bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۸۹۲۱۵

پشت‌پرده تجمع امروز ميدان فاطمي چيست؟

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
اين هفته، هفته «جبهه پايداري» بود. براي دولت ويژه‌برنامه دارند. هفته را با تجمع دلواپسي شروع كردند و با تجمع اعتراضي به پايان مي‌برند. وعده‌شان امروز ساعت 16 ميدان فاطمي است. مي‌خواهند در اعتراض به بدحجابي تجمع كنند؛ تجمعاتي كه هشت سال به فكرشان خطور نكرده بود.

رييس دولت قبل مقابل 290 نماينده مجلس ايستاد و مبارزه با بدحجابي را به سخره گرفت اما آن روزها اصلا به فكرشان هم نرسيد كه بروند مقابل وزارت كشور تجمع كنند. جلوي سوال‌كنندگان از رييس دولت قبل را هم كه به دنبال علت تعلل دولت در مبارزه با بدحجابي بودند مي‌گرفتند و طرح اين‌گونه سوالات را به مصلحت نمي‌دانستند.

خودشان در گوشه و كنار مي‌گفتند كه دولت احمدي‌نژاد اعتقادي به مبارزه با بدحجابي ندارد اما حالا سكوت را شكسته‌اند. مي‌خواهند تجمع كنند و دغدغه و دلواپسي‌شان شده است «بدحجابي». تجمع به همت «حوزه علميه آيت‌الله ايرواني» قرار است برگزار شود. مدرسه علميه‌يي كه ارادت خاصي به جبهه پايداري دارد. حالا برنامه اين هفته مخالفان دولت، تجمع عليه بدحجابي است.

مي‌خواهند جمع شوند، شعار دهند و انتقاد كنند از دولت هشت ماهه‌يي كه به اندازه هشت سال احمدي‌نژاد و حتي بيشتر انتقاد شده است. حالا ديگر از جناح موافق دولت به جناح مخالف دولت تبديل شده‌اند و انتقاد جايز است. برنامه‌ريزي گسترده دارند. تا حالا هر هفت روز دولت روحاني بحران داشته باشد و دريغ از بخشيدن يك حواس جمع به دولتمردان براي حل مشكلاتي كه سكوت همين دل نگرانان به ارمغان آورده است.

درست در روزهايي كه اصلاح‌طلبان براي گرفتن مجوز يك همايش با سختي‌هاي متعددي روبه‌رو هستند، پايداري‌ها به راحتي آب خوردن همايش، تجمع، سخنراني و ميزگرد برگزار مي‌كنند.
 
تجمعي در اعتراض به هشت سال سكوت
خبر تجمع را اما خبرگزاري فارس منتشر كرده و بنرهاي آن نيز در سطح شهر توزيع شده است. بنا به اين خبر قرار است تجمع عظيمي در ميدان فاطمي تهران عليه بدحجابي برگزار شود؛ تجمعي كه مي‌گويند يك‌باره به فكرش نيفتاده‌اند و يك سال براي گرفتن مجوز آن دوندگي كرده‌اند، نكته‌يي كه نشان مي‌دهد دولت سابق حتي اجازه تجمع به حاميانش را هم نداده است. تجمع اما مبهم است. يك‌بار خبر از لغوش مي‌آيد و كمي بعد خبر از برگزاري‌اش. برايش اما تبليغات گسترده‌يي شده است تا اين همايش پرشور باشد.

در كامنت‌هاي اين خبر برخي اعلام كرده‌اند كه مسوولان بسيج تهران اين اجتماع را تاييد نكرده‌اند. آخرين بار چنين تجمعي در سال 85 و مقابل مجلس شوراي اسلامي صورت گرفته بود اما اين‌بار نوع تبليغات نشان مي‌دهد كه اين تجمع متفاوت از تجمع‌هاي ديگر است. برايش مجوز گرفته‌اند، تبليغات كرده‌اند و برنامه‌ريزي. نكته اينجاست كه چرا چنين تجمعاتي در دولتي كه به هر شكل مبارزه با بدحجابي را به سخره مي‌گرفت صورت نگرفت؟ آيا حسن روحاني كه اين روزها با حجم انبوهي از مشكلات روبه‌رو است بايد پاسخگوي اين مساله نيز باشد؟
 
تجمع شاكياني كه تا ديروز حامي بودند 
24 اسفند سال 90 اما روز به ياد ماندني‌اي براي اصولگرايان حامي احمدي‌نژاد بود كه ظاهرا آن روز را تا اندازه‌يي از ياد برده‌اند. جلسه سوال نمايندگان از محمود احمدي‌نژاد كه پس از سال‌ها بي‌اعتنايي به صحن علني مجلس آمده بود آنقدر پاسخ‌هاي عجيبي داشت كه ظاهرا منتقدان امروز كه تا ديروز حامي همان فرد بودند آن اظهارات را از ياد بردند. يكي از محورهاي سوال از رييس‌جمهور موضوع بي‌توجهي دولت‌هاي نهم و دهم به بدحجابي بود. احمدي‌نژاد در اين جلسه گفت: كار فرهنگي با بگير و ببند نمي‌شود، آيا اين سخن بد است، اينقدر به دخترها و پسرها گير سه‌پيچ ندهيم. اينها فرزندان خودمان هستند، ‌بايد به اين جوان‌ها احترام گذاشت. همين‌ها بودند كه در دوران دفاع مقدس جنگ را اداره كردند.

وي در ادامه خطاب به نمايندگان مجلس گفت: حالا اينجا يك شوخي هم با هم بكنيم. اينكه در مناسبت‌هايي مانند 22 بهمن از همه تيپ آدم‌ها جلوي دوربين نمايش دهيم، اما وقتي اين مناسبت‌ها گذشت با همين افراد برخورد مي‌كنيم، تناقض است.

احمدي‌نژاد افزود: «كدام يك از ما گناه نكرده‌ايم، گناه بد است، اما چه كسي با من و شما برخورد كرده است؟ اين درست نيست، چراكه اگر با من و شما برخورد نشود، اين به ذهن متبادر مي‌شود كه «واعظان كاين جلوه در محراب و منبر مي‌كنند چون به خلوت مي‌روند آن كار ديگر مي‌كنند». آيا رييس‌جمهور حق اظهارنظر ندارد؟ نمي‌شود با يك اظهارنظر همه‌چيز يك مملكت زير و رو شود.»

اما جداي از اين بحث، اطرافيان محمود احمدي‌نژاد بارها در گوشه و كنار اعلام كردند كه او اعتقادي به مبارزه با بدحجابي و گشت ارشاد نداشته و بارها براي جلوگيري از آن تلاش كرده بود؛ نكته‌يي كه شاكيان امروز نه تنها به آن اعتراضي نكردند بلكه هر روز حمايت‌شان از احمدي‌نژاد را گسترده‌تر كردند.
 
مسووليت تجمع با كيست؟
براي اين تجمع ظاهرا حوزه علميه آيت‌الله ايرواني درخواست مجوز كرده است. وب سايت اين حوزه علميه اما نكات جالب توجهي دارد. چندي پيش و در 31 فروردين ماه 93 حوزه علميه مروي (شماره 2) طلاب و روحانيون حوزه‌هاي علميه سراسر تهران را به تجمع عليه بي‌حجابي و بدپوششي فراخوانده بود. پوشش گسترده اظهارات و سخنراني‌هاي حجت‌الاسلام پناهيان از روحانيون نزديك به جبهه پايداري، سخنراني‌هاي آيت‌الله مصباح‌يزدي پدر معنوي جبهه پايداري، سخنراني‌هاي انتخاباتي كامران باقري‌لنكراني كانديداي ابتدايي جبهه پايداري در انتخابات 92 و در نهايت حمايت‌هاي گسترده اين حوزه از سعيد جليلي كانديداي نهايي جبهه پايداري خط و ربط اين حوزه را به خوبي نمايان مي‌كند.

حالا مشخص است كه برنامه اين هفته جبهه پايداري فرهنگي است. شروع هفته با همايش دلواپسيم در حوزه سياست خارجي بود و پايان هفته با تجمع عليه بدحجابي. همه اين موارد نشان از برنامه‌ريزي‌هاي گسترده مخالفان دولت و تقسيم كار آنها در همه حوزه‌ها دارد.

پورمختار: جلب اموال زنجاني براي تسويه بدهي
رييس كميسيون اصل 90 مجلس گفت كه اموال بابك زنجاني براي تسويه بدهي‌هاي وي گرفته مي‌شود و در اختيار دولت قرار مي‌گيرد.

به گزارش ايسنا، محمدي علي پورمختار درباره آخرين وضعيت دارايي‌هاي شناسايي شده بابك زنجاني اظهار كرد: اموال بابك زنجاني در داخل كشور در حال شناسايي است تا اين اموال براي تسويه بدهي وي در اختيار دولت قرار گيرد.

وي افزود: كل بدهي بابك زنجاني همان مبلغ چكي است كه براساس اخبار شنيده‌ايم وصول نشده است البته اموال وي بيش از بدهي او است اما همه اموال در ايران نيست، بخشي از اموال او در خارج از كشور است كه در حال پيگيري هستيم كه اين اموال را بگيريم. پورمختار با بيان اينكه پروژه ايران زمين و شركت هواپيمايي بابك زنجاني براي تسويه بدهي وي گرفته مي‌شود، تصريح كرد: اگر بابك زنجاني جرم ديگري نداشته باشد، بعد از وصول بدهي‌هايش آزاد خواهد شد.

رييس كميسيون اصل 90 در پاسخ به اين سوال كه آيا بابك زنجاني به غير از بدهي جرم ديگري در پرونده دارد يا خير گفت: فعلا قوه قضاييه چيزي در اين رابطه به ما نگفته و اگر بازداشت وي فقط به خاطر بدهي بوده باشد، آزاد مي‌شود.

در همين حال به گزارش باشگاه خبرنگاران «غلامحسين محسني‌اژه‌يي، دادستان كل كشور درباره آخرين وضعيت پرونده «بابك زنجاني» گفت: پرونده در حال رسيدگي است و قرار مجرميت هنوز صادر نشده است.»

وي در خصوص نامه دولت به قوه قضاييه در خصوص اسامي بدهكاران بانكي گفت: اين نامه را از طريق بانك مركزي دريافت كرده‌ايم و اعلام وصول شد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
آخه حجاب چه ربطی به احمدی نژادو روحانی داره به خدا ازدوسال پیش هم تو همدان این تجمعات برگزار می شه واقعا دیگه شورش دراومده دیگه کارداره به کشف حجاب می رسه این همه خون داده نشده که حجاب هم سیاسی بشه
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
بد حجابی باید از ریشه اصلاح بشه با تجمع حل نمیشه
ناشناس
UNITED STATES
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
اگر پایداری ها بخواهند اینحوری ادامه بدهند باید موافقان دولت و مردم نیز دست بکار شده و با دریافت مجوز های قانونی (البته اگر دولت مجوز بدهد!!!!!!!) به حمایت از دولت تچمع های مشابه برگزار کنند
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
مخالفان دولت یه مشت بیکارند که نونشون توی همین تجمعات خودت رو ناراحت نکن بهترین کار برای اینها این که بهشون بی محلی کنی..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
فرارو به شما هشدار می دهم که این مطلب درج کن می خواهم بگم بنده یک جانباز وزندانی سیاسی زمان طاغوت بوده وانقلابی هستم اگر این افراد غیر انقلابی که قبلا در صحنه بودند و8سال مملکت را به جالش وبیراهه کشیده اند هشتدار می دهم اگر ممکلت مان را هرج ومرج کنند بدانند عواقب خطر ناکی درمقابل خواهند داشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
به شما هشدار میدهم
یک بانو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
حجاب حقی الهی است .نه مربوط به شوهر است نه پدروبرادر.بلکه حق خداست که از زنان و بانوان خواسته شده.چون صراحتا در قرآن کریم از بانوان خواسه که خود نمایی نکننداین شعار توی اون تجمع خیلی تکان دهنده باید باشد واسه آقایون که:حجاب همسرت کو؟ ای مرد غیرتت کو؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۰۴
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
والا ازین تجمع ها هر سال در مشهد برگزار میشد
فرشاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
روحانی باید در مقابل این افراد مانند احمدی نژاد عمل کند و آنها را جدی نگیرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اقلیت پر هیاهو...و طلبکار
هانيه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
متاسفم براتون
به قضيه حجابم هم سياسي و حزبي نگاه مي كنيد !!!
توبه كن فرارو
عادل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
فرارو دروغ میگوید موضوع اصلا سیاسی نیست...اون دنیا میبینیمتون آقایون فرارویی...
ضیایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
احتمالا خشکسالی در کشور
گرمای زود رس
آلودگی هوا
و... کار پایداری هاست
کیمیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
این تجمع ها کی توی مشهد برگزارشده که من خبر ندارم.
بعضی برای فرار از پاسخگویی به عملکرد گذشته و جرمهای احتمالی که مرتکب شدند حجاب رو بهانه قرار دادند،به این میگن فرار رو به جلو
ناشناس
UNITED STATES
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
دشمنان اسایش و راحتی ملت! چرا مجوز تجمع داده میشه اصلا؟!
ناشناس
UNITED STATES
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
تجمع اینا اسمش دلواپسیه
عشق است پایداری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
متاسفم برای این خبرگزاری . دم همه ی باعث و بانی های این تجمع گرم . اصلا هم سیاسی نیست . خیلی خود جوش بوده و از اس ام اس های دوستانه شروع شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اکثریتی که خودش رو کشت با شعارهای دروغ شد 50 در صد مردم
خندیدیم
رگ غیرت زنده است تا ایرانی شیعه زنده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ما هم می خواهیم در همان میدان در مخالفت با دلواپسان زر اندوز تجمع کنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
اه اه شماها هم كه همه تجمع‌ها رو مخالفت با دولت مي‌دونيد. بابا اصلا مبارزه با بدحجابي چه ربطي به سياست و اين دولت و اون دولت داره.
خب بعضي‌ها ديگه دارن زيادي از خودشون درميان ديگه
fahim
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
در جواب به کسانی که می گویند چرا این تجمع رو سیاسی می بینید باید بگم همون طور که در متن بالا اومده چرا این آقایون در زمان احمدی نژاد یار شفیقشون که مبازرخ با بد حجابی رو قبول نداشت دغدغه فرهنگی نداشتن
جواب بدین دیگه
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
با همه شان می جنگیم اگر بخواهند کار دولت را مختل کنند .مردم در فقر وفحشا به سر می برند آنوقت اینان هنوز هم به فکر خوش خدمتیند.هیهات منا الذله
یک طلبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
وقتی این متن سراسر دروغ را خواندم خنده ام
گرفت...همین...پایداری!!!
همچی رو سیاسی کنید نشر اکاذیب کنید ...اشکال نداره...خدا بزرگِ
کیمیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
جنگ داخلی؟!
مساله سیاسیه دیگه،اگر نه چرا به محمود و مشایی اعتراض نمی کردند حالا به فکر حجاب افتادند
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
کیمیا خانم احمدی نژاد درفکر اصلاح بدحجابی و فرهنگ بود نگاهی به وزرای فرهنگ و علوم ایشان خصوصا دور اول که اقایان صفار هرندی و زاهدی بودند این را نشان می دهد ولی موفق نشد. مشکل دولت تدبیر و امید اینه که این گونه مسائل اصلا برایش مهم نیست وگرنه اگر دغدغه دولت بود تلاش هم می کرد حتی اگر وضع خیلی بهتر هم نمی شد جای هیچ اعتراضی نبود.
نکته سنج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
سعید آقا تو راست میگی! لااقل به بیانات آقای احودی نژاد نظری بیانداز بعد قضاوت کن!
کیمیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
سعید آقا
برای احمدی نژاد هیچ چیزی غیر از قدرت موضوعیت نداشت و برای حفظ اون به هر رنگی در میومد،مشایی و تفکرات تجددطلبانه اون هم برای جذب افرادی در جامعه که این نوع گرایشات رو داشتند طراحی شده بود.کاش حرف شما درست بود و ایشون همون فردی بودند که شما می گید که اگر بودند وضعیت امروز ما خیلی بهتربود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
مردم در فقر و فحشا به سر می برند اونوقت آقای رئیس جمهور شبانه روز در فکر رفع فیلتر فیس بوک و اتس آپ و اینها هست
فقط جبهه پایداری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
کسی کار دولت را مختل نمی کند . برای زنده کردن امر به معروف و نهی از منکر این تجمع تشکیل شده . البته نیازم باشه و دولت از حد بگزرونه مختل که هیچی اعدامش می کنیم
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
چرا نکته سنج و کیمیا هر دوشون به جای آقا سعید گفتن سعید آقا؟
در ضمن شما اول از یارانه انصراف بده بعد ادعای حمایت از دولت کن
معبر سایبری نسیمی از بهشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
این حرف رو کسی میزنه که کاری بتونه انجام بده
پارسال امثال شما حضرات به اقای روحانی رای دادید خداییش از پارسال وضع چه تغییری کرد.
بدتر شد که بهتر نشد
تازه خوش گذرانی های دولت هم بیشتر شد
نذارید از جشن های دولت براتون بگم
شما هم که نه عرضه کار کردن داشتید که هیچ بلکه یه ذره غرور هم که تو جهان داشتیم از بین بردید پس شما که از سیاست ایران بی خبری لطفا ساکت
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
آقا بهنام/ شعار هیهات من الذله مال امام حسین علیه السلامه که همین بزرگوار یکی از مصادیق ذلت رو لباس بد و تنگ و بی حجابی میدونند. یا روایات رو مطالعه کن یا شعار امام حسین علیه السلام رو استفاده نکن!!!!
مهندس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
جالبه که اینا انقدر قدرت دارن! هر کاری که می خوان بی مجوز می کنن. کسی جرات نمیکنه اعتراض کنه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
البته اینو توجه کنید که مجوز رو وزارت کشور می دهد!!!
اگر وزارت کشور مخالف بود هیچ وقت مجوز نمیداد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اگر مجوز نمیداد که رسانه های جبهشون تا ابد میکوبیدن تو سر دولت
ناشناس
ITALY
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
وزیر کشور رو رئیس حمهور انتخاب نمیکنه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
هیچ پشت پرده ای وجود ندارد
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
آره به خدا خیلی خود جوش بوده ...
به همه با اس ام اس های دوستانه خبر رسیده
خبر ندارید حرف نزنید لطفا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
ببخشید به عنوان یک دوم خردادی و اصلاح طلب به این حرف منفی دادم . اخه ادم تواین مملکت دیگه حواسش به حرفهایی برره ای ( افعال معکوس ) نیست.ادبیات هم نزد ایرانیان است و بس
دارابی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
من با بخش زیادی از این مطالب موافقم.
اما اگر هر چیزی را سیاسی ببینیم گندی بالا میاید مثل همین که دیروز کلی نظر گذاشته شد و تحلیل شد برای لغو سخنرانی حجت الاسلام خمینی . و امروز متوجه شدید که تجمع برای چیز دیگری بوده و ربطی به ایشان نداشته.
باید عینکمان را عوض کنیم.
از این مطالب شما اینطور برداشت میشه که دولت موافق بدحجابی است.
شوهر خاله رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
دوباره دارم دلواپس ميشم...!!
مردم فهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ولی ما دلاوریم و دلمون قرصه و با این چیزا دلواپس نمیشیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ما دلواپس کم شدن رانتیم؟!؟!
انسانم آرزوست
UNITED STATES
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اگه به اين طرف مجوز بدهند بايد براي اعتراضات آتي هم براي طرفهاي مقابل مجوز دهند.
روشنفکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
تو مملکت اسلامی به خلاف حکم قرآن هیچ گاه مجوز نمیدن دادا
نکنه میخوای با قرآن دربیفتی؟! هان
بازنشسته فرهنگی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
من نمیدونم که این آقای روشنفکر، پاسخ تهمتش را در بارگاه الهی چگونه خواهد داد؟
چشم لیزری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
طرزصحبت روشنفکربه این شکل نیست دادا ودربیفتی و...!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
پاراگراف آخر مربوط به خبر نیست . اصلاح کنید

در مورد این خبر هم دیگه همه میدونن که اینا انتقاداتشون برا ساختن نیست و برای تخریب است
به جای منافع ملی به دنبال منافع گروه خودشونن
کیمیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
کاملا مربوطه،دقت کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ايا واقعا مشكل امروز ما موي جوانان است ؟
معجزه هزاره سوم٨سال پيش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ولي عوضش پول نفت اومد سر سفره همه نيومد؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
آقا یکی بیاد سر سفره ما رو بگیره. نمیشه یک نفری بلندش کرد اینقدر پول توش ریختن.
زمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ای بابا بزارید دلشان خوش باشد کارو زندگی که ندارند بحر حال اب باریکه ای هست که چرخ زندگیشون بچرخه دولت یازدهم تمام خروجهای شیتلو بسته .بحر حال سرو صدا خرج داره باید یجوری تامین بشه.جمع شین تا ......
معبر سایبری نسیمی از بهشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اگه اب باریکه ای باشه برای شماست
خیلی دوست دارم ادامه حرف تا... رو برام ایمیل کنید البته می دونم جرات ندارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اتفاقا این ها کارشان همین است.ایجاد هرج و مرج.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
خوب که چی ؟؟؟ یعنی چون جبهه پایداری پشت قضیه است تجمع نریم؟؟؟ یعنی شما با حجاب الان جامعه مشکل نداری؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اشتباه مثبت زدم
خیشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
منم اشتباه منفی زدم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
منم اشتباه مثبت زدم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
تا الان ۱۵ نفر اشتباه منفی زدن
مهرسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
هزاران منفی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
این مشکل بطور خلق الساعه هم اکنون رخ نمود؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
خیشه مزن تیشه به ریشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
خدایا ریشه افراطی گری را از این مملکت ریشه کن کن
نسیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
خدا به حق صاحب الزمان ریشه بی غیرتی را از مملکت ریشه کن کنه و عوامل و ایادی ترویج دهنده آن را.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
آمین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
آمینم به ناشناس اول بود!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
خدایا ریشه جهل و دروغ و چاپلوسی و دگم اندیشی را از بین ببر!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
نسیم جون اگر اسمت همین باشه ! وقتی مملکتو میچاپیدن غیرتت کجا بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
به بهانه ی حجاب نباید دستاوردهای دولت را تخریب کنند امیدواریم شعارشون فقط حجاب باشد نه توافق ژنو که خیلی عظیمی از ملت حامی آن هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
خیلیا حامی توافق نامه ژنو هستند؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
مردم فقط به اقتصادی ک قرار بود با کلید! مشکلش حل بشه معتقدند نه توافق نامه ای که جز ذلت برامون چیزی نداشت!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
بفرمایید چه دستاوردی؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
آیا به ما هم اجازه خواهند داد تا در حمایت از دولت و یا برائت از پایداری ها تجمع کنیم؟
معبر سایبری نسیمی از بهشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
نفرمایید شما ها که شبی که روحانی رای اورد کم نگذاشتید
بزن و برقص کردید
هیچ کس هم جلوی شما رو نگرفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
این ها مگر اجازه داشتند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
خسته شدیم از دست اینا...
معبر سایبری نسیمی از بهشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
زندگی الان تون رو از صدقه سر همین اینا دارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
دمشون گرم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اشتباه مثبت زدم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اشتباه منفی زدم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
خيلي خيلي گرم
ip
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
منفی هارو دیدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
تمام تلاششون رو میکنند که از یاد نرن ولی نمیدونن برای اینکه در قلب مردم جا داشته باشن باید به فکر مردم باشن باید همراه مردم باشن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
یهنی شما واقعا فکر میکنید اینها از ذهن مردم میروند ؟ من که تا عمر دارم یادم نمیره دوران سیاهی را که با اینها داشتیم ..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
دلم میخواد دولت یه تجمع در اعتراض به تندروی برگزار کنه که ببینن چند میلیون نفر میان ، هر چند احتیاجی نیس ، الان جامعه احتیاج به آرامش داره ، این دلواپسان از خداشونه دیده بشن !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
هنوز هم فکر می کنید بی شمارید . اما مردم فهمیدن که بی سوادین . شمارش انقدر سخت شده !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
کاش اجازه تجمع برای بداخلاقی می دادند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
این نتیجه عملکردهای آقایانی هست که فقط حرف زدند وعمل نکردند وجوانان مارا نسبت به دین وایمان بی اعتقاد کردند واسلام بزرگترین ضربه را از این مقدس مآبها دید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
تازه دارن از خواب بیدار می شن !!! البته حجاب بهانه است اینا برنامه های دیگری در سر دارند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
حضرت امام رضا(علیه السلام) می فرمایند:
لَتَأمُرَنَّ بِالْمَعْرُوفِ وَلَتَنَهَنَّ عَنِالْمُنْکَرِاَوْلَیَسْتَعْمِلَنَّ عَلَیْکُمْ شِرَارُ‌‌کُمْ فَیَدْعُوخِیَارُکُمْ فَلاَیُسْتَجَابُ‌ لَهُمْ .
حتماً‌ امربه معروف ونهی ازمنکرکنید، وگرنه اشرارتان برشما مسلط وحاکم می‌شوند آنگاه خوبانتان هم دعا می‌کنند، امّا دعایشان مستجاب نمی شود. وسایل الشیعه، ج۱۱، ص۳۹۴
ما فقط برای بدحجابی جامعه رفتیم تجمع...نه جبهه پایداری در کار بود نه چیزی که شما می چسبونید به این تجمع!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
ناشناس 23:42 پس چرا الآن فيلتون ياد هندستون كرد؟ تا حالا و تو اين 8 سال کجا بوديد؟ هان؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
فرارو داری جهت دار خبر نشر میکنی. پاراگراف آخر چه ربطی داره آخه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
بيچاره كارگران بدبخت كه اگر حتي مجوز هم ميدادند ناي حضور در صحنه را نداشتند!
شوهر مادر رسواگرفتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
فرارو مطلب تحليلي خوبي بود....فقط كمي پروپاگاندي بود يعني تبليغات با نتيجه عكس بود...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
چقدر این گروه بیکارند اصلا تحمل دیدن جو اروم رو ندارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
این گروه یبکار نیستند کارشان همین است که جدیدا هر روز ملاحظه می فرمایید.
علی
UNITED STATES
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
آیا امکانش هست مردم ایران برای اعتراض به فساد سیستماتیک در دولت قبل و درخواست محاکمه آنها یک تجمع "عظیم" ترتیب بدن؟ تا معنی عظیم هم بیشتر مشخص بشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
هزار تا لایک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
دولت محافظه کار روحانی همچین اجلزه ایی را به ملت نخواهد داد.
رهگذر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
صد هزار تا لايك
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ملت به خوبي اين گروه زياده خواه و هرج و مرج طلب و صد چهره رو شناخته و ازشون رويگردان شده. دولت هم كاري رو كه تشخيص ميده درسته انجام ميده. بنابراين تجمع اونها كمترين اهميتي نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اینها از جای دیگری و از تهران دستور میگیرند مردم باید دستور دهندگان را بهتر بشناسند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
كاش بيايند با اين فساد و ارتشاء كه در هيچ كجاي دنيا مثل ايران نيست مبارزه كنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
بابت مبارزه ای که مورد نظر شماست چیزی عاید شان نمی شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
دلواپس فساد وارتشا واختلاس نیستند.
علی پیچکانلو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ما اعتراضمون علیه مسولیین نسبت به بدحجابیست که وضع جامعه رو واقعن افتضاح کرده
اگر هم در دولت قبل این کارو نکردیم اشتباه کردیم حالا که نباید اشتباهمون بیشتر کنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
فقط شماها حق دارین که جامعه طبق میلتون رفتار کنن؟؟؟ چند درصد جامعه هستین؟؟؟
روشنفکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
طبق میلمون یا طبق قرآن؟!
اکثریت قاطع جامعه داداش
البته اگر که مکی عینک سیاست رو کنا بزاری و به قرآن و آیات حجاب فکر کنی که بعید میدونم چنین کاری کنی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
شما که 8 سال صبر کردین چند ماه دیگر هم صبر کنید .ممنون.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
جناب علی آقا...از لحاظ شرعم نباشه توی کشور اسلامی زندگی کردن رعایت یکسری قوانین رو می طلبه...از جمله داشتن حجاب.
آزادی می خواین کشورای دیگه دارن!:D
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اضافه کاری هم میدن
حامی پایداری ها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
فرارو اگه شما بی مطلع اید ما مطلع ایم...
در اعتراض به بدحجابی در دوران دولت گذشته هم اقداماتی صورت میگرفت... نمونه اش ما خودمان در سال 91 تجمعی اعتراض امیز بابت بدحجابی در دهه خاصی اعتراضی را انجام دادیم و جالب اینکه با اعتراض برخی از مذهبی ها! مواجه شدیم...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اون وقت تجمع شما فایده ای هم داشت؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
یعنی در عرض 8 سال فقط یک مرتبه؟
عمه رسواگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
جناب آقای روحانی ما رئیس جمهور مقدتر و قوی میخواهیم یادتونه گفتید اگه نتونستی میرید کنار .... لطف کنید تکلیف ما رو با این افراد مشخص کنید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
به این گروه روبدی آسترش روهم میخوان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
چون طبل غازی بلنداواز ومیان تهی ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ايكاش دغدغه ها واقعا براي حجاب بود نه خودنمايي كه بدتر از بد حجابي است
دلسوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
آقايون سال 88 شش ماه بدون مجوز سر يك توهم شكستند آتش زدند و... الان بايك تجمع مجوز دار آن هم براي يك مسئله ديني مشكل دارند خدا هدايت كند غافلان را.
کامیاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
دلسوز کم سواد کارگران ما چندین سال که برای یه راهپیمایی دنبال مجوزن ولی دوستان شما که برای تجمعات شما ر به ر مجوزو کفنو اینا تهیه می کنن کی دنبال مجوز اونا بودن !!؟ دین برای عدالت اومده و شما بقول هاشمی بزرگ دگم اندیشانید یا بقول معروف تا نوک دماغتونو میبینید دنبال عدالت باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
تجمع مجوز نداشت.خدا هدایت کند دروغگویان را.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
چرا از طرفدارای دولت برای یک تجمع دعوت نمیکنید که جواب اینا رو بدن؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
بازم دلواپسی نژاد ها!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
چرا از طرفدارای دولت برای یک تجمع دعوت نمیکنید که جواب اینا رو بدن؟
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
درود بر این حرف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اعتنا نکنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
این ها می خواهند افکار را از سمت وسوی مسائل اساسی منحرف کنند .توجه نکنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
از این ها عکس بگیرید برای روز مبادا اما پوشش خبری ندهید .اگر بی محلی کنیم خیلی بهتر است.
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
پس امروز ساعت 16 میدان فاطمی بیاین ببینیمتون دلتنگیم :)))))))))
مهدی علوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
حجاب یک مساله دینی است که ربطی به دولتها ندارد اما در هر دولتی اگر این مساله رعایت نمی گرد مردم موظفند به دولتها تذکر دهند . اگر دولتها در این زمینه حرکتی نمی کنند مردم موظفند با صدای بلند فریاد بزنند و امر به معروف و نهی از منکر کنند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
دزدی و ویرانی مملکت اشکال نداشت؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
دزدی ، اختلاس و دروغگویی که مسئله دینی نیست!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ما هم خواهان مجوز تجمع برای حمایت از دولت هستیم
ناصر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
درود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
خب زرنگید برید مجوز بگیرید ببینید چندین نفر میان!!!
جناب دکتر روحانی قرار بود وضع اقتصاد مردم رو درست کنن..پس کو؟؟؟
فک می کنین چند نفر از اونایی که به ایشون رای دادن الان حاضرن بیان دفاع کنن؟؟
امتحانش مجانیه آقا...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
کسی جلوی شما را نگرفته بفرمایید
نازنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اینقدر از این افراطی گری ها انجام بدن تا همین 4تا محجبه هم از دست بره خدایا این روزها چقدر شیعه مظلومه از کج فهمی این خوارج
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
نیروهای شری وجود دارند که فرایند عقل وصلح را دوست ندارندوآشکار است که برخی نمی خواهندمسائل بین ایران وجهان از راه مسالمت آمیز و منطقی حل شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
برای رفع دلوا توصیه میکنم عرق نعنا میل کنند
عالی خانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
جهاد اکبر است خدا حفظتان کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
جهاد نفس یعنی انسان علیه نفس خودش بجنگد دروغ نگوید تهمت نزند اظهار فضل بی جا نکند از بیت المال دزدی نکند مردم ازاری نکند بازم بگم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
چه کلمات دهن پرکنی بگوچی پخش میکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اگه این دوستان موافق بد حجابی سرگذشت اندلس را بخونن می فهمن چه بلایی داره سرمون میاد، هر کس که به فاطمه زهرا (س) اعتقاد داره باید با بی حجابی و بد حجابی مخالف باشهف اگه معتقد نیستی حسابت جداس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
دوست گرامی با بد حجابی موافق نیستیم .
با برخورد ها و تجمعات گزینشی که در جهت منافع یک گروه و یا حزب خاص هست،مخالفیم مطمئن هستم شخص شما و مردم هم توی این دهه اخیر با این سبک و سیاق این گروه آشنا شده اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
ناشناس اینجوری بگو: یک عده کم سواد که از جای خاص تغذیه می شوند!
کم کم این جمله که در آخر الزمان معروف منکر و منکر معروف می شود عینیت پیدا می کند. تحمل اعتراض علیه منکر چه بر برخی گران است!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
چطور اينها بدون مجوز ميتوانند راهپيمايي و تجمع کنند ولي اکثر مردم عادي نميتوانند ؟!!
خونشون رنگين تره
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
شما به حجاب اهمیت نمی دی ما شرمنده زهرا اطهر میشویم امیدوارم جواب داشته باشی و مواظب لحن حرف زدن تان باشید ما همه یک ملت ایم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
نه...گردنشون کلفته زورشون میرسه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
کسی جلوی تجمع شما را نگرفته بفرمایید مجوز بگیرید.
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
دولت سابق یکسری کارهای تشویقی جهت رعایت حجاب انجام
داده که البته وظیفه اش نبوده و وظیفه رسانه ملی بوده است این را به ضرس قاطع عرض می کنم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
چی چی قاطع فارسی حرف بزن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ظاهرا این ها برنامه دارن .امروز حجاب فردا یارانه پس فردا دوباره انرژی هسته ای همین جور الی ماشاالله.این ها قصد دارند فضا را ملتهب کنند و درگیری ایجاد کنند.
هدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
فرارو بالاخره نفهمیدیم اینا در دولت قبل ساکت بودند و حالا اعتراض می کنند یا اینکه در دولت قبل هم اعتراض داشتن ولی اون دولت به حامیانشم مجوز نمی داده!!!کدومش؟! بدحجابی بلایی است که دودش به چشم همه می ره. اگر می خواهیم به سرنوشت آندلس دچار نشویم باید کاری کرد. در چنین مواردی باید متحد بود نه تفرقه افکنی کرد. ما اعتراضمون به وضع بده حجابه نه دولت 8ماهه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
هدف این ها ایجاد تشنج است. خدا نگذرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
این افراد همان ها هستند که از دیوار سفارت بالا رفتند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ودلاروگرون کردند
دلواپس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
چرا ندارد دولت تا دولت باید دید که دولت خودی است یا غیر خودی است . الآن علاوه بر اینکه دولت غیر خودی است دلواپسی را هم به آن اضافه کن .
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
افراطیون به مانند این مثل هستند:
اگر صد سال در مشکی کنی دوغ، همان دوغ است همان دوغ است همان دوغ
دلاور
UNITED STATES
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ما بیدی نیستیم که با این باد ها بلرزیم .از قدیم گفتند آسیاب کار خودشو می کنه جغجغه سر خودشو درد میاره...
irani
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اونا دلواپسن!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
گرجه اکثر این پاسخها خود ساخته فرارو را با پرروئی پاسخ خوانندگان غالب می کنید اما بدانید مردم شما منافقان را خوب می شناسند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
خدا بخواد مخالفین دولت اکثرا متوهمن .
سعیدمحمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
سلام.مسئله ی حجاب اصلا سیاسی نیست که شما آن راسیاسی جلوه می دهید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
خب اجازه بدید همه شرکت کنن. اعلام عمومی. نه فقط دلواپسین برنامه ریزی کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
بقول شير فرهاد آخه اونموقع با الآن فرق فوكوله!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
پس جریان این بود بگو چرا امروز اینقدر فاطمی شلوغ بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
شلوغی مال ترافیک بود که 20 نفر آدم درست کرده بودند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
5 آدم و بیار وسط جاده بشونی ترافیک ایجاد میشه
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
حالا مگه چندتا اتوبوس و سطل زباله و مسجد آتیش زدند که صدای همه دراومده؟!!!!!!!!!!!
فرارو منتظر کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
منتظر نه مجید جان منتشر
هیچکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
بنشین مثل آدم درستوبخون دوروز دیگه امتحان داری.
مسافر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
میدانید اینها چه کار میکنن؟ اینها روی موج بی اطلاعی و احساس مردم سوار میشن،همان طور که احمدی نژاد این کار رو می کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ما مردم هيچ ولي خدا كه هست يك رجوئي به عكس هاي ستاد هاي انتخاباتي آقاي احمدي نژاد بكنيد و وضعيت حجاب دختران مستقر در ستاد ايشان را مرور كنيد بعد با وجدانتان خلوت كنيد همين
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
دله آدم از این می سوزه مردم تو مملکت اسلامی و تو دین اسلام و زیره پرچم امام زمان عج دارن با بد حجابیشون گند می زنن به مملکت

..
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
شما دیگه شورشو درآوردید.هرکاری انجام میشه به پایداریها ربط میدید.برای وضعیت اسف‌بار حجاب تجمع کردند.چه ربطی به پایداری داره.من خودم رفتم.عضو این پایداری هم نیستم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
جالبه، یواش یواش دارین چهره ی خودتونو نشون میدین.
این مقالتون نشون میده که موافق بد حجابی هستین و یواش یواش میخوایین محجبه ها رو منزوی و بد حجابی رو ترویج کنید.
واقعا که آخرالزمان شده، ارزشها بی ارزش و بی ارزشها داره ارزش میشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
کسی با اصل مطلب حجاب کاری داره. حجاب مقدسه و کسی هم حق برهنگی نداره در کشور کاملا اسلامی. بد حجابی هم یک بحث فرهنگیه که باید کم کم رو به بهبودی بره نه با تظاهرات سیاسی دلواپسین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
لطفا دقت کنید . چند سال پیش دختر من موقع دیدن یک سریال خارجی پرسید : چرا این خانم ها حجاب ندارند . من فورا گفتم اینها مسلمان نیستند . اما چند روز بعد وقتی خانم های آنچنانی را دید و پرسید این ها هم مسلمان نیستند؟ در پاسخش درماندم . آخر تابه حال کدام غیر مسلمانی خود را به شکل یک مسلمان درآورده که ما این کار را انجام میدهیم ؟و تلاش میکنیم تا دراین باره از آن ها پیشی بگیریم .
معبر سایبری نسیمی از بهشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
متاسفم برای شما
شما هم مثل روحانی فقط انتقاد میکنید ولی جرات انتقاد شنیدن رو ندارید
محکوم کردن مردم مظلوم
مطمئن باشید اون دنیایی هم هست
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
فرارو تو میخوای جبهه پایداری رو خراب کنی اما با این حرفات خودت رو خراب می کنی؛ ما که از جنگلای آنگولا نمیایم تو سایت شما، ما هم در ایران زندگی می کنیم و این گونه تظاهرات ها بسیار سابقه دارد حتی در دولت قبل. و کار بسیار شایسته ای هم می باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
شما با حجاب هم مشکل دارید؟ وضعیت فرهنگی خیابانها را نمی بینید .
منصور نوين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اينكه عليه بدحجابي تظاهرات به پا بشه كار بسيار خوبي است بشرط اونكه غرض و مرض هاي ديگه اي پشت اين مساله نباشه و اينكه با مجوز باشه وگرنه بدحجابان يك جور مجرمند و تظاهرات كنندگان بي مجوز هم جور ديگر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
مي‌خواهند در اعتراض به بدحجابي تجمع كنند؛ تجمعاتي كه هشت سال به فكرشان خطور نكرده بود!!!!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ترستون از حجابه؟ حیات شما و ارباباتون تو بی حجابیه؟ امیدوارم به اهداف شوم تون نرسید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
سلام به همه دوستان من فکر میکنم این که پوشش خانم ها خیلی داره بد می شه همه باید فکر یاشیم تا امنیت روانی جامعه ی ما با فرهنگ خاص خودش بهتر بشه حالا درسته هشت سال سکوت کردند ولی حالا هم هر کی یک قدم مثبت برداره خیلی خوبه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
نیت مشغول کردن ذهن دولت به حواشی ها و ایجاد تشنج و اختلاف افکنی بین مردم
دیپلماسی اسلامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
ما که رفتیم و ملت هم استقبال کردن.
میر میران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
درود بربصیرت شما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
ملت = 73-77
ملت مسلمان ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
مه حامیان دولت برای رضای خدا واطاعت از فرمان او سعی کنند با حجاب کامل در اجتماع حاظر شوند با سپاس از ایشان.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
سر نخ این تجمعات جریان پایداری است کاملا موافقم . متاسفانه دولت روحانی خیلی مماشات به خرج می دهد و اقتدار لازم را ندارد . کاش اندکی از عرضه و شجاعت احمدی نژاد را داشت .
دانشجوی شریف
UNITED STATES
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
سلام
مردم عزیز بیاین از تفرقه دور بشیم جبهه پایداری و اصولو اینا رو بذاریم کنار (ما همه در یک کشتی هستیم)اگه می خواهیم که به ساحل برسه باید باهم باشیم غیر ازاینه؟
این خبر جای تامل داره ولی کسی نمیتونه اینو رد کنه که تو این چند ماه وضعیت حجاب داره بدتر میشه و عده ای،دشمن،دارن تلاش میکنن که برداشتن روسری رو عادی کنن!و واسش برنامه ریزی کردن
ایها الناس اگر امام حسین (علیه السلام) رو دوست داریم نباید سکوت کنیم؟چرا که اون امام چون نخاست سکوت کنه شهید شد غیر ازینه؟
افلا تعقلون؟!!!!
شاهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
سلام خیلی ممنون میشم اگر نظرمنم بزارید.
بنده هم با شما موافقم که اگه اعتراض داشتید به حجاب چرا 8 سال قبل نیومدید ؟! واقعا این کوتاهی ما مسلمونا رو نشون میده اما دوستان بنظرتون بهتر نیست ما مسائل سیاسی رو به اعتقاداتمون انقدر ربط ندیم... منظورم جدایی دین از سیاست نیست...اگه ما کوتاهی کردیم و مقصریم نباید بگیم بازم کوتاهی کنیم این منطقی نیست. اگرچه ماغفلت از امری واجب به نام امر به معروف کردیم که یکی از امثالش حجابه اما شهیدی که خونش و برای امر به معروف داده حجت رو برامون تموم کرده دوستان میخام بگم خدا دو سال انگار این شهید و نگه داشت که امسال که سال فرهنگ نام گذاری شد یادمون بمونه شهید فرهنگ هم داشتیم که واسه امر به معروف شاهرگش و تو همین کوچه خیابونا زدن! دیگه چه حجتی داریم بازم سکوت کنیم! من خودم تو این تجمع رفتم از همه نوع پوششی هم اومده بودن که خواستار حجاب بودن خیلی جاتون خالی بود عکس شهید خلیلی 21 ساله هم دست بجه ها بود شعار این بود: ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است
ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است....
محمد
UNITED STATES
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
اما در مورد حجاب که هیچ ربطی به این دولت ویا آن دولت ندارد واین یک فرهنگ شده وحتی بعضی از خانمها در اعتراض به نظام این کار ها را انجام می دهند وکلا گرایش به دین کم شده وان افراد بی حجاب کاری به اینکه این چه میگه ویا ان کس اعتراض می کند را ندارد واصلا به صدا وسیمای ایران نگاه نمی کنند واز طریق شبکه های اجتماعی با رشد طلاق برای خود برو بیایی دارند واین آقایان در حال عقده گشایی هستند ودین گریزی برای قشر جوان بسیار عادی شده وربطی به روحانی وخاتمی احمدی نژاد ویا کسی دیگر ندارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
سلام حجاب یک مساله دینی است نه سیاسی!!!
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
اسراييل هم دلواپس مذاكرات ژنو است چون توافق احتمالى ايران و١+٥ به ضرر اسراييل تمام مى شود
یک جوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
غیرت ندارن کسانی که مسئله بدحجابی روسیاسی میدونن بخش عظیم مشکلات زندگی ما چه خصوصی وچه عمومی ارتباط مستقیم بابد حجابی وبی عفتی داره .
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
مشگل مملکت بی حجابی است؟؟؟؟ یا شکم گرسنه .بیکاری . تورم و هزار بدبختی بجا مانده از هاله نور . در پشت این جماعت عده ای مرفه بی درد هستند که بواسطه 8 سال نا کارآمدی دولتمردان بردند و خوردند .ولی امروز بخاطر بسته شدن را ههای رانت هر روز باحاشیه سازی برای دولت جدید تظاهر به دلواپسی اورانیوم و حفظ حجاب میکنند
ناشناس
CANADA
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
2000 میلیارد هم بما بدی 5 سال بعد بگیرید یه ده در صد سود میدم که آقا بابک به شما نداد ! خیلی عادلانه است!
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
اونا دلواپس گند کارهای 8 سالشونن نه مردم! دیگه بسه دستتون خوب برای مردم رو شده
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
خدایا عاقبت ما را در این روزگار وانفسا و عجیب و غریب ختم به خیر کن و از تمام بلایای آسمانی و زمینی محافظت بفرما از شهروند بد هم به تو پناه می‌بریم!
نهاوند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
متاسفیم برای رایی که بهت دادیم روحانی ... بی شهامت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
بسیار خرسندم از منفی که به شما دادم
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
احمدی نژاد یک سری کار خوب داشت یک سری هم کار اشتباه/جناب روحانی هم همینطور، خود حاج حسن هم معتعد به نداشن اشتباه نیستند البته میگن فقط عده ای خاص که دارای یک عالمه شرایط خاص باشن حق انتقاد از دولت رو دارند!!!! برید فیلم یهودیهای داخل تل آویو رو پیدا کنید و ببینید چه پوشش و حجاب کاملی دارند؛ یا توی بعضی ایالت های امریکا که فکر می کنیم همه جاش گل وبلبله!!! اگه مرد با شلوارک وارد بشه سریعا بازداشت می کنن! بندگان خدا؛ شبکه های عوضی ماهواره به اسم مدرنیته ملت مارو به بدحجابی ترقیب می کنن درحالی که جوامع یهودی خالص و تعصب مثل اسرائیل، بشدت مقید و مُصِر به حفظ حجاب هستن.
مجله فرارو