bato-adv
کد خبر: ۱۸۶۱۸۵

جنایت هولناک در خوزستان؛ پدری دوقلوهایش را زنده به گور کرد!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: روز گذشته زنی حدودا 20 ساله سراسیمه و پریشان به ماموران پاسگاه انتظامی " خنافره " در شهرستان شادگان خوزستان مراجعه و از جنایت هولناک زنده به گور شدن دوقلوهای معصومشان پرده برداشت.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: روز گذشته زنی حدودا 20 ساله سراسیمه و پریشان به ماموران پاسگاه انتظامی " خنافره " در شهرستان شادگان خوزستان مراجعه و از جنایت هولناک زنده به گور شدن دوقلوهای معصومشان پرده برداشت.
 
به گزارش ایسنا، سرهنگ سید رحمان موسوی اظهار کرد: ساعت 14 و 40 دقیقه روز گذشته زنی 20 ساله با پاهای برهنه و در حالیکه سراپای وجودش را ترس هولناک احاطه کرده بود و فریاد زنان وارد مقر پاسگاه انتظامی پلیس در شادگان خوزستان شد.
 
وی افزود: با مراجعه این مادر به مقر انتظامی معلوم شد شوهر 30 ساله‌اش به نام " ط – ش " لحظاتی قبل دو فرزند پسر یک ساله‌شان به نام " سیف و لیث " را زنده به گور کرده است.
 
موسوی ادامه داد: با اعلام این خبر سریعا اکیپی از ماموران پاسگاه به همراه کاراگاهان پلیس آگاهی به محل مراجعه پس از دستگیری فرد جانی که مسلح به سلاح گرم کلاشینکف نیز بوده، خانه وی را مورد بازرسی قرار دادند تا اینکه اجساد بی جان دو کودک یک ساله در میان گل و لای کف یکی از اتاق‌ها نمایان شد.
 
وی گفت: بنا به اظهارات فرد قاتل، انگیزه وی از قتل فرزندانش را اختلاف خانوادگی با همسرش بیان داشته و گفت: وقتی کف اتاق را برای زنده به گور کردن بچه‌ها حفر می‌کردم، هر دو کنارم ایستاده و نظاره گر بودند و من بدون هیچ فكر دیگری هر دو را زنده به گور کردم.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان بیان کرد: فرد جانی قصد کشتن همسرش را نیز داشته و مادر قربانیان زمانی توانست از مهلکه بگریزد که شوهر جنایتکارش مشغول دفن بچه‌های دوقلویشان بود.
 
وی گفت: آخرین گزارش‌ها حاکی از این است که اجساد قربانیان حادثه تحویل پزشکی قانونی شده و فرد دستگیر شده نیز به اتهام زنده به گور کردن دو فرزند بی گناهش پس از تکمیل پرونده و مستندات قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.
مجيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
من مطمئن هستم ،اين شخص بخاطر بيكاري ومشكلات مالي جنون آني گرفته و دست به اين جنايت زده .اگر خانواده و فاميل و همسادهها هواي آدمهاي ضعيف را داشته باشند وبه داد هم برسند اين اتفاقها نمي افته . دنبال مقصر نباشيد جون آخر سر به خودمان ختم ميشه ،چونكه همش خودمان را ميبينيم و اطرا فيامون برامون مهم نيستند . دانشمندامون هم دنبال موجودات ديگه تو اسمونها هستند به موجودات دور و برشون كاري ندارند.و انها را نمي بينند
امين
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
اي جنايت كار بخدا به ياد طفلان بيگناه مسلم ابن عقيل افتادم كاش اين جنايتكار به سزاي اعمالش برسد افكار غمومي واقعا جريحه دار كه نه نابود شد ديگر افكار عمومي وحتي همه وجدانهاي بيدار به حالت مرگ درآمدن جنايتكار پليد لطفا اسم اين جنايتكار را پدر نگذاريد اي خدا امان از مطلوم كشي امان امان چرا مسئولين خارج از نوبت رسيدگي نمي كنند
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
جگرمان کباب شده...اشک اجازه صحبت نمیده.. ای طفلان معصوم که که گودال کندن قبر خویش را دیدید.. شرمم میایید که دیگر در این دنیا زندگی کنم.. همه 40 روز لباس مشکی به تن کنید به بیابان وصحرا بروید و خاک بر سر کنید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
بمیرم
ثريا
United States of America
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
شايد قضاوت از دور درست نباشه ولي آخه هيچي تو اون خونه پيدا نمي شد كه تو فرق كثيف اين ناپدر مي كوبيد حتي اگه به قيمت جون خود مادر هم تموم ميشد نبايد بچه هاشو تو اون شرايط ول مي كرد بايد همون جا مثل سگ مي كشتش
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۰۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
آخرش چی ؟ چون پدر مقتولان بوده اعدمش نمی کنن ... همین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
مهم نیست که فقط بگو مرگ بر آمریکا!!!
مرگ بر اسرائیل!!!
تورم و بیکاری و فقر و 70 درصد مردم ایران که به پزشک و مشاوره روانی نیاز دارند مهم نیست که.
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اون در مورد دیگران هست اگر پدر فرزندش را بکشد ولایت با پدر بزرگ هست وپئربزرگ ئتذنده حق قصاص هست.البته جنبه عمومی هم پیدامیکنه و حداقل 20سال حبس داره.
مادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خدایا این بندها رو برای چی خلق کردی؟
معمولی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
چرا رسوا برای این نوع خبرها کامنت نمی ذاره.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دوستانی که از خشونت با قاتل دفاع میکنند یا فقط ناسزا میگن، آخه یک کمی هم در مورد اینکه تو کشورهایی که این مشکلات رو حل کردن، مثلا کشورهای اسکاندیناوی، ببینید اونها از نظر سیاسی، اجتماعی، حقوقی و قضائی چکار میکنند، فقط با فریاد و ناسزا و اعدام نمیشه مشکلات رو حل کرد که هیچ، گاهی بدتر هم میشه. سخته ولی بالاخره باید یاد بگیریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
وای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فائزه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
الهی بمیرم بچه داشتن نگاه میکردن یعنی یک حیوون همچین کاری میکنه ؟ خدایا ببخشید من به حیوان بی حرمتی کردم
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
بنده بعنوان یک فعال حقوق بشر این کارو محکوم میکنم و میگم متاسفم .

و توصیه میکنم این ناپدر بیمار تا آخر عمر در تیمارستان بستری بشود .
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اگر من مامور پاسگاه شادگان بودم به مقدساتم قسم باتير توزندان ميكشتمش . همين الان هم بگويند حاضرم اعدام شوم ولي اين جاني را بكشم نميتوانم جلو اشكهايم را بگيرم اين جاني ميگويد اين طفل معصوم ها دركنارش موقع كندن درحال نگاه كردن بوده است. ... خدايا تو اون بالا چي كار ميكني. لعنت به اون كساني كه دستشان به اين جاني برسد و اون را زنده بگور نكنند.
ناشناس
Canada
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
برای اختلاف با زنش فرزندانش را زنده به گور کرد یا برای تورم 70 درصدی شیخ حسن و هدیه فقر او به ملت؟
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ناشناس13:19
نه اینکه اینجور چیزا اصلا در آمریکا وجود ندارد.
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اگر بزرگ می شدند و اصلاهطلب همن بهتر که مردن
دوست رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
روحاني مچكريم.
وزير فرهنگ مچكريم.
مچكريم كه كارهاي فرهنگيتان محصور به توقيف روزنامه ها نيست و بودجه هاي فرهنگي را به مانند ساير بودجه ها، به طور عادلانه در جاي جاي مملكت اسلامي صرف مينماييد.
در كل:
مچكريم
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
احمد آقا شما با آیه صریح قرآن که قصاص را حق می داند مشکل داری ؟ درسته ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
به تازگی هم میخواهند جمعیت ایران افزایش پیدا کند. اول مشکلات روحی و روانی مردم را از بین ببرید افزتیش جمعیت پیش کش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
اگر این اتفاق در آمریکا می افتاد الان صداوسیما سه روز روش مانور میداد که چه نشسته اید فرهنگ غربی چه ها که نمی کند و اقتصاد بحرانی غرب فلان و بهمان!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
اسماعيل@ پدر بخاطر قتل فرزند قصاص نميشه. فقط ديه ميده. منتها جنبه عمومي جرم هم هست که فقط مدتي حبس هست!
فقر ما فقر اقتصادي نيست، فقر فرهنگي است!
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
"بنا به اظهارات فرد قاتل، انگیزه وی از قتل فرزندانش را اختلاف خانوادگی با همسرش بیان داشته"
آیا کسی هست که این جمله را ریشه یابی کند؟
چرا باید یک پدر این کار را کند؟
یا ایشان جنون داشته و بیمار روانی بوده که این را میتوتن به حساب دیگری گذاشت. یا اینکه مساله چیز دیگری بوده. آیا کسی هست که به این پدیده ها نگاه اجتماعی کرده و مساله را بررسی کند؟
ناشناس
-
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
به نظر من بايد خودش را هم زنده به گور كني .. البته شايد بعضي از دوستان خرده بگيرند ولي اگه كسي بچه داشته باشه ونگاه معصومش و هم به ياد بياره به حيوان بودن اين رذل بيشتر متقاعد ميشه ..پس بايد اين لاشه متعفن رو زير خروارها خاك پنهان كرد كه آسيبي به جامعه نرسونه ..انسان هرچقدر هم با همسر و خانواده همسرش اختلاف داشته باشه ،اگر واقعا انسان باشه نمي تونه دست به چنين جنايتي بزنه . طلاق را براي همچين مواقعي گذاشتن.....خداوند لعنتش كنه حيوان رذل......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
ازدواج زود هنگام براي زن و بدتر از اون بچه دار شدن
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
جون بچه طبق قانون اسلام مال پدره اگه ده بچه خود را بکشد قاتل نیست
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
آقا مرتضی 23:13 چیزی که من دارم میگم جلوگیری از وقوع اینجور فجایع است، نه نحوه مجازات. اما در مورد قصاص تا جائی که من میدونم در مورد قصاص یا مثلا احکامی مثل سنگسار، سالهای زیادیه که علمای مربوطه دارند بحث میکنند و اختلاف نظر روی موارد و نحوه اجراش وجود داره. ظاهرا شما فکر میکنی درکت از شریعت کامله و حکم مورد نظر خودتو دادی و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
نخیر عزیزم. جرم یه حنبه عمومی هم داره. حاکم شرع به راحتی میتونه حکم اعدامش رو بده. همه چیز که مربوز به اولیای دم نمیشه که. دلیل نمیشه چون باباشونه هر غلطی بتونه بکنه که
مريم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
فتنه گر رسوا خجالت نميكشى كه دوست دارى اصلاح طلبا زنده بگور بشن؟ اونوقت تو و چهار ،پنج ميليون همفكرت ميخواهيد با دشمن چيكار كنيد؟
ارمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
اقای ناشناس عزیز
چرا همه جیز را قاطی میکنید مرگ بر امریکا و اسراییل سرجاش این مشکل هم سرجاش. این اولین بار نیست که اتفاق میافتد من بارها در خوزستان دیدم این جریانات را. پس شلوغش نکن بارها و بارها این افراد اعدام شدند باید مشکلات فرهنگی را حل کرد یکیش اینه که همه چیز را با هم قاطی نکنیم منظورم جنابعالی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
کثافت رذل!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
بنی آدم اعضای یکدیگرند... که در آفرینش ز یک گوهرند..

سرت همه ما یکسان است. همه مسافر یک کشتی هستیم، پس گناه بزرگ این فرد -شاید- به نوعی کم یا زیاد به حساب ماهم هست.
درس بگیریم و بجای فحش و نفرین به بدی ها، به سهم خودمان در ترویج نیکی و راستی، انسانیت و عقلانیت بکوشیم. آمین
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اینجور مواقع همه دوست دارن نصیحت کنن.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
آنوقت دغدغه اخبارآقایان،شبه جزیره کریمه واکراین و بیکاری دریونان وتظاهرات هزارنفردرایتالیاست...ایران که مشکلی ندارد
ناشناس
Canada
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
گاهی ما آدما چقدر باید سنگدل باشیم؟!!!!!
محموددزفولی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
حالا اگه این مورد تو اروپا یا امریکا اتفاق افتاده بود صدا و سیما هر ثانیه خبر اونو پخش میکرد و خبر از اضمحلال کانون خانواده در غرب میزد.
ادریس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
شاید این جانی تو این دنیا مشکلی براش پیش نیاد ولی تو اون دنیا باید منتظر عذاب الیم که در قرآن وعده داده شده باشه.لعنت و نفرین خدا بر این رذل کثیف.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
به کدامین گناه کشته شدید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
به گناه جهل ولی حیوان صفت.
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
امان از بی پولی....
به گناه امثال خاوری و زنجانی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
تعصب طایفه ای!!
متاسفانه از این دست تراژدی های توی مناطق عرب زبان زیاد اتفاق می افته...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
آخه نیست شما فارس های متمدن اصلا جنایت نمی کنید ؟! این همه توی اخبار حوادث انواع جنایات شماست حالا یه بار خوزستانه اون هم معلوم نیست طرف عرب بوده باشه فوری شروع کردید به توهین های فاشیستی .
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ناشناس 14:33 مگر همین چند روز پیش توهمین سایت نخوندی پدری دو دختر ...راکشت عاقل چه ربطی به مناطق عرب زبان داره ،مشکل جای دیگست که برمیگرده به مشکلات روانی ،اقتصادی ،فرهنگی و... این جامعه به اصطلاح متمدن ما
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
چی داری میگی؟ بچه کجایی اینقد خوبی؟....
کجا از این اتفاقات زیاد افتاده ... من خوزستانی هستم ..عرب زبان هم هستم .. ولی اولین باره بعد از 28 سال همچین اتفاقی افتاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
جاهليت قرن 21
عدنان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
در جواب 14:30
برادر این همه جنایت در سراسر ایران و جهان اتفاق میفته که خیلی بدتر از این جنایته چه ربطی به مناطق عرب و غیر عرب داره مقداری عقل چیز خوبیه انسان داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
فرارو برای چی این کامنتهای مشکوک رو که مطمئنا جنگ و دعوا درست می کنه منتشر می کنی؟!

ناشناس ۱۸:۵۳ تو از کجا فهمیدی طرف فارس بوده این کامنت رو گذاشته بلافاصله یقه فارسها رو گرفتی؟!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اینو باید سرب داغ بریزی تو حلقش،کفر آدمو بالا کیارن این .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
الان از فردا یه سری از این هنرمندها می افتن جلو واسه یارو رضایت بگیرن
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
همه چی رو با هم قاطی نکن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
باید با کارد میوه خوری ریز ریزش کنن.
دوست رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ناشناس جون گل گفتي. خوشمان آمد.
كاراي فرهنگي محدود به همين چيزاست. اينهمه بودجه فرهنگي صرف فيلماي آبكيِ بازيگراي قرتي پرتي ميشه كه يك ذره به درد مملكت نميخوره. پولاي ميلياردي در سينما و فوتبال رد و بدل ميشه كه پی امد آن متاسفانه اكثرا منفي است. فوتبالي كه با شعار "ورزش مخالف اعتياد است" بازيكناش با افتخار در قليان خانه ها عكس يادگاري ميگيرند و خبرهاي غير اخلاقي از مدارس فوتبال بيرون مي آيد و سينمايي كه اوضاعش نياز به گفتن ندارد.
نتيجه اش ميشود هميني كه در خبر خوانديد.اين است درد ما
همه ما در در بارگاه خدا بايد پاسخگو باشيم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
ایشون به دلیل اینکه ولی قهری هستن نیازی به رضایت ندارن. خیالت تخت.
نکته بین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
فرارو سانسورچی :
من در جواب این دوستمون دیروز نوشتم که با سرب داغ و اعدام مشکلی حل نمیشه باید سطح فرهنگی و معیشتی مردم بالا بره......
این کجاش اشکال داشت که منتشر نکردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سانسورچی!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خروجی جحالت عدم توجه به مناطق محروم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
شما که در مناطق برخوردار بودبد، چرا «جهالت» رو با «ح» می نویسید؟
ناشناس
United States of America
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
جهالت منظورتونه دیگه!!!1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
جهالت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
من مناطق محروم زیاد رفتم.... تازه بشاگرد بودم... به لحاظ اعتقادی و نوع زندگی بسیار از شهری ها بالاتر بودند... به عنوان مثال با برگزاری جشن ترک دود تمام منطقه پاک بودند و حتی سیگار در آنجا ممنوع بود...بسیار با صفا و با فرهنگ بالای دینی برخورد میکردند... البته درست میگید در بعضی مناطق محروم(مثل حاشیه نشین های شهرهای بزرگ) آمار جرم بالاست ... ولی نه در همه جا...
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
یکی از بزرگترین جنایات بشریت اتفاق افتاده. از فرارو خواهشمندم تا محاکه این فرد جانی پیگیر این قضیه باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
محاكمه اي در كار نيست. ايشان بعنوان پدر دو طفل معصوم هيچ مجازاتي را متحمل نخواهند شد!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
حیف که ما متاسفانه با این همه ادعا جایی برای بازگردوندن تعادل روحی به همچین آدمایی نداریم
فقط به راحتترین کار یعنی کشتن اون فکر میکنیم
ای کاش کسانی می داشتیم که این جور دیوونه ها رو تبدیل به آدمای سالم کنن
فقط متاسفم واسه خودمون و خاک بر سرمون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پس مامانش چی هیچ حقی نداره ؟ بچه فقط ماله باباشه
ای خدا ا ا ا ا ا ا ا ا ا اا ا ا ا ا ا ا ا ا ا متاسفم
برزو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
رواني است جنايت براي عموم مردم امري عادي شده و جنايت و اعدام مردم را رواني كرده است.
parviz
-
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
با شما موافقم
کیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
این جنایتکار باید زنده به گور بشه.
خدا لعنتش کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خدالعنتت کنه چجوری دلت اومد!؟خدابه مادرشونم صبربده ایشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
چرا فقط به مادرشون من بعنوان یه پدر از دیدن این خبر دارم دیوانه میشم من داغون و افسرده شدم از این قضیه خدا ذلیلت کنه چه پدری هستی خدا نعلتت کنه خدا زنده به گورت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
باید مادرشونو می کشت . البته اگر میتونست . چون اونوقت دو طایفه به جون هم می افتادند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
کثثثثثثثثثثثثافت
على
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پدر كه فقط پدر نيست.خالق فرزنده.
مالك جان فرزنده !!!
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اما مادر....
تبعیض بیداد می کنه. فرارو تازگیا خیلی سانسور می کنی اعصابمو خرد کردی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
این خانما همیشه ترس از تبعیض دارن. شما اول دقت کن چی گفته
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
بنده با اینکه مرد هستم ولی کاملا با خانوم ساناز موافقم.دوست عزیز معلومه که تبعیض ترس داره.چه مرد و چه زن هر دو انسان هستن و باید یکسان برخورد و رفتار بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
بیچاره نمیخواسته فرزندانش در این جامعه کثیف رنج بکشن.شمایی که از این پدر ایراد میگیری میدونی چقدر بچه بزرگ کردن سخته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
این هم استدلاله که میکنی ،غلط کرده بچه رو بوجود آورده که نتونه بزرگش کنه و اینطوری بقتل برسونشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
فکر کردی پدر مادرهای ما ، مارو تو پر قو بزرگ کردند ؟ اونها هم هزاران مشقت رو بجون خریدند و مارو بزرگ کردند ، بله بچه بزرگ کردن زحمت داره و مشقت و کار هر کسی نیست مخصوصا آدمهای نفهم و از خدا بیخبری مثل این مردک رذل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
نه بابا! فقط شما میدونی بزرگ کردن بچه سخته! کسی که از عهده نگهداری بچه بر نمیاد قبلا فکرش رو میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
فکذ کنم تو پدر اون بچه ها باشی که این نظرو دادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
مجبور بود ازدواج کنه حالا ازدواج کرد مجبور بود بچه بیاره این چه حرفیه که میزنید (احتمالا) برادر من
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
واقعا چی فکر کردی اینو نوشتی؟طرف آدم کشته.قتل کرده . مگه صاحب جون اون دوتا بچه بوده که میگی نمیخواسته فلان بشه بهمان بشه؟خداای به مردم ما عقل عطا کن.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
آدم کوچیکی هستی که این نظر رو می دی اگه پدرت تو رو زنده به گور می کرد از پدرت تشکر می کردی؟ این یک حادثه فوق العاده تکان دهنده و وحشتناک است که تو کشور ما به دلیل وجود افراد کوته فکر بهش اهمیت داده نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
غلط کرده بچه دار شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
اینجوریا هم نیست . چون بچه ها خون طایفه ای رو داشتن که این هالو باهاشون مشکل داشته اونا رو کشته تا سراغ مادرشون بره .
ازدواجهای اجباری میان دو جوان بیگناه برای آشتی دادن دو قبیله هنوز هم دیده می شود
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
پس کاش پدرت تو رو هم از رنج زندگی تو این جامعه کثیف نجات می داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
ایشون غلط کرده دنیا آورده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
وقتی کف اتاق را برای زنده به گور کردن بچه‌ها حفر می‌کردم، هر دو کنارم ایستاده و نظاره گر بودند


وااااااااااااااااااااااي

خداااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خيلي بدبختيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
مسئولين تحويل بگيرند وارد اوردن انواع استرسهاي اقتصادي و اجتماعي به مردم بدبخت اخرش اينه...
ناشناس 56
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ذات آدم اگه درست باشه و عقل داشته باشه هیچوقت تن به جنایت و خیانت و ... نمیده. فقط مشکل اقتصادی که باعثش نیست، همه مشکل دارن چرا همه جرم مرتکب نمیشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ناشناس 56
یکی از نتایج عقب استرس اجتماعی و اقتصادی ایجاد انواع بیماری های روانی است که با توجه به این موضوع که تو کشور عزیز ما به بیماران جسمی هم محل داده نمیشه چه برسه به بیماران روحی پس باز هم مسولان درگیرند
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
چرا ما اینکارو نمیکنیم؟جنایات رو توجیه نکنید.مردم ما اینجور موقعها همه فیلسوف میشن و ریش سفید.شروع میکنن نصیحت و فلسفه بافی
ناشناس
Germany
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ببینید ما تو خوزستان از دست اینا چی میکشیم
nima
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اینـــــــــــا؟!!!! منظورت از اینا چیست؟! لابد میخوای جریمه این موجود رذل را به کل مردم عرب خوزستان نسبت بدی؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
از دست کی ها ؟! شما خودتون آمار جنایاتت سر به فلک گذاشته شازده ! گویا اخبار حوادث رو نمی خونی ؟!
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خوزستان پرچمش اینطوریه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
به بچه خودشون هم رحم نمیکنند . بقیه رو هم میخوان بریزن بیرون با این کاراشون
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خوزستان یا هلند؟؟
خانم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
قابل توجه نمایندگان محترم!!!

اول باید ببینید خانواده ای صلاحیت فرزند دار شدن داره یا نه!! بعد ترویج افزایش جمعیت کنید .

به جای اعدام، برید ریشه یابی کنید که این بابا چه مشکلی داشته؟ برید آسیب شناسی کنید که چه جوری میشه یک پدر دست هاش به خون فرزندانش آلوده می شه!!!
کار این پدر اصلا قابل دفاع نیست ولی چشم بستن به آسیب ها و فقط صورت مساله رو پاک کردن تنها کلاه گذاشتن سر خود هست.
دوست رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
جالب است كه هيچكس حتي من! به اين نظر، منفي نداديم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
آفرين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اين موارد بايد آسيب شناسي بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خیلی سخت نگیرید در این طوایف از این چیزا قبلن هم بوده فقط اینترنت نبود که شما خبردار بشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
مجازات این پدران قاتل چیه؟؟؟؟؟؟ هر چند وقت یک بار خبری در مورد قتل فرزند توسط پدر می شنویم بدون اینکه معلوم بشه بالاخره مجازات این افراد چیه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
معلوم شده. ‍پدر هرگز قصاص نمیشه حداکثر 10 سال میره حبس!
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
قانون مجازات رو بخونید بعد نظر بدید.
ناشناس
Seychelles
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
اتفاقا خوندم و بعد نظر دادم! یک پدر مسلمان هرگز به جرم قتل فرزند فصاص نمیشه
کمال
-
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
داره اینجور جنایات هولناک زیاد میشه . چرا ؟
ناشناs
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
معلومه نه پدره آدم حسابی بود و نه مادره وگرنه کار به کشتن عزیزترین اعضای خانواده نمیکشید.
سیروس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
راست میگه دیگه /اگه اون مادره اینقدر خویشتنداری نمیکرد و اگر اون مرده اینقدر نامردی الان این دوتا معصوم زنده بودند .دیگه منفیش برا چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اینکه پدر قاتل اعدام نمیشه رسما یعنی پدر صاحب جان بچه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
تعجب میکنم آنانی که مثبت داده اند چگونه این جمله را متوجه شده اند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
مثبت دادم. مه به خاطر اینکه با این قانون موافبقم. مثبت دادم چون بیشتر مردم این قضیه رو نمی دونن. باید اطلاع رسانی بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خوب کاری کرد
دمش گرم
مهرانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
متاسفم برات ...
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
فکر نکنم جدی بگی
آخه بعیده آدم اینقدر رذل و بی رحم باشه
فراروو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خواستم بگویم فرارو که اشتباهی گفتم پارسینه. خودتان اصلاحش کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
این حیوان کثیف باید به بدترین شیوه قصاص شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اشتباهی منفی دادم.
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
بعدش پارلمان اروپا رو چکار کنیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
قصاص؟ طبق قانون قصاصی در کار نیست.
شاید یه حبسی بهش بدن. شاید هم نه!!!
نگار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
باورم نمیشه خیلی وحشتناکه!! هولناکه!! نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم چطور دلش اومد بچه های بیگناه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
این خانوما پدر شوهر و در میارن گریشون نمیگیره؟
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
16:24نظرت ربطی به این کامنت و ماجرا نداشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
پاسخ ناشناس چه ربطی داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پنجشنبه آریا شهر بودم یک بنده خدایی که اختلال مشاعر داشت با چوب ملت رو میزد. متاسفانه به سلامت روانی کمتر توجه میشه و افراد ناتوان روحی با درجات مختلف خطر در میان جامعه اند.
نگار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
باورم نمیشه خیلی وحشتناکه!! هولناکه!! نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم چطور دلش اومد بچه های بیگناه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
فرارو لازم نبود عكس اين طفل معصوم ها رو بذاري. تنم لرزيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
"وقتی کف اتاق را برای زنده به گور کردن بچه‌ها حفر می‌کردم، هر دو کنارم ایستاده و نظاره گر بودند "
تموم وجودم سوخت. خدا لعنتش کته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
واي اون چه عكسي بود كه رو صفحتون گذاشتيد. خبرگذاري الجزيره هم قبل از يه صنحه جسد كلي هشدار ميده.
فعال حقوق بشر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
چرا نظر موافقین ایشان را منتشر نمیکنی فرارو؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
چون موافقین ایشان اختلالات روحی روانی دارند و نظرشون ارزش منتشر شدن نداره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
فعال حقوق بشر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ موافق کشتن بچه های بیگناه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
کی از یه قاتل که بچه هاش رو زنده به گور کرده حمایت میکنه که نظرش هم منتشر بشه..ادای ادمهای خاص رو در نیار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
سریعا به روانپزشک مراجعه کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
كار پدر فوق العاده هراسناك و غير قابل باور بود حالا شما عكسش رو هم نميذاشتيد هيچي از ترسناكي قضيه كم نميكرد.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پدر لعنتى
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
تا کی جلوی مانیتور اشک بریزیم.ای فرهنگ کجایی؟
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خدا لعنتش کنه. این طفلای معصوم چه گناهی داشتن؟ من صبح قبل از اینکه سرکار برم فقط نیم ساعت به چهره معصوم دخترم تو خواب ذل میزنم و از خدا میخوام درد و بلاش به جون من بندازه. نفرین بر این پدرو مادرای بی مسئولیت.
ناشناس
Germany
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
احیا جاهلیت پس از تئوری مدیریت جهانی؟!!!!!
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
با اين جاني مي خوان چه كنند؟ اينجاس كه پاي قصاص ميلنگه!! طبق قوانين، مادرشون هم كه هيچ كاره است؟ اين جاني مدتي بعد با مقدار زيادي نفرت و البته كاملا تازه نفس آزاد ميشه و در اختيار جامعه قرار ميگيره؛ مردم هم برن براي خودشون يه فكري بكنن !!؟؟ هرچند مي دونم سانسورش ميكني ولي واقعيت قابل كتمان نيست؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
با یک گل بهار نمی شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کامیاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
به محل وقوع هم دقت کنید
حافظ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
بای ذنب قتلت
دل هر انسان کباب می شود . یا صاحب الزمان ادرکنی و اللهم عجل لولیک الفرج
این رذل و پست و شیطان صفت باید در ملا عام رسوا گردد و پاسخگوی عمل محیر العقول خودش باشد. ملعون و کفتار صفت ( البته حس پدری کفتار نسبت به فرزندش را در حیات وحش (حیات ....) دیده ایم.
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
من تحمل گریه ی بچه یکساله ام را ندارم. این چطور تونسته؟ اومدم بگم حیوونه دیدم حیوون از این کارا نمی کنه. واقعا نمیدونم چی بگم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
حیوون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
کدوم حیون بچه شو زنده بگور میکنه
به حیوونا بی احترامی نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
حیوون از این کارا نمیکنه!
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
تا کی می خوایم از کلمه حیوون برای تحقیر آدم استفاده کنیم؟ حیوون ها کاری رو جز برای حفظ حیات و از روی غریزه انجام نمی دن. حیوون ها هزار بار شرف دارن به این انسان های از خدا بی خبر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
حیوان زنده به گور کردن را بلد نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
حیووووووووووووووووووووووون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
حیوونا هم مراقب بچه شون هستن!
ناشناس
Netherlands
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
وحشی به تمام معنا...خدایا انسان را چه میشود....
معین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ولاحول ولا قوه الا به الله العلی العظیم
ناشناس
Germany
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خدایا ....................
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
نمی دانم آن لحظه ای که خاک برآنها می ریخته چه حالی داشته ، حیوانات هم ازاین افراد با معرفت تر هستند.البته زن از پشت یاید با جسمی سخت به سرش میزد.هرچند اگه نتوانستی از خود در دادگاه دفاع کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دمش گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دم مادرت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اگر غرب بود الآن میگشتن صاحب این کامنت را پیدا میکردن میفرستادن آسایشگاه روانی تا مداوا بشه! اونوقت با خیال راحت میاد کامنت میزاره دمش گرم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اشتب مثبت دادم.هزار بار لعنت ب همچین پدرهایی.اصلا لایق اسم پدر نیست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خوبی الان .......؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
فتحعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
دمش گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
ناشناس 14/37 دمت گرم..نظر من هم همینه
ناشناس
-
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پناه به خدا از دست نادانی وجهالت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
هیچ حیوونی همچین کاری با بچش میکنه؟ بی وجدان رزل
گوشه نشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
حالا شما کوتاه بیاین! کرور کرور مردم دارن در چهار گوشه دنیا (پاکستان توسط هواپیماهای بدون سرنشین؛ عراق توسط تروریستها؛ سوریه توسط تروریستها؛ افریقا و...) کشته میشن؛ خیلی مونده این بشه یکی از بزرگترین جنایات بشریت! البته معلومه که این جانی روانی هم بعد از رسیدگی قضایی باید به جزای خود برسد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
احتمالا اعتیاد هم داشته
محمد
Australia
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
بي دين زمان جاهليت شده خودتو ميكشتي بي دين بي ايمان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
من بی دین و ایمانم اما جونم رو برای بچه ام می دم.
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
هیچ حیوانی به حیوانی نمی دارد روا
انچه این نامردمان با جان انسان می کنند
محبت اله زارع
Armenia
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
قضاوت در باره ي اعمال و رفتار ديگران سخت ترين كار ممكن است!
اگر كمي منصف باشيم و كمي هم با پيچيدگيهاي رواني انسان آشنا باشيم درك موضوع چندان سخت نيست كه گاه والديني تحت فشار ترس از آينده ي سخت براي فرزندان و عزيرزان خود دست به قتل آنها مي زنند!
اين امر اگر چه وحشتناك و ناداني بسيار درد آوري است اما نه از سر جنايتكاري است نه از رذالت و نه از ..
اتفاقا اين فرد واقعا نيازمند تاسف و ترحم است. آن بيچارگان كه به قتل رسيده اند هر چند بسيار غم انگيز است اما اين فرد به زعم خود از سر دوست داشتن و دلسوزي، براي پايان دادن به رنج و درد آنها بر خلاف ميل قلبي خود دست به اين اقدام وحشتناك زده است. اين فرد نه جاني بلكه يك بيمار نيازمند به ترحم است!
لطفا قبل از ناسزا گفتن به همه كس و همه چيز اول كمي فكر كنيد!
زمان براي اظهار نظر در اختيار شماست..
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
از خودت خجالت بکش با این نظر دادنت.یعنی پدر و مادر ما هیچ مشکلی نداشتن و نگران آینده ما نبودن؟مایی که توی بمباران دنیا اومدیم و بزرگ شدیم؟
یکم فکر قبل از تایپ کردن بد نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
آقای محبت الله به فرض اگر فرضیات شما درست هم باشه راههای کم رنج تری هم هست برای این کار واقعا ایشان از سر دلسوزی دو تا بچه یکساله را زنده به گور کردند؟ یک حرفی بزن که بشه هضمش کرد می تونست بچه ها رو سر راه بذاره بفروشه مسمومشون کنه ولی زنده به گور کردن هیچ طوری نمیشه به علاقه و ترس از آینده نسبت داد البته که دارای اختلال روانی بوده و همه اطرافیانش که از مشکل روانیش خبر داشتن و قبل از وقوع اقدامی نکردن مسئول این جنایت هستن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
ترس از آینده سخت برای فرزندان و عزیزان ......؟؟ ببخشید میشه توضیح بدید خدا الان کجای زندگی ماست ؟؟ وقتی امید به خدا کمرنگ میشه وقتی یادمون میره اون بالایی همه کارست یه همچین اتفاقی میفته ... درجه آدمیزاد از حیوون پست تر میشه چون یادش میره خدا هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خیلی خندیدم
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
چطور ترحم کرد ؟؟؟ اصلا پدر نه ناپدری بچه ها یا فردی غیر مرتبط با دو طفل معصوم آخر ترحم به کسی که با دستان خود دو کودک یکساله را در حالی که دارند بازی کودکانه می کنند زیر گل و لای کردن ترحم دارد ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
با جمله اول موافقم، ما د رجایگاه قضاوت نیستیم.
اما شما خودت قضاوت کردی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
مگه دوره صدر اسلام که بچه شو زنده بگور میکنه
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
فکر کنم منظورت دوره جاهلیت بوده باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
دوران جاهلیت،درست صحبت کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
بل هم اضل
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
با خویشان اینطور کنی با دگران چکارکنی از اعراب زمان جاهلیت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
این همه فارس که بچه هاشون رو خفه می کنند آتیش می زنند مثله می کنند و ... چی هستند نژادپرست ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
عجيبه ... مگه پسراي يكساله مي تونند بايستند... تازه دارند ياد مي گيرند كه بشينن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
در اصل ماجرا فرقی می کنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اینها همه برمیگرده به خلاء های عاطفی وآسیب های اجتماعی که نسل کنونی رادرگیرکرده است .
خسته
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
الان اگه آمریکا بود تیتر یک اخبار میشد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
صدا و سیما 60 بار با آب و تاب پخش می کرد
ناشناس
United States of America
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
داریم به دوران جاهلیت بر می گردیم.چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
وقتی تمام فکر و ذکر مسئولین به سبد کالا و یارانه و بشار و اسد و پنج بعلاوه یک است کسی نمی ماند به سلامت روانی مردم توجه کند
خدایا خودت به داد این مردم برس
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
لَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ كَثِيرًا مِّنَ الْجِنِّ وَالإِنسِ لَهُمْ قُلُوبٌ لاَّ يَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْيُنٌ لاَّ يُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لاَّ يَسْمَعُونَ بِهَا أُوْلَـئِكَ كَالأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُوْلَـئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ
همانا بسيارى از جنيان و آدميان را [گويى‏] براى دوزخ آفريده‏ايم، [چرا كه‏] دل‏هايى دارند كه با آن فهم نمى‏كنند و چشم‏هايى دارند كه با آن نمى‏بينند، و گوش‏هايى دارند كه با آن نمى‏شنوند. آنها چون چهارپايانند بلكه گمراه‏ترند، و آنان غافلانند

تنها چيزي كه به ذهنم رسيد اين آيه از قران بود و شعري از مولانا
دي شيخ با چراغ همي گشت گرد شهر
كز ديو و دد ملولم انسانم ارزوست
گفتند يافت مي نشود گشته ايم ما
گفت آنچه يافت مي نشود آنم آرزوست
آقا جمال
Germany
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ربطی نداشت.چهارپایان کی از این کارا میکنن؟
صبح
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
طبق اخرين خبرها پدر اعتياد به شيشه داشته .اينو من از بچه هاي اونجا شنيدم
ناشناس
United States of America
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
چه برسر مردم امده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
شیشه و مواد مخدر این بلاها رو سر مردم اورده
اميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
فشار اقتصادي و استرس كه روي مردم هست و تمام فيلم هاي تلويزيون كه آموزش خشونت را مي دهد.
ناشناس
Seychelles
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
همه چیز به ذات آدمها برمیگرده. فشار اقتصادی روی همه هست اون فیلمها رو هم همه می بینند. همه قاتلند؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
فشار اقتصادی باعث این چیزها نمیشه مواد مخدر صنعتی که مثل آب نبات تو دست مردمه و تمام عقل و روان ادم رو تخریب و زایل می کنه باعث چنین اقدامات وحشتناکی میشه
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پدر ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
به گند کشیده این واژه رو
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
حتما زنش رو اعصابش راه رفته!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
شیییییییییییییییییییییییییییییییییشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
بهت توجه کردیم...دیده شدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
همونطوري كه تو رو اعصاب مايي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خدا نکنه یه نفر رو اعصاب شما راه بره، جنگ جهانی سوم را میندازی لابد.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
مدعی العموم کجاست؟ اونو به من نشون بدین.
جنایت علیه بشریت نیست ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
چرا زنش اون لحظه به همسایه ها نگفته یا چیزی از پشت نزده تو سرش؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اون وقت به جرم قتل شوهرش بازداشت و مجازات میشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
بسم الله الرحمن الرحیم
به ای ذنب قتلت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
من و بابا و مامانم شوکه شديم از شنيدن اين خبر.بنطر مياد مادره تعلل کرده.بالاخره ميتونسته به يه طريقي اين طفلاي معصومو نجات بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
زورمون به قاتل که نمی رسه. چون پدره و مالک جان فرزنده! می خوای مادره رو اعدام کنیم تا خیالت راحت بشه؟!!!
فهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
وای چقدر وحشتناک اون بچه های بیچاره رو زنده زنده گذاشته تو قبر روشون خاک ریخته. گفتنشم تمام وجود ادمو می لرزونه بیچاره بچه ها.خدایا رحم کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
آخرالزمان که میگن مثل اینکه رسیده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
اسم این دوران جاهلیته. همیشه زنده به گور کردن یکی از نشانه های دوران جاهلیت بوده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
فراروی عزیز نمیدونم چی شده از ابتدای سال جدید موتور شمارشگر مثبت و منفی سایتت قیرپاچ کرده است!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
بچه ها رسواگر فتنه رو داشته باشین
چه طرفدار حقوق بشره!!!!!!!!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
سلام من آمار که گرفتم مثل اینکه پدره معتاد بوده
محمد55
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ناخوداگاه ياد فيلم " عروس آتش " استاد خسرو سينايي افتادم كه چند سال پيش ساخته. هدم توجه به مقولات فرهنگي و هشدارهاي هنرمندان در اين چند سال گذشته نتيجه اش اين ميشه .
اين چند ساله هيچ تلاشي براي اصلاح باورهاي غلط در بين افراد و اقوام نشده است . در عوض فكر مديريت جهاني بوديم. همش به فرهنگ چند هزار ساله خودمون غره بوديم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
عروس اتش نربوط به ازدواج عشیره ایی بود چه ربطی داشت به زنده به گور کردن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
این کارا عکس العمل ازدواج عشیره ایه
محمد55
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
همون تفكري كه به خودش اجازه كشتن عروس خانواده رو ميده ، اين اجازه رو هم ميده كه بچه خودش رو زنده بگور كنه . توي اين تفكر پدرها و مردها همه كاره هستند و در موقعي كه تشخيص دادند مي تونند هر بلايي سر خانواده بيارند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
یا ابلفضل باید این شخص به همانطور قصاص شود زنده به گور شود لعنت خدا بر اینجور افراد.هر چند این زن های بی منطق اعصاب مرد ها را تا این درجه خراب میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
اصلا می خوای این زن بی منطق رو بگیریم زنده به گور کنیم چون پدر قاتل رو که نمیشه زنده به گور کرد.
فردود
-
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
مراجع قضایی باید هرچه سریعتر این کفتار وحشی و کثیف را به سزای عمل فراحیوانی و وحشیانه اش برسانند!!!...
لادن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
واقعا برای همچین پدری متاسفم
هر چند دیروز بابام بهم گفت کاش زنده به گورت میکردم ......
يك مادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خدا لعنت كنه اين ابليس بي صفت رو. پست تر از اونيه كه آدم بتونه حتي با ناسزايي توصيفش كنه. دارم پسر يك ساله و نيمه ي خودمو نگاه مي كنم و أشك ميريزم به ياد اون دو تا دسته گلي كه شيطان به اصطلاح پدر زنده زنده پرپرشون كرد. واي از دل مادرشون. واي از دل سخته ي مادرشون. دلم كبابه براي مظلوميت زن هايي كه اسير ظلم چنين نامردهايي هستند. خدايا از اين مصيبت به هممون صبر بده. خدايا به انسانيت در حال زوال صبر بده. يا الله
فائزه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ادم روانی میشه واقعا پدربزرگش ولی بجه هست اما مادر بچه کسی که بچه ها رو تو وجودش با همه مشکلات و سختی ها نگه داشته ربطی نداره باید بره خونه باباش از فردا حق شکایت از شوهر رزل هم نداره وای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
سگ كثيف. اشغال نامرد. حيون با بچهاش نميكنه اين كارو!!!!!!!!!!!!!!
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
داریم به کجا میریم!!؟
ب ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اگه این اتفاق در آمریکا و اروپا افتاده بود صدا وسیما غوغا می کرد. کامران نجف زاده شصت تا گزارش از توحش در غرب تهیه می کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
گلگفتی..کاملا درسته..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
وا ایرانا
وا اسلاما
وا انسانا
313
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
نکنه اعدامش کنن حقوق بشر اروپا دردش می گیره و دوباره تحریممون می کنن و فردا یه عده روشنفکربازی در میارند که چرا آمار اعدام زیاده و قصاص ضد حقوق بشر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
فرارو من جواب ابن 313 رو داده بودم. چرا منتشر نمی کنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ای کودکاههای مظلوم حالا برید یه گوشه دیگه راحت بخوابید
از دست این حیوانها پناه به خاک بیارید
پدر دیگه پدر نیست فرشته های معصوم سرپناهی ندارید
کی گفت پدر نان داد اون برای قصه هاست شما گناه ندارید
کی گفت پدر آب داد ای ابرهای آسمون از غم این بچه ها شبانه روز ببارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
کمرم لرزید.
الف ب
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
تقصیر ماد کمتر ازپدره نیست چطور تونسته بچه هاشزیردست این جانی رها کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
فقط مشکلات اقتصادی
امیدوار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اگه تو امریکا این اتفاق افتاده بود تاحالا تمام بخشهای خبری اونو پخش کرده بودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
اصلا هم پخش نمی کردن توی امریکا تیر اندازی ها و کشتار دست جمعی فقط پخش می شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
کاش زمان در آن لحظه تا ابد از حرکت می ایستاد.
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
این جور ادما که به خانواده خودشون رحم نمی کنند .باید مثل بچه هاشون زنده به گور کرد.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
فقط میتونم بگم خیلی کثافتی...
چطوری تونستی بچه هاتو بذاری تو گور؟؟روشون خاک بریزی؟وقتی صدات میزدن بابا
واقعا متاسفم
اونوقت میگن یکی کمه 10تا بچه خوبه
اشغال یه سال نتونست بچه هاشو تحمل کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
پسر جوون یکی از فامیل های ما در اثر تصادف فوت کرد.پدرش روز تشییع جنازه رفته بود توی قبر خوابیده بود نمی ذاشت جنازه رو بذارن تو قبر. می گفت من رو زنده زنده خاک کنید نمی تونم خاک شدن بچه ام رو ببینم.
امید میر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خدا وکیلی اگر توی امریکا یا اروپا بود صدا و سیما و 20/30 100 بار اعلام میکردن...همش میگن فرهنگ 2500 ساله داریم..فرارو تو رو خدا چاپ کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
دیروز هم برای پول سر یک کارگر را در شهر ما(ایذه) بریدند و جنازه را در مسیر دانشگاه رها کردند. این ها بیشتر به زوال دینداری در استان ما بر می گردد.
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
تورا خدا این افراد زنده نزارید وحبس نبرید که چند سال دیگه باز ازاد بشن
وااااااااااااااااااااااااای ای کثافت بی رحم
ناشناس
United States of America
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
اینگونه جنایات ریشه های اقتصادی و فرهنگی واجتماعی دارد. باید دقیقا موشکافی بشه. درسته این پدر جنایت بزرگی مرتکب ششده وقتل نفس کرده ومجازاتش قصاص هست ولی موارد مشابه این موضوع هم وجود داشته است وخواهد داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
صد بار توی کامنت ها گفته شد. آی مردم ! قتل انجام شده اما چون پدر قاتل بوده، مجازات قصاص نیست!!! مادر هم هیچ حقی نداره!!!
ناشناس
Kazakhstan
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
این قدر این جنایت شنیع هست که ...
ای کاش این خبر لعنتی منتشر نمی شد!
زنده به گور کردن دو تا بچه معصوم نوپا؟! به خاطر اختلاف خانوادگی/قبیله ای؟!! اونم بدست پدرشون؟!!!
آخه قساوت و کوردلی تا کجا؟! چقدر؟!
این موجود رو نباید اعدامش کنند! اگه این کار بکنند در حقش ترحم کردند! باید کنار مزار دو طفل معصوم بگذارنش توی قفس و کاری کنند که به هر طرف نظر بندازه تصویر سیف و لیث رو ببینه!!
اهریمن مجسمه!!!!!
ای خدااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!
کجایی؟!!!!!!
قربون حکمتت!
رسواگر کاسب فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خدا از تقصیرات ایشان بگذرد ، روح هر دو بچه در آرامش ابدی ، اگر حوصله دارید ، فاتحه صلوات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
بچه یه ساله تقصیر داره آخه؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
به نظر شما چه علتی جز فقر و تنگدستی میتونه داشته باشه -اگر هم معتاد بوده با یک نگاه سرسری میشه فهمید از یک خانواده فقیر سر بلند کرده -چون میگن هر چی سنگه مال پای لنگه -فقر و فلاکت کمه اعتیاد هم بهش اضافه میشه
قصاص عین عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
این مردک نامرد و بی شعور را باید در ملا عام زنده بگور کرد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
هردم ازاین باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
سرساقی سلامت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
وقتی می توانی مبلغ درستکاری وانسانیت وعدالت باشی که اول خودت به انها عمل کنی،(عمل نه حرف)،اما متاسفانه ما فقط اینها را برای دیگران می خواهیم وخودمان را فراموش کرده ایم،ایا ما تقاص گم کردن انسانیت مان را می دهیم؟
خدا به ما رحم کند، من که واقعا برخود لرزیدم ومظلومیت کودکان دلم را به درد اورد واوج قصاوت وبیرحمی این ادم؟ حیرانم ساخت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
این یعنی سادیسم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
اینجا جنگل نیست اما گاهی انسانها درنده تر از حیوانات عمل میکنند .
لعنت به حقارت که برای انتقام بی گناهترینها رو به کام مرگ کشیده .
این ادم حقیر حتی قدرت تفکر نداشته چطور به خودش اجازه داده تا بچه دار بشه .این جنایت هولناکترین چیزی بود که شنیدم.قلیم به درد اومد .تصور دو کودک یک ساله بالای قتلگاه خودشون منو دیوونه کرد .
اعدام با اعمال شاقه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
حیرت آوره، اصلا برای من قابل هضم نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
واي بر ما.... بهترين كار اينه كه زنده زنده بيندازنش جلوي چندتا تمساح گرسنه تا با عذاب به درك واصل بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
بعدش چی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
باید ازدواج و طلاق آسان شود.در فرهنگ امر مذمومی نباشد.

گفته "بدترین چیز نزد خدا طلاق است" حدیث است در قرآن نیست.
مادر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
شیر های نر بالغ وقتی رییس گله میشن بچه شیر های گله رو میکشن تا وادار کنن ماده هارو تا باهاشون جفت گیری کنن اما با بچه های خودشون مهربونن این مردک پست از اون شیر کمتره.چجور دلش اومه اون بچه های معصوم رو.........پست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
,وقتي اين خبر را خواندم فقط گريه كردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
شما از دل مردم چه خبر دارین ؟؟ شاید ی اختلال روانی داشته یا شاید هم از فشار روانی که جامعه بهش تحمیل کرده !! وای بر دولت مردهائی که بتونن برای این مردم کاری بکنن و نمیکنن !! یاد فیلم مختار افتادم که گفت ریا و تزویر ، انسانیت حقیقی دو روی سکه هست !!! در یابیم ملت را که اگر واقعا به قیامتی اعتقادی هست قیامتی داشته باشیم !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
وای بر مسئولین
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خدای من = خدای من اصلاباورکردنی نیست مگه میشه اونم بجه 1 ساله روزنده بگوربکونی که وقتی داری انجامش میدی داره بهت نگاه میکنه ومیخنده --- خدای بزرگ خدای بزگ پناه میبرم به تو
محمد
-
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
متاسفانه بطور نسبی چنین اتفاقاتی در هر زمینه انسانی، محیط زیستی و... افزایش یافته است. هر علتی معلولی دارد. وقتی که 700 میلیارد دلار درآمد نفتی طی 8 سال گذشته یک دلار هم بازدهی برای جامعه نداشته است در حالی که در جوامع با بهره وری بالا یک $ سرمایه گذاری بین 3 تا 5 $ بازدهی برای جامعه داشته است سرمایه گذاری می کنند. ولی پول بیت المال صرف حقوق والا مقام ها، احداث کارخانه ضرر ده می شود نباید نتیجه ای بهتر از این حاصل شود.
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
چه موقع خلع سلاح عمومي انجام مي گيرد. چرا اين فرد بايد داراي اسلحه كلاشينكف در خانه اش باشد. متاسفانه بيشتر اعراب خوزستان به خصوص در شادگان، سوسنگرد،روستاهاي حومه اهواز و ... داراي انواع و اقسام سلاح هاي غيرمجازند. اين نيروي بالقوه خطرناكي است كه امنيت ملي را تهديد مي كند. اينگونه افراد بايد بفهمند مملكت داراي قانون و نظم است و داشتن سلاح غيرمجاز جرم سنگيني است.
اميدوارم اين پيام را منتشر كنيد و اجازه دهيد مسئولين فكري بحال منطقه كنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خاک بر سر مادری که بچه هاش رو بگذاره و فرار کنه.
حتی اگه واسه کمک آوردن باشه.
این مادر هم قاتله....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
آره بابا. اصلا قاتل رو ولش کن. پدره دیگه. بچه اش بودن دوست داشته زنده به گورشون کنه. قصاص هم که نمیشه. باید این مادر خاک برسر رو بدیم دست این قاتل عزیز تا زنده به گورش کنه!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
قلبم آتش گرفت

خدا به حق حضرت زهرا لعنتش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
اين ادم نه كثافته و نه رزل و نه از حيوان پست تر، اين ادم مريضه و بايد درمان بشه
ولي نه فرهنگشو داره و نه پولشو...نه پول مشاوره هاي انچناني رو داره و مهمتر اينكه مثل خيلي از ايرانيها پيش روانشناس رفتن و مشاور رفتن رو ننگ تاريخي ميدونه
ما هم در حالت عادي بچه امون رو نميكشيم پس اين ادم حال عادي نداشته
چقدر خوب بود كمتر قضاوت ميكرديم
YASER
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
آیا میدانید الان که شما داری خبر میخونی داره تو نیشابور دانشگاه آزاد همایش گرامیداشت عطار نیشابوری برگزار میشه؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خب که چی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
تمامی این مشکلات نتیجه بدبختی ها ومسائل مردم است که نتیجه آن منتج به این فجایع می شود . اعدام کردن یا امثال این حکم ها فقط صورت مسئله را پاک میکند . وقتی دغدغه های مردم تمام شود این مصائب بسیار کمرنگ می شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
بيچاره اون مادر بميرم الهي اي خدا چقدر در اين سالها پسرفت داشته ايم چقدر خبرهاي وحشتناك آدم به كجاها ميرسه
میر حسین از همدان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
"بای ذنب قتلت"؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
"زنده به گور کردن در قرن 21"
ما رکورد زدیم!
آقایان بجای اینکه مشکلات جامعه آمریکا را هوار بزنید ، به جامعه ایران برسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
بله ما رکورد زدیم!!!!!!
حسين
-
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خداوند هدايت كند0
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خدايا تصورش هم برام ممكن نيست من خودم 2 تا بچه دارم هر موقع دعواشون ميكنم از كارم ناراحت ميشم خدايا اون آدمو اون دنيا عذا بده
سرخوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
امثال خاوري ها نيز مقصر
مي باشند، چون اگر ميلياردها تومان هزينه اموزش و تفريح مردم مي شد اعصاب و روان مردم اينقدر خط خطي نمي شد . كه هر روز ازاين نوع اتفاقات بيفتد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
قابل توجه عزیزان که انقد نظرای متفاوت میدن.
تا پدر نباشید نمیتونید احساساتی که یه پدر در قبال بچه خودش داره رو درک کنید پدر حاضره با تمام وجود خودش رو قربانی تمام بچه هاش کنه.
این حس دروغی نیست که بخوای ربطش بدی به مشکلات جامعه،ربطی به استانی که درش زندگی هم میکنه نداره،که بتونی دوست داشتن بچه هاتو انکار کنی،کاری که اون آقا انجام داده اصلا قابل توجیه نیست ولی باید دید چی باعث شده که از اون همه احساسات دست کشیده و دست به چنین کار کثیفی زده . امیدوارم دیگه شاهد چنین فجابح این چنینی نباشیم واقعا اشکم در اومد
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خدايا توبه
حیران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
کاش مادره به جای فرار کردن تلاش می کرد بجه ها رو نجات بده این چه جور مادریه دیگه!!!پدر که از حیون هم حیون تره ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
به خاطر اينكه مطمئن بوده زورش نمي رسه رفته كمك بياره
ناشناس
Germany
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
فقر که از یک درد که وارد شود ایمان از در دیگر به مرور می رود مشکلات روحی و روانی به مرور وارد می شود، ایمان که برود شنیدن چنین اخباری جای تعجب نداره
كامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
باسلام-اين چيه خداشاهده من تو يه شهرى زندگى ميكنم توى يه هفته پنج قتل صورت گرفته الان هم كه ٢٥فروردين هستش دو قتل ديگه صورت گرفته --ما بدبختيم كه كسى نيست رسيدگى بكنه از ترس نميتونيم بريم بيرون تا حالا هم كسى رسيدگى به اين جنايتها نكرده
وفا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
لا الله الا الله. به والله خشكم زد قران مي‌فرمايد آدم از اسفل سافلين هم پايينتر مي‌شه همينه. فقط اين رو ميدونم هيچ حيواني اين كار را نمي‌كنه
شاهين
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
به نظر من اين موضوع را به جانور شناسان منتقل كنيد ، تا در كنار نام حيواناتي كه در شرايطي فرزندان خود را ميكشند ( كه اگر زبان قابل فهم براي ما داشتند ، قطعا ما را قانع ميكردند ) ، نام اين حيوان نيز ثبت و به جهانيان معرفي شود ، كه گونه اي از انسان كه در ايران رويت شده ، فرزندان خود را زنده به گور ميكند...
خاطره
-
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
من يك مادرم .اگر كسي بخواد با بچه من اينكارو كنه با چنگ و دندون از بچه ام دفاع ميكنم.تا پاي جونم. مگر اينكه اين مادره زماني متوجه شده باشه كه كار از كار گذشته. يا شايد در قفل بوده و دير متوجه شده خلاصه نمي دونم چطور بوده كه حداقل با يك چاقوي آشپزخانه مي افتاد به جون اين جانور يا جيغ مي كشيد همسايه ها بفهمند... اصلا نمي تونم درك كنم براي بچه من اين اتفاق بيافته...
نام آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خاطره خانم انشاالله که هیچ وقت تواین شرایط قرارنگیرید..آن موقع متوجه می شویدکه برخی وقتهامعمولی ترین اقدامهاهم غیرمکن می شود..ومطمن باشیدمادراین دوطفل هم احساس مادربودن همه مادران راداشته ودارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
اونوقت به جرم قتل عمد هم محاکمه می شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
روانی رزذل پست فطت بچه های معصوم چه گناهی دارند به ای ذنب قتلت؟
بینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خداوند چنین پدرانی را لعنت کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
اينها رو ولش.....
از لندن 2014 چه خبر آقاي فلاح خبرنگار صداوسيما؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
عزیزان این آقا قطعا مواد مخدری مثل شیشه استفاده کرده که تونسته به همچنین جنایتی دست بزنه. نتیجه اینکه همتی میباید که مواد مخدر رو از این مملکت ریشه کن کنیم.
هادي
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
توي شادگان ميگن اين نامرد شيشه اي بوده. فقط تحت تاثير شيشه ممكنه كسي چنين جنايتي انجام بده.
نام آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
ای کاش یکی پیدامیشدوسرمنشع این ناهنجاریهارابه بحث وتبادل نظرعمومی می گذاشت وبرایش راه حلی مناسب پیدامی نمودکه شایددرآینده شاهدچنین اخبارتکان دهنده ای درجامعه ناشیم."بنده به نوبه خودم خیلی متاسفم"
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
نمی خواید بگید اینم افغانیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
بای ذنبٍٍ قتلت؟
هادی
Germany
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
مرگ بر امریکا،اوباما را محکمه کنید
پدر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
کثیفترین پدردنیا
وای خدا
مگه میشه گناه اون طفل معصوماچی بوده گیرم مادراون بچه ها زشترین عمل روانجام داده
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv