از آن چه پیش بینی می شد کلید بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، 82 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکرات کتبی خود به مسئولان اجرایی کشور به وزیر علوم تحقیقات و فناوری در خصوص انتصاب مساله دار افراد حاضر در فتنه در مناصب مدیریتی و اینکه این خلاف وعده وزیر به مجلس بوده است تذکر دادند.

بنا بر این گزارش در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس متن تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و وزیران کابینه وی قرائت شد.

احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
برای خودمان که چنین افراد اقتدار گرا .بی اراده.وبی توجه به خواست موکلینشان رابه مجلس فرستادیم متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
جدی میگین؟؟ اوه اوه.. بهترین جواب واسه نماینده ها..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
فقط یادتون باشه جبهه پایداری ها را امثال کوچک زاده، رسایی، قدوسی، کوثری......را بشناسید و نگذارید دوباره به مجلس راه یابند. که اینها به هر دری میزنند که رای بیارند حتی اگه شده عقب نشینی کنند.
فرارو اگه بی طرفی چاپ کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
این نماینده ها توقع دارن بذرپاش و کوچک زاده بشن وزیر علوم
باران
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
متاسفم برای خودم و هموطنام متاسفم که همیشه باید قربانی بازی قدرتمندا باشیم...
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۱۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
واقعا شرم آوره کار این نماینده نماها!
یعنی وزیر مملکت اجازه نداره معاونین و مشاورین خودشو انتخاب کنه و باید از این حضرات کسب تکلیف کنه؟!
همون احمدی نژاد برا شما خوب بود و از پستون بر می اومد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
حداقل وقت میدادید صندلیشو پیدا کنه، بعدا
دماوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
میگه فرجی دانا قول داده! انگار یادشون رفته همینا قصه "قول شرف" بعضی ها رو! اون موقع یادشون رفت غیرتی بشن؟! "شرف" هم چیز خوبی است!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
پس قبل از استیضاح تکلیف روسای دانشگاه را مشخص کن! نشه ماجرای توفیقی ... عاقبت عقب نشینی باخت کامله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
احمدی نژادرو خوب آمدی!
محل هم نمی گذاشت بهشون! الان دو روز نشده می خواهند وزیر رو استیضاح ککند.
واقعا که! مجلس نیست بچه بازی هستش!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
وقتی برای رای گرفتن قول میده باید به قولش عمل می کرد
شما وفای به عهد بلد نیستید؟؟؟؟؟
فقط فکر منصب هستید؟
اگر من نماینده مجلس بودم حتما او را استیضاح و رد می کردم
ناشناس
Malaysia
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
مردم پاسخ این افراد رو با عزلشون در انتخابات آینده خواهند داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
یک فکر بکر نمیشه انتخابات مجلس را جلو بندازند مثلا" یکماه آینده تا مردم وکیل الدوله های دولت قبلی را استیضاح کنند و نماینده های مردمی سرکار بیارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
این کارها به غیر از چوب لای چرخ دولت گذاشتن، ایجاد تنش، سوء استفاده از قدرت قانونی و گروه گرایی از مخرب ترین نوع آن چه معنایی می تواند داشته باشد؟؟؟

گویا تنها چیزی که شما نماینده ها به آن پای بند نیستید حق الناس است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
حرف دل ما رو زدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
راستی چرا این جبهه پایداریهای مجلس جرئت ندارن با اسم خودشون اظهارنظر کنند و خودشونو اصول گرا می گن؟
علی مطهری یه اصول گراست اینام یه اصول گرا!!!
ناشناس
Russian Federation
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اگر سبک پارلمانی ما مبتنی بر احزاب بود تا یک وزیر کوچکترین کار میکرد نماینده ها استیضاحش نمی کردند. الان 4 تا امضا جمع میکنند و بله وزیر بیچار باید بره مجلس اینجوری که نمیشه کار کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
ایول نمایندگان انقلابی
مهدی 9792025
-
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
امام خمینی ره: مجلس عصاره فضایل ملت و در راس امور است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اين كارها رو بايد زمان احمدي نژاد انجام ميداديد تا كشور به اينجا نرسه
arash
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
گل گفتي.
براي اين "نماينده نماها" فقط يكي مثل احمدي نژاد لازمه
ناشناس
Germany
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
من خوشحالم،
من که ترجیح میدم حداقل نصف وزرا در این 2 سال استیضاح شوند...
ادامه بدید تا مردم کاملا با نمایندگان آشنا شوند...
و 290 "نماینده مردم" در دوره بعد مجلس ببینیم...
ناشناس
Romania
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
شاید بهتر باشه این مجلس خیلی زودتر به کارش پایان بده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
دوست ناشناس آخر، شما انقلابی بودن رو فکر کنم با باج‌خواهی اشتباه گرفتین
سيد
France
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
نشد برا احمدي نژاد مجلس در راس امور است ولي برا روحاني در راس امور نيست؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
وقتی نماینده های مجلس ششم دو ماه تمام حداد عادل را به خاطر استوار نامه معطل کردند هم این حرفا میزدین......البته فکر کنم شما سنتون قد نمیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
ناشناس 15.59 علی مطهری برا اصولگراها یکیه مثل الهه راستگو برا اصلاح طلبا.....حالا خودتون مقایسه کنید رفتار اصلاح طلبا با یار خودشون و رفتار اصولگراها با مطهری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
اینها درواقع از مردم انتقام میگیرن نه از روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
بايد در انتخابات بعدي به اين آقايان به اصطلاح نماينده مردم نشان داد كه نماينده مردم باشند نه نماينده تندروها.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
شرم اور کار فرجی که از راه نرسیده توفیقی و میلی منفرد را به معاونت خود برگزید این کارش دهن کجی اشکار به مجلس بود
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
بعضی نمایندگان توهماتی دارند ازجمله این که توهم کرده اند که فلان شخص از اصحاب فتنه است در حالی که وزیر مورد اعتماد مجلس چنین باوری ندارد. اگر قولی داده باشد بازهم به تشخیص خودش درست عمل کرده و به قولش پایبند بوده است.خوب بود علیرضا بهشتی را می کرد مشاور خودش؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
حق مجلس است زورت میاد سرت رو بزن به دیوار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
یه سوال دارم، این نماینهد های مجلس رو چه جوری میشه استیضاح کرد؟ واقعا" برام سوال شده!! یعنی حتما باید تا آخر دوره تحملشون کنیم؟ یعنی هیچ راهی وجود نداره؟؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
اینها همان کاسبین تحریم هستند البته جلودارهاشون ،ملت باید یک فکری به حال اینها بکنه تا دیگه نتونند چوب لای چرخ دولت بگذارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
لطفا دور بعدی، نگذارید این افراد و امثالهم وارد مجلس بشن...برای مردم اصفهان هم متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
اين نمايندها همانهايي هستند كه از شوراي نگهبان خواستند آقاي رفسنجاني را رد صلاحيت كنه، من نمودنم در مورد وظايف واقيشون چكار ميكنند، البته از وضعيت مملكت بعد از دوران احمد نژاد معلومه.
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
به عنوان کسانی که به دکتر روحانی رای دادیم انتظار داریم خیلی محکم مقابل این کارهای مجلس بایستند..باید تمام عیار از وزیر خودشون حمایت کنند/
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
این حرکت نمایندگان ! در جهت حفظ منافع مردم نیست . خدا شر افراطی ها را کم کند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
مجلسي ها كلاهتون رو بذاريد بالاتر و تحليل تابناك خطاب به خودتون در فرداي اعلام نتيجه انتخابات رو بخونيد (يكبار ديگه) شما نماينده مردم نيستيد
ظفرقندی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
مجلس به کارهای مهمتری برسد بهتر است.وزیر از حق قانونی خود استفاده کرده مثل باقیه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
چه کاری مهم تر از همین تسویه حسابها!
عقلانیت، علم، اخلاق، محبت، و ... ولش کن فقط بچسب به فتنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
وقتی قول داده باید پای قولش می ایستاد
اینقدر اصلاح طلبها رو خراب نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
همه اين فشارها براي جلوگيري از تغيير رئيس دانشگاه هاست! ميخوان گربه رو دم حجله بكشن
محمود اشرافی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
به کدوم عملکرد وزیر ایراد دارند آقایون؟! هنوز یه هفته نشده که ایشون وزیر شدند!
حاجی
France
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
استیضاح کنن، من جای روحانی باشم توفیقی رو معرفی میکنم بجای فرجی دانا بفهمن یه من ماس چقد کره داره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
عجب مملکت باحالی داریم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
با این رفتارا انتظار داریم دنیا ما رو متمدن بدونه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
بله دیگه. وقتی وزیر قول میده میزنه زیرش معلومه که نباید ما را متمدن بشناسند.
اگه آمریکا بود الان این وزیر رو نابود می کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
ناشناس 15:26
اولا شما داری یه ادعایی میکنی که هنوز ثابت نشده و نخواهد شد (قول دادن رو میگم)
ثانیا میشه یه مورد از نابود شدن وزیر بخاطر انتصاب معاونین در بلاد کفر رو نام ببری؟
ثالثا نکنه انتظار داشتی ایشون معاونینش رو از جناح مخالف انتخاب کنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اصلا چرا باید از یک وزیر قول بگیرن ؟؟؟؟
اگه اینجوریه دیگه کشور وزیر نمیخواد همین وکیل الدوله ها هستن کافیه دیگه
سيد
France
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
ناشنلس 14:46 تمدن يعني اينكه مجلس كه نماينده مردم است اختيار نداشته باشد زمان احمدي نژاد كه ميگفتيد مجلس در راس امور است پس چه شد؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
در جواب ناشناس 16.34 وقتی فرمانده نیروهای آمریکا در افغانستان بر علیه اوباما حرف زد بعد از دو روز عزلش کرد.....یا مثلا وزیر دفاع کنونی به خاطر یک حرف مثبت به نفع ایران با رای ناپلئونی وزیر شد....حالا شما هی سنگ آمریکا را به سینه بزنید.......به قول شریعتمداری شماها ش......مجنونید
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
ناشناس 1526 : چقدر شما جماعت نمکین هستید ! وقتی حرف حزب و حزب بازی میشه , ما میگیم امثال الهه راستگو و دنیامالی خلاف اصول حزب عمل گردن , میگید آزادی بیان ... دموکراسی و ... وقتی وزیر مملکت از اختیارات قانونیش استفاده میکنه , میگید اگر آمریکا بود اینطور میشد !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
آقای سید دمدن یعنی وزیر اختیار نداشته باشد ؟
سعدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
شماحتی نتوانستید دو هفته تحمل کنید. ! یادبگیرید اندکی حتی خیلی کوچک دموکراسی را آنهم از نوع اسلامیش را.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اینها نه اسلام شناسند، نه دموکراتیک. یمشت افرادی که فقط بدنبال له کردن همه افراد متفکرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
عقب موندگی کشور ما راز نداره. همچی واضحه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
متفکر؟
اگر مرد بود زیر حرفش نمیزد
هدي
France
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
نه شما وقتي احمدي نژاد 24 ميليون راي آورد دمكراسي را رعايت كرديد؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اين كار رو بكنيد تا انشالله به كوري چشم شما دكتر توفيقي مجدداً سرپرست شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
خيلی باحال گفتی!
ناشناس
Netherlands
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
به حرف مطهری ایمان دارم که گفت اگه شورا نگهبان اجازه بدهد حتی یک چهارم نمایندگان فعلی مجلس رای نمی آورند. دیگه باید کوبنده جوابشون بدیم انشاله.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
گل گفتی تا ان شا ء اله اقای توفیقی بقیه کسانیکه بی بلیط پست گرفته عزل شوند !! مثل اینکه نمایندگان همین کار را می خواهند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
بیخودمیکنین استیضاحش کنید
روحانی راناراحت نکنید
سيد
France
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
به چشم مجلس كه در راس امور است بايد ار سرهنگ روحاني اطاعت نمايد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
به بازم سید فیلتر شکنی!
تو رفیق حامد و رسواگر فتنه ای یا خودشونی که اسمت و عوض کردی؟!
صمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
چه باحال! میذاشتید رو صندلیش بشینه بعد استیضاح می کردید عزیزان. آدم نمیدونه بخنده یا گریه کنه! .........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
بقول عادل فردوسی پور می خام سرم رو بکوبم به میز!! از دست این عقلا!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
بهتره به وزیر بگیم میذاشتی مهر رای اعتمادت خشک بشه بعد میزدی جاده خاکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
لابد سفارشات آقایون جهت استخدام فرزندانشان بعنوان هیات علمی دانشگاه با مدرک لیسانس و فوف لیسانس را قبول نکرده و به اقایون برخورده و میخواهند ایشان را استیضاح کنند!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
طاقتشون بریده. آخه توفیقی و دیگر یاران وزیر جلوی انواع رانتخوریهایی را که این 8 ساله در وزارت علوم جریان داشته خواهد گرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
واقعا مسخرست ! دو هفته پیش بهش رای اعتماد دادن و الان استیضاحش رو کلید میزنن !
ملت باید به این مجلس افتخار کنه...!!!!
هومن جهانگرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
رهبری باید طبق اصلی که اختیارات حکم حکومتی می دهد، این مجلس را منحل کنند و اختیارات قانون گذاری را به مجمع تشخیص واگذار نماند تا مجلس جدید تشکیل شود. مسلم است این مجلس خانه ملت نیست. به جای حل مشکلات کشور از طریق تدوین قوانین، دنبال استیضاح وزیری هستند که 10 روز است آمده.
داد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
کدام اصل؟؟؟؟ قانون که چنین اصلی ندارد. همه هم بی حساب و کتاب مثبت می دهند. مشکل اصلی همین قانون ندانی و قانون گریزی است. اگر همه ما شهروندان فقط یکبار قانون اساسی کشورمان را می خواندیم می فهمیدیم که نه چنین اصلی است و نه چنین نمایندگانی به مجلس راه پیدا می کردند. مشکل فقط با آگاهی و قانون دانی شهروندان حل می شود. همین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
حتما!
هومن جهانگرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
طبق بند 8 اصل 110 قانون اساسی رهبری می توانند مسائل کشور را که از طرق عادی قابل حل نیستند را از طریق مجمع حل کنند. مجمع یک شواری نگهبان بزرگتر است. این مجلس هم همه می دانیم که دارد بد عمل می کند.
سيد
France
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
به به خوب ذات خود را نشان داديد تا ديروز كه مجلس با احمدي نژاد مخالف بود مجلس در راس امور بود ولي حالا بايد منحل بشود با اين تفاوت كه احمدي نژاد 63 درصد راي آورد روحاني 51 در صد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
به فکر بهبود معیشت مردم باشید
این مسخره بازی ها چه معنایی دارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
این مجلس را باید عوض کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
مگه میتونیم؟ شورای نگهبان حواسش جمعه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
منم +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
نماینده هایی که به دنبال استیضاح وزیر علوم هستند اکثرا" در دوران افتخار آمیز! احمدی نژاد توانستند به مجلس راه پیدا کنند واز این ها بیش از این انتظاری نیست.و باید کسانی که بصیرت دارندونگران آینده جوانان وآینده ایران هستند در دور بعدی اجازه ندهنداین ها حتی اطراف مجلس هم پیدایشان شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
آفرین+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
چه کشکی , چه دوغی ... باز میایم به لیست رای میدیم یکی مثل راستگو و دنیا مالی توی شورای شهر از توشون در میاد ... من که دیگه موندم در حکمت خدا !
سوادكوه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
1000000 * +++++++++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
تو رو خدا چند نفر محقق را حمایت کنید، برن بررسی کنن ببینند ضربه ای که احمدی نژاد به کشور زد بیشتر بوده یا فتنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
قبلش باید چند تا محقق رو حمایت کرد، "میزان رو" رو تو اصولگراهای افراطی اندازه گیری کنند. چقدر پر رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
پیشنهاد میکنم رساییان، کوچک زاده، حسینیان یه قرعه بندازن، یکیشون بشه وزیر علوم!
ناشناس
United States of America
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
منکه تا قیامت ازش نمیگذرم ..خداهم نگذره....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اگر بخواهیم نمایندگان را استیضاح کنیم راهش چیست؟ خسته شدیم از کارهایشان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
راهش: تدوین یه آیین نامه برای جلوگیری از رد صلاحیتهای "من درآوردی و بی ضابطه"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
این اصولگراها چرا کسی رو بابت عدم کارایی، نداشتن علم، پرگویی های نسنجیده، چیزای بی رابط رو به هم ربط دادن، دروغگویی و ... استیضاح نمی کنه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
چون چاقو دسته خودش را نمی برّه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
این فتنه کی تموم میشه خدا!!
سيد
France
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
تا وقتي فتنه گر نباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
تاو وقتی که جیب کاسبان فتنه پر شه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
شرم بر این مجلسیان که نمی گذارند بعد از 3 ماه واندی یک وزارتخانه ی مهم سر وسامان بگیرد.
بس کنید این گروه گرایی را!
سيد
France
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
عجب تا ديروز در راس امور بود حالا شرم بر مجلس؟!!!عجب ديكتاتورهايي هستيد خوبه روحاني فقط 51درصد راي آورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
سید جون تو دیگه چرا با فیلترشکن وصل می شی ؟
تو که خودت ماشالا به سرچشمه وصلی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
آقاسید حتما تو هم مثل علم الهدی فکر می کنی که 49درصد بقیه طرفدارای جبهه پایدارین؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
آقا سید حداقل روحانی به فکر مملکت که هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
25٪ مردم رای ندادن.. نکنه می خوای بگی مثل شما فکر میکردن؟؟؟ آقای سید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
دلخوری برخی نمایندگان از انتصابات اخیر فرجی دانا روند استیضاح وی را بسیار زودتر از آنچه پیش بینی می شد کلید زد." معنی این جمله اینه که از اول هم برنامه استیضاح را داشتند . واقعیت اینه که یه عده آدم تندرو بی منطق در کمیسیون آموزش مجلس جمع شدند که نه رای مردم باشون مهمه و نه خواست دانشگاهیان ، واقعا مجلس نیاز به یه خانه تکانی اساسی دارد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
خانه تکانی چیه داداش!
خانه از پای بست ویران است...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
دروود بر فرجي دانا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
خدایا بفریاد این مردم از دست این نمایندگان لجوج برس!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
شماها خودتون رو بزارین جای نماینده ها. طرف رفته قول داده که ازشوناستفاده نمی کنه. به نظرم توهین به نماینده ها کرده.
اگر انصاف داشته باشید در قضات البته!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
این حرفای بچه گانه چیه؟ قول داده؟ قول چی داده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
به نماینده ها مربوط نیست چه کسی را انتخاب می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
تو هم با این استدلالت ما رو کشتی
تفکر نقدی خوانده ای یا فیلسوفی !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
قول یعنی چی اینجا؟؟؟؟؟ مگه مملکت بازی دوره دبستانه؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
پس اصل تفکيک قواي قانون اساسي چي مي شه؟!!!
مگه گرو کشي هستش؟ جبهه پايداري چي از جون مردم مي خواد؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اشتباهی مثبا دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
مجلس بیخود گروکشی کرده.
مگه مجلس جای معامله است؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
علی آقا وقتی نتایج مثبت و منفی کامنت های مختلف را با هم مقایسه میکنم میبینم که خیلی ها در بعضی مواقع مانند شما اشتباهی مثبت میدهند. لطفا دوستان بیشتر دقت کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
مگه وزیر از قوه مجریه نیست ؟ مجلس مققنه؟ کم مونده بابت نهار روزش هم استیضاح کنندش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
همون احمدی نژاد رو میخوان که بحسابشون نیاره / یادتون نره انتخابات خیلی دور نیست
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اینهم نتیجه سکوت واعتدالی رفتار کردن وراه خاتمی را البته با شیب تندتر رفتن.وقتی اصلاح طلبان که بیشترین تاثیر را درانتخابات داشتند آنطور که استحقاقشونه به بازی نمیگیریم ووقتی دکتر توفیقی رو که اینهمه دانشجویان دوستش داشتند کنار میگزاریم حقمونه که اونا هی بیان جلو..دمشونم گرم
ناشناس
Malaysia
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
توقع دارید دولت تو شرایط بحران و جنگ اقتصادی با این مجلس افراطی وارد جنگ تن به تن بشه؟! واقعا که کنار نشستی میگی لنگش کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
خوب کاری کرد/مقتدائی را استیضاح کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
این کاسبان فتنه فقط قصدشون ایجاد تنشه!
والله اگه دلشون برا مردم و مملکت بسوزه.
یک هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
آقای فرجی دانا محکم بایست و اصلا عقب نشینی نکن حتی اگر شما را عزل کنند وزیر بعدی شما را بعنوان قائم مقام خود منصوب خواهد کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
موافقم
دکتر فرجي دانا شجاعانه بايستد اين خواست جامعه دانشگاهي است
80 نفري که به وزير علوم راي نداده اند دنبال انتقام گيري هستند
محسن روحانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
میخواهند یک وزیر بیایید که از نظر سیاسی در خط خودشان باشد که این هم ناشدنی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
گزینه اینها، زاهدی وزیر قبلی علومه که الان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقاته
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اين نمايندگان به جاي اينكه نماينده ملت و مدافع حقوق مردم باشند مدافع منافع شخصي و جناحي و رفقاي خود هستند اين دولت و وزراي آن كه به حق منتخب مردم هستند و بر اساس خواسته مردم و منافع ملي عمل مي كنند تعجبي نيست اگر موجب بغض و نفرت بعضي نمايندگان قرار گيرند كه انشالله با عنايت خداوند و حضور پر شور مردم در انتخابات مجلس مشت محكمي بر دهان اين عده زده خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اگر این مجلس زودتر منحل نشه کار کشور به بن بست میکشه . این مجلس همه متاسفانه عوام و غیر علمی هستند.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
شرم بر این نماینده نماها...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
بابا بي خيال اينا هر چي اين کارا بکنن در واقع کليد حذف خودشون رو زدن. اينا مي دونن که هيچ شانسي براي انتخاب مجدد ندارن. ميگن يک مقدار ذهن وزرا رو مشغول کنيم. وزرا هم دست اينا رو خوندن عين خيالشون نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
چطوری؟ یاد رفته از شورای نگهبان؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اين نماينده ها فقط لياقتشون احمدي نژاده !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
یکی به این نمایندکان حالی کند که مردم در اعتراض به سیاست های احمدی نژاد و حامیان او در مجلس رییس جمهوری از جنسی دیگر انتخاب کرده همان طور که در 8 سال گذشته دهان باز نکردید مگر برای خمیازه کشیدن، لطفاً ساکت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
کار این نماینده ها وظیفه موکلینشان را برای دور بعدی انتخابات مجلس مشخص کرد. مردم باید کسی را به مجلس بفرستند که نماینده آنها باشد نه نماینده حزب و گروه خاصی!
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
بالاخره معلوم نیست این نمایندگان محترم مجلس کی میخوان از این دخالتهای خودشون دست بردارن؟ به کار اصلی خودشون نمیپردازن فقط دنبال همین عزل و نصب ها هستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
چطور وقتی به احمدی نژاد گیر می دادن و دخالت می کردن اشکالی نداشت حالا اشکال داره ؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
ما طرفدار حقیم - وقتی به کارهای اشتباه احمدی نژاد گیر می دادن حمایت می کردیم اما حالا بحث انتخاب چند معاون است - اگر اصل تفکیک قوای قانون اساسی را قبول داشته باشی دیگر زیر همه ی کامنت ها - اسپم نمی کنی .
بهراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
همون عنوان "راه یافته" برازنده این حضرات هستش و نه نمایندگان ملت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
وقتی مردم نمیرن رای بدن این طوری میشه.
واقعا از همه خواهش میکنم که توی انتخابات بعدی مجلس رای بدید تا این مسخره بازی تموم بشه
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
وقتی شورای نگهبان فقط یک طیف خاص رو تایید صلاحیت می کنه رای دادن یا ندادن مردم چقدر موثره؟
کامی
United Arab Emirates
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
یادش بخیر:
1- وقتی احمدی نژاد مشائی رو از رئیس دفتریش برکنار نکرد و آخرش خود مشائی به حکم رهبر تمکین کرد کدوم نماینده به احمدی نژاد اعتراض کرد؟
مشائی که اصلا با رهبری و نظام زاویه داشت.
2- وقتی شیخ الاسلامی برکنار شد و احمدی نژاد کردش مشاور خودش در امور اجتماعی کدوم نماینده اعتراض کرد؟
3- وقتی مرتضوی قرار نبود بشه رئیس بیمه، احمدی نژاد بیمه رو سازمان کرد، کدوم نماینده اعتراض کرد؟
این آقایون نماینده هم شورش رو درآوردند به خدا. بابا اگه انصاف و عدالت ندارید لاقل یه کم مرد باشید و آزاده. این وزیر بیچاره یک هفته هم نیست که روی کار اومده حالا به خاطر یه انتصاب داخلی که در حوزه کاری خودشه و به کسی هم ربطی نداره میخواهید استیضاحش کنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
شما خواب بودی احتمالا که اون روز یکشنبه سیاه یادت نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
آفرین گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
دوستان ، این مجلس! جرات این کار را نخواهد داشت. حالا می بینیم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
خیلی ساده هست دلیل این لجاجت و اینها بهانه است.
ماجرای سوال از نعمت زاده را بخونید و بررسی کنید جواب این اصتیضاح رو هم خواهید فهمید.
مساله این است که چرا آدمهای سفارش شده شان رو که غیرقانونی استخدام شده اند دور از دور می بینند و از طرفه آنه تحت فشارند و البته سایر منافع!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
غلط املایی داری ناشناس
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
مگر بعد ا اعلام عدم رای اعتماد آقای میلی منفرد در مجلس، جناب دکتر لاریجانی رئیس محترم مجلس اعلام نکردند که "انشا الله از وجودشان در مناصب دیگر بهره مند گردیم؟؟؟؟"
حبیب
United States of America
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
مجلس بعدی مردم نماینده انتخاب می کنند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
چقدر تفاوت بین مردم و نماینده هایشان؟ اینا نماینده کدوم مردم هستند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
نماینده ی همان لنگه کفش پرون ها!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
خدایا این چه مجلسی است که نمایندگان آن بر خلاف خواست مردم حرکت می کنند.
ناشناس
Germany
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
معلومه این نماینده های مجلس کاری دیگری جز استیضاح ندارند.!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اینها در انتخابات از روحانی حمایت نکرده بودند نماینده مردم نیستند نمی دانند اقبال مردم به چیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
نوع شاسی که میگن همینه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
این تندروها انگار فراموش کرده اند که مردم به آنها رای نداده اند و آنها را نمی خواهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اینا یه نفر مثل رحمانی فضلی رو میخوان که گوش به فرمان مجلس باشه نه مردم و دولت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
واقعا شرم آوره کار این نماینده نماها!
یعنی وزیر مملکت اجازه نداره معاونین و مشاورین خودشو انتخاب کنه و باید از این حضرات کسب تکلیف کنه؟!
همون احمدی نژاد برا شما خوب بود و از پستون بر می اومد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
مجلس در همين ابتداي كار با رفتارهاي حاضر و توجه به عملكرد غير قابل قبول خود در 4 سال گذشته در واقع راي به نامردمي بودن خود داده و اثبات ميكند كه در مقابل مردم قرار دارد و نه در كنار آنها كه البته براي ثبت در تاريخ و اثبات عناد آنها مفيد خواهدبود.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اون روي روحاني رو نديدن اين آقايون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
به جز چند نفر بقیه نمایندگان آدمهای بیسوادی هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
قبول دارم راست میگی اگه با سواد بودن باید نصف این وزیر های زهوار در رفته رو رد صلاحیت میکردن تا گوشی دست بقیشون بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
خیالات زیادی هم میشه توهم !اینا زهوار در رفته باشن قبلی ها چی بودن؟ناشناس 10:21
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
عجب نمایندگانی داریم ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
اينا نماينده هاي مردم نيستن اينا مهندسي شده ان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اين تفاوت هاي فاحش بين دولت و مجلس نشان ميدهد كه چه كسي واقعا" نماينده مردم است مجلس يا دولت صد البته با توجه به سوابق و عملكرد ضعيف بسياري از نمايندگان مجلس و وضعيت معيشت و عزت امروز مردم جوابش ناگفته پيداست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
بی لیاقت ها صبر کنید چند ماه دیگر مردم ایران تکلیفشان را با شما روشن خواهد کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
پکیج های جادویی ، منفی ده تایی فرارو فعال شده !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
ايوووووووووووووووول مجلسيا دمتون داغ داغ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
ايوووووووووووووووول به تو که آتشيني! داغ داغ
Admin
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
وای از دست این مجلس افراطی!!!!!!!!!
ناشناس
Germany
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
دکتر دانای عزیز، عقب نشینی نکن در برابر افراطیان کاسب فتنه. اینا نگران رانت های خورده شده، هستند. نگران بی سوادایی هستند که استاد و دانشجو شدند وبا سختگیری های کیفی دکتر توفیقی و دکتر دانا این بی سوادها دستپاچه شدند. نهراسید .جامعه دانشگاهی امیدشون اول به خدا بعد به شماست. عقلای مجلس هم کم نیستند، حتی اگر استیصاح هم بشید افتخارامیزه که در یک مجلس بی سواد و عوام و به دلیل شایسته سالاری استیصاح شدید نه کم کاری و خیانت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
دیشب براردان فعال بودند در کار خطیر منفی زنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
آره مشخصه منفی ها 50 تاشون سوال برانگیزه!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
چرا مثبتش هنگ کرد؟!
ali
United States of America
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
این نماینده بهتر نیست به جای این حرافی های بی حاصل، فکری به حال زاینده رود و مشکل آب اصفهان داشته باشد. او موقع انتخابات به مردم قول داد اولویت اولش آب و زاینده رود است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
کی این مجلس تموم میشه ما یه نفس راحت بکشیم؟
علی
United States of America
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
سلام دوستان این نمایندگانی که این چند روزه دارند حسابی جلوی کار انجام دادن وزرا رو میگیرند به خاطر بسپارید نامشان را برای دوره بعد مجلس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
باز به اینها رای میدیم
ناشناس
Germany
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
ایشااله تو مجلس بعدی همشونو یک دست میکنیم که اینجوری تو کار دولت سنگ اندازی نکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
در کجای قانون قید شده که وزیر در انتخاب معاونش باید از نماینده ها اجازه بگیرد
فیروزآباد فارس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
دوستان عزیز,2 سال دیگه تحمل کنید..انشالله 100% آنها را بغیر از مطهری عوض میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
و به غیر از پزشکیان.
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
و به غیر از کسانی که در جریان استیضاح قرار ندارند.
ناشناس
Germany
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
دوستان این سوال کردن ها واستیصاح کردن ها منشاء روانی داشته و به دلیل احساس حقارت شدید هست. آخه این همه محبوبیت دکتر ظریف
و دانا وتوفیقی و نجفی و منفرد و ... چطوری تحمل کنند برادران؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
تا انتخابات صبور باشید نمایندگان عزیز
پیشاپیش از اینکه با اقدامات خود همه ما را جهت حضور در انتخابات متحد می کنید ممنونیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
چقدردولت روحانی مظلومه تایه انتصاب میکنه فریاداحمدی نژادیها بلد میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
این نمایندگانی که تذکر کتبی دادند اسامی آنها را اعلام کنید تا مردم تکلیف اونها را در انتخابات آینده روشن کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
حالا اجازه می دادید جوهر حکم وزارت این بنده خدا خشک می شد بعد سهم خواهی شما مثلا نماینده ها شروع می شد و در صورت برآورده نشدن منافع بی شمارتان وزیر را استیضاح و از زندگی ساقط می کردید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
خسته شدیم ازهرطرف بدبختی ونکبت ازجهات سیاسی بجای روحیه دادن به این ملت عزیز مدام مرگ بر....وادامه تحریمهاوهشدار نمابنده مجلس درخصوص دخالت درسوریه وازطرفی هنوز دولت جدید سروسامان نگرفته مجلس تهدید به استیضاح ..... ازجهت محیط زیست وضعیت اسف باردریاچه ارومیه وآلودگی هوای شدید شهرها واتفاق اسف باراخیر شهر اهوازوباران اسیدی وخلاصه بیکاری واعتیاد وتورم و....... باباچه خبره همه اش خبرهای بد ومنفی باباملت گناه دارند
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
آقا اصلا استیضاح کنن اینا کلا 82 نفرن که قبلا هم رای مخالف به فرجی دانا داده بودن ولی باز هم ایشان رای آورد. 70 رای مخالف و 32 رای ممتنع داشت آقای فرجی دانا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
راستی دقت کردید گفته "بیش از 82 نفر!!!!"
یعنی مثلا 82 و نصفی؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
نمایندگان حق دارند
وزیر نباید دوست وآشنایان نمایندگان را عوض کند چون آقایون نماینده به به یه عده بدهکارند و قولهایی دادند
حمزه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
مگر ما اصل تفکیک قوا را نداریم نماینده مجلس کجا حق دارد در مورد معاون وزارتخانه و حتی مسائل جزیی تر اجرایی دخالت کند مگر دولت در انتخاب هیئت رئیسه مجلس و امور اجرایی ان حق دخالت دارد؟
ياس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
پس معلوم شداين مجلس چرابي كفايتي احمدي نژادراتاييدنكرد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
من واقعا یک سوال خدمت کاربران داشتم البته قصد توهین هم ندارم فقط خواستم نظر کاربران محترم را بدانم .
آیا به نظر شما شان مردم ایران این است که نماینده مجلسشان آقابان رسایی ، کوچک زاده ، نادران ، حسینیان یا زکانی باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
دوست عزیزپاسخ این است :
البته که درشان مردم بزرگوارایران نیست که افراد فوق نماینده مجلسشان باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
به سرتون هم زیاده. اونوقت که سیلی در گوش بازرگان وصباغیان و..... میزدید ثابت شد. سرنوشت مردان دانشمند. فرهیخته . توانا ازعهد ناصرالدین شاه به بعد را مطالعه کنید خواهید دید که اینان به سرمان هم زیادند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
نه واقعا شأن ما اين نيست شأن ما کساني مانند مطهري است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
این سوال را باید از شورای نگهبان بپرسی و نه کاربران ؟
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
این نمایندگان در شان مردم ایران نیستند ,مردم ایران نمایندگان شایسته یی همچون علی مطهری می خواهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
من هم مگم این سوال را باید از شورای نگهبان بپرسی و نه کاربران ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
خب چرا خودشون رو ناراحت می کنن قانون اساسی رو عوض کنن و اختیار تعویض دربون وزارتخونه ها رو هم به مجلس بدن خلاص
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
خانه ملت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
آقایان نماینده :کاسبی دیگر بس است فکر مردن باشید
فدایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
آیا در قانون اساسی برای مردم حقی در نظر گرفته نشده که اگر نمایندگان هم خلاف آرای مردم کاری کردند و به قولهایی که به مردم داده‌اند عمل نکردند بتوانند آرای خود را پس بگیرند و نماینده‌ها را استیضاح کنند
من پیشنهاد میدهم بد نیست چنین قانونی در نظر گرفته شود تا ما مردم هم به حق قانونی خود برسیم و نماینده‌ها هم خود را در برابر آرای ما مسئول بدانند
از اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
کدوم نماینده؟ برند رای‌هاشون را بشمارند ببیند چند تاست بعد اینجور قاطعانه حرف بزنند...واقعا که...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
یک مجلسی بسازیم ما مردم برای دور بعد
بیست میلیون ستون، بیست میلیون پنجره
به سوی تدبیر، امید و اعتدال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
مجلس نگو بگو مدعی العموم. همین ها اجازه اجرای کامل هدفمندی یارانه ها رو ندادند حالا ازش ایراد میگیرن. همین ها بازی خوردند شیخ الاسلام رو برکنار کردند. و هزارها نمونه اینطوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
یک هفته شده که این بنده خدا وزیر شده؟ شرم باد بر این نمایندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
شرم به وزیر باد.
شما به خاطر عملکرد یک نفر دارید، عده ای را زیر سوال میبرید.
چطور زمان احمدی نژاد، که اینهمه تغییر هم بوجود نیاورد، همین نماینده ها کشوندنش مجلس، هیچ کدوم از رسانه ها صداشون به دفاع از او بلند نشد؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
ناشناس 16:51 مجلس مدتهاست که دیگه خانه ملت نیست زمان احمدی نزاد هم دنبال منافع خودشون بودند و نه مردم منتهی به شکل اتفاقی اون دوره منافع آقایون با منافع مردم هم سو شده بود و الان مخالفه همین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
تجربه خوبی بدست آوردیم که نمایندگان افراطی بدردنمیخورندصبوری میکنیم تا94
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
فتنه کلمه ای بودتانمایندگان به مجلس راه پیداکنندهرکسی دردولت قبل فتنه فتنه میکردپست بالاتری گیرش میومد
بستوه آمدگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اينا منصوبان زمان احمدى نژادن , حرفهـاشون هـمه زوره, حرف بايد حرف اينا باشه وزرا بايد طبق خواسته اينا عمل كنن, اى خدااااا به كى بگيم اينا نماينده ى مردم حال حاضر نيستن?? به كى بگيم? به كى بگيم? به كى بگيم? اى هـوار اى داد اى بيداد تاكى سكوت دربرابر زور? چراما نميتونيم به چيزى علناًٍ اعتراض كنيم چرامردم درچنگ عده اى اقليت اسيرن? چرا چرا چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
مجلس به نجفی رای ندادشدرییس میراث فرهنگی به میلی منفردرای ندادشدمعاون وزیردوره افراطیون گذشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
اينا دنبال اينن كه يكي مثل زاكاني از كميسيون آموزش وزير بشه. كور خوندن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
زاکانی کلاهش هم بیفته سمت پاستور، اونورا پیداش نمیشه.
خدا خیرش بده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
چرا حضرات از این نوع حساسیت ها نسبت به انتصاب آقای صدر الدین شریعتی و امثالهم توسط وزیر علوم دولت قبلی نداشتند؟؟؟ و همیشه در صورت انتقاد از عملکرد دولتمردان سعی در لاپوشانی موضوع داشتند و شرایط کشور را برای استیضاح اقایان مناسب نمی دانستند ولی حالا چه شده که دیروز به وزیر علوم رای اعتماد می دهند امروز میخواهند وی را استیضاح نمایند!!!! واقعاً مسخره است!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
به هرحال تندرو های احمدی نژادی نگران افشای امور ناروای خود هستند . از این انتصابات می ترسند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
من دور قبل تو انتخابات شرکت نکرده ام و از خودم شرمنده ام که اگه امثال من در انتخابات شرکت کرده بودیم به هر کسی که یک ذره عقل داشت رأی میدادیم الان کشور روی آرامش رو میدید و اینقدر تنگ نظرانه مباحث و مسائل رو نمیدیدند .
مطمئن باشید دوره بعد همتون رو با برگه رأی میریزیم بیرون البته به شرط اینکه شورای نگهبان بذاره .
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
متاسفم براي اين مجلس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
بیش از 82 نفر دقیقاً یعنی چی؟ 82 و نیم نفر؟ 82 و هفتاد و پنج صدم ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
تا انتخابات مجلس صبر خواهیم کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
چرابه اینا رای دادین که رفتندبهارستان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
کی رای داد دلت خوشه ها؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
آقایان مجلسی که با مسایل کشور شخصی بر خورد میکنید بدانید در انتخابات آینده هیچکدام از شما ها به مجلس نخواهید رفت حالا همه ش کار شکنی در کار دولت کنید مردم شما را بهتر خواهن شناخت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
منتظر روزیم که روحانی قاطی کنه ویک حال اساسی به این پایداریا بده.
ناشناس
United States of America
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
شما اگر از رای مردم ناراحتید چرا عقده گشایی میکنید؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
دهن کجی و لجبازی با مردم. عیب نداره مجبوریم تا انتخابات بعدی صبر کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
انتخابات بعدی از آن یاران احمدی نژاده.
محمود منتظرت هستیم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
تکلیف این قماش نماینده نما در دوسال دیگر حتما مشخص است وخود نیز می دانند واز این روست که هر چه در توان دارند دارند به هدف می زنند ولی نمی دانند که این امر باعث می شود که مردم طوری دیگر وزودتر اقدام به درخواست انتخابات کنند تا نتیجه زودتر برسند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
در مقابل این مجلس باید نانجیب بود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
حمایت از دولت دروغ بود دروغ بود دروغ/ خجالت بکشید مردم بویژه دانشگاهیان خوب می فهمند دایه مهربانتر از مادر نشوید !؟
شنگل آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
حالا که می خوان استیضاحش کنن زودتر مدیران احمدی نژادرو عوض کنه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
اینقدرها هم هردمبیل نیست، جانم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
معلوم نیست اینها نمایندگان مردمند یا جریان اقلیت افراطی... این دو سال هم زودتر تموم شه که خیالمون از شما هم راحت شه که مملکت رو به این روز انداختین
ناشناس
-
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
این کارو بکنید با مردم طرفید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
مردم شلوغی 18 تیر و ماجراهای کوی دانشگاه را نمیخواهند.
مردم فتنه سال 88 را که باعث توقف زندگی عادی شده بود نمیخواهند.
مردم بی احترامی به نمایندهاشون تو مجلس را نمیخواهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
ناشناس16:47مردم خیلی چیزای دیگه رو هم نمیخوان کاسبان فتنه و کاسبان تحریم و اقلیت خودسر و ...بازم بگم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
مردم سنگ اندازی نماینده ها توی کار دولت رو نمی خوان
ناشناس
-
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
ماهیت خودتونو بیش از این نشون بدید
ناشناس
-
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
انحصار طلبی
ناشناس
Germany
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
به جز چند نفر بقیه نمایندگان آدمهای بیسوادی هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
فعلا پایداریها برای خودشان چهار نعل میتازند و کسی هم جلودارشان نیست. خدا به این کشور رحم کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
آقا اینا رو ولش، 20 میلیارد یورو چین و 14 هزار ملیارد تومن باباک جون رو بچسب، بابا قیام کنید دیگه ،
جرس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
من می خوام بدونم اگر کسی به عمل این نماینده ها اعتراض داشته باشه چه طور میشه استیضاح کرد و تذکر داد؟؟!!
1111111111111
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
ظریف وزنگنه و نعمت زاده بیدی نیستند که با این بادها بلرزند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
معلومه، اینها که نام بردید گردن کلفت تر از این هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
درسته ناشناس 16:45 چون مردم پشتشونند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
آقایان نمایندگان مردم در حال رصد حرکات شما هستند به نظر می رسد آخر عمر نمایندگی شما بسیار نزدیک است.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
16 آذر دانشگاهیان مقابل مجلس تجمع خواهند کرد وجواب نمایندگان افراطی را خواهند داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
ای مجلسیا.... پیام ملت رو در 24 خرداد بفهمین....، دهن کجی به رای ملت برابر است با سیلی های محکم از طرف ملت.
ناشناس
Singapore
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
بابا بخدا اینها نماینده ی ما مردم نیستند. اینها مزدوران جیره خوارند....
نسل سوخته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
اشتباه منفى دادم
ناشناس
Singapore
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
این خانه از پای بست ویران است بابا ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
مشکل اینها وزیر نیست منافعشان به خطر افتاده که امروز دستو پا می زنند ولی به قول اقای روحانی با عوض کردن وزیر مشکل این اقایان حل نمی شود چون تفکر تغییر نمی کند
ناشناس
United States of America
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
واقعا نمایندگان کاردانی داریم کارهای بسیار سنگین رو زود انجام می دن ولی کارهای اسون رو نه؟
یکی ار کارهای آسون بهبود معیشت مردمه و از کارهای سخت گیر دادن به این و اونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
دیگه مجلس شورشودآورده تعجب میکنم چراآقای لاریجانی که دم ازولایت میزنه به این افراطیون تذکرنمیده اعصاب روحانی روخراب نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
استیضاح وزیر علوم، ....
تاریخ درباره این بی شرمی قضاوت خواهد کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
از کی تا به حال اجرای قانون بی شرمیه؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
از همون موقعی که اجرای قانون دلبخواهی شده: هر جا منافعشون اقتضا کنه به «اجرای قانون»!!!!! پناه می برند
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
ناشناس 16:44 دقیقا از وقتی قانون شده نظرات افرادی مثل این آقایون و شما!
یک شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
مجلس اگه غیرت داشته باشه باید ایشون رو استیضاح کنه!
چون این کارشون دهن کجی آشکار به مجلس و مردم بود
اینطوری نماینده های واقعی هم از وکیل الدوله ها متمایز می شن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
مردم رو با مجبس یکی نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
در مقاله سایت الف فیش دریافتی نمایندگان محترم 330000000 واندی تمان حقوق و حق رهن منزل و حقهای دیگر که مطالعه فرمودید . برای اینکارها میباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
چند سال بعد سال 92 را هم فتنه اعلام ميکنند فتنه 92 !!!!!!!!!
ناشناس
Germany
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
واقعاً شرم آوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
این مجلس می خواهد تا آنجا که توان دارد به آقای روحانی فشار وارد کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
دکتر فرجی دانا تشکر برای انتصاب آقایان دکتر توفیقی و دکتر میلی منفرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
دیشب برادران اضافه کاری داشتند در کار خطیر منفی زدن ظاهرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
فکر کنم به سلامتی داریم می ریم یکی از رکوردهای گینس رو به نام خودمون بزنیم ! آمده ای که نرسیده رفتنی شد !!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
به نماینده ها قول داده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه ما به نماینده ها رای دادیم که دارت برا مملکت تعیین تکلیف می کنن!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
این مجلس نشینها فقط بلدند مرگ به این مرگ به آن بگویند و حقوقهای آنچنانی بگیرند تخصص که ندارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
اين نمايندگان ! واقعا بدنبال چي هستند؟ آرامش و ثبات در كشور يا تشنج و بي ثباتي؟ نمايندگان بايد حامي و كمك كننده باشند نه باز دارنده و دخالت كننده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
نمایندگان مجلس که در دوره قبل بارها توسط احمدی نژاد به فضاحت کشیده شدند..خالا میخواهند معاونین و آبدارچی هم به سلیقه آقایون باشه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
مجلس بعدی آزاده تر و سربلند تر از مجلس ششم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
لطفا نام نمايندگان امضاء كننده را اعلام كنيد تا بدانيم به چه كساني نبايد راي دهيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
متاسفم برای نماینده های نماینده نما,در انتخابات مجلس شما را استیضاح خواهیم کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
آیا فکر نمی کنید که ضربه ای که احمدی نژاد به اسلام وکشور وارد کرده تا بحال بر سر این مملکت نیامده و100سال طول مکشد تا این وضعی که ایشان به بار آورده درست بشود .پس فتنه همان خود آقای احمدی نژاد می باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
وزیر علوم حق عزل و نصب دارد و به بنمایندگان مجلس هیچ ربطی ندارد
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
واقعا اینا نماینده کی هستن منکه حتی یکی از کاراشون رو هم تایید نمیکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
ایول احمدی نژاد معجزه هزاره سوم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
آقایان نماینده بخدا مملکت مشکلات مهمتری نسبت به تصویب قانون ازداواج با فرزندخوانده و خصومتهای شخصی با وزیر و.... داره!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
تمام این جار و جنجال ها واسه اینه که اعضاء کمیسیون آموزش و تحقیقات میخوان زاهدی مجدداً وزیر علوم بشه و باید هم به همین خیال باشن!
کسی مثل زاهدی وزیر بشه که باز هم این آقایون، بعضی از افراد بیسوادو عضو هیأت علمی دانشگاه بکنن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
آقای مقتدایی، سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامیه، حزبی که دبیرکلش دکتر حسینی، وزیر قبلی ارشاده و در انتخابات همنوا با جبهه پایداری، تنها حزب اصولگرا بود که از سعید جلیلی حمایت کرد. خب گزینه شما که رأی نیاورد، حداقل بگذارید گزینه منتخب دولت مردمی کنونی بتواند انتظارات مردمی که بهش رأی دادند را برآورده کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
دیشب براردان فعال بودند در کار خطیر مثبت زنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
رو که رو نیست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
آقايان نمايندگان لطفا" اگر ميخواهيد كه نمي خواهيد كارها درست پيش رود به وزراي ديگر هم اجازه بدهيدتيم كاري شان را خودشان تعيين كنند نه شما ها كه براي خودتان تبليغاتچي تعيين مي كنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
موقع انتخابات مجلس جبران مي كنيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
اسامی این نماینده ها رو اعلام کنید،حساب کارشون دست ملته
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
دوسال دیگه حتی اگه مخالفینتون هم رد صلاحیت بشن به افرادی رای میدیم ولو متفرقه و عوام که شما نباشین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد math
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
بذار رییس دانشگاه ها رو عوض کنه! اشکِ نماینده ها هنوز مونده در بیاد!!!
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
اینا نماینده مردم نیستند-نماینده رد صلاحیتان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
لعنت لعنت لعنت بر تند روی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
تعداد زیادی از همین نماینده ها با استفاه از رانت نمایندگی در چند سال اخیر عضو هیات علمی دانشگاهها و یا بورسیه دانشگاهها شده اند. طبیعی است که چنین اقداماتی انجام دهند. منافع خود را در خطر می بینند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
آفرین به هوش آقای فرجی دانا. شرطی که گذاشته معرکه هست.
ناشناس
Germany
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
أين نتيجه ى انتخاب خود ماهاست
از اهالی سار کاشان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
نمایندگان مجلس باید از میان شایستگان و دانایان کشور انتخاب شوند و الا همین میشه که می بینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
این مجلس همان احمدی نژاد را میخواهد که پشیزی برایشان ارزش قایل نبود.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
تفکرات و دیدگاه های مجلسی ها واقعا حیرت انگیز است!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
چه خوب میشد اسم این نماینده ها را هم اعلام می کردند تا ملت بدانند این زحمتکشان واقعی کیا هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
خوب استیضاح کنند دوباره روحانی کسی رو معرفی می کنه با معرفی شدگان قبلی سنخیت داشته باه بالاخره تا کی می خوان این کار رو بکنن این حرف نماینده ها اصلا ارزش بحث نداره بذارین عقده گشایی کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
جناب فرجی دانا تن به ذلت ندهید خیلی از نمایندگان مجلس نمایندگان واقعی مردم نیستند
irani
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
جاي شگفتي است كه مردم قهر كرده با صندوق، 24 خرداد فوج فوج آمدند و آشتي كردند و نمايندگاني همچنان بر طبل قهر مي كوبند. شايد به اين خاطر كه بعضی از آنان برآمده وحاصلِ قهر با صندوق هايند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
این قدر احمدی بهشون محل نداد و براشون ارزش قائل نشد حالا که رفته می خوان عقده هاشون رو دربیارن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
زياد اعصاب خودتان را خرد نكنيد تا پايان اين دوره مجلس بايد به انتظار نشست ،‌اين نمايندگان آنوقت كه بايد كاري ميكردند همه خواب بودند حالا كه ملت كاري كردند كارستان اين بنده خدا ها تازه از خواب بيدار شده اند و در فكر جبران مافات اما غافل از اينكه آن سبو بشكست و آن پيمانه ريخت ! نه از معجزه هزاره سوم خبري است و نه از مرد بهاري !
ناراحت نباشيد ملت إن شاءالله 95 درصد اين نمايندگان را در دور بعد به افتخار بازنشستگي نائل مي نمايد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
روحانی جلوی این مجلس بایست
اینا نماینده مردم نیستن
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
یاد بعد از 2 خرداد 76 افتادم
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
نماینده مردم؟!!!!
مجله فرارو